Hella Heels Reviews 

161
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with a missing parcel and contacted Hella Heels for help. Daphnie from customer service was absolutely fantastic! She was so helpful, friendly and went above and beyond to help loca... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

After hearing bad reviews from friends about Hella Heels being poor quality that breaks easily and and having 3/4 boots be "out of stock"after my friend had already purchased them and was then forced... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the valentines edition heartbreaker open toe boots. Height is perfect, colours are perfect, the soft velvety cushion sole is perfect. Very gorgeous shoes. Super quick delivery this time... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I messed up and bought a size too small in a color that wasn't for me and Hella gave me a gift card worth more than the original shoes. Honestly, though, I live for their og gliteratti materials becau... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Leaders for iconic pole dancing shoes, thigh high heels & stilettos. Designed by Dancers for Dancers.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

161 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(161)

45 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Attention to detail

Harriet from Hella picked up an error in my order while she was packing, a quick phone call and she had everything sorted. Amazing customer service and attention to detail. Super impressed!

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hella Heels is a truly amazing brand

Hella Heels is a truly amazing brand. Unlike many mainstream sellers, their sizes don’t run small and their designs actually cater to different body shapes. The shoes are sturdy, reliable, and made for dancing, with designs that are absolutely stunning. Any time I’ve needed customer service, they’ve been incredibly helpful and quick to resolve anything. Whether you’re into dancing, aerial, Hella Heels are sexy, supportive, and confidence-boosting. I wanted to take the time to write this because Hella Heels has genuinely been such a great brand, I adore my heels and cant wait to get my next pair <3

1 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a very frustrating experience…

***UPDATE

This company cancelled my order and is now trying to blame PayPal for why I haven’t received my refund. The truth is they never even sent me a proper refund confirmation email. I contacted PayPal myself, and they confirmed the company has not issued any refund at all. So the delay is not PayPal it’s the company refusing to process the refund. Really unprofessional experience

I had a very frustrating experience with this company. I placed an order using my own card, under my own name, and they cancelled it claiming it was “fraudulent.” Fine mistakes happen. But after cancelling my order, they have not returned my money.

They took payment, cancelled the order themselves, and have not issued the refund they are legally required to provide. I’ve contacted them and still haven’t received a clear answer or my refund.

It’s extremely disappointing, and customers deserve better. If a company cancels an order, they should refund the customer immediately not hold onto the money. I would never order from hella heels again

15 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hella Heels

Antwoord van Hella Heels

Hi Angels,

Regarding your updated review, we can confirm that PayPal has resolved the issue on their end, and your refund has now been processed. We had no reason or intention to withhold your refund.

Original response:

We’re very sorry to hear about your experience.

When an order is flagged by our system as a potential fraud risk, we’re required to follow a standard verification process. We understand this can feel uncomfortable, and we completely respect a customer’s decision if they prefer not to proceed. In those cases—including yours—we cancel and refund the order.

I can see that our customer service team reached out on the first business day after your order was placed to request the necessary verification. After you let us know that you did not wish to continue, we cancelled and refunded your order within seven hours.

Refunds can take a few days to appear in your account, but please rest assured that our team is currently checking with PayPal to ensure there are no delays on their end.

We appreciate your feedback, and we hope this provides some clarity.

Team Hella

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the shoes , great customer service

I have a handful of different pairs of shoes from hella and I love them. They personally fit me so much better than pleasers and I find them more comfortable! I especially love the glitterati’s , I have them in so many colors! Their customer service is also incredible. I had an issue with a defect on a pair of shoes and they replaced them quickly !

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service at its best!

Hella heels got with me about my order on the weekend previous. they said they had an issue within the shipping dept, and my order had not been shipped. They kept me informed with emails at regular intervals and even refunded my shipping costs for the inconvenience. What can you say to that but, Great. I have ordered from them many times before without issue and return with them a simple. The heels they make are of awesome quality because they are made to dance in, in what would be far beyond my skill level. But, hey I look they part and feel the part. Now to dance the part will take some time but, I know these heels are a quality investment for the long term. Even in there Nine-inch boots I feel confident enough to walk anywhere I please.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing boots

Amazing boots they are even more fabulous in person which i didnt think was possible. Very fast to put my mind at ease with tracking details and arrived quicker than I thought they would.
Just so in love with the boots

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hella Heels addict

I’ve purchased 7 boots and 1 pair of stilettos and I’m addicted. Good quality, arrive immaculately packed, product always as described and usually within a week. A massive fan, great for pole dancing. Their customer service is very responsive as well.

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

top notch customer service

customer service has been nothing but top notch, including dealing with tariffs, defects on boots and feedback from customers. I am from Canada and they were nothing but flexible with my fox box, I also recently got a new style of the over knee boots and LOVE all the changes they made and can tell they listen to their customers from all the little changes they made in the from the cut in the knee going lower, the zipper going higher (hello no longer having to unlaces my boots further when taking off), the wider tongue on the boot for more coverage and the thicker built and knee pads. I noticed and truly appreciate❤️

I have many boots from Hellas and have dealt with all three of their stores, as well as dealt them for defective products and have no complaints the quality of their products and customers services is incredible.

1 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service on quality issues

I ordered a pair of boots from Hella Heels over a month ago, and they’ve been completely unusable ever since. The laces broke after one wear—totally unacceptable for a $155 product that’s supposed to stand up to real-world performance. I'm a beginner pole dancer they were on once. No crazy tricks and I shot some photos. Nothing that should have ripped a lace on a boot

Customer service told me they’d send replacements, but the first shipment never even went out. I had to follow up repeatedly just to get them to ship the laces a second time—these are $6.50 laces, but I had to jump through endless hoops, sending photos and order numbers, just to get them to fix it. The laces would not match the color of the boots additionally

What’s even more frustrating is that Hella Heels markets itself as a brand that supports sex workers and performers—some of the most marginalized people in our economy. Many of us don’t have traditional banking relationships or financial protections; we’re paying with PayPal or other services that don’t always offer the same consumer protections as credit cards. It feels like Hella Heels is capitalizing on that vulnerability—counting on the fact that some of their customers may not be able to dispute charges or demand refunds the way I can.

I also can’t help but notice that they’re not selling on Amazon—where strict return policies would force them to provide real accountability. Instead, they’re relying on direct sales, which leave their customers at their mercy when something goes wrong.

The 10% refund they offered doesn’t even begin to make up for the month I’ve been left without a usable product. I’ve asked for a 50% refund to reflect the delay, inconvenience, and lost use, but so far they haven’t agreed.

I wanted to support a small business that claimed to understand the communities it markets to—but this experience has been nothing but frustration and dismissal. If they ever fix this and actually take responsibility, I’d be happy to update my review. But until then, I can’t recommend Hella Heels to anyone who expects real customer care or respect.

Really want them? Grab on eBay or Depop and skip the crap from their snotty customer service team

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hella Heels

Antwoord van Hella Heels

Hi Jessi,

We are sorry to hear you didn't have the experience you'd hoped for, and understand how inconvenient it is to be unable to use your new shoes since the lace has frayed.

I can see we have rectified this issue promptly by sending you a replacement pair of shoe laces. Unfortunately, they got lost in the postal network, which is beyond our control.

After you have brought this to our attention, we have shipped out another pair of laces, which I can see have now been delivered to you.

We truly understand the inconvenience this has caused, which is why, in addition to sending replacement laces, we have also processed a 10% refund and provided a 15% discount code for a future purchase as a token of appreciation.

Thank you for your understanding and we do hope you enjoy using your Hella Heels.

Team Hella x

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not a customer-oriented service, but great quality of the products

I love the shoes but I didn’t like the interaction: not very helpful customer service (I asked about the discount code that I didn’t have a possibility to use in time and they didn’t want to give me another one, just pretending they don’t understand the question - and the person that answered me in several emails continued to quote the website in an extremely sweet manner (I can read the website on my own) and never told me there was going to be a big sale on all products for everyone so I just needed to wait for like 4 days from the day I had written to them. I’m sorry, but calling me “love” and “honey” alone doesn’t make your customer service good, neither does it make me want to spend money in your shop. That was a weird thing and I doubt that not giving the 15% discount to your customer (that before was offered to him by your company anyway) has made you rich. This is the reason I am taking away 1 star.
As for the product itself, I am pleased with the quality of the shoes. I have 5 pairs, 3 of them are from hella heels and they’re just on another level. You can feel that the Hellas are made by the dancers as even the little details are thoroughly considered: a soft cushioned insole, the perfectly cut peeptoe that doesn’t make my toes fall out, the perfectly shaped shoe…

8 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Most comfortable heels ever!

My heels arrived just in time! Fit was amazing! Most comfortable 8” heels I’ve ever worn! They were a great help in size conversion also. Live the look, feel, materials, and craftsmanship!!! Highly recommend!

2 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can't get anything right

Honestly Hella heels UK is an absolute bloody joke. I have ordered a few pairs from them and there's ALWAYS something wrong with the items or shipping. The heels are always arrive with so many faults, when you contact them they try to give you as little money off as possible, it's a back and forth game all the time. They're latest scandal is this birthday sale. I literally got on the website and the heels were gone 2 mins after going live,so disappointed me signed up for news letter( notify me when they're back) got an email yesterday saying they're restocked, I was super excited so grabbed a pair mind you £175 for them (here's me thinking what's going to be the issue this time, what faulty item I will receive). Well I just got an email from them saying unfortunately there was a glitch in the system and they don't have it! But here's your £7 postage back. Well thanks 👍 it should be free postage in the first place if you're paying £175 for it. Anyway I don't usually leave reviews but I am actually really disappointed AGAIN in them. I thought I'll give them a one last chance but boy I was so wrong. Going back to my old Pleasers, better quality, better fit, better costumer service.

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hella Heels

Antwoord van Hella Heels

Hi Dora,

We are truly sorry to hear you haven't had the experience you have hoped for.

We completely understand your frustrations and are really sorry for the disappointment caused. We would have loved nothing more than for you to receive the shoes. Unfortunately as we have to rely on technology and third parties to do business, it comes at a cost of occasional glitches and issues and we are very sorry that you were at the receiving end of it.

I can see you issue has now been resolved with customer service in a timely manner.

We apologise for the inconvenience caused and thank you for your understanding.

Team Hella x

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good communication but annoying multiple issues.

While communications with customer services were helpful, I ended up sending the wrong package back 3 times, it was a cheap item (<£5), it was a nuisance to have to travel to post back 3 times because of the error and in the end I gave up trying to get the item I actually wanted because of the nuisance.
I think the third time it would have saved costs for everyone if they had just said they would send me the item as a gesture of goodwill.
I like the products I get, and I continue to use because not much options otherwise, but it was very annoying.

30 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

They're so CUTE!!

They're so CUTE!!! My only complaint is that they aren't quite the right fit for my narrow foot. My foot slides around more in these than the Pleaser slides and they have ankle straps so I think they're just not built for narrow feet. But they are the most beautiful pair of work shoes I own. I love them so much!

4 mei 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer