We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Das Unternehmen ist eine Lügenmasche ich habe dort einen Beamer bestellt, als er viel zu spät ankam, habe ich ihn vom Paket ausgepackt und ausprobiert, dieser Beamer war der reinste Schrott viel zu s... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYER BEWARE!!! Still being harassed by this joke of a company. Sent me a bill of $80 to collections because I disputed their charges for undelivered merchandise. Did what they asked by removing th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

it's funny that EVERYONE who leaves a negative review (1 Star) is mischaracterizing the whole situation and that the company was completely above board and customer friendly. They are always so sadden... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ich kann ihnen nur ans Herz legen, NICHTS von dieser Firma zu kaufen. Hab den Beamer (~45€) bestellt, kam nach vier Wochen an alles schön und gut. Allerdings fehlt die Bluetooth Funktion sow... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Instituut voor Technologie

Geschreven door het bedrijf

HighPeak is a modern online marketplace built around a simple idea: shopping should feel inspiring, transparent, and enjoyable — not overwhelming. We created HighPeak to bring together products from independent brands, manufacturers, and specialty suppliers into one beautifully organized platform designed for discovery. Instead of endless pages of generic listings, HighPeak focuses on presenting products in a clear, visual, and curated way so customers can explore ideas, experiences, and innovations in one place. Today, HighPeak has served 150,000+ customers and continues to grow as more brands and manufacturers join the platform. Our catalog spans thousands of products across categories including home, lifestyle, technology accessories, outdoor gear, creative hobbies, and specialty items. One of the defining aspects of HighPeak is the visual shopping experience. Products on the platform are presented through high-quality imagery and storytelling that helps customers understand what they’re buying before they purchase. We believe the future of online shopping is not just about transactions — it’s about discovery, inspiration, and trust. Like any large marketplace serving a growing customer base, occasional issues can arise related to shipping carriers, product expectations, or misunderstandings about how marketplace fulfillment works. When this happens, our support team works directly with customers and partner brands to investigate and resolve the matter as quickly and fairly as possible. HighPeak is continuously improving its platform, seller standards, and support systems as the marketplace grows. Our goal remains the same: to build a reliable, transparent, and visually engaging shopping experience that represents the future of online commerce. Customers with questions about an order are always encouraged to contact our support team directly so the issue can be reviewed and addressed promptly.


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

103 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Since I can’t respond to ur bs reply

Since I can’t respond, I’m okay with giving another 1 star because that’s how bad you guys are.

A product looking like what’s advertised does mean that’s the product we got. Please, this is so simple to understand.

1. High quality? More like SHITTY quality

2. You advertised that it can expand, it doesn’t

3. The speaker is below even vol 5 on my phone

4. The quality of the projector itself is like a toy.

5. Me getting a free light and a screen that isn’t even big enough does not mean you didn’t play with my money. I literally laid it down for you, and you’re still not getting the point. I am saying you are plating with my money because your product is not good, yet you advertised to be. You string clients along when they want to return. Literally read the reviews. I had to comment on TikTok to get a reply (and that comment was deleted too). You lie on your website. You sending me free things does not mean you played with my money less.

6. You say you only keep legitimate comments. How are you rated 1.4 and talked about on Reddit about your products but all the bots on social media are legitimate? You don’t think I clicked on those pages? Investigated?

Now,
A. The product is not as advertised. Scam

B. Fake promises about satisfaction guaranteed. Scam

C. String you along for weeks when you ask for a return. Scam

D. “No fees for return” on website but says they won’t send labels for return on email. Scam

E. They say that shipping costs vary, ok. When I ordered I paid ~€60 and €9.95 for shipping. Now it’s €80 and free shipping for the same address. Now what is that? A scam

F. Positive reviews are fake (BOTS) and real comments deleted. Scam

G. The SAME bullshit projector is on Ali for half the price. Scam

The evidence supports me, calling you scammers is accurate. Plus, HP is on scamadvisor.com rated at 56. Rated product at 1.4. It’s not for no reason. It’s because you’ve preyed upon sooooo many people that were excited to try your product, but realized they were part of scheme.

Even your whole response hahahaha, are we on The Truman Show. Imma keep going tho, even if I only save 1 person from your scam.

And you guys need to stop being dense. You understand everything that has been said perfectly because you guys know what you’re doing, that’s why you scramble and ramble when trying to defend your sham in the replies.

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Update 3/8/26:
Trustpilot confirmed the reviewer did not respond to the request for additional information needed to locate the order referenced in these claims. Without order details, we are unable to verify or investigate the situation described. Our team remains available to review the case if the reviewer chooses to provide the necessary information.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ein wahrscheinlich junger Kerl

Ein wahrscheinlich junger Kerl, der mit Dropshipping auf Kosten anderer Kohle verdient, all die Artikel gibt es auf Aliexpress für die Hälfte, lasst euch nicht abzocken!

18 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Swen,

Thank you for sharing your opinion.

However, this review appears to be based on assumptions rather than on a direct purchase or experience with our platform.

HighPeak operates as a marketplace platform that works with hundreds of manufacturers, distributors, and brand partners. Our catalog includes products from well-known brands such as Ember, DeerRun, PowerSmart, and many others, alongside innovative products from emerging manufacturers around the world.

Our goal is to provide a single platform where customers can discover a wide range of products across multiple categories. Like most global marketplaces, manufacturers and distributors may supply products to multiple retailers, which is common across the industry.

HighPeak focuses on product discovery, new selections, and customer support while connecting customers with products from a large network of suppliers and brands.

If you need assistance, our support team is always available at support@highpeakco.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 10th of December it’s not the…

Ordered 10th of December it’s not the 17th January and no sign of my package but as soon as I get it I’m sending it straight back because they don’t deserve our money shocking service, email and just receive a load of rubbish back, tracking my parcel it was from China they told me tracking was wrong and they would update me never came back to me, will definitely be posting it back to them unopened the same day I receive it, that’s if I ever do receive it lol 👍🏼 shop elsewhere save your TIME and EFFORT and best of all MONEY

10 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi Ryan,

We located the order referenced in this review and can confirm that our support team communicated with you regarding a temporary tracking issue while we worked with the carrier to obtain updated tracking information.

After reviewing the situation and in order to resolve the matter quickly, our team issued you a full refund for the order on January 20, 2025.

We always aim to resolve shipping or delivery concerns as quickly as possible and appreciate the opportunity to assist when customers reach out to our support team.

If you have any additional questions or require further assistance, you are always welcome to contact us directly at support@highpeakco.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased the item almost a month ago…

I purchased the item almost a month ago and it has yet to arrive. I am receiving zero response from support and have only sent one email. The provided address is correct and it supposedly shipped December 20.

14 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi Jason,

We located the order referenced in this review and can confirm that our support team responded to your inquiry and investigated the shipment with the carrier.

The carrier ultimately confirmed that the package had been lost in transit. Once this was confirmed, we offered either a replacement shipment or a full refund. At your request, a full refund was issued on January 20, 2025.

While carrier issues are rare, they can occasionally occur during transit. When they do, our team works to resolve the matter as quickly as possible for the customer.

If you have any additional questions or require further assistance, you are always welcome to contact us directly at support@highpeakco.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete Scam

Complete Scam! I emailed them for a refund the same day I received the package(12/24/24). Projector does not work, items aren’t as advertised. I’m doing my best to report this due to the pricing of these items. There should be no reason this is legal. I’ve been back and forth with “Cassie”and then they avoid me when I bring all the proof of required documentation to return and refund. I never want to see another ad appear from this company. It’s been 3 weeks of this bull.

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gefährliche Billigware mit Explosionsrisiko!!

Ich kann ihnen nur ans Herz legen, NICHTS von dieser Firma zu kaufen.
Hab den Beamer (~45€) bestellt, kam nach vier Wochen an alles schön und gut.
Allerdings fehlt die Bluetooth Funktion sowie alle anderen Funktionen die wir mit inbegriffen sein sollten.
Zu meinem erschrecken ist das Netzkabel mit dem Adapter für die Steckdose direkt beim ersten Versuch der Inbetriebnahme durchgeschmort und die Batterie explodiert.
Höchst gefährliches billig China Zeug!!!!!

**Hab ein Foto davon als mein Profilbild gemacht damit es jeder sieht!

Also bitte NICHT kaufen!

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi,

We take product safety concerns extremely seriously and would immediately investigate any situation involving a potential defect or safety issue.

However, the review does not include an order number, product details, or identifying information that would allow us to locate the purchase referenced. To properly investigate the claims described, we requested additional information through Trustpilot so we could identify the order and review the situation with the supplier.

Trustpilot confirmed the reviewer did not respond to our request for additional information. Without order or product details, we are unable to locate or verify the transaction referenced in this review. Our team remains available to investigate if the reviewer chooses to provide those details.

If you are able to provide an order number or the email used for the purchase, our team will gladly investigate the matter further and review the situation with the appropriate supplier. You may also contact us directly at support@highpeakco.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered the projector bundle on…

Ordered the projector bundle on Christmas Day.
It's now the 11th of January,
The tracking shows attempted delivery twice in upstate New York.
I ordered for Bradford in the United Kingdom.
Then when you click on YunExpress tracking it shows its at a delivery office in Bradford. Not stating which delivery company as the address is inaccessible.
Numerous emails sent to High peak with order number and name included.
0 responses from them.
Glad I paid with PayPal as I'm going to raise a Fraud case with them against High Peak.
Totally unprofessional company.
Don't waste time ordering from them and stay well away from there advertised products as you will be lucky if they actually turn up.

11 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi Gary,

We would be happy to investigate the concerns described in this review. However, the information provided here does not allow us to identify the order referenced.

To properly review the situation, we requested additional information through Trustpilot so we could locate the order and examine the shipping details mentioned. Unfortunately, we did not receive a response.

Trustpilot confirmed the reviewer did not respond to our request for additional information. Without order or identifying details provided through Trustpilot, we are unable to locate or verify the transaction referenced in this review. Our team remains available to investigate if the reviewer chooses to provide those details.

If you are able to provide an order number or the email used for the purchase, our team will gladly review the case and assist further. You may also contact us directly at support@highpeakco.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute trash

Absolute trash. Doesn’t connect properly, bad quality picture when it does connect then stops and says “no signal “. Still trying to get a refund.

27 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi Joanne,

We located the order referenced in this review and can confirm that our support team responded to your request and began the return process.

After receiving your request for a refund, our team asked for photos of the product, which were provided. Once received, the return address and instructions were issued so the item could be sent back for inspection in accordance with our return policy at the time.

Our team always aims to assist customers through the full return process when a product does not meet expectations.

If you would still like assistance with this matter, please feel free to contact us directly at support@highpeakco.com and we will be happy to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not even worth a 1 star

Not even worth a 1 star. Absolute crap. Product I bought does not do anything they say it does... Don't waste your money. STAY AWAY FROM THIS COMPANY !!

24 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi,
We're sorry to hear this, we take product feedback seriously and always aim to review concerns with full order details so they can be properly evaluated. In this case, no additional information was provided after our request.

HighPeak continues to expand its product selection and support systems, and our team remains available to assist directly with any specific order questions.

Contact us at support@highpeakco.com
Support Portal: https://highpeakco.com/pages/contact-highpeak

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The projector didn't even work

The projector didn't even work, looked broken, didn't even produce a projection. These guys use videos from the real product and act like it's theirs
EDIT: Its been nearly 3 weeks and I'm still trying to return it...awful company

21 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi,

We’re sorry to see this feedback. HighPeak continues to expand and refine its platform — including product selection, fulfillment systems, and customer support processes — as part of our ongoing commitment to improving the customer experience.

If you would like us to review your order or revisit your concern, our team remains available and happy to assist directly. We’re always open to resolving matters whenever given the opportunity.

Contact us at support@highpeakco.com
Support Portal: https://highpeakco.com/pages/contact-highpeak

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Drop shipping business

Highpeak is a drop shipping business. You should avoid this place at all cost if you got an ad for them on Snapchat or wherever. Their prices are not low, you can get the exact same stuff they sell for a lot cheaper if you go to wish, Temu, aliexpress or even alibaba. DONT BUY FROM THIS PLACE

22 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi,

HighPeak operates as an online marketplace platform. Independent brands (like DeerRun, Gloomy Bear, Smith & Wesson, etc), manufacturers, and sellers list products on our platform, and fulfillment methods vary depending on the partner and inventory location.

We are not the manufacturer of every product listed — HighPeak provides the platform infrastructure, checkout systems, customer support, and order management that connect buyers with sellers. This marketplace model is widely used across modern e-commerce platforms.

If you have a specific order concern, our support team is always available to review it directly.

Contact us at support@highpeakco.com
Support Portal: https://highpeakco.com/pages/contact-highpeak

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor image quality, didn't work with phone, arrived without the stand

I bought the miniprojector lite for my son for christmas for over $80 AUD including the stand. It arrived without the stand. I had to pay again for that. It did arrive, but just looks like a small, plastic toy TBH. It also doesn't work with any of our mobiles so we couldn't connect that way, we had to do it through a computer, and the picture quality was poor unless we were less than a metre from the wall. So wondering what the point of buying it was at all. Didn't bother trying to return it. Looking back any website that only has it's own reviews and they're all 5 stars is definitely a scam site.

14 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi,

Thank you for sharing your experience. The MiniProjector Lite (2020-21 model) is part of our compact entry-level lineup and is designed as a basic, lightweight projector for close-range viewing and portable use. Performance characteristics such as brightness and projection distance are outlined in the product specifications to help customers choose the appropriate model for their needs.

Regarding mobile connectivity, compatibility depends on device type and connection method (wired adapter, HDMI source, or supported casting), and our team is always available to assist with setup guidance when contacted directly.

If any accessory was missing upon delivery, we would have been happy to review and resolve that immediately had we been notified. We also offer return options within the applicable policy window, though we understand you chose not to pursue that route at the time.

HighPeak operates as a marketplace platform and is committed to transparent product listings and responsive support. If you would like us to revisit this order, our team remains available to assist.

Contact us at support@highpeakco.com
Support Portal: https://highpeakco.com/pages/contact-highpeak

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY

DO NOT BUY. Waste of money. Does not work.

21 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi,

We requested additional order details (order number or email) so we could properly investigate this concern but did not receive a response. Without specific product or order information, we’re unable to review what may have occurred.

If you would like us to revisit your order, our team remains available to help.

Contact us at support@highpeakco.com
Support Portal: https://highpeakco.com/pages/contact-highpeak

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got this for a birthday present and…

I got this for a birthday present and it's actually really good, it has self corrections you can even see it at day time the fan is a tad bit lous though

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi Ashton,

Thank you for the 5-star review! We're really glad to hear the projector made a great birthday gift and that you're enjoying features like the automatic corrections and daytime visibility.

We appreciate the feedback about the fan noise as well! Comments like this help us continue improving future versions of our products.

Thanks again for taking the time to share your experience!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM, no product sent but took my money

SCAM. I wish I read these reviews first. I ordered a projector weeks ago for about £69 and still haven’t received anything. They haven’t even bothered replying to my emails. Don’t give in to instagram ads!

10 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi,

We take claims like this very seriously and would be happy to investigate the situation described. However, this review does not include an order number, product details, or identifying information that would allow us to locate the transaction in our system.

To properly review the matter, we requested additional information through Trustpilot so we could identify the order and examine the claims referenced. Unfortunately, we did not receive a response.

Trustpilot confirmed the reviewer did not respond to our request for additional information. Without order or identifying details, we are unable to locate or verify the transaction referenced in this review. Our team remains available to investigate if the reviewer chooses to provide those details.

If you are able to provide an order number or the email used for the purchase, our team will gladly investigate the matter further. You may also contact us directly at support@highpeakco.com so we can review the situation and assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give 0 stars I would… I’m…

If I could give 0 stars I would… I’m not one to leave reviews as that in itself can be time consuming but if it means I’ll help others then I will do so. Please do not buy the high peak projector or anything else from their website, please buy from other places with better reviews! I wish I did the same. The customer service was the worst thing I have ever experienced and I’d spent £90+ by giving into their false advertisement…within seconds I’d emailed following their cancellation procedure and I was ignored, I followed procedure and they refused to cancel my order. Instead I was in communication with staff over email who were so unprofessional, I knew instantly I wasn’t going to get my money back. Their products are made and shipped from china and they do not have a complaints department. Once you buy a product and things go wrong you will lose your money. I lost my money and High peak did not have any remorse. No apology, nothing.

I paid £25.40 for international recorded shipping to return my projector that i’d cancelled in good timing, but was told I’d only get a refund if they receive it. Of course, I knew they would find ways not to refund me. The projector was held in customs in China for months and so high peak did not refund me. I lost a lot of money. This was a scam. Avoid if you have more brain cells than me.

P.S. this is the address they tell you to return it too in order to receive your refund, knowing full well they will never receive it and will keep all of your money:

Tianyi Qiu
601 Kaijieda Industrial Zone, #7 Building
Dalang Street, Longhua New District
Shenzhen
518000 Guangdong
CHINA

Do not BOTHER.

20 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT BUY IT YOU WONT GET A REFUND

**Avoid This - You Won't Get Your Money Back**

What a waste of time. I bought this item as a gift for my husband in May, but he didn't like it, so I started the return process. Now it's August, and I still haven’t received a refund or reimbursement for the return postage. The item was held in customs for a month, and although they were notified that it needed collection, the company never picked it up, so it’s been sent back to me. Initially, customer care was responsive, but they’ve ignored my emails for the past two weeks.
I'm incredibly disappointed! SCAMMED!

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam and scam

What a total Scam.
I ordered a projector MAX and it was to come with tripod stand.
Firstly the max as announced was not wireless and was wired. The max functions should have all options.
Secondly the tripod stand was not delivered.
The support is giving attitude answers and will not answer the issues and lack of their delivery.
They do not want to answer refund questions.
Scam scam scam scam, stay away!

7 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Update 3/8/26:
Trustpilot confirmed the reviewer did not respond to the request for additional information. Without order or identifying details, we are unable to locate or verify the transaction referenced in this review. Our team remains available to investigate if the reviewer chooses to provide those details.

Original:
Hi,

We would be happy to review the concerns mentioned in this review, however no order number or identifying information was provided that would allow us to locate the order in our system.

The projector bundle referenced was offered in two versions at the time of sale, including both wired and wireless models. Without the order details, we are unable to determine which version was purchased or review the shipment contents referenced.

To properly investigate the situation, we requested additional information through Trustpilot so we could identify the order and examine the claims made in this review. Unfortunately, we did not receive a response.

If you are able to provide an order number or the email used for the purchase, our team will gladly review the case and assist further.

Contact us: support@highpeakco.com
Support Portal: https://highpeakco.com/pages/contact-highpeak

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Save yourself the trouble!

Unfortunately my products (2x) were sent to the wrong address. I typed my address correctly into the form, as it did not appear on the populated list. High Peak claims that if the address was autocorrected on their end, I should have picked up the error. Unfortunately I did not think to check the confirmation email, as I had made sure my address was typed correctly when I entered it. The lesson here is that if you have anything go wrong - you are on your own. For this reason I would not recommend purchasing through them. After reading the other reviews here and on reddit regarding poor quality, I don’t seem to be missing out. Except for the cost of 2 projectors that I have forfeited. The 5 star reviews on their website seem doctored.

8 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

Hi Christina,

We’re sorry this situation was frustrating.

According to the order records, the package was delivered to the exact address that was submitted during checkout:
1*4 C******e Drive SW, ***, AB T0L 0X0

Our system ships orders based strictly on the address provided by the customer at the time of purchase. For transparency, the same address also appeared in both the order confirmation email and the shipping confirmation email, which are sent so customers can review their details before delivery and shipment occurs.

Unfortunately, once a package is delivered to the address provided at checkout, we are unable to redirect or recover it.

That said, even in cases where an issue originates from incorrect address details, we always try to help where possible. We are often happy to offer significant discounts on the product again or HighPeak credit toward a replacement order as a goodwill gesture so customers are not left empty-handed.

We appreciate the feedback and are always working to improve the experience for everyone.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam total trash.

Very cheap looking, poor quality. Do not buy. Also supposed to come with a free stand which was not in the package. Projector was binned but the stand may have been useful. Contacted company numerous times but no reply. Total scam.

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Platform Resolution Team

Antwoord van Platform Resolution Team

We’re sorry to hear about your experience.

After your review was posted, our team reached out through the platform requesting your order details so we could locate the purchase and help resolve the issue. Unfortunately, we did not receive a response within the requested time period, which means we were unable to identify the order in our system.

We take product quality and customer support very seriously and are always happy to help when we can locate the order.

If you’re still open to resolving this, please contact us directly at support@highpeakco.com
with your order number and we’ll gladly look into what happened and assist with a solution.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer