Ik raad Hip & Go absoluut niet aan. Ik heb een rode travelstofbroek met witte strepen aan de zijkant besteld. Al na de eerste keer dragen gaf de rode stof enorm af, waardoor mijn gloednieuwe,... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Geweldig winkel, heerlijke sfeer. Niet opdringerig. Lekker relax kijken ,wat er is. Heeeel veel, super leuk. Weer geweldig geslaagd. Fijn en oprecht advies. Bedankt lieve medewerkster(s). Groetjes u... Toon meer
Ik had een slechte ervaring m.b.t. DHL welke m'n pakje niet afgeleverd hadden en uiteindelijk zonder enige reden retour gestuurd hebben naar hipengo. Hipengo heeft dit super opgelost. M'n geld werd... Toon meer
Ik heb al meerdere keren besteld, ivm de prijs doe ik dat wel meestal in de sale 😉! Ook nu 3 jurken gescoord voor een leuke prijs. Volgende dag werd alles keurig geleverd. Helaas was er 1 jurk bescha... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ik heb een jas gekocht
Ik heb dit gemeld bij ACM!! Voor de 4e keer wordt een jas, die ik retour heb gestuurd, weer verzonden naar mij.
Ik heb een jas gekocht, maar helaas bleek deze na het passen te groot. Ik heb het product na drie dagen geretourneerd, maar ontving het pakket weer terug. Dit vond ik vreemd, dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Na nogmaals de jas retour te hebben gestuurd, kreeg ik een bericht dat het artikel niet geaccepteerd kon worden omdat het een uitverkoopartikel betreft. Dit is niet correct volgens de wettelijke regels van een aankoop online. In mijn communicatie heb ik aangegeven dat ik het artikel wederom retour stuurde en verzocht om een terugbetaling of tegoedbon. Tot op heden heb ik echter geen reactie ontvangen. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost, maar ben teleurgesteld in de communicatie en afhandeling van mijn retourzending."
Meld je ervaring!
Voor alle mensen die problemen hebben met deze webshop die zich totaal niet aan de regels houden. Melden bij ACM! Autoriteit consument en Markt. Voor de review hieronder een webwinkel mag sale artikelen niet uitsluiten van retourneren!
Onwijs slechte service op…
Ik heb ook melding gedaan bij acm . Ook via bericht op fb en insta! Helaas word je dan geblokkeerd. Belachelijk slechte service op retourneren. Na 17 mails blijven ze volhouden dat ze geen sale items terug nemen. De items waren niet in de sale, maar deze hippe meid kreeg een 1malige super duper hippe kekke te gekke lieve kortingscode.
Totale schijt aan de wettelijke regelgeving wat betreft het herroepingsrecht. Dan maar vervolgstap zetten...
Retourneren niet mogelijk > Hoe dan ?!
Gekochte items die niet pasten, konden niet geretourneerd worden ivm aankoop met een kortingscode. Schandelijk. Deze werkwijze is niet conform de wet koop op afstand. Wees gewaarschuwd. Ruilen of retourneren, ook als het niet past, kun je vergeten !!! 58197
Wat een slechte winkel dit heb ik nog…
Wat een slechte winkel dit heb ik nog nooi meegemaakt . Ik Heb 10 dagen geleden jas besteld thuis gepast vond ik tegenvallen mij kleding zat onder haren dus heb terug gestuurd . Krijg vandaag telefoontje van een Luc dat ze mij retour niet accepteren omdat jas stonk naar parfum nu ik heb de jas nog geen 10 minuten aan dus wat hij zeg klopt niet en parfum wat hij noemde gebruik niet naar heftige discussie krijg ik jas terug en daar mag ik mee doen belachelijk .Probeer ik nog te uitleggen dat jas geeft af aan andere kleding en heft heel slecht sluiting word niet naar geluisterd nu kon ik geen klacht meer over hebben wat slecht bedrijf is dat ga ik ook nooit iets kopen of bestellen
Waar is bestelling?
Al diverse keren om een track and trace code gevraagd voor een bestelling. Tot op heden de bestelling niet ontvangen én geen track and trace. Voor 23.30 besteld volgende dag in huis werkt dus niet. 4 dagen na plaatsen bestelling ( nog) geen track and trace ontvangen.
Prettig en snel geholpen
Snelle, vriendelijke reactie en uitleg.
Super toffe kleding en toegankelijke…
Super toffe kleding en toegankelijke site.
Zo fijn om de looks te zien en zo te shoppen.
Heb laatst eerste bestelling gedaan en heel tevreden. Snelle levering en leuk verpakt.
Hele slechte service
Hele slechte service. Ik bestel eigenlijk nooit op dit soort websites maar zag zo’n leuke jurk dat ik het toch gewaagd heb. Wat een miskoop, na 1x wassen overal scheurtjes in de bandjes. Toen ik mailde kreeg ik als reactie er niks mogelijk is omdat de jurk in de aanbieding was. Wel kon ik korting krijgen op mijn volgende aankoop?! Alsof ik er nog iets zou willen kopen. Met de vraag een andere oplossing te vinden samen heb ik nooit meer reactie gekregen. Bestel hier dus niet!
Retour niet afgehandeld
Heb altijd goede ervaring gehad, maar nu heb ik iets retour gestuurd en nog steeds mijn geld niet terug ontvangen!!
Enige tijd geleden een Smiley ketting…
Enige tijd geleden een Smiley ketting gekocht voor 169,95. Nu zie ik tot mijn verbazing dat dezelfde ketting wordt aangeboden voor 99.00 euro en geen Sale. Ik voel mij enigzins belazerd, jammer.
TOP SERVICE....!!!
Ik had een rok besteld en er stond op de site dat deze tot XL nog te dragen was, helaas was dit niet het geval.
Ik heb een bericht gestuurd dat ze dit beter konden aanpassen op de website.
De volgende dag kreeg ik gelijk een bericht terug dat ze het hadden aangepast en ik mocht ook nog voor hetzelfde bedrag iets uitzoeken.
Echt TOP service !!!
Yasmine & Senna bedankt!
Slechte kwaliteit, hoge prijzen
Eerste bestelling, een ketting gescoord, €170,- eenmaal binnen viel de kwaliteit echt tegen, de smiley is niet massief maar hol, wat het goedkoop doet lijken, niet €170,- waardig in iedergeval. Dus retour gestuurd.. Toen een panterblouse gekocht ala €70,- deze vandaag ontvangen maar wauwwww verfrommeld in zakje gepropt, wel een bijpassend panter zakje dat dan weer wel. Maar de kwaliteit echt om te janken, durven ze €70 euro voor te vragen, ongelooflijk. Dit is niet meer dan €25,- waard, alsof het van de markt komt.. reageren niet op insta berichten. Voor mij nooit meer, wat een afzetters.
Wat een bagger klantenservice
Wat een bagger klantenservice. Denkt niet mee over retourneren van items. Moet meerdere items in meerdere pakketjes terugsturen waardoor ik 3x (!!) verzendkosten moet betalen.
Super leuke producten en snelle…
Super leuke producten en snelle levering! :)
Personeel was erg onaardig
Personeel was erg onaardig.
Tis dat je een ster moet geven maar eigenlijk had het er geen moeten zijn.
Vandaag bij de winkel geweest in Breda. Op insta zien we veel leuke berichten voorbij komen van HIP&GO, daarom dachten we, toch maar even langs gaan. We kwamen daar om 17.05 uur aan, de winkel zou om 17.30 sluiten, dit wisten we van te voren. Vervolgens komen we die winkel binnen, zien een leuke broek hangen. We zijn nog geen 2 minuten binnen en krijgen al te horen “als jullie iets willen passen moet dat wel nu, we gaan om 17.30 uur sluiten. En die broek, die zou ik niet passen, die pas jij niet, stof rekt niet mee”. Dit werd mij verteld met een erg onaardige toon. Deze vrouw weet mijn maat niet en heeft deze inschatting gemaakt door alleen naar mij te kijken. Best wel een grote belediging al zeg ik het zelf. De broek was volgens het labeltje mijn maat. Op dit moment voelde ik me zo ongemakkelijk dat ik de winkel verlaten heb.
Onwijs slechte klantenservice!!
Onwijs slechte klantenservice!!!
Reageren niet op mail, zelfs niet na meerdere reminders! DM via Instagram wordt wel gelezen niet beantwoord!
Retour wel aangekomen ( kan ik zien via post.nl app ) maar wordt niet verwerkt.
Jammer dat er zo met de klant wordt om gegaan! Heel slecht!!
Wat een lacher zeg
Wat een lacher zeg. Op insta showen ze super leuke kleding, maar in de winkel is er niks van te krijgen. Heel veel klanten die ze nee moet verkopen in Breda omdat er niks in de winkel hangt van de nieuwe collectie. Ik ben niet van het online shoppen maar blijkbaar willen ze dat toch liever.
Markt kwaliteit voor en absurd hoge…
Markt kwaliteit voor en absurd hoge prijs! De trui is gemaakt van goedkoop zweterig materiaal, een prijs van 70 euro hiervoor is zeker niet naar verhouding. Daarbovenop betaal je ook nog eens verzendkosten (6 euro) en na de teleurstellende thuisbezorging zijn de retourkosten wederom voor eigen rekening.
SLECHTE KWALITEIT!
Twee truien (trui lotte) gekocht wat een vreselijk slechte kwaliteit bleek te zijn. Na twee keer op de hand wassen zoals omschreven valt de hele trui uit elkaar. Alles maar dan ook alles zit onder de pluizen!
Contact opgenomen met de klantenservice maar verschuilen zich achter het 30 dagen retourtermijn recht. Ik zou drie keer nadenken voor een aankoop! Slechte service als je een klacht hebt dus!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








