Ik raad Hip & Go absoluut niet aan. Ik heb een rode travelstofbroek met witte strepen aan de zijkant besteld. Al na de eerste keer dragen gaf de rode stof enorm af, waardoor mijn gloednieuwe,... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Geweldig winkel, heerlijke sfeer. Niet opdringerig. Lekker relax kijken ,wat er is. Heeeel veel, super leuk. Weer geweldig geslaagd. Fijn en oprecht advies. Bedankt lieve medewerkster(s). Groetjes u... Toon meer
Ik had een slechte ervaring m.b.t. DHL welke m'n pakje niet afgeleverd hadden en uiteindelijk zonder enige reden retour gestuurd hebben naar hipengo. Hipengo heeft dit super opgelost. M'n geld werd... Toon meer
Ik heb al meerdere keren besteld, ivm de prijs doe ik dat wel meestal in de sale 😉! Ook nu 3 jurken gescoord voor een leuke prijs. Volgende dag werd alles keurig geleverd. Helaas was er 1 jurk bescha... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Uitverkoop of niet … deze Babe’s zijn nep !
Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal blij ben met de (nep) leren broek ( ik dacht Sophie)
Ik heb hm in 4 kleuren , gewoon omdat ik er zo blij mee bent. Het mail verkeer hoe je op de hoogte gehouden wordt is een tikkeltje overdreven ..,Hey Babe dit , Hey Babe dat ..
Totdat ik een set had gekocht , een top met vestje .. weleenswaar in de uitverkoop maar dat moet niet uitmaken met klantenservice toch ?
Maar deze webshop is net zo nep als de dame op de foto’s !
Ik had alleen de top gekregen dus stuurde een email dat er wat fout was gegaan . Ik kreeg “ netjes” een email terug dat ze niet konden begrijpen hoe dat had kunnen gebeuren
Ze zouden het vest alsnog opsturen.
Echter was het niet het vestje maar weer de zelfde top .
Ik weer een mail gestuurd waar ik na een paar dagen pas weer antwoord op kreeg met de mededeling dat ik een foto moest sturen van het ontbrekende artikel.
Zo gezegd Zo gedaan
Dit alles gaat over een bestelling van 20 januari en we zitten nu op 19 februari..
Ik heb nooit meer wat gehoor !
Sterke nog .. op instagram had ik onder een foto gereageerd en gevraagd of hun email niet meer werkt .. dat konden ze wel “ liken “ Dus ze vinden het nog grappig ook !
En nogmaals het was een uitverkoopje ! Maar klant is klant ….
Zo slecht dit !
Op instagram iedere dag reclame maken…
Op instagram iedere dag reclame maken over de nieuwe kleding die ze verkopen en binnen hebben. 80 km gereden en bij aankomst niks nieuws in de winkel alleen maar uitverkoop ....echt zo jammer !!!Ik was niet de enige!!
Top!
Ik had een slechte ervaring m.b.t. DHL welke m'n pakje niet afgeleverd hadden en uiteindelijk zonder enige reden retour gestuurd hebben naar hipengo.
Hipengo heeft dit super opgelost. M'n geld werd zeer snel na ontvangst van m'n pakje retour gestort incl. achteraf nog de verzendkosten erbij. Tevens zeer snelle en vriendelijke reacties via de mail. Al met al super top klantenservice en zeer betrouwbaar! Ik raad deze shop zeker aan, ook gezien ze super leuke, kwalitatief goede en betaalbare kleding hebben!
Super leuke jas besteld
Super leuke jas besteld! Zit geweldig en de bezorging ook super snel, ook even contact met de meiden van de winkel omdat de jas niet in mijn winkelmand ging op de één of andere manier maar super snelle reactie en ook leuke vorm van contact! Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Meteen verzonden en alles zoals het…
Meteen verzonden en alles zoals het hoort te zijn
Er gaat iets gigantisch mis bij hip en…
Er gaat iets gigantisch mis bij hip en go, eerst de claim dat voor 22:30u besteld, volgende dag geleverd werd niet waargemaakt, maar goed dat kan aan de vervoerder liggen. Maar de dag erna kreeg ik het bericht dat het pakket wat geleverd zou worden weer retour winkel werd gestuurd! Heel vreemd, ik heb nu 3x contact opgenomen, geen reactie, helemaal niets, mijn bestelling is van vorige week woensdag. De bestelling van €150 is verdwenen, geen contact en nu? Dit kan niet! Daarom deze review..
Nep actie
Via Instagram geven ze aan dat alle sale voor 20 euro is.Vervolgens als je naar de site gaat staan er toch nog verschillende artikelen voor duurder.Hier over contact gehad krijg je als antwoord misschien komen die vandaag nog voor 20 euro.Hoezo dan zeggen dat alles uit de sale 20 euro is.Wat schets mijn verbazing hebben ze de artikelen die eerst in de sale stonden eruit gehaald en vervolgens voor een veel duurdere prijs gezet
Arrogant
Een vraag via Instagram gestuurd, krijg je alleen een arrogant antwoord terug en gaat ze mij vertellen hoeveel pakketten ze dagelijks verstuurd, met andere woorden: het boeit mij niks een klant meer of minder. Kom er nooit meer!
Reageren niet op de mail die ik…
Reageren niet op de mail die ik gestuurd heb
Wat een aanfluiting
Wat een aanfluiting! De beleving die je op sociale media proeft en ervaart van mevrouw hyper is echt ver en ver te zoeken in de winkels...........echt om te janken eigenlijk. Kleding echt van 1e klas flut kwaliteit,veels te duur voor markt troep. Sorry maar jullie vallen nog een keer echt door de mand met deze schijnvertoning...jammer..het lijkt zo leuk..
Wat een leuke fashion items hier op de…
Wat een leuke fashion items hier op de website! Wordt er hebberig van :-) Na probleem met een retour een goede oplossing geboden en erg netjes opgelost door de dames. Snelle reactie per email en interactief contact! Tot een volgende bestelling. Groetjes Joanie
Toppers!
Probleem met de levering van de kleding en dat is zeer netjes opgelost door de dames van de klantenservice. De klant staat hier op 1 en is hier de koningin. Daar houden wij toch van als Fashionista's! Het was niet mijn eerste bestelling, maar ook zeker niet de laatste!
Lezen mijn probleem niet
Lezen mijn probleem niet! De verzending is nooit door de pakketdienst afgegeven en weer retour naar de winkel. Ik stuur mail omdat ik het wil ontvangen en benieuwd ven wat hier fout gaat ... krijg alleen de mededeling dat ik m'n geld retour krijg ... hallooooo .. ik wil m'n bestelling....
Let op, retour = tegoedbon
Jammer dat je bij een retour een tegoedbon ontvangt.
Veel mensen komen van ver, volgen Hip&Go via socials en gaan toch eens kijken. Het kan altijd zijn dat een artikel niet helemaal bevalt en het zou fijn zijn als je dan gewoon je geld retour mag ontvangen.
Een Dikke 10 voor dit Hip en Go Team!
Hip en Go gevonden via Instagram ,
Wat blij met deze lieve eerlijke meiden , contact via mail loopt supersnel!
Eindelijk kleur in mijn garderobe.
Dank jullie wel,
Trui gekocht die na twee dagen begon te…
Trui gekocht die na twee dagen begon te pillen. Trekt alleen maar stof en haren aan. Super slechte kwaliteit. Over het pillen gemaild; reactie: dat kan gebeuren met een trui???? Echt fluit kwaliteit
Helaas helaas
Helaas helaas, als je een vraag hebt over de grootte van een one-size artikel heb je pech.
Als mevrouw t hyper actieve feestnummer zelf niet (zeg maar gerust nooit) aanwezig is, kunnen de meiden je vraag niet beantwoorden.
Ze zouden me terug mailen..nou niet dus..
Na een week zelf maar weer contact gezocht maar uiteindelijk nog steeds geen antwoord op m’n vraag.
Hele lieve mensen en behulpzaam en…
Hele lieve mensen en behulpzaam en actie me pakket was even zoek uiteindelijk toch gekregen maar hebben me geholpen met de pakketdienst en snel gereageerd en gehandeld toppers
Via instagram gevonden, super spontaan komen ze over. Tot dat ik in de winkel kwam. Jeetje nog niet vaak zulke zure mensen tegen gekomen, kon geen goedemorgen of fijne dag af. En de trui die ik gekocht heb, is binnen 2 keer niet meer mooi dus qua kwaliteit zou ik er ook niet heen gaan. Jammer!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








