horrormerch Reviews 

199
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrormerch.com is a big time scam. You wait over a month for mostly every order. You inquire about an order and they’re extremely rude. I suggest paying through PayPal so you can open a claim because... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I could give 0 stars. I ordered a pre-order Godzilla funko January 8th, it’s now July and the release date keeps getting pushed back despite seeing the same funko at my local mall. When I comme... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Have had nothing but positives here. Protected shipping, usually quick ship, and bright shirt prints. The shirt sizing sometimes is a bit different but all the shirts I have from the site and f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We ordered a figurine that the listing said was in a damaged box (aka, something that already exists, not a pre-order). This was in February. Charge promptly went through our bank and cleared. It is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Verzamelaarswinkel

Geschreven door het bedrijf

Horrormerch.com - Officially Licensed Horror Movie Clothing Items And Collectibles.


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

199 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(199)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from Horrormerch!

Do not order from Horrormerch!
I ordered a pre-order item from their website. After not receiving it for about 5 months I was able to get a refund with a store credit. Ordered a tank top with the store credit plus a few buck on November 4th 2023 and still have not received it as of March 10th 2024. I've contacted them several times through their issues page, but haven't heard a thing. I'm sure I'll never see my money. They suck hard.

4 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

Your purchase has been refunded - please visit previous emails for further information

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Highly Disappointing

Ordered a shirt for my brother's birthday. The company took my money but refuses to ship my order or even acknowledge when, if ever, they intend to ship. I just keep receiving some generic automated response that does nothing to answer my questions. I will never order from this company again and I recommend others to shop elsewhere if you want to receive your purchase. What a joke.

14 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

As listed all clothing items are MADE TO ORDER prior to purchase, within your receipt, and the terms and conditions you agreed to prior to purchase.

You also have a prior purchase in 2019 that was delivered with tracking links

USPS
9405511899220320304027
Success
Delivered on
Friday, April 26, 2019

USPS
9400111899220352070522
Success
Delivered on
Friday, August 16, 2019

so we do ship, as items are available and printed for your purchase.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No merchandise, no refund

Merchandise was ordered and paid for. Merchandise was never shipped due unavailability. Request for refund refused. Commentary regarding "refund window" is irrelevant and disingenuous - the sales contract was finalized when payment was accepted and additional contract requirements cannot be added later without both parties agreement.

13 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

As per your multiple other reviews - posting will not reverse this process. As we had sent a notification prior to your refund window expiring, we are unable to offer a refund - as you did not reply to the email you had read on Dec.

As your refund window had expired, and due to all of your harassment within emails and reviews, etc... your purchase was cancelled and the full merch voucher was sent to you.

Posting further, or in other locations will not reverse the transaction as your refund window has expired and we had sent notifications prior to that for you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So again they are a horrible place to…

So again they are a horrible place to buy will keep setting bad reviews took my money and they will not refund you even inside the 180 day policy they are a scam all they keep doing is replying with the same automated email to see previous they will not fix their mistake and as far as the shipments go they told me they couldn’t get four of the missing items in question do not believe anything you will be in a constant battle with the horrible customer service

23 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

We would recommending revisiting the previous emails you received for further information as posting multiple reviews will not lower our score or change any information with your purchase. Posting on multiple third party sites will also not change, speed up or differ any previous results for your purchase.

9400111206217589158600
Your item was delivered at the front door or porch at 4:49 pm on December 20, 2023 in MADISON, IN 47250.

9434611206216901326828
Your item was delivered at the front door or porch at 5:18 pm on November 25, 2023 in MADISON, IN 47250.

Along with updates in Dec regarding the remaining items.

Please revisit the previous updates for further information as we have just emailed you, along with the remaining merch voucher, to your email account a third time.

Further posts and updates will only receive the same reply as items were delivered, updates were sent to (and read by) you and we did not receive a refund request as instructed within the updates before your refund window closed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Theft - Don't Waste Your Money

I paid a hefty amount for preorder items in May 2023. These items were not fulfilled. Per the company's 180-day policy, I received an email in November stating that I'd receive a refund. Two months later, no refund and no responses to my emails. I will be registering more complaints about this company until they refund my money. In the meantime, save your money and get your horror fix elsewhere.

Follow-up to merchant's response: horrormerch.com, if you had done the right thing and issued a refund as promised, I wouldn't have had to resort to a credit card chargeback. Severely disappointed with your customer service.

19 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

As we previously stated that you would be refunded - filing a chargeback overrides the refund as you have already been refunded.

Posting other complaints etc, will not reverse this as you have already been refunded via your chargeback and you can not be refunded twice.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible website and customer support

Horrible website and customer support. It’s impossible to get anyone to actually respond. From finding out the status of credits THEY issued for me on cancelled items, from finding out the status of missing items..,this company makes it impossible to get any help outside of a horrible automated system. Will never buy from this website again. Also..these products are cheaper on other sites, with far better customer support.

19 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

As you did not enter an actual name, or order # we can't find it to find more about your purchase, shipment or delivery.

If you had actually purchased from us, be sure to check the product description, terms and conditions listed prior to purchase, and your purchase receipt (or other emails sent to you) for further information

also, updating any response here will not provide further information - please contact our actual helpdesk at https://contact.horrormerch.com/ for actual responses and interaction

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund after 10 months

I had a pre order that took 8 months to fill even though the figures were released months before I got my preorder. They could not get the other half of my order and have not given me a refund for the items not received. Communication is little to none. Multiple ignored emails. They stall until you're past the point of charge back. After get they will give you little to no response. Tired of fighting for money that's owed to me. This is basically theft. I would never purchase from them again and an going to leave this review across multiple platforms to warn everyone.
Edit regarding reply:
So you just admitted to not sending my entire order and mentioned nothing about my refund. That 3rd item was actually a package of 3 different items. So it's more like you sent 2 of 5 products. You basically just proved what I said. I've emailed you once week for the past month and got no response. Just give me my refund! The emails you send are all auto generated garbage and it's impossible to talk to an actual person. Wish I read these reviews before dealing with you guys. Thieves! Stay away at all costs.

7 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

Two of your three items were Delivered on
Saturday, November 25, 2023

USPS
9400111206216901352344
Delivered on
Saturday, November 25, 2023

Please also revisit the update we had sent on Nov 16, that you had accessed on

Thu, November 16th, 2023
8:46 PM ET Open
Wed, January 10th, 2024
12:08 PM ET Open
12:08 PM ET Open
Sat, January 13th, 2024
9:39 AM ET Open
9:44 AM ET Open
Thu, January 18th, 2024
4:30 PM ET Open
4:30 PM ET Open

and the previous emails directly from us on 12/05, 11/20, and 11/17 for further information

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my second order

I ordered two items from HorrorMerch.com and the first arrived no problem. I never received the second order and here I am a year later without a shipping notice or anything. Their contact us page is an absolute horror show to get through and all you get is an automated reply that does nothing to assist you. I guess I’ll chalk it up to a loss and know who not to order future orders from. It’s too bad too because they really have the best selection online. I just cannot order not knowing if I’ll ever receive my order. Order # 17066684.

15 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

We just received your multiple emails from last night and have replied. As we are a small business and can not respond immediately (more so over a weekend/holiday) we have responded to your multiple correspondence.

Posting here without giving us time to respond does not help expedite your inquiries.

Please also revisit the information we had sent on July 6 for further information.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same story as everyone else

@Horrormerch, I have not initiated the CC dispute yet. Are you canceling the order and refunding as requested? If so, send me a confirmation and a refund and I'll update or delete this review. Original Review: Same story as everyone else. It's been months since my order and after I asked to cancel it 3 times, I get the vague email telling me to "refer to previous emails". I responded again and again asking to confirm cancelation and have not received a response or a refund.

9 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

As you had already emailed that you would be disputing this Pre-Order item it was directly cancelled in wait for your dispute. Posting here about it will not change the result of this process as you have already posted about a dispute.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product was delivered safely and…

Product was delivered safely and earlier than expected! It was exactly what I thought and very clean and in perfect condition. I'd highly recommend this website to any horror fan who needs some good merch!

28 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company

Horrible company, avoid at all costs. It's been six months since my order and nothing but but vague emails telling me to "refer to previous emails" when I ask about a status. They finally sent an email offering a refund, but will not give me a reply about the status of that either. Do not do business with this seller.

30 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo horrormerch

Antwoord van horrormerch

Your items were already delivered with tracking link

USPS
9434611206215762037089
Success
Delivered on
Tuesday, August 29, 2023

if you did not receive it, please contact your local post office for further information

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer