Banner for Icybeardental

Icybeardental Reviews 

3.787
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super quick delivery, a couple of days. Got my little bundle today, & I started using it all straight away. I can not believe it has made a difference in just one day, very impressed 😁 Real... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love these products love that my Teeth feel super clean most others I have previously used I have felt like I need to brush again couple of hrs later the strips also stay in the place you put them ag... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered my package on Black Friday deal … over two weeks now in stock is supposed to have been in last week and then this week and nothing it’s got really good reviews so I will wait a few more da... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have ordered some products before and really love them but now my husband has started using my products as he has noticed how white my teeth have gone so my orders will be on a more regular basis.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Created by Dentists, Icy Bear has developed a range of award winning oral care and teeth whitening products, with a mission to give people a healthier, happier & brighter smile. Products include non peroxide Teeth Whitening Strips, PAP+ Whitening Powder and the innovative Whitening Toothpaste, uniquely formulated with one carat of fine diamond dust. This natural abrasive gently polishes enamel, effectively reducing surface stains and restoring teeth to their natural whiteness.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(3.787)

2.550 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The pump on the toothpaste doesn't…

The pump on the toothpaste doesn't work. Can't use as I can't get the toothpaste out. Mouthwash is not as good as other whitening brands I have used. Not worth the money

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Sharon,

We’re sorry to hear that the toothpaste pump isn’t working and that the mouthwash hasn’t met your expectations. We understand how frustrating this must be, especially when you’re unable to use the product. Our toothpaste uses a vacuum-style pump, and air can sometimes become trapped during transit. Please contact us at enquiries@icybeardental.com so our team can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven’t even received it

Haven’t even received it
Ordered it and got an email to say it was coming last week .. still nothing

19 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Emma,

We’re sorry your order hasn’t arrived as expected, especially after receiving an email advising it was due last week. We understand how disappointing this is and apologise for the inconvenience. Please contact us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can look into this further and provide an update.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered the 14 Day Smile Transformation…

Ordered the 14 Day Smile Transformation Kit on 7 October. Still waiting. No dispatch, no tracking, nothing.
I've emailed them five times now. Every reply is very polite and says absolutely nothing. "We'll chase it." "We can't give you a date." "We'll escalate it." "We'll escalate it to a manager." Honestly, I'm fairly sure I've been talking to a chatbot. My last email went in on Saturday night and the reply landed at 9.02 Monday morning, with my own sentences copied straight back at me. If it is a robot, fair play to it, it's a lot better at apologising than the warehouse is at posting things.
Meanwhile the same kit is still on their website with free express and next day delivery. Express to where, I'd like to know, because it's not my house.
The best bit? Their system emailed me to ask how my teeth were getting on, seven days into the whitening course. Lovely, thanks. They'd be getting on a lot better if the kit had ever left the building.
To be fair, they did offer a refund. But I don't want a refund, I want what I paid for. Until they sort out whatever's going on behind the scenes, I'd think twice before ordering.

26 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Martyn,

We’re truly sorry for the frustration and disappointment caused by the delay with your 14 Day Smile Transformation Kit and the lack of a clear update despite your repeated emails. We understand that you want the product you paid for, not simply a refund, and that our responses have left you without the clarity you deserve. Your feedback regarding the delivery messaging and follow-up emails is also concerning, and we apologise for the experience you’ve had. We appreciate you bringing this to our attention and will share your comments with the relevant team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still awaiting for my purchase

Still awaiting for my purchase. When I ordered the delivery it was promised 3-5 days then get an email to say stock is low and an unexpected delay!
Wouldn’t have bothered ordering if you can’t meet the delivery date promised.
One week on and il still waiting.

19 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi,

We’re sorry your order hasn’t arrived within the expected 3–5 days and that you were only informed of the stock delay after placing your order. We understand your frustration and apologise for the disappointment and lack of timely updates. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can look into this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to Order

Easy to order

26 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Vicky,

Thank you for your lovely feedback! We’re glad you found the ordering process easy and straightforward. We really appreciate your support and hope you enjoy your Icy Bear products!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Products

These products are exactly as described, I don’t use anything else now
My dental hygienist commented on how much my teeth had improved and how much she hoped the rest of her day’s patients would be the same 👍
I took that as a win 🎉
Great Products
Great Delivery

26 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Julia,

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear that you love our products and that your dental hygienist has noticed such a positive improvement. That’s certainly a lovely compliment! We’re also glad you’ve been happy with our delivery service. Thank you for your continued support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Claire,

We’re sorry that you still haven’t received your order. We understand how frustrating this must be and apologise for the inconvenience. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can investigate the delivery status and assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I haven't received my order yt over 8…

I haven't received my order yet over 8 days ago when it's state 2_3 days for delivery when ordering

19 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi,

We’re sorry your order hasn’t arrived after eight days, especially as you were expecting delivery within 2–3 days. We understand your frustration and apologise for the delay. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can investigate the status of your delivery and assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm still waiting on my purchase

I'm still waiting on my purchase

18 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Gillian,

We’re sorry that you’re still waiting for your order. We understand how frustrating this must be and apologise for the delay. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can investigate the status of your delivery and assist you further.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

You're asking for a review when I…

You're asking for a review when I haven't received my order. I payed for next-day delivery a week ago. I think it's about time you let people know what is going on. I haven't any updates. I'll give it until Friday, if I still haven't received my order I'm going to do a chargeback. If you updated people they would understand. It's appalling that you're sending emails asking for a review but you can't send one letting people know what's happening with their orders.

Edit: Thank you for getting back ASAP. Thank you for refunding my delivery. All you had to do was be honest. I will update my review when I've tried the product.

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Precious,

We’re sorry your order hasn’t arrived despite paying for next-day delivery, and that you haven’t received any updates. We understand your frustration, especially when receiving review requests instead of clear communication about your order. We apologise for the disappointment and inconvenience. Please email enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can investigate and assist you further.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi,

We’re sorry that you haven’t received your order yet. We understand how frustrating this must be and apologise for the inconvenience. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can investigate the delay and provide further assistance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Christmas cracker

Brought for my daughter as a christmas gift I know she is going to love it,,fantastic service arrived within 3 days, also included was a free gift which is a lovely bonus thank you icy bear

18 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Amanda,

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear your Christmas Cracker arrived quickly and that you enjoyed the complimentary gift. We hope your daughter loves her Christmas present as much as you do! Thank you for choosing Icy Bear and for your kind support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My purchase has never arrived will be…

My purchase has never arrived will be seeking a refund

18 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Tracey,

We’re sorry that your order hasn’t arrived and understand why you’re seeking a refund. We apologise for the inconvenience and disappointment this has caused. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can investigate the missing parcel and assist you with your refund request.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t think they care about their customers.

I have ordered before and been happy with my purchase. This time I was offered an instant £10 gift card if I placed an order of £30 or more. So I bought more totalling £44 to get the gift card. When no gift card arrived I contacted customer services. They asked for a screen shot of the offer which I sent and said they would get back to me. I heard nothing more. Really disappointed. I feel like they don’t really care once they have my money. Not the way to keep your customers. I don’t think I’ll be buying again.

16 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Rachel,

We’re sorry for the disappointment and lack of follow-up regarding the £10 gift card offer. We understand how frustrating it must be to provide the requested screenshot and not receive an update. This isn’t the experience we want for our customers. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can review this and assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ease of website

Ease of website
Great multi buy savings

25 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Fiona,

Thank you for your lovely feedback! We’re glad you found our website easy to use and enjoyed the savings on our multi-buy offers. We really appreciate your support and hope you continue to enjoy your Icy Bear products!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not received my bundle yet a d ordered…

Not received my bundle yet a d ordered on the 18th October

18 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Julie,

We’re sorry that you’re still waiting for your bundle after ordering on 18 October. We understand how frustrating this delay must be and apologise for the inconvenience. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can look into the status of your order and assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting delivery after 14 days Your asking for a review and we still…

Your asking for a review and we still haven’t recived our order dont even know when its coming very bad service

18 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Yolanda,

We’re sorry that you’re still waiting for your order after 14 days, with no clear delivery timeframe. We understand your frustration, especially at being asked to leave a review before receiving your parcel. We apologise for the delay and disappointing experience. Please contact us at enquiries@icybeardental.com with your order details so we can look into this further.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

There doesn’t seem to be any stock so…

There doesn’t seem to be any stock so I’m having to wait no updates as to when and this wasn’t mentioned on the website at time of ordering. Need to be more transparent with stock levels

20 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Leanne,

We’re sorry you weren’t made aware of the stock shortage before placing your order and that you haven’t received further updates. We understand how frustrating this is and appreciate your feedback regarding transparency around stock availability. We apologise for the inconvenience and will share your comments with the relevant team to help improve communication with our customers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Maintains my whiteness

Easy website to navigate around . The Black Friday bundle is a bargain Iv had 3 up to now great Xmas presents 🎁 . Iv been using icybear products now for around 6 months and my teeth maintain their whiteness everyday . Highly recommend👌😊

25 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi,

Thank you for your fantastic feedback and recommendation! We’re delighted to hear you’ve been enjoying Icy Bear products for around six months and that they help you maintain your bright smile. It’s lovely to know you’re making the most of our Black Friday bundles as gifts, too. We really appreciate your support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I havnt received my parcel and I…

I havnt received my parcel and I ordered it as birthday gift

18 oktober 2026
Logo Icybeardental

Antwoord van Icybeardental

Hi Carmen,

We’re sorry your parcel hasn’t arrived, especially as it was intended as a birthday gift. We understand how disappointing this must be and apologise for the inconvenience. Please email us at enquiries@icybeardental.com with your order details so our team can investigate the delay and assist you further.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer