We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had no idea that my hearing aid wires came in different lengths! You have made my right ear experience much more comfortable, and when my left one breaks, as will happen sooner or later, I'll defini... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Japebo stocks all of the accessories needed for my medical devices (hearing aids) at good prices, ships quickly and securely, and they are very communicative one-on-one when necessary. I couldn't ask... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

It took 19 days from order to receipt. The item was delated passing through customs and from international shipping. I bought the product on Amazon while waiting. I don't know why my purchase was ship... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DHL returns my order last week and I didn’t get a refund from my return order. The shipping information did not include port fees; which's were $32 on top of the $20 shipping costs. My original orde... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Audicien
  2. Gehoorapparaten reparatieservice

Over Japebo.com

Geschreven door het bedrijf

Japebo logo

Japebo supplies original spare parts, wireless accessories, and care products for hearing aids from all leading brands. We offer products from Oticon, Widex, Phonak, Signia, and ReSound – making it easy to find everything you need in one place.

We understand how important it is that your hearing aid works reliably every day. That’s why we offer a carefully selected range of products that help you maintain and care for your device – ensuring the best possible sound quality and long-term performance. 🔊

🛒 Simple and easy shopping
Our webshop is designed to help you quickly find the right products. With clear categories, search functionality, detailed descriptions, and product images, you can easily identify the parts and accessories that fit your hearing aid.

Shop now

🚚 Fast dispatch & tracked delivery
We dispatch orders quickly and provide tracking on all shipments, so you can follow your order every step of the way.

💬 Customer support with product expertise
Need help choosing the right product? Our support team is ready to assist you via email. We know our products inside out and are happy to guide you – both before and after your purchase.

🔒 Safe and hassle-free shopping
We offer a 90-day return policy, so you can shop with confidence. We combine a wide product range, ease of use, and expert knowledge in one place.

⭐ We value all feedback and actively use Trustpilot reviews to continuously improve our service and customer experience.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

336 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Received exactly what I ordered

Received exactly what I ordered, but the processing and delivery was slower than it should have been.

2 december 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Dudley, thank you for your review and for shopping with Japebo.

I’m glad to hear you received exactly what you ordered — and I’m sorry that the processing and delivery took longer than it should have. We’re working on improving our turnaround times to make the experience more consistent.

If you’d like, feel free to share when you placed the order and when it arrived, and we can look into what caused the delay.

Kind regards,
Mads – Japebo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was warned about your reliability but…

I was warned about your reliability but you were the only source that had the item available that I wanted, and delivered successfully.

2 december 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Wayne,

Thank you for taking the time to share your experience.
We’re glad we were able to supply the item you needed and that the delivery was completed successfully. We appreciate you giving us the opportunity to prove our reliability and hope to assist you again in the future.

Best regards,
Mads – Japebo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered

I ordered, you delivered

2 december 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Mark, thank you for the 5-star review 😊
Really appreciate you choosing Japebo, and you’re always welcome back anytime.

Kind regards,
Mads – Japebo Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just what I needed

Just what I needed. Also fast.

30 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Judy, thank you so much for the 5-star review! 
Great to hear it was just what you needed – and that it arrived quickly too.

We really appreciate you shopping with us, and you’re always welcome back anytime.

Kind regards,
Mads – Japebo Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order delivered on time

Order delivered on time; everything done perfectly.

30 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Thank you so much for your review! We’re happy to hear that your order was delivered on time and that everything went perfectly.

– Japebo Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Je viens d'effectuer ma première…

Je viens d'effectuer ma première commande et j'avais besoin de préciser. J'ai eu réponse a ma question avec précision . Livraison rapide et soignée. Site sérieux. Je recommande.

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Merci beaucoup pour votre avis et pour votre confiance lors de votre première commande ! Nous sommes ravis d’avoir pu répondre précisément à votre question et que la livraison ait été rapide et soignée. Merci pour votre recommandation.

– Japebo Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I STILL HAVE NOT RECEIVED MY PRODUCT…

I STILL HAVE NOT RECEIVED MY PRODUCT AND HAVE NOT BEEN INFORMED OF ANY REASON WHY IT HAS NOT YET BEEN SHIPPED. IT IS NOW OVER TWO WEEKS SINCE I ORDERED.

28 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Bob,
We sincerely apologize for the delay and the lack of updates regarding your order.
Unfortunately, a technical issue caused your order not to be transferred correctly to our shipping system, which is why it has not been dispatched as expected. We are very sorry about this oversight.
The issue has now been identified, and we will ship your order tomorrow. You will of course receive tracking information as soon as it has been sent.
Thank you for your patience and for bringing this to our attention. Please don’t hesitate to contact us directly if you have any further questions.
Kind regards,
Magnus
Japebo Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery! Thank you!

16 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Thank you so much for your kind review! We're happy to hear that your delivery arrived quickly.
– Japebo Support

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivering was too slow

14 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Ross,
Thank you for your feedback, and I’m sorry the delivery was slower than expected. We know waiting longer than planned is frustrating, and this isn’t the experience we aim to deliver.

We’re continuously working with our carriers to improve shipping times and keep customers better informed along the way. If you’d like us to look into your specific delivery for order 29051, feel free to reach out to us and we’ll be happy to check what happened.

Kind regards,
Mads – Japebo Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prix et livraison au top!

Maintenant que je connais ce site je n'acheterai plus ailleurs.

21 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Bonjour, un grand merci pour votre superbe avis 5 étoiles ! 😊
Nous sommes ravis d’apprendre que le prix et la livraison vous ont plu, et encore plus de savoir que vous comptez revenir chez nous. Cela nous fait vraiment plaisir.

Merci pour votre confiance, et à très bientôt sur Japebo !

Bien cordialement,
Mads – Japebo Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t Order from USAThe info on website confused me and I…

The info on website confused me and I ordered the wrong accessory. I paid 47.00 in duty tax and the company is not helping me to return item.

13 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Thank you for your review, and I’m sorry to hear about the confusion and the extra cost you’ve experienced. That’s not the kind of outcome we want for any customer.

Return and refund
You are fully welcome to return the accessory. We can arrange a return for credit/refund in line with your right of withdrawal. Please email us at info@japebo.com with your order reference 29032, and we will reply with clear return instructions right away. If anything in the process has been unclear so far, I apologise — we will make sure you get straightforward guidance.

Duty and import taxes
Regarding the duty/tax: these charges are set by US customs authorities and are collected on import. Unfortunately, we do not control these fees, and they are not something we can refund or waive from our side. We understand it’s frustrating, especially when the order didn’t match what you needed, and we’re sorry for the inconvenience this has caused.


If you’d like, we can also help you identify the correct accessory before you reorder, so you avoid any repeat issues.


Kind regards

Per – Japebo

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

1Hard To Head

1. The directions were in Dutch
2. Went to Youtube for help. Okay, but still hard to comprehend.
3. The microphone does not really improve the sound, I think I need further instructions.
4. Is there a way to get the instructions in English

23 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Sanford, thank you for your review — and I’m really sorry about the language issues and the difficulty getting started. 
The instructions should absolutely be available in English, and I understand how frustrating it is when setup feels unclear and the microphone doesn’t seem to help as expected.

For the quickest and most accurate support, we recommend contacting Rexton directly. They can provide the correct English manual and guide you through the setup for your specific model here: https://www.rexton.com/en/service/contact/

I hope they can get everything working properly for you soon, and sorry again for the trouble.


Kind regards,
Mads – Japebo Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got what I needed

Got what I needed. Delivered as expected

13 november 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Thank you for taking the time to leave us a review on Trustpilot! 

We are thrilled to hear that you received what you needed and that the delivery met your expectations. 
Your satisfaction is our top priority, and feedback like yours motivates us to continue providing excellent service.

If you have any further questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. We look forward to serving you again!

Best regards,
Micas - Japebo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You sent me the wrong device and it…

You sent me the wrong device and it cost me $60 to return it and I have yet to receive my refund

31 oktober 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hello Richard,

Thank you for your review. I understand that this has been a frustrating experience.

To clarify the situation: the item you purchased was not compatible with your hearing aids. We did not provide a recommendation for this model prior to the order, and we did not receive a request for guidance before the purchase was placed.

We also note from our email correspondence that the return was only sent back recently, as you were away on vacation. For that reason, the refund has not yet been processed. As stated in our returns policy, refunds are completed within 14 days after the returned item has been received and checked in at our warehouse. You will receive a confirmation by email as soon as the refund is issued.

We regret the inconvenience and appreciate your understanding.

Kind regards
Thomas – Japebo Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Prices advertised in Australian Dollars…

Prices advertised in Australian Dollars when charged US
Charged extra for components
Product was incorrect

16 oktober 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Melissa,

Thank you for your feedback. We always appreciate hearing from our customers — even when things haven’t gone as expected.
Just to clarify, all prices on our website are listed and charged in USD, not Australian Dollars.
If you’ve seen anything that indicates AUD anywhere on our site, we’d really like to know exactly where, so we can correct it right away.
Regarding shipping, our free shipping offer applies to orders over $70 after discounts are applied, which explains the small difference in your total.

Thank you again for taking the time to share your experience.

Magnus
Customer Service Manager
Japebo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Merchandise not received.Oticon ProWax…

Merchandise not received.Oticon ProWax filters.

13 oktober 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

That is correct - we have cancelled your order due to the new tariffs in the US, we have also notified you and refunded you. You would simply pay to much in handling when you only order 1 package of waxfilters. 

Thanks for considering Japebo 

Kind regards

Thomas - Japebo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still don’t have my order and you…

I still don’t have my order and you charged my credit card for $33.90,
So I feel like you company is a fraud
Yanks for nothing.

13 oktober 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hello Jean-Claude, 

Both we and DHL has tried to reach out to you via phone and email, but with no response. 

Please contact us on info@japebo.com so that we can resolve this for you - the parcel is awaiting correct adress information. 

Kind regards

Per - Japebo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service

Had a problem that was taken care of immediately. Customer Service was great.

12 oktober 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Douglas,
Thank you so much for your kind words!

We’re really happy to hear that our customer service team was able to help you quickly and resolve the issue to your satisfaction.

We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future.

Best regards,
Mads – Japebo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Speed of response from questions

Speed of response from questions, and the fact that the items bought are genuine and from the original manufacturer (no fake copies). Also the level of detail provided, plus the prices. A local hearing center wanted over twice what I wound up spend including Tariffs and duties and would take 2 weeks vs 3 days!

5 oktober 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi William,
Thank you so much for your wonderful review!

We’re really glad to hear that you appreciated both our quick responses and the authenticity of the products. It’s great to know that our pricing and delivery met your expectations too.

We truly appreciate your trust in Japebo and look forward to assisting you again in the future!

Best regards,
Mads – Japebo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm still waiting for my refund

I'm still waiting for my refund. I declned delivery of my order because they asked for a tariff payment. You should hsve received the return of the package some time ago. Marie L Rood

29 september 2025
Logo Japebo.com

Antwoord van Japebo.com

Hi Marie,

Thank you for your message and for your feedback on Trustpilot.

We’re very sorry for the inconvenience caused. The sudden introduction of new tariff regulations has unfortunately created delays and issues in customs handling. As promised, we will refund your order as soon as the returned parcel has reached us.

Please always feel free to reach out to us directly if you have any concerns — this allows us to assist you faster and provide the best possible service.

Kind regards
Thomas – Japebo

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer