Juice UK Reviews 220

TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRAUDULENT ACTIVITY. AVOID. I was diverted onto a blind link via Facebook and apparently set up a subscription (which I most definitely did not do). The first I knew about Juicetech is when £29.90 was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely great products especially the Type C 25W Charger. I have bought this charger around 6 times now due to gifting them to family members and placing them in different buildings I regularly att... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Saw an advertisement on Facebook for a power bank and cable for a good price. I was dubious, but I was wrong. Fantastic power bank and cable, great price and quick delivery. Thanks.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusted that you advertise one item, yet deliver me a different item. 2 USB-A, 1 micro USB, 1 USB-C is what I was meant to receive in my order of 5 powerbanks! Yet they turn up, ALL of them! With 2... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Mobiele telefoonaccessoire winkel

Geschreven door het bedrijf

Where Bold Design Meets Kinder to Planet Technology. UK's number one mobile phone accessories brand. MFI Apple approved cables, Power Banks, Wireless Chargers & Speakers We have you covered!


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

220 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 87% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Less than a months use from iPad charge cable.

Purchased a juice 2 mtr usb c to c cable from tescos
On 3rd jan this year 2025, this failed within 3 weeks.
Have been refunded by tescos fair play by their customer team.The cable full price was 22quid reduced to 16.Not what you expect from pricey bit of kit.The packaging and presentation are top notch,but the cables are dross, do not even think of buying them.For that money you can purchase a belkin item.Never going near this company’s merch again.

4 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We are really sorry to hear, you had a bad experience with one of our product.
This is a rare occasion our product fails in such a short time. All of our products are regularly tested to ensure quality and covered by a 1 year warranty. We appreciate your feedback greatly, thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible company don’t know why they…

Terrible company don’t know why they still exist every charger I’ve got from them has broke in under a month !

Juice have responded saying that they have a small amount of chargers that becomes faulty and that I can replace the item

I can show you my last 7 receipts of exchanges within the last 2 months at Sainsbury’s which now I have given up exchanging
I thought I was the problem but juice can not justify this issue as EVERYONE clearly can see juice is rated 1 star on Trustpilot for a reason. Everyone is experiencing the same issues with the charger, bit of a shame that juice is apparently the largest uk supplier which is definitely not agreed with myself and I’m sure with the rest of their customers too

3 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We are really sorry to hear about your bad experience. As the largest supplier of chargers within the UK, unfortunately we do occasionally have a small amount of products that develop a fault when in use, when this happens we are more than happy to replace the product if the purchase has been registered or you have proof of purchase.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product.

I'm really surprised to see all the poor reviews on here. I bought a 25w charger for my Samsung phone over a year ago from Argos and it has performed perfectly. In fact, I'm about to buy another as my wife keeps using it to charge her phone.

1 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

Thank you so much for your lovely feedback.
We’re thrilled to hear you’re enjoying your new Juice product!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality

Had a juice charger for 18 months used very lightly and is now completely dead. Spoke with juice and they tell me that it’s wear and tear. Obviously very poor quality items. Will go elsewhere for my chargers. Terrible company.

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We're sorry to hear about your experience. All of our products come with a 1-year warranty, and while we can’t offer a replacement outside of this period, we always aim to help where possible. We appreciate your feedback and will pass it on to our team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of money

Stopped working after a month..we have tried samsung phones but it does work.
Very disappointed

17 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We regret to hear you had a disappointing experience with our product. All of our products come with 1 year warranty. Please get in touch with us on customerservices@juice.co.uk so we can help you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Juice powerbank

Juice powerbank, batteries swelled up and case sprung apart. Avoid.

19 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We are very sorry to hear you had a bad experience with one of our products.
This is a rare case, as all of our products are regularly tested to ensure quality.
Please get in touch with us on customerservices@juice.co.uk to see how we could help you with this issue.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I brought a Juice charger 2 weeks ago

I brought a Juice charger 2 weeks ago, it only worked for 2 weeks now it wont charge at all , complete waste of money .

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We are really sorry you had a bad experience with our product. Please get in touch with our customer services on customerservices@juice.co.uk to see how we can help you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid, don’t waste your money

I purchased a Juice 5 from Argos and after 17 months it stopped working. Contacted Juice Uk who to be totally honest were not interested one bit. Told me to try a reset and if that did not work…well sorry it’s malfunctioned.

What a WASTE of money. AVOID and buy a product that last longer than 17 months and 3 holidays. I own a cheap power bank purchased from Primark 6 years ago which is still going strong. It may not last as long but it was a quarter of the price. Lesson learnt :)

Sorry Juice UK, you failed this time.

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We’re sorry to hear that your Juice 5 didn’t last as long as expected. We completely understand how frustrating it is when a product stops working, especially when you’ve had a different experience with other brands.

All our products come with a 1-year warranty, during which we’re happy to offer support or a replacement if needed. While your unit was unfortunately outside this period, we still offered troubleshooting advice to see if we could help resolve the issue.

We take pride in designing high-quality power banks and always strive to improve. We appreciate your feedback and will pass it along to our product team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Two days after purchase it's started…

Two days after purchase it's started charging intermittently. No sign of damage, has sat by the side of my bed and been plugged into a device two times. Rubbish I would waste my money again.

9 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We’re sorry to hear you’ve had a negative experience with one of our products. Please rest assure that it is unusual for Juice products to cease working after such a short amount of time. We would love to help you rectify this - if you could please contact us via customerservices@juice.co.uk with details of the product and the issue you have experienced, someone will be available to discuss your query further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not safe

Purchased a juice power bank 4 months ago just noticed the batteries have swollen and poking out of the case

11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We apologize for the inconvenience caused by our product. To help prevent future issues, we would like to offer some feedback. This rare issue typically occurs when the Power Bank’s voltage drops below 2.8V and stays there for 3-6 months. If left uncharged for a long time, lithium batteries degrade, leading to problems when recharged. To prevent this, please recharge your power banks at least every three months. If you could please contact us via customerservices@juice.co.uk with details of the product and the issue you have experienced, someone will be available to discuss your query further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Money down the drain

These charges are the biggest waste of money I have spent in years.Not sure why wgg he en my ceased working I then wegt and bought 3more because perhaps us all using the same one caused it to fail.
Needless to say they all stopped working just like the other within the first 3 months
I am shocked the brand is still trading

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We’re really sorry to hear you’ve had this issue with our product. This isn’t something we typically see with Juice products, and we want to get this sorted out for you as quickly as possible. Please reach out to us at customerservices@juice.co.uk with the details of what’s happened, and we’ll be more than happy to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FIRE HAZARD

FIRE HAZARD - AVOID
Please avoid these jokers of a supplier.
Lead caught alight & has melted my kitchen surface. Luckily I was working from home at the time & smelt burning to out the fire out. Ongoing complaint with Juice since April & they are now ignoring me! Surely we can’t all have faulty sockets for this to be happening. Trading standards now contacted

6 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give 0 if i could

Would give 0 if i could, do not buy any of there wires THEY STOP WORKING AFTER A MONTH OR SO, and the 1 year guarantee with the manufacture is absolutely rubbish, they replied to a few emails but then completely stopped replying all a SCAM.

11 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We are very sorry you had a negative experience with one of our products. It is unusual for Juice products to cease working after such short amount of time. All of our products come with one year warranty which we are able to help you with, you only need to present your valid proof of purchase. If you could get back in touch with us and provide more information on customerservices@juice.co.uk, our team would be more than happy to investigate this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FIRE HAZARD

Please be careful and go for a different brand. My elderly disabled mother was charging a device and it caught fire. These chargers are dangerous and are a major fire hazard. DO NOT BUY. I have contacted customer services and looking for a reply

13 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We apologize for the trouble you experienced with our product. To help prevent future issues and raise awareness about cable fires and burns, we would like to provide some guidance. Charging cables do not cause fires or burns themselves; they conduct power between sources. If a cable burns or catches fire, it indicates an issue with the main power source, such as a wall plug, an extension cord, or the socket. Please discontinue using the problematic plug or socket and investigate for any issues.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Potential fire hazard

I spent £20 on a Juice phone charger in Tesco. It has stopped working after just 5 weeks and was getting dangerously hot before it expired. Beware!

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

We sincerely apologize for the inconvenience you've encountered with one of our products. This is certainly not a common occurrence with Juice products, especially within such a short period. We’re here to help resolve this issue for you. Kindly reach out to us at customerservices@juice.co.uk with the product details and a brief description of the issue. A member of our team will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely blown away with a great…

Absolutely blown away with a great level of service that’s rarely seen or heard of these days. I had a faulty product and sent an email to Juice. Within hours I had a response but never noticed for a couple of days. I replied with required info and was honest about my product being out of warranty. They could’ve done noting or sent me a voucher for money off another product but instead they’ve decided as a gesture of (genuine) goodwill to replace my product. It was all done swiftly. I can’t thank the customer service representative enough, not only for replacing my product but for making this interaction so pleasant and easy. Highly recommend

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

Thank you so much for your kind review! We always strive to provide the best customer service and ensure our customers are happy. While we do have a standard warranty policy in place, we review each case individually to offer the best possible support. We're glad we could find a solution that worked for you in this instance! Your satisfaction means a lot to us, and we appreciate your feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The cable lasted 2 weeks

The cable lasted 2 weeks, I'm abroad now and there is no warranty.

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for the trouble you've experienced. We strive to ensure our products perform reliably, this is why all of our products come with one year warranty. If you could provide more information by emailing customerservices@juice.co.uk , our team would be glad to investigate this further and offer a solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless

I buy Juice chargers but no more, they last less than a year.

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

- We’re sorry to hear you’ve had a negative experience with one of our products. Please rest assure that it is unusual for Juice insert products to cease working after such a short amount of time. We would love to help you rectify this - if you could please contact us via customerservices@juice.co.uk with details of the product and the issue you have experienced, someone will be available to discuss your query further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had bought a charger from them a…

I had bought a charger from them a couple months ago and out of nowhere the charger when on fire DO NOT BUY FROM THEM.

14 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Juice UK

Antwoord van Juice UK

- We’re sorry to hear you’ve had a negative experience with one of our products. We’d love to offer some feedback to help you avoid issues like this in the future and to spread some awareness on cable fires/ burns. Firstly, we must stress that the cause of any fire or burning of a charging cable is not caused by the cable. Charging cables work as a conduit of power from one source to another, therefore, in cases of burns or fire from a charging cable, the fault actually originates from the main source of power, e.g., a wall plug, extension cable, or maybe even the wall socket. Please ensure you cease using the plug/ mains socket and investigate faults originating from here.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer