June Bridals Reviews 

351
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was a little skeptical about buying my wedding dress online, but this was totally worth it. The dress was beautifully made, and was very chic and elegant. The quality of the dress was also pretty gr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience. Don't be fooled by their fancy website! Not only was the dress different than the picture the color was splotchy and inconsistent. I immediately shared with them I wanted to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT buy from June Bridal/ returns are a nightmare. They advertise easy returns- WRONG- they deduct an unreasonable amount for shipping, then ask you to insure and ship to CHINA - leaving you wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The dress was well priced, fast shipping, great communication from the team, tracking on the shipment was helpful. I havent worn the dress, only tried it on, but seems well made. I did not do custom... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkelen en mode

Geschreven door het bedrijf

Shop wedding dresses, bridesmaid dresses, prom dresses, formal dresses & evening dresses at affordable price. High quality dresses come in all styles and silhouettes.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

351 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(351)

82 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

June Bridal DOES NOT HAVE A RETURN…

June Bridal DOES NOT HAVE A RETURN POLICY. Be very clear about that before you purchase anything!
A dress was delivered. My daughter tried it on the next day, and it didn't fit well. Tried to return the dress that day and was told I could go through a convoluted process that would have given me a partial refund...maybe. The company also expects tags to still be attached to the dress. The tags for this dress were never attached to the dress at all! The tags are completely intact. Amazingly bad service. Do not shop here!

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the frustration regarding the return process.

We have reviewed your case and our email communication history. To clarify:

We do have a return policy.

Regarding the tags: We will accept the return with the intact tags included, even if not attached.

As discussed via email, we are committed to resolving this.

Action Taken:
We have sent you the full return instructions today (July 17, 2025) to the email address on file.

Please return the unworn dress with all tags. Upon receipt, we will process a full refund.

We value your business and hope this resolves the matter.

Sincerely,
JuneBridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The dress that arrived was absolutely…

The dress that arrived was absolutely shocking in terms of quality. The fabric was cheap and poorly constructed, with visible defects throughout. he sizing was completely off any recognizable standard.
Worst of all, when I attempted to return this defective product, June Bridal made the process as difficult as possible. They created numerous obstacles and delays, clearly trying to discourage me from proceeding with the return. Even after I paid an additional £20 in postal costs to send the dress back to them, they are still refusing to refund the original £129 purchase price.

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Hi Pantea Modiri,

Thank you for the feedback. We take after-sales issues arising from your order very seriously.
After checking the email records, you filed a return application with us because the dress was too small.
We have not received your reply since we provided you with the return information in May. We did not know that you had returned the package until we received your email again recently asking about the refund progress.
Please provide the accurate return shipping number, and we will apply for a refund for you according to the return policy.

Sincerely,
The June Bridal Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wedding Dress

The dress I bought is absolutely gorgeous! I really liked getting the frequent updates on the order.

1 juli 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Hi Heather,

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear you love the dress and found our order updates helpful. Knowing you're happy with both the product and the experience means a lot to us. We hope to see you again soon!

Best regards,
Junebridals

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

the service

well even thought there is no phone to comunicate at least they respond via email and i m satisfty with the information thank you and my refund as i bought 2 dressess

24 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

Thank you so much for your kind feedback! We're delighted to hear you were satisfied with our email communication and the information provided. We’re glad we could resolve the refund for your two dresses promptly. Your understanding means a lot to us! If you ever need assistance again, we’re just an email away. ❤️

Best,
Junebridals

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The dress was beautiful

The dress was beautiful. JuneBride was very responsive with customer service. Great quality and willing to work on a return.

24 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

Thank you for your wonderful review, and we're thrilled you loved the dress! At JuneBride, we pride ourselves on quality and responsive customer service. We’re happy we could assist smoothly with your return—your satisfaction is our priority. We’d love to welcome you back anytime! ✨

Best,
Junebridals

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sizing is perfect and dress looks exactly as pictured

I went with custom sizing and the dress fits like a glove. It is beautiful and looks just like the picture! I can not wait to wear it on my wedding day. Order time was very quick also. I have no complaints about this order at all. Hands down a very easy process. I would recommend.

12 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

Congratulations on your upcoming wedding! We’re thrilled to hear that your custom-sized dress fits perfectly and exceeds your expectations. It’s an honor to be part of your special day, and we’re so glad our process—from ordering to delivery—felt seamless for you.

Thank you for trusting us and for recommending our brand. Wishing you a magical wedding day!

With gratitude,
Junebridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service

Very poor customer service. I ordered a dress and it did not fit. I have called over 6 times leave a voice message and my order/phone #. I furthermore, sent 3 emails with no response. If I do not hear anything I will contact my bank to dispute the charge. I have proof of the above. Order # xxxxx -134737

21 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Beth,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced. We take your feedback very seriously.

Regarding the fit of your dress: Our records show that you ordered a Size 6, which was crafted precisely according to the measurements you selected at checkout. For future orders, we highly recommend reviewing our Size Chart to ensure the perfect fit, as sizing can vary across brands.

We also deeply regret the delay in responding to your calls and emails. Our customer service team operates Monday–Friday, and we were unable to address weekend messages promptly. Rest assured, we are addressing this internally to improve our response times.

Our team has contacted you and sent you the return information. Please check your email and complete the return when you are free.

We value your patience and are committed to making this right.

Warm regards,
Junebridals

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love it!

The dress is beautiful! Fits to size. We are having it hemmed but otherwise it’s ready to wear. Easy purchase and delivery process.

17 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your positive experience! We’re delighted that the dress arrived beautifully, fits true to size, and that the hemming is the only adjustment needed. It’s wonderful to know the purchasing and delivery process was smooth for you.

We hope you enjoy wearing it for your special event!

Best wishes,
Junebridals

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I think the dress ran a little small.

I think the dress ran a little small.

19 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Hi Dawn,

Thank you for your 4-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear the dress felt smaller than expected. Your feedback helps us improve sizing accuracy.
We’ve sent a message to help resolve this for you. Your satisfaction is our priority!

Gratefully,
Junebridals

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exactly as pictured!

I didn’t want to spend thousands of dollars on a dress I’d wear once (I’m frugal) so I checked out this website, let me tell you..this dress is GORGEOUS. I know some dress websites are a scam, and I know that because I fell victim to one a month ago! So I was nervous about ordering but I’m sooo glad I did! It is exactly as shown. I’m 5’4 and with some 3 inch heels, the length is perfect. I ordered a size 8 (I’m 160 pounds) but I’m in my weight loss era so it doesn’t quite fasten in the back yet, but it will soon! Also, I received the dress 7 days after placing my order! I live in North Texas for reference! I’m weary about reviews sometimes but you can take it from me, if you’re thinking about ordering this dress, DO IT. Also my waist is SNATCHED in this dress! I wear a B cup and won’t even need to wear a bra because it fits the girls perfect! It’s not too low cut and when I bend over I’m not flashing anyone! Anyway, buy the dress, you won’t be disappointed!

18 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Hi Julie,

Thank you SO much for taking the time to share your experience with us! We’re absolutely thrilled to hear that you love your dress, especially knowing you took a chance on us after a past scam experience. That means the world to us!

We’re delighted the dress arrived perfectly (and so quickly—7 days to North Texas is awesome!) and that the length, fit, and design exceeded your expectations. You’ve totally made our day with details like the "SNATCHED waist" and how well it supports without a bra—we design with real comfort and confidence in mind!

We’re rooting for your "weight loss era" and have no doubt you’ll rock that size 8 very soon! 👗✨

Thanks again for trusting us and for shouting your love for the dress. If you ever need styling tips or future wardrobe wins, we’re here for you!

Happy twirling,
Junebridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"Made to Order" is a Scam!

The dresses are quoted as "made to order" yet expert seamstress pointed out significantly poor quality & is not "handmade". The sizing is absurd & is not accurate on the site. Unfortunately the policies protect June Bridals & NOT the consumer. HORRIBLE experience & now seeing fake reviews posted, it's such a scam and waste of money. DO NOT buy, keep your hard-earned money!

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

We genuinely appreciate all feedback as it helps us improve. To ensure clarity and accuracy regarding your order, we’d like to share the following details:

1. Sizing Process & Collaboration
Your Order: Standard Size 6 (Bust 34.5" / Waist 27.5" / Hips 37.75" / Hollow-to-Floor 59")

Measurement Submission: You initially provided self-measured photos. As communicated, these unfortunately couldn’t be validated per industry standards for made-to-order garments.

Our Support: When kindly advised about this, you acknowledged, "I can provide professional measurements if needed". Despite our follow-ups, these were never received.

2. Quality & Craftsmanship
All made-to-order pieces undergo strict quality control and feature hand-finished details (beading/appliqués).

Note: No quality concerns were raised during our active email exchanges, where solutions were discussed. These claims emerged only after proposed resolutions were declined.

3. Solutions Offered & Declined
We prioritized your satisfaction by offering flexible options:

Solution 1: Remake your dress at a significant discount.
Solution 2: Return and full refund
Solution 3: Keep the dress + receive a partial refund (no return required).

You declined the above solutions. We regret that we couldn’t resolve this collaboratively.

4. Transparency & Policies
Our size chart, measurement guide, and tutorial video (on every product page) clearly outline industry standards. For optimal fit, we encourage referencing these resources.

Policies exist to protect both parties; we’ve upheld our commitments thoroughly and in good faith.

We remain open to constructive dialogue should you reconsider our solutions.

Warmly,
Junebridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a dress on May 26

I ordered a dress on May 26, arrived June 8. The dress did not fit correctly. Sent first return request on June 10, with 4 additional emails sent on June 11, 12 and 14 (today). No response. Will be contacting PayPal and Mastercard if no response received by Monday COB.

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Mike,

Sorry for the late reply! Our email system sorts emails from earliest to latest, so we didn't see your multiple emails in the same email first:( We have set up a priority response for you.

A member of our team has already contacted you to process your return. Kindly refer to their latest email.

We value your business and regret any frustration caused.

Best regards,
Junebridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

June Bridals dresses and returns

I recently ordered a dress and when it arrived the top was way too short for my body type I followed the return policy and sent a return request immediately
followed up on the request for the last three days and nothing No response I am hoping this doesnt turn into a nightmare for a return

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

Our returns team usually processes requests within 72 business hours (excluding weekends).

To expedite:

Please message us directly with the order number

Attach photos showing the tags intact

Anonymous reviews prevent us from locating your order - please contact us via official channels for immediate assistance.

Warm regards,
Junebridals

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not what I was expecting

The dress I received does not look like the photos on the website (the color is different and there is a lot of detail on the front that wasn't highlighted/shown in the photos - so I didn't realize it was there) and despite ordering with custom measurements, it does not fit well. I ended up finding a dress through a site that has a home try-on option and that was a much better experience given that I could see and feel the dress first - and try on the standard size before purchasing. I am now trying to sell the dress I received from June Bridals on Facebook Marketplace.

12 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

Regarding the color discrepancy: Our product images accurately display the ivory lace overlay with champagne underlay as described. After reviewing your order, we can confirm that the dress was made according to the color Ivory selected in your order instead of the "As Shown" list on our product page.

The front detailing is clearly visible in all high-resolution gallery images. We encourage customers to review all photos before purchasing.

For custom sizing, we strictly followed your provided measurements. Fit issues may arise from measurement inaccuracies or posture variations. We offer detailed sizing guides and consultation services to prevent such issues.

We regret that our made-to-order policy prevents returns, but we are so happy to hear you found the right dress.

Warm regards,
Junebridals

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The dress was phenomenally well made…

The dress was phenomenally well made and beautiful, and they were very quick to respond to questions. would definitely order again.

10 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Mia,

Thank you for taking the time to share your wonderful experience! We're thrilled to hear that you loved the craftsmanship of your dress and our responsive service. It’s customers like you who inspire us to keep delivering excellence. We can’t wait to welcome you back for your next order!

Warm regards,
Junebridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my dress and it came looking…

I ordered my dress and it came looking nothing like the material of the dress in the picture on the website. I have sent 3 emails and called twice to try to make a return and I haven’t gotten a single response. I want to send the dress back and receive a refund.

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

We sincerely apologize for the frustration caused.

Our policy requires customers to initiate return requests within 14 days of delivery, but you do not need to complete the entire return process within 14 days.
We confirm receiving your request and are addressing this urgently. Our team will contact you within 24 hours via email to resolve this.

Please check your inbox, including your spam folder.
We value your feedback and are committed to improving.

Respectfully,
Junebridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay far away from this company

If I could give this company a negative number I would. I purchased 2 dresses in Jan 2025. They are very poor quality and did not fit. I contacted them and was told that I could return them but would have to pay the return shipping. I followed the instructions exactly. I paid the return shipping. Now they have the merchandise and they are refusing my refund. Stay far far away from this company!

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,

We regret that your experience fell short of expectations. Our brand focuses on providing affordable wedding dresses and gowns.
Regarding your return: We’ve escalated your requests for further review.
Transparency about our accessible pricing and policies remains our priority.

Sincerely,
Junebridals

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dress arrived quickly and looks great

Dress arrived quickly and looks great, quality was great too! Awesome price point!

5 juni 2025
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Hello Melly!

We’re delighted that you received your dress promptly and are happy with its quality and design. Providing beautiful pieces at accessible prices is at the heart of our mission—your satisfaction proves we’re on the right track! See you again soon.

Best wishes,
Junebridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a dress from June's bridal

Ordered a dress from June's bridal. It is way too big. Not made out of the material we were told. Paid for petticoat and bustle that weren't the right size petticoat and no bustle

I do not recommend ordering from them at all. They told me no refund

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Michelle,
Good day!

Our policy clearly states: We are unable to process return requests for custom-sized dresses, or if you contact us more than 14 days after receiving the goods. We’ve found no refused refund email in our records. You were charged for a standard-size dress with optional add-ons (bustle/petticoat)—if you share your order#. Note: "No refund" claims contradict our system logs.
We have sent you an email requesting your order information. Please check and reply so that we can resolve your issue as soon as possible.
Sorry for the inconvenience and we are looking forward to your reply as soon as possible.

Best regards,
Junebridals

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a dress from June bridals— I…

I bought a dress from June bridals— I ordered a size 8, they sent me a size 6 that feels and looks like a size four. It doesn’t fit at all. The embroidery looks cheap and nothing like the picture. I have been emailing them for two weeks trying to return this dress—- they asked for pics to prove they sent the wrong size, so I sent pics. Now they are saying the tailor accidentally attached the wrong tag, but the measurements should be correct and I can check the measurements, or try the dress on. It doesn’t fit! This company is so frustrating to work with; I don’t know how they stay in business.

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo June Bridals

Antwoord van June Bridals

Dear Customer,
Good day!

The gown body is standard size 8 (measurements on our site)—the size-6 tag was a labeling error acknowledged on June 3. We immediately offered:
🔹 Full return upon return policy (postmarked within 14 days of delivery)
🔹 Resolving via photo proof if measurements deviate
Neither action was taken. Resend photos or return the dress to end this.
We are very sorry for the inconvenience caused to you, and thank you very much for your support and understanding.

Best regards,
Junebridals

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer