We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

18 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Min kæreste og jeg havde den mest fantastik valentins

Min kæreste og jeg havde den mest fantastiske aften hos Kædeby Cafeen i forbindelse med deres 3-retters valentinsmenu med tilhørende vinkort.
Allerede fra vi trådte ind ad døren, blev vi mødt af en varm og hyggelig atmosfære, der virkelig satte den perfekte ramme for en romantisk aften.
Maden var intet mindre end udsøgt. Hver ret var smukt anrettet og fyldt med smag, hvor råvarerne virkelig fik lov til at skinne igennem. Der var en fantastisk balance i retterne, og man kunne tydeligt smage, at der var lagt både passion og omtanke i menuen. Vinkortet var nøje udvalgt til retterne, og vinene komplimenterede maden perfekt, de var med til at løfte hele oplevelsen til et endnu højere niveau.
Servicen var ligeledes i top. Personalet var nærværende og utroligt imødekommende uden at være påtrængende. Vi følte os virkelig velkomne og godt taget hånd om hele aftenen.
Alt i alt var det en gennemført og romantisk valentinsoplevelse, som vi varmt kan anbefale til andre par, der ønsker en særlig aften i hyggelige omgivelser. Vi kommer helt sikkert igen!

15 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Frokost på cafeen

I forbindelse med ophold på Bagenkop kro valgte vi at spise frokost på Kædebycafeen. Dette må vi sige var en super god oplevelse. Et rigtig godt alsidigt frokostkort og alt var hjemmelavet og blev tilberedt så det var friskt. Frikadeller var nystegte og bacon/champignon til hønsesalaten var også nylavet.
Priserne var yderst rimelige - vi kommer helt sikker igen

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi var endnu engang på kædeby caféen…

Vi var endnu engang på kædeby caféen med vores store hund, vi fik et bord udendørs og hunden fik et fint hundeben da vi afgav vores bestilling. Vi fik rejecocktail og stegt flæsk med persillesovs, efter en kort ventetid. Det var lækkert og helt som det skulle være, vi kommer helt sikkert igen.

14 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Højtbelagt smørrebrød med pålæg fra et supermarked

Min mand og jeg besøgte Kædebycafeen to gange i sidste uge.
Første gang var fantastisk.

Jeg fik en skøn kartoffelmad og min mand en dejlig sildetallerken.

Det var så dejligt, at vi besluttede at komme tilbage et par dage senere til endnu en frokost. Vores sidste inden vi skulle hjem fra ferie. Det kunne vi godt have været forundt 🫨

Der var almindeligt smørrebrød og så var der højtbelagt på menukortet.

Et stk højtbelagt kostede 83, og det så lækkert ud.

På menukortet stod der:
Rejer på ristet franskbrød med mayonnaise og citron.
Æg og rejer på rugbrød med mayonnaise, citron og dild. Hønsesalat på rugbrød med bacon og ristede champignoner.
Roastbeef på rugbrød med remoulade, ristet løg, peberrod og drueagurk.

Vi tænkte: Vi tager tre stk uspecificeret højtbelagt hver og lader kokken bestemme, hvad vi skal have. Så får vi nok creme ala creme.

Men det gjorde vi ikke.

Vores tallerkner bestod af tre madder, de færreste ville kalde for højtbelagt smørrebrød.

Den ene var et stykke med 1,5 skive tyyyynd flæskesteg, og et stykke svær ovenpå og grønt. Hvilket der var på alle madderne.

Andet stykke var supermarkeds-spegepølse med remoulade der mindede om noget fra en bøtte plus grønt.

Tredje stykke var et stykke, var to tyyyyynde skiver rullepølse med sky.

Vi var begge så overraskede over "kokkens valg" og da vi jo havde valgt tre stykker uspecificeret smørrebrød, kunne vi intet gøre :-(

Men æv, hvor var det ærgerligt.

De tre madder var langt fra 210 værd.
Vi ved godt prisen også betaler løn og husleje mm, men for pokker, hvor var det en ærgerligt og langt fra tilfredsstillende en tallerken.

Vi tænkte efterfølgende over, om de madder fra menukortet havde været samme lave niveau, når nu vi nogle dage før havde fået så skøn mad.

Smørrebrødet er bedre i Meny, og det er okay- til prisen.

Når vi kommer til Langeland igen, er vi færdige med deres uspecificerede smørrebrød - nok også smørrebrød.

Endnu en gang øv.

6 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk

Fantastisk hyggelig kro
1 fik helstegt rødspætte jeg fik vegetarisk mad
SÅ lækkert det hele.
Skøn vært hvor man bare mærker hans entusiasme og gæstfrihed
Trods fulgt hus var ventetiden ikke lang.
Vi kommer helt sikkert igen
Tak for oplevelsen 🙂

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bestemt et besøg værd.

Rigtig god mad og et sted hvor der er sammenhæng mellem pris og kvalitet.

Uformelt og hyggeligt med mulighed for udendørs servering (når vejret tillader det).

Sara og Michael

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ærgerlig oplevelse

Havde bestilt bord til mig og 2 venner, da jeg tidligere havde spist på stedet og var fint tilfreds. Det viste sig dog at være en dårlig beslutning.
Stedet har fået nye ejere og det har desværre påvirket kvaliteten. Vi bestilte Klassisk rejecocktail til forret. Den er svær at lave forkert og smagte som forventet.

Men ellers blev vi glemt. …
Og først da vi hentede den unge uerfarne tjener kunne vi bestille.

Vi valgte tre forskellige ting til hovedret
1. Wienerschnitzel damestørrelse kr. 238
2. Stegt flæsk kr. 198
3. En rødspætte kr. 288
Jeg er alvorlig bekymret for at Caféen ikke overlever de næste år, hvis det vi oplevede er standarden fremover.

Rødspætten og den stegte flæsk blev serveret med fælles kartofler og sovs, det kan gå i billigere sammenhænge men ikke her. Kartoflerne var med “hinde” og der var mere tale om persille-grød end persillesovs.

Min makker kunne oplyse at den stegte flæsk var mere stegt fedt end stegt flæsk og han er meget glad for stegt flæsk og var skuffet.

Jeg selv fik rødspætten og det er første gang jeg har oplevet at nogen har tørstegt en rødspætte. Det skal være med fin forsigtig kunst at man stikker kniven i fisken og skubber det hvide kød af benene. Men her skulle man bruge kræfter på opgaven. Mit håb var at bagsiden så gav hvad oversiden manglede. Men her måtte jeg kapitulere og lægge bestikket. Den var for ødelagt tør og trevlet.

Igen blev vi glemt og måtte hente tjeneren for at kunne bestille dessert.

Til dessert bestilte vi islagkage. igen blev vi skuffede. Det kunne været bleve serveret meget mere lækkert men det så trist ud. Det var bare ikke op til standard. Serveringen og tilberedningen kontra prisen. Da vi spurgte tjeneren hvad isen bestod af, anede han det ikke og skulle lige spørge.? (De har 4 desserter at vælge imellem)

Vi var alle enige om at den mad vi fik serveret på Kædeby caféen, langt fra levede op til minimumsforventningen af hvad vi havde håbet. Vi havde regnet med at spise der de 3 dage vi var på lLangeland. Men nej tak. Det var rigtigt ærgerligt. Jeg håber at det bare var en dårlig dag. Hvis ikke, så tror jeg stedet er lukket inden et år, for man har ikke lyst til at komme igen..

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Vi var 4 personer hvor to af os…

Vi var 4 personer hvor to af os bestilte Wienerschnitzel,og det var ikke noget at skrive hjem om.de kunne godt ha fået noget mere på panden og ville ønske man fik smørsovs i stedet for brun sovs.en fik beef bearnaise sovsen smagte mærkelig og bøffen manglede kærlighed.det eneste positive var fiskefileten der var lækker.

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hold nu kæft en fantastisk…

Hold nu kæft en fantastisk oplevelse...!
Var afsted lørdag den 22/6 med min kone, og sikke en aften 🤩

Kædeby-cafeen burde kaldes en kro, da de laver gammel, god og solid dansk mad i verdensklasse. Det smager som vores mor lavede det, og man er ikke i tvivl om, at der er kælet for råvarerne.

Tjeneren bød hjertelig velkommen, og kærligheden til tjenergerningen og stedet, lyste ud af ham og hans væremåde, fra første øjekast. Fantastisk betjening 🤩

Maden er solid og velsmagende. Du får nøjagtig, hvad du bestiller, og det ligger bestemt godt i maven.

Fik følgende 3 retter:
Forret: Svenborgskinke
Hovedret: Wiernersnitschel med dreng (herrestørelse)
Dessert: islagkage

Vi kører gerne tværs over Fyn for så godt et måltid igen.

22 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bedste madoplevelse for en med Cøliaki

Jeg har Cøliaki, og derfor er det nogle gange op ad bakke med at finde spisesteder, som håndterer råvarerne korrekt i forhold, at de SKAL holdes glutenfri, så der ikke er krydskontaminering, og jeg ender med at blive syg af måltidet.
Vi fik anbefalet stedet, fordi de netop fik stor ros i forhold til at kunne lave helt klassiske retter, såsom wienerschnitzel, glutenfri.

Jeg bookede derfor bord på stedet her til aften, og vi krydsede det halve af Fyn for at prøve restauranten.

Jeg fik den BEDSTE madoplevelse til dato, fantastisk betjening af yderst kompetent tjener og god vejledning hele vejen gennem måltidet.
Jeg følte ikke, at jeg behøvede at gå på kompromis med noget, og måltidet var fuldstændig overdådigt!

Vi kommer helt sikkert igen, og vil klart anbefale andre at besøge stedet!

22 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kan kun anbefale dette sted

Kan kun anbefale dette sted. Utrolig god og hurtig betjening,en tjener der virkelig har styr på det,og venlig/høflig.
Maden er bare totalt i orden! Så derfor er der topkarakter herfra. Kommer helt sikkert igen!

8 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Havde booket bord til 4 personer

Havde booket bord til 4 personer, ankom til tiden, afgav alm. bestilling incl.(en) forret ud af de 4. den eneste forret kom 30 min efter bestillingen, et selvskab på 6 personer ankom ca. 30 minutter efter at vi var ankommet, og de fik serveret deres bestilling før vores bestilling (ca.45 minutter efter vores ankomst) efter 60 minutter uden at vi havde fået vores mad kontaktede vi personalet, og udtrykte vores utilfredshed, hvor beskeden var, at grunden til, at vi ikke havde fået vores mad var, at vi havde bestilt (en) forret som åbenbart forsinkede vores bestilling. Efter at vi havde udtrykt vores utilfredshed, fik vi at vide, at vi bare kunne forlade bordet, og gå.

18 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

God mad i Kædeby Caféen Langeland

God mad, rigtig fin betjening, dejlig servitrice , snart student, sød og smilende. Og overtjener i verdensklasse. Mad i overflod så rigeligt, og velsmagende. Her vil vi aflægge et besøg igen ved andenlejlighed. Og tak for skøn sangen til tjeneren, fantastisk oplevelse, god vind til jer Fra Ole Else Borbjerg Holstebro / Kenneth Og Brit. Højby Odense.

19 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alt super godt og lækkert

Mere end 5 stjerner til kædebycafeen , super lækkert mad , deres asparges og hummersuppe er bare rigtig rigtig velsmagende den bedste jeg endnu har smagt , bøfferne med tilbehør er bare god , super god betjening og man føler sig virkelig velkommen

12 december 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helt fantastisk service.

Helt fantastisk service.
Utrolig børnevenlig og personale der går op i detaljer.
Lars var super god til begge vores børn på 6mdr. Og 5 år.
Ida som var vores servitrice gjorde det også super godt.
Var meget interreseret i vores pige på 5 og satte sig virkelig ind i hvilke is hun havde valgt fra isbaren.
De havde så meget overskud og GO! Så det halve havde været nok.
Maden var der ikke en finger at sætte på. Wiener schnitzel på størrelse med et WC bræt og en utrolig veltilberedt hvidløgsbøf.
Hende på 5 bestilte spaghetti med kødsovs og hendes mad kom efter blot 5 minutter så ikke hun skulle sidde og kede sig.
Overordnet en helt fantastisk oplevelse med ALT i topklasse.
5/5 stjerner herfra og vil HELT klart komme igen næste gang vi kommer i nærheden.
Tak for en rigtig god aften.

6 juli 2019
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer