Rigtig lækker mad, flot og godt tilberedt. Super hyggelige lokaler, rolige omgivelser, sad op af vinduet ud mod vejen, næsten ingen støj gennem de gamle vinduer.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Vi var 14 sultne mc kørere, som gæstede Bregninge Kro i dag d.30. maj. På trods af, vi var en smule forsinkede, blev vi meget venligt modtaget. Nogle ville have smørrebrød, andre pariserbøf, andre s... Toon meer
Indtil flere gange har kroen leveret prima mad og betjening. Høflighed, smil, hygge - og velsmag. Alt er i højsædet hver gang jeg besøger kroen. Og så er deres Wienerschnitzel en spise, selv guderne... Toon meer
Dejlig mad, oksemørbrad bøf - stegt nøjagtig som bestilt, så mør som smør og med lækkert tilbehør. Pandekager med is til dessert - virkelig lækre hjemmelavede pandekager. Ja, stedet er nok noget sl... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Rigtig lækker mad
Rigtig lækker mad, flot og godt tilberedt.
Super hyggelige lokaler, rolige omgivelser, sad op af vinduet ud mod vejen, næsten ingen støj gennem de gamle vinduer.
Super god sennepssovs og hyggelige…
Super god sennepssovs og hyggelige lokaler .Mange gæster .
God smørrebrødsbuffet
Jeg har nu prøvet stedets smørrebrødsbuffet 2 gange, og det var godt. Jeg synes også, det er sjovt at prøve noget, man ikke ser så tit.
Dejlig oplevelse
Dejlig oplevelse, god mad og betjening
Kan virkelig anbefale dette skønne sted.
Kommer helt sikkert igen
Køkkenet okay
Vi skulle bare prøve smørrebrødsbufeen - ok mad til prisen, så en tommel op til køkkenpersonalet - så kommer den dårlige oplevelse - vi betalte regningen, men ved nærmere eftersyn var vi afkrevet en øl for meget + en gang buffet ekstra ( vi var 3 personer, men betalte for 4) altså en merudgift på kr 210 i forhold til hvad vi havde fået. Så et godt råd - tjek jeres boner.
Ikke igen
Fik tarteletter og en pariserbøf, tarteletterne var i en extrem tyk sovs, og pariserbøfen var lille, men hvad den ikke havde i størrelse havde den til gengæld fået på i stegetid, var total tørstegt
Vi fik de mest lækre wienerschnitzler
Vi var på jagt efter et sted at spise aftensmad (lidt sent), vi var ikke optimistiske. MEN selvom i havde rygende travlt, og nærmest småløb rundt, så fandt I et bord til os 4 prs. og vi fik den lækreste ribeye og wienerschnitzel med tilbehør. TUSIND TAK FOR DEJLIG MAD OG SØD OG VENLIG BETJENING, trods travlhed.
Det var god mad da den endelig kom til…
Det var god mad da den endelig kom til vores bord.
Vi ventede i 5 kvartet fra vores ankomst, da der er gået 4 kvartet, bliver vi tilbud at få en øl, mens vi venter på vores mad bliver færdig.
Dertil stod døren til køkkenet åben, hvor vi tydeligt hørte kokken spørge op til flere gange, hvorledes man tilbereder en ål, mm.
Da vores mad endelig ankommet til bord, lukker køkkenet, og der var derfor ikke mulighed for hverken opfyldning af div. Tilbehør, samt kaffe/dessert.
Den i forvejen trælse stemning af at skulle vente så længe på maden, blev ikke bedre, da den ene tjener begyndte at ryde duge, slukke lys, mm rundt om os - det hele toppede og sluttede med at den ene begyndte at gå og synge sange imens afrydningen forgik.
Kigger forbi igen
Har været forbi kroen hvert år siden 2016 ,rigtig god mad og høflig servering som altid ..
Dejlig lagkage og god kaffe.
Dejlig lagkage og god kaffe.
Venligt personale.
Det stegte flæsk smagte godt
Det stegte flæsk smagte godt. Der var for få kartofler.
Den ældre mand, der serverede, var ikke særlig kundevenlig. Spurgte om vi kunne få flere rødbeder, han svarede “det kan da godt være”. Vi fik dog rødbeder
Da han lidt senere skulle ud at ryge, samme sted som gæsterne sad, havde han 2 hunde med, som kom hen at snuse til os.
Den unge mand der serverede, var helt Ok
Lækker mad
Lækker mad. Fik wiener snitzel og stjerneskud.
Kommer gerne igen.
Kommer ikke mere
Hold da op hvor blev vi skuffede , vi har spist her hver sommer i mange år 4 personer og de er godt nok faldet af på den . KEDELIG krogryde risene var meget tørre og pomfrits ikke færdiglavet og priserne skruet vildt op .det eneste gode var at den unge tjener Jonathan han var meget sød og hjælpsom . Vi kommer der ikke mere
Vi bestilte wienersnitsel til en dyr…
Vi bestilte wienersnitsel til en dyr pris.
Urolig fed og smagsløst mad . Vi kommer ikke igen
Fantatisk mad
Fantatisk mad, kan varmt anbefales. Samt rigtig god service.
Fuldstændig vanvittig priser
Fuldstændig vanvittig priser 79 kr for 2 frikadeller som er købt færdig lavet, et til 179 stjerneskud som burde koste 100 det er ikke et jeg kommer igen
Virkelig lækker middag😃
Dejlig mad, oksemørbrad bøf - stegt nøjagtig som bestilt, så mør som smør og med lækkert tilbehør.
Pandekager med is til dessert - virkelig lækre hjemmelavede pandekager.
Ja, stedet er nok noget slidt og trænger til en opdatering, men betjeningen er virkelig venlig og der er en god stemning, og det er det vigtigste.
Vi kom uden at have bestilt bord og blev så venligt og hjælpsomt modtaget - tak for det!
Kombaredo. Service og mad er kanon
Nogle kanon oplevelser.
Jeg har som andre tidligere ikke været så tilfreds, MEN jeg må sige, at det har ændret sig til det bedste.
Der er kommet nye folk i både køkkenet og som tjenere og de gør det rigtigt godt.
Maden er også i top, så kan kun anbefale et besøg på kroen.
Så I kan roligt bestille både take-away og møde op til dejlig mad.
Vi var 14 sultne mc kørere
Vi var 14 sultne mc kørere, som gæstede Bregninge Kro i dag d.30. maj. På trods af, vi var en smule forsinkede,
blev vi meget venligt modtaget. Nogle ville have smørrebrød, andre pariserbøf, andre stegt flæsk. Det hele blev fremtryllet og serveret på samme tid. Kvaliteten var i top, alle var særdeles tilfredse, betjeningen var fin, profesionel og havde humor.
Vi kommer gerne igen.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








