Rigtig lækker mad, flot og godt tilberedt. Super hyggelige lokaler, rolige omgivelser, sad op af vinduet ud mod vejen, næsten ingen støj gennem de gamle vinduer.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Vi var 14 sultne mc kørere, som gæstede Bregninge Kro i dag d.30. maj. På trods af, vi var en smule forsinkede, blev vi meget venligt modtaget. Nogle ville have smørrebrød, andre pariserbøf, andre s... Toon meer
Indtil flere gange har kroen leveret prima mad og betjening. Høflighed, smil, hygge - og velsmag. Alt er i højsædet hver gang jeg besøger kroen. Og så er deres Wienerschnitzel en spise, selv guderne... Toon meer
Dejlig mad, oksemørbrad bøf - stegt nøjagtig som bestilt, så mør som smør og med lækkert tilbehør. Pandekager med is til dessert - virkelig lækre hjemmelavede pandekager. Ja, stedet er nok noget sl... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Guderne græder af glæde
Indtil flere gange har kroen leveret prima mad og betjening. Høflighed, smil, hygge - og velsmag. Alt er i højsædet hver gang jeg besøger kroen. Og så er deres Wienerschnitzel en spise, selv guderne ville ønske de kunne få til hverdag.
Mums !
Utrolig lækker og velsmagende take-Away
Utrolig lækker og velsmagende take-Away menu (stegt flæsk m. Persillesovs og lammeskank). Vi kommer snart igen. Egon og Birgit, Vindeby, Tåsinge
Dårlig oplevelse.
Besøgte stedet tirsdag den 14/7.
Tjeneren virkede uprofessionel og ikke særlig serviceminded.
To i selskabet bestilte stjerneskud og det fortrød de. Den dampede fisk var tør og gummiagtig, som en halvt udblødet klipfisk.
Resten af selskabet fik smørrebrød, som generelt var smagsløst og kedeligt.
I forhold til det der blev serveret, så var priserne alt for høje.
Jeg vil anbefale at man kører forbi og finder et andet sted at spise.
Vi vælger at snuppe en lille let…
Vi vælger at snuppe en lille let frokost der. MEN det burde vi ikke have gjordt.
De er hurtige til at komme og spørge hvad vi ønsker og kommer hurtigt med drikkelsen.
Vi vælger at smage 2 stk. smørrebrød hver
( 2 personer ).
Der kommer andre folk efter os som åbenbart vælger varm mad, det får de så før vores smørrebrød kommer.
Da endelig vores mad kommer efter ca. 45 minutter så kommer der kun 2 stykker ind. Vi påtegner at vi havde bestilt 4 stk ialt. Pigens kommentar “ nårrr så i skal have 2 mere “
Et andet nabobord bestående af 4 personer , de var også kommet efter os og havde bestilt flere forskellige stk smørrebrød. ( de fik alle stykkerne på samme tid ).
Vi spørger så efter vores de sidste stykker. Igen pigens kommentar “ ja men jeg har lidt travlt så de kommer inden længe “ Sagt på en lidt fræk måde.
De har ikke meget forstand på kundepleje der og smørrebrødet var altså ikke noget at råbe hurra over.
Men man kan sige, vi har været der og kommer aldrig igen det sted.
Stedet virker også gammelt og beskidt.
Sundheds myndigheder burde måske kigge forbi.
Kedelig dyr mad
Kedelig dyr mad, og en gevaldig uhøflig, sur ejer, som ikke havde den mindste forstand på service. Ikke anbefalelsesværdigt
Besøgte Bregninge Kro i weekenden
Besøgte Bregninge Kro i weekenden.
Skiltet med smørrebrødsbuffet lokkede os.
Vi blev en smule nervøse over at se buffeten uden køl, men var sultne.
Det gik galt!
For tre af os blev det en meget lang aften uden søvn og med mavebesvær.
Om vi kommer der igen?
Aldrig!
Smørrebrød buffet til 98 kr er…
Smørrebrød buffet til 98 kr er fremravende. Det er pænt smørrebrød uden at være højt belagt. Pålæg i tykke skiver smager frisk og lækkert. Så mange slags at vi straks bestilte bord så vi kan smage det vi ikke nåede i dag.
Smørrebrød ad libitum....glem det!
Ville prøve et af husets ad libitum smørrebrød....
Stor skuffelse - kedeligt og skrabet...
Der var ikke nok af div pålæg - men leverpostej var der rigeligt af!
Værten (ejeren selv) gik med en forstuvet arm, stod bag baren og tog imod penge osv. Tog så pludselig et fad med smørrebrød og uden at vaske finger og uden kagepalet tog han smørrebrød med fingerne over på tallerkener - temmelig usmagelig og ulækkert.
Faktisk virker stedet både nusset og slidt....ja det gør faktisk ejeren også.
Kedelig dagens ret
Kedelig dagens ret. Gl.dags oksesteg, 4 små kartofler, brun sovs (som man måtte bede om mere af) og 2 slatne salatblade som slet ikke hører til denne ret. Spurgte om der var surt og sødt (som hører til denne ret), fik at vide at det var i køkkenet men var for dyrt at servere.
Øv en skuffelse, kommer der aldrig igen.
Aftaler er noget man render fra
For lidt over en uge siden holdt jeg min 50 års fødselsdag på Bregninge Kro - valget faldt på denne kro, for det første for at støtte det lokale ø-liv og dernæst fordi jeg havde tidligere rigtigt gode erfaringer - i mellemtiden har stedet dog fået nye ejere.
Skal man holde selskab, er det ret vigtigt at man sørger for at have samtlige aftaler 100% på plads, helt ned til mindste detalje. Min fejl var, at jeg forlod mig lidt på, at personale/ejere er professionelle og ved hvordan et tilbud, der ikke bagefter overrasker gæsten, skrues sammen og på en anstændig måde.
Jeg er efterfølgende ikke tvivl om, at Bregninge Kro først og fremmest drives ud fra en ubetinget 100% kommerciel anskuelse, hvor indtjening har en absolut suveræn første prioritet. Ved første møde i sensommeren, blev det aftalt at der skulle stilles et fadølsanlæg til rådighed - prisen var 1000 kr/fustage. Dette blev foreslået af ejer selv. Dermed kunne flaskeøl holdes ude af lokalet og gæsterne kunne sørge for sig selv under festen.
3 måneder senere... 3 dage før festen startede (dvs forrige uge) var jeg forbi for at få det sidste på plads med hensyn til bordopstilling. Og som en lille sidebemærkning belv det så oplyst, at prisen på fadøl pludselig var vredet 50% i vejret til 1500 kr/fustage, dette til trods, at der var skrevet 1000 kr/fustage på aftalen. Dette kom noget bag på mig - men 3 dage før en fest med 35 gæster, har jeg ikke en ærlig chance for at ændre lokation eller lign.
Under efterfølgende mailkorrekorrespondance, hvor jeg påpegede dette, svarede ejerne, at jeg jo bare kunne have valgt flaskeøl istedet. En noget arrogant svar, syntes jeg, set i lyset af at de selv foreslog fadølsanlægget lige fra start. Min mer-udgift blev så 1000 kr, da vi fik brug for to fustager. En forretningsmetode, jeg ikke finder specielt anstændig eller fair. men som før nævnt, så kommer indtjening før alt andet.
Feedback fra gæster: Ret dominerende fedtkant på kødet (mere fedt end kød), manglende kartofler (som blev erstattet af braskartofler, der mest af alt tog form af biksemad), kolde grønsager. Ejerne har senere skrevet at der blev uddelt 250 gram/gæst og at dette i kroens optik, var noget mere, end de normalt serverer??? Natmaden bestod af lav-selv hotdogs. Pølsebrødene var stenhårde - dette konstaterede jeg selv. de var uspiselige.
Positiv: God forret (krabberoulade). Og da der opstod lidt kaos i gæstelisten (der manglede to gæster), var køkkenet hurtig til at fremstille to ekstra forretter, ligesom serveringspersonalet hurtigt fik dækket op.
En del af personalet (herunder især den ene ejer Henrik) udviste et humør, der mest af alt bar præg af at det havde været en meget lang dag. Og så har jeg skrevet det meget pænt. Der var et par enkelte af serveringspersonalet der var søde og rare. Men især Henrik, virkede meget kort for hovedet og lettere skulende - min kæreste spurgte om hun kunne låne en stikkontakt til en mobiloplader. Det holdt meget hårdt at udvise lidt imødekommenhed overfor hendes beskedne ønske.
Jeg har holdt et arrangement på Bregninge Kro i 2015, med de tidligere ejere. Dengang havde jeg ikke noget at sætte en finger på, hverken på kvalitet eller evne/vilje til at overholde de aftaler man lavede med dem. De havde gæsterne i centrum. Jeg må indrømme, at jeg er lidt skuffet over de nye ejeres indstilling til disse ting.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








