Banner for Ketoway Diet

Ketoway Diet Reviews 303

TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I didn’t expect a response at all, actually. So to get someone to help me was awesome. I appreciate the quick cancellation and explanation of why my refund couldn’t be completed. I’m happy to take adv... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What an absolute shower of a company, I asked for a 7 day plan ( not a trial ) only to find my bank account had been robbed of £31 for an unrequested plan. I had been bombarded with unwanted offers wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Although very satisfied with the ap and the program itself as it really worked for me, since I don't need it any longer, I needed to cancel and was having trouble figuring out how to do that so I cont... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is one of the diets that through my 66 years has been the best that I have tried. I lost weight well, loved the steps and fasting trackers. Meals were adaptable to my personal taste. I would r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Over Ketoway Diet

Geschreven door het bedrijf

A Keto Plan Designed to Make Progress!

Over 1000 Keto Recipes
Quick, delicious meals tailored to your goals and cravings.
Personalized Keto Plan
A custom plan built around your body and lifestyle for steady results.
100+ Workouts and Exercises
Simple routines, yoga, and meditation to boost energy and speed up progress.
Motivating Challenges
Fun daily tasks designed to keep you consistent and excited.
Nutrition and Health Guides
Clear, practical advice on eating, training, and healthy habits.
Progress Tracking and Visualization
Easy tools that show your results and keep you moving toward your goal.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

303 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Proviamo a raggiungere il traguardo…

Proviamo a raggiungere il traguardo prima

26 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Ida D'amico,

We're so excited to help you reach your goals even faster! Seeing your eager motivation to hit those milestones with your custom keto plan truly makes our day. We're always here at help@ketoway.diet if you ever need a bit of extra support along the way.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Es waren ziemlich viele Fragen zu…

Es waren ziemlich viele Fragen zu beantworten

26 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Natascha Soe,

We understand there were quite a lot of questions to answer. This helps us tailor your Ketoway diet perfectly, but we are actively working on improvements to streamline the process. Please email help@ketoway.diet and include your account email and, if possible, the order number.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear roseann,

We love knowing that our custom meal plans and tools have made navigating your keto lifestyle so straightforward. Keep up the fantastic momentum with your progress! We're always right here at help@ketoway.diet if you ever need anything.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I specifically said I didn’t eat tofu…

I specifically said I didn’t eat tofu yet I received 3 recipes for next week with tofu.

25 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Jane Erickson,

We apologize for sending recipes with tofu despite your stated preferences. We are actively working on improvements to our meal plan customization. Please email help@ketoway.diet with your account email and, if possible, the order number so we can update your profile.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just started the program

Just started the program. I had a question, customer service was outstanding! Nora Abot responded promptly, professionally and friendly. I received clear information, and I look forward to see how the plan works for me!

25 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Laura S.,

We are thrilled Nora Abot answered your question promptly! We are always actively working on improvements to the Ketoway diet program. Should you need anything else, please email help@ketoway.diet and include your account email and, if possible, the order number.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m interested to try for 3 months as…

I’m interested to try for 3 months as you made the plan sound doable! Thanks

25 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear brenda,

We're so glad you're excited to start your journey! It's wonderful to hear our personalized approach makes reaching your goals feel achievable. We're cheering you on as you build these new habits, and remember we're always at help@ketoway.diet if you need anything.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear customer,

We are glad to hear you were signed up immediately. We are actively working on improvements to make the Ketoway diet experience even better. If you need any assistance, please email help@ketoway.diet and include your account email and, if possible, your order number.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nothing

Nothing thanks

24 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear josbornejp,

We appreciate your 5-star rating for Ketoway diet! Even though you mentioned having nothing else to add right now, please know we are actively working on improvements to our program. If you ever need assistance, please email help@ketoway.diet and include your account email and, if possible, the order number.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear thompsonamiah,

We're thrilled that you're finding our personalized guidance so reliable and supportive! Knowing the app is making your keto journey simpler means a lot to our team. Keep up the fantastic progress, and remember we're always at help@ketoway.diet if you ever need anything.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Prova

Devo ancora provare, ma sembra positivo quello che viene proposto

24 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Dany,

We are glad the Ketoway diet seems positive to you before you even try it! We are actively working on improvements to our program. If you need help getting started, please email help@ketoway.diet with your account email and, if possible, the order number.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Too many ads

24 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Unsure,

We understand your frustration regarding the high volume of ads. We are actively working on improvements to enhance your Ketoway diet experience. Please email help@ketoway.diet and include your account email and, if possible, the order number so we can assist.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I know what I am getting

I know what I am getting

24 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Hennessy,

We're thrilled that our custom keto plans provide the clarity and predictability you need. Having a clear path makes staying consistent so much easier, and we're cheering you on! We're always at help@ketoway.diet if you ever need anything.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The ad said it's free. It's not

The ad said it's free. Then once you pay you get up sell up sell upsell. Paid for one weeks trial after ad on social media said free. Then got charged for a monthly subscription for something I haven't used once because the content is rubbish. Then got told they don't refund. SCAM

24 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Fay P,

We understand your concern regarding the payment experience. We'd like to kindly remind you that all subscription terms are clearly stated and agreed to before purchase. Please email help@ketoway.diet with your account email and order number so we can look into this.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just bought the package.

Just bought the package.

24 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Ana vi,

We're thrilled you just bought the package for your Ketoway diet! We are actively working on improvements to enhance your experience. If you need support, please email help@ketoway.diet and include your account email and, if possible, the order number.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I am yet to see my results

I am yet to see my results. I also, found it toomuch for the other offers being put up even before one sees their results.

24 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear NimoE,

We understand it feels overwhelming to see extra offers before experiencing your Ketoway diet results. We are actively working on improvements to our platform. Please email help@ketoway.diet and include your account email and order number so we can further support your journey.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Yes it does to

24 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Toby Thompkins,

It's incredibly rewarding to hear that the app is delivering on its promise for you. Making keto simple and helping you build steady progress is what we're all about. Keep up the fantastic momentum, and remember we're always at help@ketoway.diet if you ever need anything.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You have taken my money for £31.00 when…

You have taken my money for £31.00 when I did not agree to a subscription,

I agreed to £5.00 for one week only.
You have refused to refund me my £31 and therefore I will be posting on here until my money is returned.
I did not sign up for the £31 subscription- I payed for one week only.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Chris Holmes,

We understand your concern regarding the unexpected charge. We'd like to kindly remind that subscription terms are clearly outlined and agreed to before purchase. Please email help@ketoway.diet with your account email and order number so our team can review this.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not impressed

I found their app not nearly as good as Diet Doctor. Their advertising and payment system is not clear and they do not even try to help with a refund when a payment is taken from your account that you didn't actually want to pay.
I contacted them within 30min of it showing in my banking app and they said there is absolutely nothing they can do.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear Jackie Bryon,

We're sorry our advertising and payment system felt unclear, and that your issue wasn't resolved when you contacted us within 30 minutes. We are actively working on improvements. Please email help@ketoway.diet with your account email and order number so we can assist further.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy peezee

This plan will be perfect with my GLP-1

23 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear jmaccarone,

We are thrilled the Ketoway diet will be perfect with your GLP-1! We are actively working on improvements to support your health journey even more. Should you need anything, please email help@ketoway.diet and include your account email and, if possible, the order number.

Sincerely,
Kwtoway Diet Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

so far signing up is easy but i have…

so far signing up is easy but i have not attained the plan as yet.

22 april 2026
Logo Ketoway Diet

Antwoord van Ketoway Diet

Dear dziecz,

We love that you breezed through the onboarding process! Your personalized keto meals and workouts should be ready for you inside the app. We're always at help@ketoway.diet if you ever need a hand getting set up and kicking off your progress.

Sincerely,
Ketoway Diet Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer