Kitchens plus Bathrooms Reviews 

1.672
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had Andrew and Max out today in order to quote and design our bathroom. They are the second price we’ve got but such different experiences! They took the time to listen to our complexities and need... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from start to finish. Looked at a couple of companies including big chain names for a new kitchen. With kitchen plus bathrooms we got exactly what wanted, the design process through to i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Andy came to do a kitchen make over quote. He was friendly and professional. Unfortunately the quote came out too high but Andy was professional throughout and not the pushy salesman which I respect.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Requested a quotation and having discussed our requirements for a couple of hours the sales guy managed to tweak a couple of things so we could have our dream kitchen. No pressure just good honest... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Keukenvernieuwer
  2. ook in
  3. Badkamerinstallateur

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Kitchens Plus Bathrooms, the leading specialist in kitchen, bathroom, and bedroom renovations in the North East, celebrating over 27 years of excellence in home improvements. Visit our state-of-the-art showrooms in Retail World, Kingston Park, and Washington to explore the latest designs and innovative solutions tailored specifically for your home. Our commitment to quality craftsmanship and customer satisfaction drives us to provide not just renovations, but transformations that rejuvenate your living spaces. Whether you're looking to modernise your kitchen with cutting-edge appliances and stylish cabinetry, create a spa-like retreat in your bathroom, or turn your bedroom into a luxurious sanctuary, Kitchens Plus Bathrooms is your trusted partner. We offer a free, no-obligation quotation, ensuring that you have all the information you need to make your dream home a reality. Our dedicated team of experts will guide you through every step of the process, from initial design to final installation, with meticulous attention to detail and a personalised touch. Call us today at 01912 123456 to schedule your consultation. Let Kitchens Plus Bathrooms help you enhance your home with beauty, functionality, and style.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(1.672)

81 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic beautiful and amazing work…

Fantastic beautiful and amazing work done by this company I love my new kitchen and bathroom every girls dream . All went smoothly perfectly installed the fitters were lovely. I am one happier customer …. Would highly recommend to all ☺️

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Marie, thanks so much for saying you’d recommend us, it means the world to us to hear how happy you are.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kitchen and Bathroom Upgrade

Contacted Kitchens plus bathrooms for a quote for a kitchen and bathroom upgrade. I was impressed with the choice of kitchen units on offer and the appliances available. It was a similar story with the bathroom. David did a brilliant design on both projects and we were very impressed with the printouts of their designs.
Once we accepted their competitive quotes Lewis ( Project Manager) ran a smooth operation which was totally seamless with no problems encountered.
We were delighted with the finished jobs in both the kitchen and bathroom and would easily recommend Kitchen plus Bathrooms to anyone considering such work.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Trevor, thank you so much for posting the kind words about your experience with us, it’s brilliant to hear and I’m sure all those involved in your project will be thrilled to read this.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from start to finish

Great service from start to finish. Looked at a couple of companies including big chain names for a new kitchen. With kitchen plus bathrooms we got exactly what wanted, the design process through to install and completion was smooth. We love our new kitchen, the quality of finish and functionality of the units, we are really impressed with. We would, and have already, highly recommended kitchen plus bathrooms.

14 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Chris, thanks very much for taking the time to post feedback about your experience with us, and especially for saying you’d recommend us, it’s very important to us and greatly appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from start to finish

Great service from start to finish. David went above and beyond to ensure our kitchen was exactly what we needed. Top quality kitchen, highley recommended.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Steven, thanks very much for your review, we really appreciate it and I’m sure David will be thrilled to hear his pleased you are too. Thanks also for saying you’d highly recommend us, it’s fantastic to hear.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible stressful experience and unfinished kitchen

Absolutely horrible experience with this company, that have took payment and then caused us no end of stress and left us without a finished kitchen. Be especially weary if you choose to go with their ‘bespoke colour service’. Note that we opted for them to also arrange the fitting for ‘ease’.

We ordered a kitchen earlier in the year to be fitted after a garage conversion (so we ordered about 4 months in advance). The designer was good, patient and we had no issues there.

At 8am on the day our old kitchen was due to get ripped out, when the tradesmen were literally pulling into my driveway, I get a phone call saying our new kitchen has failed its quality checks and there’s no guarantee that it will be ready on time for installation. No explanation as to which bits or why. Obviously hugely stressful especially with a young family and having spent so much time the day before clearing the entire thing out.

I was then called 3 days before the original delivery date to pay for the kitchen. I asked if this meant that it was actually ready and was told it was the doors and the plinths that were having to be remade and the carcass could be fitted even if the other bits weren’t ready.

Thankfully, most of the kitchen was remade and delivered to us as planned the following week, with the exception of 6 missing cabinet doors. We were promised that these would be delivered later on in the week. Only 4 of these doors were delivered and of these 4, 3 were completely the wrong size.

I was told that they would all be put on order to be made/remade straight away and promised they were due to be delivered by mid September - weeks after the kitchen had been fitted and a month after they should have been delivered. Extremely frustrating, but mistakes happen right (even if it’s several in a row).

The week following this promised date in September, I get a call to say that the date has now been pushed back to mid October. I of course was not happy about this in the slightest. I was advised ‘there’s nothing anyone can do, it’s a paint to order special order door’. This error was not our fault and I was especially angry that it’s being shrugged off as ‘oh well, you wanted this colour’. The bespoke colour option is readily offered by Kitchens Plus, it’s not like we have asked for anything above and beyond what’s offered. At this point I chose to submit a formal complaint. I was called the following day by the complaint manager who apologised and promised to see if she could speed things up. However I didn’t receive any further communication at all and had to chase once the 8th had passed for an update.

I received an email to say that she would chase this straight up. I chased again the next day as I’d heard nothing back and was told that they were recruiting that week and wouldn’t have time to get back to me until the week after ‘to get booked in’ (how is this an appropriate response to a complaint from an upset customer).

I replied expressing how angry and unhappy I was, and that we hadn’t even had confirmation that they had received the doors from the supplier as promised. I received another very short email soon after explaining that they had received the doors but were waiting for a fitter to be available.

Imagine my surprise when I get a phone call from someone at Kitchens Plus today advising that the doors had actually not been received and that it has now been pushed back AGAIN to mid November and again there is ‘nothing anyone can do because it’s a paint to order door’.

Now we are expected to just trust that these doors will materialise on the 11th and then wait even longer for a fitter to come and fit them? What should have been a summer installation - we’ll now be lucky if it’s finished by Christmas, if at all.

I am not someone who complains a lot and I understand mistakes can happen but this situation and the way it has been handled is absolutely appalling.

Avoid.

14 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Jayne, I must apologise on behalf of the company for this terrible experience, it’s absolutely not how we wish to operate and I will do everything I can to get the matter resolved for you. I will not make any excuses for the supplier letting us down on this occasion, despite that part being out of our control, as it is abundantly clear that our own customer service has fallen dreadfully short following your formal complaint.

I will pass this information onto our Operations Director for him to investigate this and come back to you as soon as physically possible with answers. Once again, please accept our apologies and thank you for highlighting this to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i was vtold 7 to 10 days to have a…

i was vtold 7 to 10 days to have a kitchen put in 7 weeks later and a load of lies still not finnished 2 handles missing iv had to take a handle to another company to finnish the job dont go with these they promise everything and dont care aslong as they get there money save your self the stress and look around

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Updated 9.05pm 12/10

Dear Peter, I reached out to you for some further information to enable us to investigate your claims, but as yet I’ve not received any. If you could do so, we will look into the matter and respond in due course.

Dear Peter, I’m sorry to hear that your experience isn’t as we would have expected, so I can only apologise on behalf of the company. Obviously I’d like to get to the bottom of these issues and see what went wrong, so if you could kindly provide some further information to help us identify you, I’ll ensure the matter is investigated and we will come back to you in due course.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a kitchen installed by this …

I had a kitchen installed by this company August 2025.
From the start, what can I say ? All cupboard doors edging covered in glue.advised to use microfiber cloth, after further complaint sent spray cleaner didn't work.just spent hours scraping of with finger nails.
Doors scratched, replaced yehhh,but the joiner drilled one of doors wrong hinge holes on wrong side. so had to re order replacement Doors again. Waited again now december?
Fitter came back out.I mentioned that my intergrated washing machine jumps around cupboard door bangs, rattles.I suggested not fitted correctly. Whatever he did worked couple weeks back to jumping washing machine.
LETS MOVE TO 2026 intergrated dishwasher dropped by inch from work top,?? Which then caused kitchen cupboard door under sink next to dishwasher to be pushed out After contact they said fitters responsibility I disagreed as I purchased from these people. Anyway after threatening with ombudsman Kerrisons contacted me said didnt know anything about my complaint ?? John in Customer service didnt inform them. Eventually Kerrisons sent original fitter and he said screws come loose from dishwasher ? Then couldn't get the door under sink to fit back.advised wrong size door need slightly smaller said he would order.GUESS WHAT? HE DIDNT. I chased kitchen plus they didnt know amything about it. Eventually got a new door delivered a week ago. Ive been chasing when it will be fitted.after calling emails I got a reply this afternoon from John said he chaseing fitter have answer today ?? Ive been waiting since 11th August?

BOTTOMLINE . HERE WE GO.YOU PURCHASE THE KITCHEN. THEN THEY SEND KERRISONS WHO DO THE INSTALLATION. WHO sub contract INDIVIDUAL TRADESMAN. Who you pay cash to.HOWEVER YOU DONT KNOW WHO THEY ARE OR TELEPHONE TO CALL BACK.
The kitchen fitter fitted my appliances which is why I believe issues, where I believe a plumber should have fitted.
Anyway people avoid. I so so wish I hadn't spent thousands of pounds with this company.to look at my kitchen looks amazing but its not.
If my kitchen door is sorted next as we are now in October where I think I have be quite patient. I will be taken legal action.

Cannot wait for reply on this.as other replys I have seen not on the professional side,they are very defensive.

RESPONSE AFTER REPLY.

TS12 3DT Catherine Street

To be honest all I here is someone will be in touch John in Customer service email 16.10pm on Friday 9th October.said he on it and be in touch 1st thing Monday morning. Still waiting. This is absolutely so unprofessional of company that have failed to supply satisfaction to your customer.a kitchen that have waited months to be repaired which should of been fitted right the 1st time.to high standard which never was.

9 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Updated 6.15pm 12/10

Dear Lordey, I reached out to you to request information so I could investigate your claims, but as yet I’ve not received anything. If you could kindly do so at your earliest convenience it will help speed things up.

Dear Lordey, I’m very sorry to hear that your experience with us has not been as we would expect it to be and I can only apologise on behalf of the company, it’s obviously not what we want to happen. If you could kindly provide some further information to help us identify you, I will ensure that the matter is investigated by senior management straight away and we will come back to you in due course. Thank you for highlighting this to us and rest assured we take complaints very seriously.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer experience

From start to finish we were delighted with the service and attention to detail we received. From the home appointment which offered great suggestions and new ideas to the schedule of work from our Project Manager (Ian) was fantastic and greatly appreciated. Having a professional manage the trades and coordinate each step of our kitchen renovation took away a lot of the stress and any issues were addressed and rectified immediately. We were absolutely gobsmacked at how quickly our kitchen was removed and refitted, the team worked above and beyond our expectations. We cannot recommend Kitchens Plus Bathrooms enough and will definitely use them again. If you are looking for great products with an excellent fitting team you won’t be disappointed.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Lee, thank you so much for taking the time to share details of your experience with us, we really do appreciate the feedback. Obviously, it’s always nice when the customer journey works out so well, especially when there are multiple components and various different trades, so it’s fantastic to hear that following your installation, you’d be happy to recommend us as well as use us again in the future, so thanks for that too.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best decision we ever made going with Kitchens plus Bathrooms

We got our kitchen done with kitchens plus bathrooms and it is honestly the best decision we ever made. The kitchen is absolutely stunning and everything we wanted for a fantastic price. The team were amazing keeping us up to date with everything and the installation process was great, very speedy and efficient. I couldn’t recommend kitchens plus bathrooms enough and will definitely be using them again for future home improvements. If you are wanting an amazing kitchen done kitchens plus bathrooms is definitely the place to go.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Elizabeth, thank you so much for your lovely review and especially for saying you’d recommend us and use us again in the future, reviews don’t get much better than that!!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Disappointed – £9,000 Spent and Still Left With a Bathroom That Doesn’t Work

Around two years ago, a Kitchen Plus representative knocked on our door and persuaded us to get a quote for converting our upstairs bathroom. The original quote was £10,000 with a lifetime warranty. As we couldn’t afford it, they reduced it to £8,000 approx, promising a 15-year warranty instead. I later requested the warranty paperwork and was told they would arrange it. I still have messages confirming this, but no paperwork was ever provided.

The bathroom was installed by a single worker. After waiting 48 hours as instructed, we discovered the new shower was unusable due to virtually no water pressure. We had only been told the pressure would be “less,” not that the shower would barely work. As a result, we have been unable to use our approx £8,000 bathroom for almost two years.

Kitchen Plus told us the only solution was to pay extra for a pump. Recently, we finally had the recommended plumber install one, costing us even more money. The pump then started buzzing every 15 seconds, and water leaked through the ceiling into the room below, causing damage and creating electrical safety concerns.

“”When I contacted Kitchen Plus about the promised 15-year warranty, they denied ever offering it and said that because the representative no longer works for them, his promise was not valid—even though I have written message evidence.””

In total, I have spent nearly £9,000 on a bathroom that still doesn’t work properly and has caused significant stress, inconvenience, and additional expense. This has been my personal experience, and I hope future customers carefully obtain all warranties and promises in writing before proceeding.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Updated 11.10am 5/7/26

Dear Krishna, thank you for providing the information. We have looked into your claims and can confirm that the survey paperwork advised you at the time that if a pump was required that it would be chargeable. Our records show that your bathroom was installed at the end of November 2024, and that you contacted us in mid February of 2025 to ask about the pump. We provided you the details of the plumber, however you did not take up having the pump installed until July 2026.

You then contacted us to inform us of a leak, however your installer guarantees the installation for a period of 12 months, therefore you were outside of that guarantee.

I understand that you have had Home Serve out to independently assess the leak and they concluded that it was due to shrinkage of the silicone around the shower tray. Silicone is a perishable product and requires customer maintenance so that responsibility is with you I’m afraid. I’m aware that you spoke to the manager here, who informed you that your products carry various guarantees, from 12 months on moving parts, up to lifetime guarantees on certain items.

I’m sorry that you feel we have not met your expectations, and I’m sad to hear that you’ve had a leak, however unfortunately we are unable to help on this occasion. Any genuine product issue that you have would of course be dealt with in the appropriate manner.

Dear Krishna, I’m very sorry to hear that you’ve experienced issues with your bathroom, it’s obviously not what we would want to happen. To help us identify you, could you kindly provide some further information then we will investigate the matter. Once again, please accept my apologies on behalf of the company.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience from start to finish…

Great experience from start to finish the contractors were a great bunch of lads. Very efficient and polite. One small miscommunication from the surveyor but very quickly resolved. Would recommend this company to anyone looking for a easy, fast and efficient kitchen process all done in ten days.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Helen, thanks so much for your lovely review, and especially for saying you’d recommend us to others, we really appreciate it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

High pressure sales techniques

This review is about initial quote only for a bathroom fitting. After calling I was booking in for someone to come home and provide a quote. This person came in and was here for over 4 hours with a laptop set up measuring and re measuring and talking and talking. I had a very clear idea of what I wanted, the work was for a shower only, cladding in wet zones only so no bath or tiling was quoted. After 4 hours I started to press to finally reach the quote and it came to 22k! I was told 3k would be paid to the fitter so I was horrified at the cost of materials. When I said I couldn’t agree to this price he then tried to call his manager to begin what believe would have been the negotiation stage of this call. At this point I had to ask the person not to make the call, I was feeling under pressure to make a huge commitment and I needed to think about it. I had another company come and quote 5k for the work. I then received a call from this company asking what I thought. I explained how I found the whole process and the cost was too high. He went on to tell me that it’s not just my bathroom, they have new showroom and staff that need coasts to be covered for too… I did not realise my bathroom fit needed to keep bills paid directly. Awful high pressure sales tactics, I was in a position to have th bathroom fitted asap if they had come in and not pressured or quoted so high

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Updated 22/7/26 7.57pm

Dear Naurin, I reached out to you for further information to help us investigate your claims, but as yet I’ve not received anything. I’d like to get to the bottom of things and would appreciate if you could provide the details.

Dear Naurin, I’m very sorry to hear that your experience was not as we would want it to be, we certainly aren’t in the business of having unhappy customers. If you could kindly provide some further information I will ask our team to investigate and find out what went wrong. Thank you for highlighting this to us and we will be in touch in due course.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chris design

Had chris out to design a new bathroom for me,he was very friendly,well-spoken and went above and beyond to help me get my dream bathroom

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Susan, thanks very much for your feedback about Chris, we really appreciate it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kitchen and bathroom design

Dean the designer came out to my property to design our kitchen and bathroom and was very friendly and we are very happy with the service he provided

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Morgan, thank you very much for your feedback about Dean, it's great to hear and is really appreciated.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Disappointed

Unfortunately, my experience with my kitchen purchase from Kitchen Plus Bathrooms was very disappointing.

When I visited the Team Valley showroom, I specifically told the salesperson that I wanted a pocket door for my butler's pantry, just like the one on display in the showroom. I was advised to confirm this with the surveyor during the site survey, which I did.
During the survey, I also requested a few changes to the units, including moving a spice rack to another larder because I understood the pocket door design wouldn't allow one in the butler's pantry - which they did moved.

On the day of installation, I immediately noticed that the wrong door had been fitted to the butler's pantry. When I raised this, I was told that the door matched the technical drawing.
My concern is that, as a customer, I'm relying on the expertise of the sales team and surveyor. Kitchen design drawings are not something most customers can easily interpret, especially when it comes to technical details like the difference between a standard hinged door and a pocket door. That's why I made a point of discussing my requirements in person with both the salesperson and the surveyor.
What disappointed me most was how my complaint was handled. Rather than considering the conversations I had with their staff, the response focused solely on what was shown in the drawings. I felt that my concerns were not genuinely listened to or investigated, and it seemed that the accounts of the company's staff were accepted without considering my perspective.

As a compromise, since I was told the pocket door could not be installed, I requested that two spice racks be fitted in the butler's pantry, as shown in the original photo. I was then asked to pay more than £300 extra for these, despite this being presented as a "discount." Given the circumstances, I found this very frustrating and felt it was an unreasonable resolution.

I'm sharing my experience so that future customers understand the importance of checking every detail on the drawings, even if you've discussed your requirements in person. Clear communication is essential, and I hope the company improves both its design confirmation process and the way it handles customer complaints.

On a positive note, I also purchased a bathroom from Kitchen Plus Bathrooms, and I would highly recommend my installers, Nathan and Tony. They were professional, skilled, and a pleasure to deal with throughout the installation. They will be returning for my existing bathroom renovation.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Updated 2.27pm 2/6/26

Dear Mera, thanks for providing your details, we will be in touch.

Dear Mera, thank you very much for taking the time to provide feedback about your experience with us, despite it not being the best. I can only apologise on behalf of the company that there have been issues, it’s certainly not our intention for this to happen. I’d like to look a little further into your complaint, so if you could kindly provide some further information, I’ll arrange for an investigation to take place and come back to you in due course. Thank for highlighting this to us and rest assured we will be in touch.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We keep coming back to Kitchens Plus!

We have used Kitchens Plus before to fit a new bathroom for us and we were that impressed with the work that when we wanted to get a new kitchen, it made perfect sense to us to use Kitchens Plus again for this.

When we got the bathroom done, the designer who came to the house was called Andrew Keegan and we thought the professionalism and knowledge of everything he did was second to none and so much so that we specifically requested Andrew to be the designer for our kitchen.

The design process for the kitchen was excellent and Andrew helped us design a kitchen that we absolutely love, going through everything that we would need to have done. However, the final cost that Andrew gave us was quite a bit less than the actual cost of the final kitchen. Certain things weren't costed for which should have been and we ended up paying separate for this.

The install went very well and all tradesmen were very polite and never left any mess although the plumber did crack the backdoor step which is fine as accidents happen but it was the fact that he never told us and left us to find out for ourselves. My mam is 71 and if she had of tripped on that who knows what would have happened. The plumber did come back and fix the step but it took about 2 weeks for him to come back and do it. Apart from that, the install was excellent and the person who actually fitted the kitchen ( sorry I can't remember his name ) was brilliant and so skilled at the work he did and stayed late each day as well, very professional. All the tradesmen were professional though and we have been left with a kitchen that is amazing and we absolutely love it and I would highly recommend Kitchens Plus.

The project manager for Kerrison Facilities and Installations Ltd Ian Seymour made sure everything ran smoothly and he was excellent and kept in touch every step of the way and the professional way that he sorted out the backdoor step for us took the pressure off us. We knew we could just relax while the work was getting done thanks to Ian and also Lewis. John Howourth made sure everything ran smoothly from the kitchens plus side of things and was invaluable to making sure that things got done and regularly checked up on how it was going.

This was an excellent job done by everybody involved and my mam absolutely loves her kitchen and we would highly recommend kitchens plus. The next home improvement we want done is windows and we will definitely be looking at kitchens plus.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Terry, thank you so much for your lovely review, it's absolutely fantastic to hear how happy you are and especially that you keep returning for us to carry out more work. Thanks also for giving a shout out to all of the people involved in your project, I'm sure they'll be absolutely thrilled when they see this.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New kitchen fitted in youth centre

We recently had a new kitchen fitted in our youth project. Excellent service and great communication from The sales and design team and kitchen fitters. I was kept informed at every step of the way. Everyone was friendly whilst providing a service to a high standard. I would definitely recommend and use this company again.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Kelly, thank you so much for your lovely review, and especially for saying you’d definitely recommend us as well as use us again, it’s fantastic to hear!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Linda Taylor

From start to finish every one was,helpful and polite,they made feel at ease,Ian and lewis,electrician lee,plasterer lee,plumber Ainsley and the two young lads were polite,Neil the fitter did a marvellous job,he explained things and made me feel at ease,a good grafter,and very polite,kitchens plus,were very polite too,and John who i spoke to on the telephone was helpful and polite,100% to each and every one involved,I would recommend kitchens plus to friends and family,

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Linda, thank you so much for taking the time to post your review, we really do appreciate the feedback and obviously I’m thrilled to hear that you’d recommend us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well informed about times when…

Well informed about times when different trades would be coming.

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Ian, thanks very much for your feedback, it’s greatly appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent all round service!

We have never had a kitchen fitted before, and didn't know quite what to expect. It's a daunting prospect to have your house taken over by a team of workmen and not know if it's all going to work out as we hoped.
However, we needn't have worried.
We decided to go away for a holiday and Kitchens plus Bathrooms were happy for us to do so. They had contact numbers for our sons, and liaised with them when necessary, but basically got on with the job.
We are absolutely delighted with our new kitchen, its everything we hoped for. All of the staff were professional, friendly, willingly answered every question, listened to what we wanted, were always available and are a great bunch of people. Lewis and his team, Ian, Scott, Stephan, Grant, John, Niel - every one of them is worth a mention and we would recommend anyone considering a new kitchen to put their trust in this company. You won't be disappointed!

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kitchens plus Bathrooms

Antwoord van Kitchens plus Bathrooms

Dear Barbara, thank you very much indeed for your lovely review and especially for giving a shout out to the team in involved with your project, I’m sure they’ll all be delighted to read this.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer