Kittle Photographic Reviews 

306
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have 5 children and unfortunately 2 of them are at schools which use Kittle photographic. I always dread getting their photos home as I know it is never going to be a simple checkout process like it... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful. They took my son's photo at his school, and I'm struggling to understand why the school chose them. Is this really the only option on the market? The app/website for downloading the photos i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the second time of using Kittle for our Leavers Books and Hoodies and its been such a great experience. Incredible support from all the teams. Easy to use ordering and designing service for... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Class photos can always be a challenge, and when we phoned Kittle up to explain that our child's face was blocked, they found another version, printed and posted to us free of charge. Unfortunate... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fotografieles

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

With over 25 years of school photography experience, we are proud to offer one of the most comprehensive ranges of traditional and contemporary photography services in the country. We are confident that with our dedicated team of photographers, highly...


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

306 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 61% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(306)

39 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent aftersales

Have just received my children’s school photos, I struggled with the order process a little but their aftersales team helped me through it all. Hayley was patient and really reassuring. The quality of the prints were very good and I can now safely say Kittle has made my memories even better

19 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hey there reviewer! Just wanted to say thank-you very much for the time and effort you put in to reviewing us. We absolutely love Hayley and she is a valid member of our team! Thanks for your kind words!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic company

I would highly recommend this company. They are extremely professional and the photo quality is amazing.
Hayley Martin was the lady I dealt with, she was really warm, friendly and helpful.

26 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Thank-you very much for your kind words we really appreciate your feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good customer service

Very good customer service. Hayley was very helpful in answering my questions. The pictures are lovely!

19 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Thank-you very very much for your review! We really appreciate the time and effort in doing this! Thanks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely company

Lovely company, everyone was very helpful and patient with my girls and we received some amazing photographs. Hayley was amazing 🤩

4 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hey there! Thank-you so much for your kindness and effort to leave us a review! We pride ourselves on being PEOPLE and not just automated customer service so thanks again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Outrageous company avoid at all costs!!

This company is an absolute joke. The photo quality is shocking. You expect a lovely photo but no. They take the picture (just 1) and give no second chances. Pictures are ruined where people are mid laughing or talking. Then expect people to pay the earth for them when they make you look completely different to your normal self. The lighting is awful and really dark, they give you no advice on how to smile or sit they tell u to sit and just flash. No preparing or getting ready, they catch you completely off guard. I’m not sure how they even keep custom with the useless picture quality and inconsiderate staff. Let’s not forget they can’t even give you a chair your sat on a toolbox. They make you stand and take a picture looking so odd and weird. They edit your photos and make you look completely abnormal and then leave you waiting ages for them to come through after paying. Avoid!!!

28 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hi Jenifer
My sincerest of apologises to hear that you are not happy with the photograph that was taken of your child.
Unfortunately it is usually only one photograph that is taken per child due to the limited timeframe we have to photograph the entirety of the school to minimise disruption or because it it is at the request of the school to take only one photograph of each child.
However please contact our customer service team via email ( info@kittlephoto.com) with your photo ID and we will be happy to check the system to see if there were any alternate images taken on the day. Please be re-assured that we also do not edit the childrens photographs unless this is requested by the parent directly meaning this is certainly something that we will be able to look at upon receiving your email.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very pleased with Kittle…

I am very pleased with Kittle Photographic' s work !They are professional in their work, and the customer service is brilliant .I can not recommend them enough!

3 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hey there, thank-you for your kind words we really appreciate it!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor customer service

Extremely disappointed with Kittle Photography as they sent a picture from 2 years ago when my son was in year 10. He is now in year 12.

I called them up today asking for an exchange of the photo and I was told that I should pay for the new one which I have already paid for!
This was an admin member I was talking to, who kindly transferred my call to her supervisor. By the time I went through to the other line, the supervisor became a manager called Hannah.
She kept repeating the same thing over and over saying I should pay for the new photo and the best she could offer is half price.
I do not trust business practices who too often say ‘unfortunately’ and this is exactly what Hannah was saying many times over.
I am done with this company. I now have two Y10 pictures and none from this year.

When I ordered the picture I did it through the unique QR code which my son brought home from the school on a slip and brought up the correct Y12 picture of him.

I also told this to Hannah and she went on to say after using the QR code and we signed in the old picture could have stayed in our basket.
This is simply not true because we saw what we ordered by the checkout.
But even if what she said was true, how could this be my fault and make me pay for it?

It is a real shame on the company.

As of 12th of October 2023 - We have received the correct picture! I went happy as my wife opened the envelope this morning!
Sadly, my wife said she ordered it with the full price as couldn’t face dealing with the company.
Please don’t offer me anything anymore here nor through my email.
Pity we don’t get to chose who takes pictures in schools.

27 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hi Andras
Thank you for your feedback and my sincere apologise to hear that you were disappointed with the response you received to your enquiry.
Unfortunately as the photographs are classes as personalised items, once they have been dispatched it means that we are not able to refund or exchange these.
We are ever so sorry that we were not able to assist you on this occasion however if you would like to re-order, the original offer of 50% off still stands.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing photos!

Amazing photos! I love my son’s schools photos that have been taken by Kittle!
They are extremely helpful if you have a question and Hayley Martin has been amazing to sort out any queries I had about the photos.

27 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Thank-you for your review and we are glad that you have had a wonderful picture taken and we pride ourselves on our ability to deliver!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gary Davies | Customer Service…

Gary Davies | Customer Service Advisor
Amazing service given when sorting out the photos each time.

27 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Thank-you very much for your review! Gary is a wonderful man who we value as a colleague so we will pass on the message and appreciate the time and effort you have gone too!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great school photos

Great school photos! Very helpful when I had to ring them regarding a photo!! And lots of help from Hayley Martin who has been amazing with the photo's xx

27 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Excellent review! Thank-you very much for your kind words we appreciate you! :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got in touch to order some very old…

I got in touch to order some very old photos. It's was so easy. I sent them the codes and pics. They added them to my account I ordered them and received them very quickly. Very polite helpful stuff. Pleased with the service.

21 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hey there, yes we keep our photos on file and get a lot of OLD photos re-visited for various reasons. We are very happy you got your photo!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Exceptionally poorly taken images.

Exceptionally poorly taken images.
Sadly our child's school is linked with this company & I'm now dreading each time they come to take pictures.

I can take better with my iPhone.
The quality is average, lighting awful & let's not talk about the colossal price of these images.

Don't feel right not ordering as it's our child & his memories but will be contacting the school to see if perhaps they can use a different company.

Also their marketing emails are exceptionally annoying.

21 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hi Kayleigh,
Thank you for your feedback and we apologise that you feel the quality of the photograph is not up to our usual standards.
Please contact us with your photo ID we will be able to discuss this with our technical lab team.
With regards to our pricing, we pride ourselves on offering a range of different sizes and prices. Our FAMILY PACK includes the largest 10x7 print along with multiple smaller sizes for only £10.95 and is located within the 'FAMILY PACK/FRAMED PRINTED CANVAS' tab on the website for parents to view and order. If there are specific sizes that you require, please call our customer service team on 01245 401313 and we will be able to discuss the different options available.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ITS SO BAD MADE ME LOOK 50 AND LOPSIDED…

ITS SO BAD MADE ME LOOK 50 AND LOPSIDED WORST THING EVER I HATE THIS SCHOOL AND YOUR PHOTOGRAPHY ITS THE WORST

18 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hi Keira
We are ever so sorry that you feel this way about the photograph that was taken.
Please email our customer service team at info@kittlephoto.com with your photo ID and we will be happy to look into this with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The perfect memento for Pupils made by a team who takes pride in their work.

For 3 years in a row (I think) I ordered for our school: A Leavers book that Kittle created for us + the Leavers Hoodies. We are very happy with the resulting products.
First the hoodies were a real hit amongst our pupils and staff: There is a wide range of colours, the price is reasonable and the quality this year was even better than last year.
The school leavers book was a well liked addition capturing each pupils cherished moments, The perfect way to re-live some best events as well as being a perfect souvenir.
The service is excellent: Any queries were answered and actioned upon. Kittle service team built a trusting relationship with us as they also wish to create this special momento for each student.
I appreciate that it is not just an online company, we could also discuss over the phone. Kittle Photographics make the process as stress free as possible.
The photographers who came were friendly professionals and accommodating.
So I would recommend this company and I thank them for accommodating all our requests.

1 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Thank you so much for this lovely review. It has been an absolute pleasure to work with you over the last few years and we look forwards to providing fantastic leavers products again for your 2024 leavers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant Company!

I recently ordered my boys school photos through this company and received brilliant customer service.
The order arrived very quickly and I couldn't be happier with the pictures.
Very good communication from the company and will definitely be using them again!
Thank you

1 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Excellent! Thank-you for the review! We are so glad you got the photos that you wanted!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service, Gary in particular was really helpful and helped me with the situation!

16 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

We love Gary here! We are so glad you are happy and thank-you for the time you took to write this review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing team

Amazing team, I’m very thankful for their job. I have an autistic child and it’s really hard to take pictures of her, the photographer was able to walk around her and did what’s possible to take one good picture which we will keep it as a memories for ever. I’m really pleased. Thank you so much !!! 🫶🏻

6 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Thank-you so much, we really appreciate your child and you for being patient and we are so glad you are happy with the result! We deeply appreciate your review and love it when a good picture comes out amazing!

Thank-you and enjoy!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lost images 2016

Last night while sorting through paperwork I found a broken CD of my children’s reception photographs (2016). I emailed with little hope of ever replacing them. I wanted to say a huge ginormous massive thank you to the customer care team. Kyle has found my photos. I really can’t put into words what this means to me and my family. We love those photographs and your company has gone above and beyond to help a disorganised mum who was literally heartbroken yesterday. I know that there is so much going on in the world but you have truly made my day, week and month.
Thank you so much!!!!!

26 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Kyle is very good at his job and we appreciate him here at Kittle. Thank-you very much for letting us know and we appreciate the time to write us a review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service 👍

Sad to some negative reviews here, my experience with Kittle Photographic was truly exceptional. When we encountered a slight issue with our school photo, the team quickly addressed it and went above and beyond to send us a replacement photo promptly. Their dedication to customer satisfaction and efficient problem-solving left us impressed and satisfied with the final result. I highly recommend Kittle Photographic for their outstanding service and commitment to their customers.

3 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kittle Photographic

Antwoord van Kittle Photographic

Hi there, thank-you very much for your honesty with your issue but I am so glad we were able to sort it out for you! We understand people are completely entitled to leave reviews and we are working on getting our positive feedback written as reviews. We take 1,000,000s of photos and 99% of the time we get it right but we appreciate that responsibility has to be taken for the errors that come about!

Thanks again for your time and I hope you are enjoying your new photo!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So disappointed to have Kittle's…

So disappointed to have Kittle's association with school. Paper quality they give is cheapest one. I don't see photos any better either. Delivery time is worst. You receive your photos after ages you almost forget about them. I use better paper at home for photo printing. It is more expensive than anything in the world of that value. No customer care support either. Ordered two for two of my kids received only one after a month not sure when would I receive next.
Schools should think of a better option.

17 juli 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer