We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg har nu spist på Kobæk utallige mange gange og jeg kan da bare sige at ham tjeneren med lyse briller virker hurtig, sjov og dygtig Maden smager vidunderligt og stedet har en god hygge faktor... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Har efterhånden spist her adskillige gange - også med gæster - og det har været en fornøjelse hver gang: God mad og venlig og imødekommende betjening. Har kun oplevet en enkelt svipser, og det var utv... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk service og mad helt i top. Dejligt sted at nyde et godt selskab. Kasper Junior og Kasper Sommelier var passioneret og dygtige til at betjene selskabet. De unge fyrer Asger og Jeppe var top... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stedets ledelse har fået storhedsvanvid hvad angår priserne på deres serveringer. 74kr for et lille glas danskvand med en kvart skive citron er jo skørt. Serveringspersonalet er usoigneret og maden er... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

68 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Vi vender tilbage ....

Har efterhånden spist her adskillige gange - også med gæster - og det har været en fornøjelse hver gang: God mad og venlig og imødekommende betjening. Har kun oplevet en enkelt svipser, og det var utvivlsomt i den bedste mening.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Anbefaler stærkt

Jeg har nu spist på Kobæk utallige mange gange og jeg kan da bare sige at ham tjeneren med lyse briller virker hurtig, sjov og dygtig

Maden smager vidunderligt og stedet har en god hygge faktor

Kvaliteten på både mad samt drikke stemmer overens med prisniveauet

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk service og mad helt i top

Fantastisk service og mad helt i top. Dejligt sted at nyde et godt selskab. Kasper Junior og Kasper Sommelier var passioneret og dygtige til at betjene selskabet. De unge fyrer Asger og Jeppe var top servicemindede. Så gjorde det ikke noget at der var godt humør, da vi spiste og drak vin 😉🍷
Tusind tak for en dejlig aften 🌺

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Middelmådig mad til tårnhøje priser

Stedets ledelse har fået storhedsvanvid hvad angår priserne på deres serveringer. 74kr for et lille glas danskvand med en kvart skive citron er jo skørt. Serveringspersonalet er usoigneret og maden er ikke god nok til de priser de forlanger. Kobæk Caféen er gået tilbage i kvalitet og frem med prisen.

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk oplevelse

Først og fremmest en virkelig dygtig tjener (Casper med brillerne), men i det hele taget unge og dygtige tjenere i restauranten. Casper (måske staves hans navn med K?) var hurtig i replikken, sjov og virkelig dygtig!
Maden var også virkelig god, både hovedret og dessert. Husets rødvin smagte skønt!
En god oplevelse, som vi nok kommer til at besøge igen!

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Endnu en fantastisk oplevelse og følelsen af ren forkælelse.

Vi har nu besøgt og spist på Kobæk caféen en del gange. Som så mange før have vi en sublim og virkelig dejlig oplevelse. Maden er vellavet og virkelig lækker. Super smagsoplevelse og indbydende visuelt. Betjeningen var som altid i top. God service og hyggelig atmosfære.
Tak til Kaspar for en hyggelig, informativ og dejlig vinsmagning af Italienske sværvægtere. Vi har kun haft positive oplevelser på Kobæk caféen, og kommer helt sikkert tilbage.
Tom Jørgensen

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arrogant og dårlig betjening

Vi besilte en frokost planke m bøf sild osv og drikkevarer. Så bestilte vi kaffe .
Service var da godt nok en højrøvet og arrogant forestilling.
Vi betalte og påpegede så
At vi bestilte små drinks og ikke store . Det sagde jeg så til tjeneren som undersøgte det der var ikke noget at gøre ved det så ingen kompensation undskyld eller andet end dårlig betjening hele vejen igennem og arrogance .
Kom heller ikke og spurte om maden var god .
Brødet var lidt tørt i kanter
Ikke nybagt som der stod i menuen .
Så vi betaler så for nogle større drinks end vi bestilte tørt brød og arroganc betjening så kan
IKKE ANBEFALES TIL ANDRE AT SPISE DER DET ER OGSÅ LIDT DYRT.

27 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Idag den 25-5-2025 besøgte vi Kobæk…

I dag besøgte vi Kobæk Caféen for første gang.
Det var en udsøgt fornøjelse.
Der var stuvende fuldt og vi ventede på maden; men det var det hele værd!
Betjeningen var sublim og maden ligeså.
Vi kommer tilbage, for det hele var SÅ GODT.
Tak for en dejlig frokost og oplevelse :)

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Altid en fornøjelse

Vi har efterhånden været været på Restauranten en del gange, både til frokost og aften. ALTID har vi fået lækker velsmagende mad. Serviceniveauet er i absolut top og vi nyder at besøge Jer.
Der er altid smil og en hyggelig stemning, det er en fornøjelse. Vi ses i 2025

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ekstrem dårlig service

Ekstrem dårlig service, højrøvet attitude fra ejer, 3 tjenere + ejer om at betjene et bor med 8 personer, så vi andre almindelige mennesker bare kunne sidde og vente i evigheder.
Lunken mad og bestemt ikke prisen værd, ALT for dyrt.!

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super mad

Helt fantastisk oplevelse at besøge Kobæk Cafe’en . Der var ingen pladser, men hokus pokus så var der plads. Maden var smukt anrettet og smagen var fantastisk . Servicen helt i top. Vi kommer snart igen . Super oplevelse .

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helt igennem en dejlig oplevelse med…

Helt igennem en dejlig oplevelse med rigtig god mad, meget behagelig og professionel betjening - man føler sig meget velkommen i cafén - det et utrolig hyggeligt sted ved vandet som oser af hygge og dejligt hjemmelavet mad,- vi kommer helt sikkert igen 👌🏼😋

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Et besøg værd

Super sammensat menu - alt var afstemt og perfekt tilberedt.
Menuen indeholdt bl.a. det hvide guld
(asparges), lammekrone og nye kartofler. Samt solmodne lokale jordbær.

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mit absolut yndlingssted at spise!

Jeg elsker elsker elsker at spise på Kobæk Caféen! Altid overdrevet lækker mad, lækre drinks, super venlige og servicemindede tjenere og hyggelig stemning! Jeg er kommet der gennem nogle år nu.
Jeg kommer der så tit, jeg overhovedet har mulighed for.

14 april 2024
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer