Slappe hap!
Ik had een veg pannenkoek besteld, kaas, champ en paprika, toen ik hem wilde oprollen zag ik plakken spek aan de onderkant! Er moest weer een nieuwe gemaakt worden, terwijl mijn vriendin haar pannenkoek bijna op was, kreeg ik een nieuwe pannenkoek . Excuses en 20%korting. Ook zijn de pannenkoeken niet goed doorbakken, erg slap!
Een keer daarvoor kreeg ik een zeer droge pannenkoek met 2 rauwe champignons en een paar grote stukken paprika! Ook teruggegeven..
Ga er nu nooit meer heen! Eindconclusie… slappe ongare pannenkoeken!






