Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. Niet hier kopen mensen!
Zeer slechte en onprofessionele service. Hier niet kopen mensen!!! Let op. voorwaarden kloppen niet. Je ontvang je geld bij online koop NIET terug en ze stellen ook binnen hele korte termijn dat je de producten moet terugsturen. Ik heb contact met hen gezocht en erg onprofessionele reactie, zelfs verwijtend. Raar bedrijf.








