Launch Gift Cards Reviews 

125
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My friends in the US sent me a digital Airbnb gift card for my birthday since I live in the EU. When I reached out to explain I was unable to access the website due to being in another country, instea... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I made a mistake on a gift card email address. I had not signed into Airbnb and never received a receipt. After speaking with Airbnb support, I was directed to contact Launch gift cards. It did not t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Two attempts to purchase Airbnb gift cards declined. Used different card each time. Replied to the decline as directed and got an auto-response that simply affirmed the payment processor declined the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the first time I purchased a Hopper gift card for my sister. There were some problems on her end, but when I emailed customer support, they responded the SAME DAY (almost unheard of in today’s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. E-commerceservice

Geschreven door het bedrijf

Gift Card Service


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

125 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(125)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you LGC🙌

Hi, I had the same experience as the others. I bought the gift card for 300 € and the link did't open. So I couldn't get to the gift card code. I wrote to airbnb and to LGC custom support. Firts there was some automatic answers. But after 3 days, the Launch Gift Card sent my an e mail with my gift card pin code! Thank you🤗🤗🙌💪 when having problems with your gift cards, write e-mails to support team. They help❤️ thanks again🤗

30 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Alena,

Thank you for taking the time to leave a review. We are glad our team was able to assist and your gift card experience was a success.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent prompt response!

This is the first time I purchased a Hopper gift card for my sister. There were some problems on her end, but when I emailed customer support, they responded the SAME DAY (almost unheard of in today’s companies) and totally resolved my issue! They were prompt, friendly, professional and extremely helpful. I’m very happy with their customer care ❣️

26 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Shirley,

We appreciate you taking the time to leave a review. We are happy to hear our team was able to assist and your gift card experience was a success. Our team is available 7 days a week if any further assistance is ever needed.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Door Dash gift card order

I was having a big problem with the purchase of a DoorDash gift card
I was sending to a friend. Nobody at DoorDash was able to resolve my problem, over the course of two chats and a long phone conversation. When I finally saw that I could use Gift card launch for my problem, they were able to solve it for me almost immediately upon me providing the information that DoorDash had been unable to do anything with !

24 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Rosanne,

We appreciate you taking the time to leave a review. We are glad our team was able to assist and your gift card experience was a success.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give a negative star if I…

I would give a negative star if I could. This company posed as Uber Eats. Gift card was never sent.

6 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. We provide gift cards for Uber and Uber Eats directly from their website and app. Our support team is available 7 days a week to assist you. Please reach out to uberus@launchgiftcards.com and our team will locate your gift card order. Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hideous

Hideous, never delt with such a bad company. Airbnb unhook your wagon from this useless company before they take you down the drain with them. Stay far away from them! After more than a week and several hours on the phone by me, the recipient of the gift card, and several hours by my daughter in-law the buyer of the gift card, the problem was never resolved. A complete run-around. Launch told me to have the buyer call, I did. Launch told my daughter in-law to have me call. She sent proof of payment from her bank statement and yet the issue, most likely a corrupt link, that is all, was never fixed. Even Airbnb could not open the link to the gift card. Way more than a joke, a complete absence of job ethics on the part of Launch, and each person that we spoke with that was unable to fix what I would call an average problem. This is dated Jan. 3 2024, the issue started Christmas 2023. Is there is an issue? Well I guess not since my daughter in-law drove copies of the thread to her bank and put a stop payment on the transaction. Dear Launch or better Airbnb call me we can talk about it. Joanne
On of Jan. 4 I was told to have to have the purchaser contact them (see above she already did) and was informed that the cards are country specific. Yes, I explained to lady on first day that Washington and California are in the same country and the problem was opening it. Anybody read a thread before they reply, I already asked that on the first day. The problem is and always has been: the link will not work. As far as asking them to help open the link that is all we have ever done. The issue was never resolved therefore I never responded YES to their question was resolved. I did however respond NO I still need assistance. Via phone and in writing. Three gift cards were purchased on that day, two of the links worked fine, one mine did not. And since I'm at it: This is a different problem, I tried 4 times to buy an Airbnb gift card and had the same issue as others have had, the bank kicked it as fraud, two different banks that is two times each (and yes each bank was called between my attempt to purchase) and yet the purchase was declined.

23 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Joanne,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. We do not offer phone support but our team is available to assist via email 7 days a week. Our support team answered both support tickets submitted. Our team received no reply and therefore the issue was closed.

Gift cards are country specific and currency specific as stated before purchasing. If you are unable to open your gift card please have the purchaser reach out to our support team via email for next steps.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got the gift as a Secret Santa…

I got the gift as a Secret Santa present from the company.

The link I received asks me for the order number and the name of the sender, how do I know?

I've been in touch for 3 weeks and nothing, no email from you. Terrible customer service.

8 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Lucas,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. Our support team replied to the only support ticket submitted about this gift card and answered all of your questions in the ticket submitted on December 27, 2023.

Our gift cards are country specific and currency specific as stated before purchasing. The gift was sent to you in a specific currency and we are unable to convert gift cards into other currencies. Please have the purchaser reach out to our support team for further information on next steps.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order Declined. Scam.

Order Declined.

Just like everyone else leaving reviews here, they will take your money and say that your order got declined. (You will receive an email after your purchase and payment details are entered.)

They will then post a response to this review saying that they have nothing to do with the payment processor (which is themselves) and say that there is nothing they can do. Just take a look at all of the other reviews here.

22 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Aaron,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. When a transaction is placed the funds are put on hold (pending). When the transaction has been declined, the hold on the funds is automatically released and the charge is voided. Please allow up to 5 business days for this to reflect in your account. Please contact your bank for more information on their timeline for releasing holds. Our team is unable to assist once the charge has been voided.

Thank you, Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site doesn't work in Puerto Rico

This site doesn't work in Puerto Rico. I received an airbnb gift card, and can't use it. Pretty frustrating especially since airbnb is such an international company.

11 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Josh,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. Our gift cards are country specific and currency specific as stated on the purchasing page. Gift cards purchased in CAD can only be redeemed into a Canadian Airbnb account.

Once a gift card has been redeemed into an account it can be applied to any Airbnb stay worldwide.

We apologize for any inconvenience you have experienced. Please have the purchaser of the gift card reach out to the retailer for further assistance. If you need assistance for your Airbnb account, please reach out to the Airbnb team directly.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero stars - miserable experience with nothing to show for effort

Apparently AirBnB outsources their gift card purchases to launchgiftcards.com. What a mistake. Launchgiftcards does not work, does not care, and does not respond. This all reflects very poorly on my impression of AirBnB. I have tried at least a dozen times to purchase an AirBnB gift card from their site, redirecting me to launchgiftcards and after my credit card company approved it, it was quickly declined by the launchgiftcards payment portal. I have spent hours on the phone with AirBnB support and they are useless. I called my credit card company that assured me that they are approving the purchase and that there is no issue on their end. They are the only party involved that investigated this further and were able to tell me that the issue is related to the launchgiftcard payment portal. I suspect that they have everything on autopilot and assume that between the softwared and AI they don't need any humans to pay for doing anything here, thus no answers, no service, many problems. Extremely disappointing.

18 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Patricia,

Thank you for contacting gift card purchasing support. We are sorry for any inconvenience you might have experienced when placing your gift card order. Unfortunately, your order was declined by our payment processor and we do not have access to further details on why this transaction was declined. The pending charge on your credit card has been voided. Please allow 3-5 business days for this to reflect in your bank account.

**Be sure to confirm that your bank is not halting this purchase and that all billing information on file matches what you are inputting, including email, before you retry your purchase.**

Unfortunately, if you continue to be declined we are unable to assist further as we do not control the decision of the payment processor.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing but Declined

Tried 3 different credit cards on multiple days and it always says declined. Banks say it's not being declined on their end, and Launch Gift Card support is no help at all.

EDIT: Anyone looking for Airbnb gift cards should go to Amazon. They are available there without any of the crap from this company.

14 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Chase,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. As our support team advised, your order was declined by our payment processor and we do not have access to further details on why this transaction was declined.

The pending charge on your credit card has been voided. Please allow 3-5 business days for this to reflect in your bank account.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Doesn't work

I've been trying to purchase a gift card and have several times been declined on the site. but my credit card keeps showing the charges, and after multiple calls to my bank have confirmed there's no flag on my card. The charges are still pending on my account but there's no gift card.
Can someone please contact me and respond to my emails.

8 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Benjamin,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. We apologize for any inconvenience you have experienced. Our support team replied to your customer service request submitted 2023-12-07 7:08PM PST on 2023-12-07 7:40PM PST.

As stated, "Your order was declined due to our gift cards being country-specific,
you must be physically located within the country you wish to purchase for and purchasing with a credit card also issued from that country.

When a transaction is placed the funds are put on hold (pending). When the transaction has been declined, the hold on the funds is automatically released and the charge is voided. Please allow up to 5 business days for this to reflect in your account. Please contact your bank for more information on their timeline for releasing holds."

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service

This company has the worst customer service I have ever experienced. When you reach out, an automated bot sends a message, which absolutely makes sense. However, it does say to reply to speak to a live individual. Responses never actually answer the question. They never want to actually help you. I will never purchase a gift card from this company again.

11 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello,

We apologize for any inconvenience you have experienced. Our support team has live representatives assisting customers 7 days a week. We are currently unable to assist without further order information. Please reach out to support@launchgiftcards.com for assistance.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid for a £200 airbnb gift card and…

I paid for a £200 airbnb gift card and after contacting customer support they told me that the gift card was redeemed at a specific time, even though the gift card recipient (my mother) had not even received the email from airbnb at that time. Please can someone from contact support contact me.

14 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Ryan,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. The gift card for Susan Carolan was sent on Sept. 14, 2023 7:09 p.m. UTC. The gift card was opened and redeemed into an Airbnb account on Sept. 14, 2023, 7:19 p.m. UTC.

Once a gift card has been redeemed into an account, we are unable to assist as we do not have access to user accounts or redemption balances.

Airbnb Direct Support: +1 (844) 234-2500

https://www.airbnb.com/help

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shockingly slow customer service

Shockingly slow customer service. If anything goes wrong you're on your own...I would not recommend you purchase any vouchers from them. Terrible experience I'm really not sure why all the big comapnies like Airbnb are using this company to provide their vouchers. Rubbish!

6 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Christian,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. Our team replied to all 3 of your customer support inquiries requesting more information from you so our team could best assist you. We did not receive a response and therefore the ticket was closed. Please provide the requested information to our support team so we can assist you in locating your gift card. Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ho pagato con Mastercard una gift card

Ho pagato con Mastercard una gift card dazn domenica scorsa 24 settembre 23 ore 8.07 per euro 39,99 che non è pervenuta via email. Ho fatto più reclami ma nessuno risponde.
Angelo Arrigo

24 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Ciao,

Grazie per aver contattato Launch Gift Cards. La tua carta regalo è stata inviata a angelo.arrigo.edy4@alice.it il 24 settembre 2023. Tuttavia, l'e-mail della carta regalo è stata bloccata dal tuo operatore di posta elettronica. Contatta l'assistenza dazneu@launchgiftcards.com per aggiornare il tuo indirizzo email e inviare nuovamente la tua carta regalo. Grazie,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Should have read reviews…… Ordered a…

Should have read reviews…… Ordered a $200 uber gift card on credit, long story short my credit card says the transaction went through and that my next due date is coming, meanwhile Launch Gift Cards maintains a standpoint that the charge never went through which makes no sense you can CLEARLY look into the computer and see that my charge did go through unless your using Windows Vista from 1999. I have never had a charge denied and even just paid off my credit card entirely and LGC says my transaction was declined even though I was charged and already made 1/4 payments on it. This is my own fault for bot reading the reviews I guess

22 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Dom,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. When a transaction is placed the funds are put on hold (pending). When the transaction has been declined, the hold on the funds is automatically released and the charge is voided.

Please allow up to 5 business days for this to reflect in your account. Please contact your bank for more information on their timeline for releasing holds.

Our team is unable to assist once the charge has been voided.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

II have requested reimbursement of three transactions of $75.00, $50.00 and $25.00. Know nothing else you might need. All self explanatory. Please call for info as I can't reach you. 762-344-6765.

I have requested reimbursement of three (3) charges that have been deducted from my account in the name of Launch gift card, first $75.00, second $50.00 and third $25.00. These were taken from my account yesterday, 9/11/23 under email in the name of James M or Brenda J McAdams. Three times I tried to get info and reimburse for the above amounts and can't get a reply from your corp. You have listed fraudulent policy, yet you will not reply. Would you possibly think I might be p.o.'d by now. If you will kindly call at 706-659-6699, I would be very pleased. Thank you.

10 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Brenda,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. We are unable to locate a gift card purchase with the information provided. For escalated support please reach out to our dedicated support team via email here - support@launchgiftcards.com. We do not offer phone support at this time. We apologize for any inconvenience.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I did not order Airbnb Gift Card

I did not order Airbnb Gift Card. You disguised your self as Apple Support, went into my Apple wallet, and made 2 purchases. This was after 6 attempts. I am looking for a refund for $998. Two purchases shows up as LGA AIRBNB GIFT CARD for $499 each. BBB has been notified, fraud department is investigating, You are criminal

I did not order Airbnb Gift Card. You disguised your self as Apple Support, went into my Apple wallet, and made 2 purchases. This was after 6 attempts. I am looking for a refund for $998.

22 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Al,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. Our team has responded to your customer support requests, BBB complaint, and now Trustpilot review. As previously stated, we are not Apple Support nor do we advertise to be. Our team does not offer phone support and we do not instruct users to purchase from us.

If you feel there is an unauthorized purchase placed on your account, please contact your bank so they may assist in a dispute for security purposes. We are unable to assist with this as it needs to be submitted directly by your bank. We cannot provide information on the dispute itself or its status once we have been notified that fraudulent activity may have occurred but we will work with your bank directly on this matter.

We also recommend that you reach out to Airbnb Support directly to update your account information.

Airbnb Direct Support: +1 (844) 234-2500 https://www.airbnb.com/help

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took my money

Took my money. Claimed the purchase couldn't be made, yet it went through and I never got a card.

14 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Samaiyah,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. When a transaction is placed the funds are put on hold (pending). When the transaction has been declined, the hold on the funds is automatically released and the charge is voided. Please allow up to 5 business days for this to reflect in your account. Please contact your bank for more information on their timeline for releasing holds. Please contact support@launchgiftcards.com for further assistance.

Thank you,

Launch Gift Cards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered from DoorDash and these…

I ordered from DoorDash and these thieves took money out of my account. DoorDash has no record of my order even though I used thier app.
You can’t contact this company except by email. They stole $100 from me.

9 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Launch Gift Cards

Antwoord van Launch Gift Cards

Hello Penelope,

Thank you for contacting Launch Gift Cards. We are unable to locate your transaction without additional information from you. Please contact doordash@launchgiftcards.com for further assistance. Thank you,

Launch Gift Cards

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer