Banner for leafliving.com.au

leafliving.com.au Reviews 

114
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased 10 months ago from them. Delivered some of the equipment, then criticised me for not being able to assemble. Finally sent a person to assemble who identified missing components. Company th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased this study table and I’m very happy with the quality. It’s sturdy, well-designed, and provides enough space for my books, laptop, and other essentials. The height is comfortable,... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a basketball hoop in August with a 3 week delivery in time for my son’s 16th birthday. $730. I was then told it would be 6 weeks delivery & offered $30 off. I decided to wait. After inquirin... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely magnificent service from Leaf Living when delivering and installing our new Livara bunk bed. The website was easy to use, the delivery was super quick and well organised and the installatio... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Webdesigner
  2. ook in
  3. E-commerceplatform
  4. Webdesigner

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Leaf Living – your destination for premium home leisure products designed to elevate your lifestyle. As an Australian-owned company, we specialize in a wide range of products that bring comfort, functionality, and enjoyment to your home, including indoor and outdoor furniture, scooters, home gym equipment, game tables, and more.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

114 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(114)

102 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Table Tennis Table

I purchased a table tennis table online from Leafliving. The table tennis table arrived exactly within the promised timeframe. Given the affordable price point, the quality actually exceeded my expectations. My kids are already having a great time with it! Thank you for the great product!

29 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Double Happiness 25 mm table tennis table

We picked up a Double Happiness 25 mm table tennis table from Leafliving a couple of months ago, and we’ve been absolutely loving it. The quality is fantastic, and it’s super easy to set up and fold away whenever we need the space back. It’s been a great addition to our home, and we’re really excited to keep practicing and improving our game!

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality for the price

Delivery was prompt and well-communicated. Some external damage to packaging had us worried, but the product inside was 100% fine. Takes some time to assemble but, for an MDF based pool table, the quality is good, especially the leg mechanism. I have no concerns about the quality of this product for the price.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

QUESLA 7FT Luxurious Slate Pool

We recently purchased the QUESLA 7FT Luxurious Slate Pool /Dining / Billiard Table with White Frame Black Felt and it came with Free Accessories including pool cues, balls, triangle and chalk, all we needed to get started.

The design of the pool table looks nice and modern in our living space and the family are all enjoying playing pool together. I was worried how the table would perform given its cost and it not being one single piece of slate, but it plays really well with no issues or and a nice level surface.

The accessories were good apart from the pool cues which were not really useable but we purchased some new cues from Rebel Sport which work fine. The dining table parts were not really needed by us so would recommend these being an optional extra to avoid wastage.

There was a bit of a delay with the delivery from the Brisbane warehouse but once I called the team had it to me within the week and kept me updated on the delivery time.

Installation did take a while but the parts were all clearly labelled and the instructions were easy to interpret and complete.

We were going to purchase a used table off Marketplace but I am very happy with our purchase from Leaf living as we have a new table and didn’t have to arrange help in moving a large table.

Would recommend this purchase to anyone who wants a new modern pool table for family fun at a reasonable price.

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loving our new pool table

Loving our new pool table, it’s in use every weekend and have no issues with it. So glad we booked the installation as it was easy and no work on our part. They showed up on time and did the job.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchaced a 8' slate billard table…

Purchaced a 8' slate billard table absolutly love it..the website so easy to find what tour looking for..had to wait a minute for the installer to arrive but it was definatly worth the wait 😀😀

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beds still not here!!

A month and a half later, multiple emails and phone calls. Promised of an upgrade, still no bunk beds! Poor service! Never again!

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Hi Janine,

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m truly sorry for the experience and understand how frustrating this process must have felt from your perspective.

For clarity and transparency, your order #12478 was placed in Western Australia with free delivery, which involves stock transfer. The ETA is displayed on our website and our system also sends automated updates throughout the process. Our team has remained in communication to provide updates and available options along the way.

To help reduce your waiting time, we offered an upgraded model that was already available locally in WA at a higher value. The delay at this stage was mainly due to awaiting final confirmation on the replacement option. Once our team was informed on Tuesday afternoon that you had confirmed the change, we immediately prioritised the order, and the delivery was successfully completed by 10am Wednesday.

Regarding installation, we completely understand your expectations. While we were not able to provide complimentary installation in this case, we do offer professional installation as a paid service, which ensures the work is completed safely and to a high standard. As our WA warehouse is newly established, our local installation team is still being expanded and trained, which limited what we could arrange immediately. That said, we did prioritise your delivery and provided an installation subsidy as a gesture of goodwill.

We sincerely apologise for the inconvenience caused during this process. Your feedback is taken seriously, and it plays an important role in helping us improve, especially as we continue to build and strengthen our WA operations. Our local team is growing quickly and is committed to delivering a better experience moving forward.

Thank you again for your patience and understanding. We genuinely hope to have another opportunity to provide you with a smoother and more seamless experience in the future.

Kind regards,
Mark
Customer Care Manager
Leaf Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service

No customer service
After buying a product . One of the items did not get sent and i still have not received it and it was over 6 weeks ago .

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Dear potential customer,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience.

Based on your description, this situation does not align with our standard fulfilment and communication process, which suggests there may have been a breakdown in communication or an issue linking your order within our system.

We would really appreciate the opportunity to look into this for you and resolve it properly. Could you please provide your order number or contact us directly at customerservice@leafliving.com.au
? Once we have your details, our team will immediately investigate and provide a clear update and solution.

At Leaf Living, all orders are handled through a structured and trackable process, and cases like this are taken very seriously. We are committed to making sure every customer receives both their product and proper support.

We look forward to assisting you and getting this sorted as soon as possible.

Kind regards,
Mark
Customer Care Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst delivery service even we paid delivery charges

We have paid for the delivery charges to delivery it to upstairs, but delivery guy didn't even knock the door or ring a door bell but left the delivery infront of our house and sent us the delivery status with fake signature saying delivered. We couldn't even reach customer service from leafliving and also the delivery guy number.

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from here when there are…

Do not buy from here when there are this many bad reviews you know they are doing something wrong

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Hi there,

Thank you for your feedback.

We take all customer concerns seriously. However, we have conducted a thorough internal check and are currently unable to locate any order or service record under this profile.

As a structured retail and logistics-based business operating across multiple states, all orders, deliveries, returns, and after-sales cases are systematically recorded and handled under clear internal processes, as well as in line with Australian Consumer Law (ACL).

At this stage, your review does not include any identifiable details (such as order number, product, delivery information, or specific issue), which makes it difficult for us to understand or verify the situation you are referring to.

If you are a genuine customer, we kindly ask that you provide:

Your order number
The product involved
A brief description of the issue

Once received, we will review your case promptly and work towards a fair and professional resolution in accordance with our policies.

We are committed to transparent, process-driven service and stand by our responsibility to resolve legitimate customer concerns properly.

Kind regards,

Mark
Customer Care Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do Not Approach This Company-NEVER

When purchasing from Leaf Living, a delivery timeframe is shown on their website, and you trust that information. But after completing the purchase, do you receive an email stating that they extended the delivery time frame and it may take two to three weeks?

After waiting more than one month, following up repeatedly, and spending a significant amount of time and effort, you are then told it may take another three weeks. Even with this, you will not receive your item!! They do not honour their promise, just play with you.

It is very difficult to get any response to calls or emails. You are forced to spend considerable time chasing them, which becomes both stressful and frustrating. When responses are eventually received, they are often vague, inconsistent, or simply not followed through.

Just look at their Trustpilot rating — it reflects the reality of this company.

If you value your time, money, and peace of mind, I strongly recommend avoiding this company altogether.

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Hi Reza,

We have carefully reviewed your order (#12280), along with the full communication and delivery records associated with this case.

To clarify, your order was actively managed throughout the process via our system-based workflow. Delivery timeframes and updates were automatically generated and communicated in real time, and additional options — including alternative products or cancellation with a full refund — were also provided to allow flexibility. Based on our records, you elected to proceed with waiting for the item.

Throughout this period, there were multiple points of contact, including emails, calls, and messages, where updates were provided as new information became available. As this order involved a large and heavy item, fulfilment is dependent on stock movement, scheduling, and logistics coordination across locations, which differs from standard small-parcel delivery models.

We acknowledge that this type of delivery experience may differ from more immediate retail or marketplace expectations. However, our operating model is designed specifically for oversized and heavy goods — balancing product value, nationwide fulfilment, and structured after-sales support. This approach enables us to offer highly competitive pricing while maintaining delivery capability across regions.

We also note that the order has now been successfully delivered, with delivery records and on-site photo confirmation completed. We are pleased that the fulfilment was ultimately completed as arranged.

While we understand the frustration caused during the waiting period, we believe the process followed was consistent with our operational model and the options communicated at each stage. We remain committed to continuously improving communication clarity and overall customer experience.

Kind regards,
Mark
Customer Care Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Honestly do yourself a favour and shop…

Honestly do yourself a favour and shop elsewhere. Time wasted on a company who is clearly happy to take your money but cannot deliver. BUYER BEWARE.

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Hi Michelle,

We have reviewed your comment alongside the records for your order (#13002).

For clarity, your order was cancelled and fully refunded shortly after purchase, with the refund processed on 20 March. At no point was payment retained without fulfilment. The order did not proceed as the delivery requirements could not be aligned within the requested timeframe.

Based on our communication history, our team explained the delivery conditions applicable to Western Australia, including the distinction between locally available stock and interstate transfers. Where interstate transfer is required for large and heavy items, delivery timeframes and logistics arrangements may differ from standard metro dispatch.

Following your request and preference not to proceed under those conditions, the order was cancelled and refunded promptly to allow you to make alternative arrangements without further delay.

We would also like to clarify that all shipping terms, including conditions relating to stock location and delivery timeframes, are outlined in our shipping policy and communicated through our system notifications. Our team acted in accordance with these processes and responded to your enquiry prior to cancellation.

We understand that the experience may have been frustrating, particularly where expectations around timing and delivery differed. However, the order was handled transparently, and the outcome reflects your stated preference not to proceed.

At Leaf Living, we operate with structured processes across warehousing, logistics, and customer service, particularly for oversized items where delivery constraints vary by location. We remain committed to providing clear information and fair outcomes in all cases.

Kind regards,
Mark
Customer Care Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How to lose business

Having sent numerous messages via their AI chat, asking various questions & given positive answers, despite being promised several times that I will receive an email, I never did. I finally rang, but the response I got was not enthusiastic!! I was promised answers, but never got them. All I wanted was to order a product, but they had no interest whatsoever!! Today I purchased & paid more, for a better option, and the whole process was a breeze!! Suffice as to say I will never engage with this company again. Their attitude towards business is appalling

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Hi Kim,

We’re sorry your enquiry experience felt frustrating.

Leaf Living operates as a multi-warehouse, multi-team online retailer across Australia, and some delivery questions require confirmation from stock, warehouse, or product teams before we can give a reliable answer. While that coordination can sometimes take longer than a customer hopes, we accept that the follow-up on this occasion should have been better.

We also note that, even after your review was posted, our team still made the effort to call and apologise directly, as we take all feedback seriously, including from customers who are still at the enquiry stage.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/lQLPJwELPWNFO5nNAgfNAmKwhyBUXNOyvEEJibtW84sgAA_610_519.png?v=1773292596

Thank you again for the feedback. It helps us continue improving our response speed and internal coordination.

Kind regards,

Mark

Customer Care Manager
Leaf Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nightmare experience with Leafliving 🙅

Nightmare experience with Leafliving 🙅. Ordered and paid in full for a pool table on Dec 10th 2025. Got partial delivery and still waiting 3 months later! Customer service is slow, responses are delayed, and excuses are endless. Don't waste your time and money like I did 😡. I can't comment on the table as it is still in pieces.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Hi Vinh,

We are sorry that your experience with this order fell short of the standard we expect to provide. We fully understand that receiving a pool table without the essential hardware and pockets required for assembly, and then having to wait for those parts, left you unable to properly use a product you had already paid for.

While our team was working internally with our warehouse and supply network to source a complete replacement hardware pack, we acknowledge that this process took considerably longer than it should have. More importantly, our communication during that period was not as timely or as clear as you reasonably expected. We sincerely apologise for that.

Once the required components were secured, our warehouse prepared the replacement package containing the missing hardware and pockets and arranged a separate shipment to you. Tracking information was also provided so that the shipment could be followed through to delivery.

We are pleased to confirm that the replacement parts have since been successfully delivered, completing the outstanding component of your order. We appreciate that the eventual resolution does not undo the inconvenience of having an unusable table while you waited, and we have taken this case as an important reminder of the need for stronger checks on accessory packages and faster escalation when essential components are missing.

Thank you for giving us the opportunity to follow this through and ultimately complete your order. We hope your pool table is now providing the experience it was intended to, and should you need parts, maintenance support or assistance with the table in the future, you are always welcome to contact us. We would value the opportunity to serve you again under much better circumstances.

Kind regards,
Mark
Customer Care Manager
Leaf Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Three months and still waiting

Ordered a table tennis / pool table in November 2025 and three months later it still hasn’t arrived. Website stated 4-6 weeks delivery time, so we were expecting it around or just after Christmas. Received two emails after ordering saying that it was on track, which was a total lie. We emailed the company asking when the table would likely be coming, and received a couple of emails back making excuses for the delay and then saying it should arrive in 2 weeks -it has now been another 4 weeks since then. They have offered us a full refund but the kids still want the table so we decided to continue waiting. Now no further correspondence has been received giving us any indication of when it might arrive. Would not recommend buying from Leaf Living. Kids are extremely disappointed that they haven’t been able to use the table over summer.

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting……

Still waiting for delivery or even an update on expected delivery. Has been over 6 weeks. Several emails exchanged but no results or indication of when my items will be delivered if at all. I think this is a scam site and I will be contacting consumer affairs to report. Do not purchase from this site.

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Hi Rebecca,

Thank you for sharing your experience. We are sorry that the delay and uncertainty surrounding the delivery of Order #11034 caused you so much frustration.

We have now reviewed the complete order history, including our correspondence with you, the internal logistics records and the final proof of delivery.

During the period concerned, our Brisbane warehouse and delivery network were experiencing significant capacity constraints, and part of your order required an interstate stock transfer from Sydney before final delivery could be arranged. This took considerably longer than we had originally anticipated.

Throughout this period, our customer service, warehouse and logistics teams continued to follow up on the transfer and remained in communication with you. We can see from the correspondence that updates were provided as information became available, and we genuinely appreciated your patience and your decision to continue with the order while we worked to complete the delivery.

That said, we understand that the changing logistics timeframe meant we were unable to give you the firm delivery date you were looking for. Even where an order is actively being followed up internally, prolonged uncertainty can understandably be frustrating for a customer, and we recognise that aspect of your experience.

Most importantly, having reviewed the completed order records, we can confirm that Order #11034 was successfully delivered and signed for on 27 February 2026. We have also retained the proof of delivery confirming completion of the order.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/cc0ef654e70be20d635bf04b7ffb114784c698e344e4d98dc797379c22dfcfd2.png?v=1789606711

We therefore want to reassure anyone reading this review that this was a genuine Leaf Living order which experienced an unusually prolonged logistics delay, rather than an order that was not fulfilled.
We are sorry that the delay caused you enough concern at the time to question this.

Since then, we have continued improving the visibility and coordination between our customer service, warehouse and delivery teams so that customers can receive clearer information when an interstate transfer or unexpected logistics delay occurs.

Thank you again, Rebecca, for your patience while we worked through the delivery issue. We are pleased that the order was ultimately completed successfully and hope you are enjoying your purchase.

Kind regards,
Mark
Customer Care Manager
Leaf Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute fraud - Do not order

Absolute fraud. My order is so far 5 months late. Arrived in separate parts, still waiting for the final delivery. Horrendous customer service.

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Hi Janine,

We take allegations of “fraud” very seriously, and we respectfully disagree with that characterisation.

Your table is a fully customised piece, a special round configuration with custom colour selection. To our knowledge, we are currently the only supplier in the Australian market offering this specific design and finish combination. Custom projects of this nature are made to order rather than drawn from standard stock.

Your table was delivered within the agreed custom production timeframe.

In the days leading up to Christmas, you contacted us requesting installation. Although our installation team was fully booked during the peak period, we rearranged schedules and had a technician attend on 26 December, during the holiday period, to ensure your table was professionally assembled as soon as possible.

During the final stage of installation, it was discovered that the pocket components were missing from the packaging. The table had been delivered sealed and unopened. Rather than debating the cause, we immediately reordered the custom pocket components from the manufacturer. As this is a bespoke product, replacement parts require production time.
Importantly, the missing pocket trims did not affect the table’s structural integrity or ability to be used in the interim.

At the time we became aware of this review, our records indicate the order had been completed. If there has been any timing discrepancy in communication, we apologise for the frustration caused and understand how delays, particularly around the holiday period, can feel amplified.

Your table is a striking custom piece, and we are proud of the final result. We have attached a reference image of the model for clarity.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/lQDPJxSFFtKlWfnNBQDNBMiwlLBK0fwMYOYJdVG2qQbhAQ_1224_1280.jpg?v=1771922456

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/lQLPJxG2lp1F-fnNAwfNBFqwcSUE13YBKbkJdVG2qQbhAA_1114_775.png?v=1771922456

We specialise in large-format and custom billiard tables, offering design flexibility not commonly available in the market. While bespoke manufacturing can occasionally result in longer lead times than standard products, we remain confident in the quality, value and service we provide.

We genuinely believe our products are worth the wait.

If there are any remaining concerns, please contact us directly and we will assist promptly.

Kind regards,

Mark

Customer Care Manager
Leaf Living

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DANGEROUS GOODS

DANGEROUS GOODS — AVOID.

We bought a kids bunk bed from Leaf Living and what turned up was a joke. The timber and finish were visibly damaged, the paint job was cheap and patchy, there were cracks/splitting at joins, and the fixings didn’t line up properly. For bunk beds meant for children, that’s not “cosmetic” as Leaf Living put it, that’s a safety issue.

There is zero chance this bunk bed meets Australian safety standards.

We sent photos and demanded a refund. Instead of taking responsibility, Leaf Living kept sending generic, copy-paste, ChatGPT-style replies blaming “transport” and “installation” to dodge a refund. Just endless circles, excuses, and delay tactics.

We’ve lodged a Consumer Affairs complaint and we’re still out of pocket.

AVOID.

09/02 - Update: Leaf Living’s reply is more nonsense. They claim our photos were “non-visible internal components” and “taken before completion”.
Wrong. Every photo is of visible, external surfaces (you can see for yourself) the stuff you see when it’s assembled. Chips, cracks, bad paint, damage and misaligned fixings. You can’t hide that.

The posted links to pretty photos are not even of our actual product. Irrelevant.

They also keep talking about a refund being “processed/under review” (we have emails saying this) but no refund has been processed and we’re still out of pocket.

Lots of words, zero action. AVOID.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo leafliving.com.au

Antwoord van leafliving.com.au

Response from Leaf Living:

We take all customer feedback seriously, particularly where children’s furniture and safety are concerned.

In this case, the bunk bed supplied is structurally sound and compliant with Australian safety standards. The concerns raised relate primarily to cosmetic appearance and to photographs taken prior to the completion of professional installation, including images of non-visible internal components that are not part of the finished, user-facing product.

To address the customer’s concerns in good faith, we offered:

Complimentary professional installation (normally a paid service), to ensure the product is completed and assessed in its final, intended condition; and

As a goodwill option, acceptance of a return after the item is dismantled and securely packaged, which is a standard requirement of our third-party logistics partners.

Unfortunately, these reasonable solutions were declined, and we were asked to proceed in a manner that is not operationally feasible within industry norms.

For transparency, we have made available photos of the same model after full professional installation, showing the finished appearance and condition of the product. These can be viewed via our website and in person at our showroom, and the following links:

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/lQDPKIQCT_q9m33NA8DNBQCw4lyWt1aPbMkJYfctnHeXAA_1280_960.jpg?v=1770627260

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/lQDPJyJnZS-Z633NA8DNBQCw66UkrvkHodEJYfctlMqvAA_1280_960.jpg?v=1770627259

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/lQDPJyIMch8fq33NA8DNBQCwyMfgJRvYVacJYfctljWjAA_1280_960.jpg?v=1770627259

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/lQDPKcg6zITxW33NA8DNBQCwjPJ5iJsE4dsJYfctrUKmAA_1280_960.jpg?v=1770627260

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0581/7932/1994/files/lQDPJwMs79QGi33NBQDNA8CwgoRIWeeVWo8JYfctpCRAAA_960_1280.jpg?v=1770627259

We welcome customers to visit and inspect our products directly before or after purchase.

We respect every customer’s right to share their experience. At the same time, we remain committed to fair, factual communication and to resolving concerns through practical, industry-appropriate solutions.

Mark
Customer Care Team
Leaf Living

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer