We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my LetPot Senior! I live in a place that drops down below 0F quite a bit, and we just got snow in April! My climate is far too cold to grow Thai Basil outdoors, but my LetPot allows me to grow... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

When we received our LetPot we were very excited to get it and start growing. But like a lot of products sometimes things happen unexpectedly and our system stopped working. I immediately contact cust... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The first D3 unit I purchased showed up with a damaged power supply. After trying to replace it myself, I reached out to the company directly. Kath was extraordinarily helpful in resolving my issue.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have always wanted to get started with gardening. LetPot made it easy to give it a try! Plus it’s really convenient. I’m excited to grow my herbs so I can keep them in the kitchen! Highly recommend.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuin
  2. Binnenplantleverancier
  3. Kookwinkel
  4. Kwekerij

Geschreven door het bedrijf

LetPot® provides advanced indoor hydroponic systems, plant watering solutions, and other smart indoor gardening products. Seamlessly integrated with the LetPot App, you can achieve optimal plant care through self-management, automatic supply, and real-time monitoring. Enjoy year-round freshness effortlessly.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

107 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non-delivery and refusal to provide full refund

DONT ORDER. Very disappointing experience with LetPot. I placed an order and received no tracking until I chased customer support weeks later. I was then told delivery had “failed,” despite never receiving any delivery notice, contact attempt, or opportunity to rearrange delivery. The parcel was returned and reportedly destroyed without my consent. As the item was never delivered, this is non-delivery, yet I was offered only a 50% refund or told to wait again for a replacement. Communication was slow and entirely reactive. Customers should be aware that if delivery issues occur, resolving them may require significant time, effort, and escalation.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo letpot.com

Antwoord van letpot.com

Sorry about that. The delivery failed because the courier was unable to reach you at the time of delivery, so the parcel was returned to the warehouse. I can see that we have already issued you a full refund.

You paid a total of $108 after using the discount coupon, and the refunded amount was also $108. There is no additional amount that needs to be refunded. Apologies for any inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service and product

Great customer service and product. I have 2 of the automatic watering systems with 20 extra droppers and hoses. I am very exited to Hooke it all up and water my seedlings. I had a issue with a d.o.a. power supply. The responded within one day and sent me a replacement. Talk about fast!!! Thank you for being a good company

Vince (Gunea Vince)

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not a great experience

So far, my experience hasn't been great.

Two of my items simply haven't arrived with the rest of the shipment.

The customer service has taken care of it (I am still to receive the replacement items).

The exchange with the customer service was nice, however, now I wanted to take a closer look at the item that DID arrive and realised shockingly that it's not a new item.. it has been opened and then re-covered with an additional piece of tape (like someone looked inside it, and sent it back again).

It's just frustrating when that happens.. when I pay for something new, I want to get something new. Now I don't even want to open it as there might be parts missing or whatever. And since I thought everything was fine with it (at first) the return-period has already passed.

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo letpot.com

Antwoord van letpot.com

Sorry about that. Apologies for the inconvenience caused. If you suspect the product you received has been used, please feel free to contact us and provide photos or any relevant information to help us check. We’re committed to offering quality service until your issue is fully resolved.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

App is Helpful

Connecting this self-watering system to Bluetooth was simple, and it's quite convenient for managing my plant's watering schedule.

7 augustus 2025
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Neat and Minimal

The smart planter looks lovely in my home and keeps my plant perfectly watered. But the initial setup took a bit longer than I thought.

25 juli 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great System

This self-watering system works just right, delivering water consistently - a huge help for someone who travels a lot.

3 augustus 2025
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This is a great indoor garden

This is a great indoor garden! The AIR fits perfectly on my kitchen counter, and the planting process is so clean and simple, just the grow light is a bit brighter than I expected.

4 juli 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Works Perfectly!

While we had purchased the LetPot Irrigation system from Amazon, we did purchase some accessories from the LetPot website directly. We were gone for 2.5 weeks and we were happy to see that our plants were thriving and doing well in the FL weather. Very happy with the product and system.

4 juni 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love it!

I wanted an updated hydroponic system and for a decent price. With the discounts and the style of the system it became a no brainer! I kept below my budget and found a fantastic hydroponic garden. I absolutely love my garden!

3 juni 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer