Maids to Measure Reviews 

113
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got married in August and my bridesmaids wore the Allegra dress in hot pink. Everyone LOVED the colour and it really brought together the whole day. The dresses were beautiful and flattered them a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So helpful, as always, very relaxed atmosphere- so many colours and styles to choose from. A really good selection of dresses available, lots of accessories to match such as bags & bows. A number of s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I tried to remove a mark from my daughter’s bridesmaid dress 2 days before the wedding. Unfortunately the fabric (viscose) reacts badly to water. The dress crinkled and I could not sort it. I reache... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Searching for bridal party dresses - including for the bride! Many thanks to Jess who was attentive, authentic and professional. We all felt very welcome and comfortable. Gorgeous dresses, excellent q... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Maids to Measure is the leading specialist British bridesmaid brand. This award brand are experts in their field and have a flagship store in Chelsea, London and stockists throughout the UK.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

113 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 30% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(113)

67 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous dresses

Fabulous dresses, the company offers such a great service. Absolutely delighted with all the communications I received. Will definitely be ordering again.

9 juli 2025
Logo Maids to Measure

Antwoord van Maids to Measure

Love this thank you x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great efficient delivery service

Great efficient delivery service. Good quality dresses. This is the second wedding that we have ordered bridesmaids dresses.
Staff very efficient in answering my emails with queries and stock levels on certain dresses.

29 juli 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Experience

I had a double appointment on Saturday which was fantastic.

The appointment were a surprise to my bridesmaids and also were a mix of my friends, little sister and cousin. There were lots of ways it could have been awkward or difficult. The shop had lovely sweets and drink which you could help yourself to.

The lady who joined us for the appointment was brilliant - she put everyone at ease, gave tips and navigated my 11 year old sister starting with 'I hate dresses'. We had the most incredible time and I was so blown away with the care provided to us. Everyone left so excited to wear their dress and it just felt like everything it was meant to be and more.

There is a slight wait for dresses to come back in stock so if you are looking for dresses for a wedding that is soon I would email beforehand about delivery dates. The dates worked fine for me.

I wish I could do it all over again we had the best time ever!

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

At every point it could have been a bad…

At every point it could have been a bad experience, it was.
If you want an appointment to try on dresses you need to book around 6 months in advance. When you get there they don’t have each dress in each colour in each size, so (for example) if you want to try a particular blue dress in an 8, you will likely have to try it in orange, or in another style or another size. My bridesmaid is a size 16 but they only had a 12 or an 18 in the style she was trying and the 18 had been stretched because it was the biggest size in the store so anyone above an 18 was squeezing into it, so she wasn’t even sure what size to order after coming into the store. Dresses that are produced in different batches are slightly different colours so if you want all bridesmaids to wear the same colour they’ll probably have to wear the same style. They promised the new style of dresses would be available in May (every one of my bridesmaids and my mum remembers this being said to us) then when May came around they said they never claimed this and the dresses wouldn’t be available until late July.
If you have any issue at all, good luck getting in touch with them. They have no phone number and the store is only open when they’re in the middle of an appointment, so the door is always locked. When I finally got my dresses, the clasps were sewed in backwards. They are still wearable but very fiddly. At every hurdle they could have failed, they did.

29 juli 2025
Logo Maids to Measure

Antwoord van Maids to Measure

Hi Penelope, Am so sorry you didn't have a great experience, as a small company we get very booked up very quickly especially at weekends so I'm so sorry you had a 6month wait for an appointment. As we offer so many colour and style variations it would be impossible for us to have every, style, colour and size in our showroom so we do our best to have as many variations as possible. We always try to be available to help and aim to reply within 24hrs on email, whatsapp or instant messenger. I think you maybe referring to a pre-order, which do have a longer leadtime but we are now trying to re stock more quickly so people no longer have to wait for their dresses. We really do appreciate your feedback and are always working on making improvements.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Elegant dress

The first bridesmaid dress my daughter tried on and it’s absolutely perfect. Simply beautiful. You really would think that it was made to measure x

25 juli 2025
Logo Maids to Measure

Antwoord van Maids to Measure

Amazing thank you! x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Speedy delivery quality of dress superb…

Speedy delivery quality of dress superb thank you
Not just for bridesmaids
Mine is for a formal event
I couldn’t find anything suitable but your dress was perfect
Material quality perfect
Suggest you expand to formal evening wear xxx

16 juli 2025
Logo Maids to Measure

Antwoord van Maids to Measure

That's amazing thank you x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Fantastic Experience at Maids to Measure with Enya!

My best friend is getting married on NYE and I am going to be a bridesmaid.Maids to Measure came highly recommended to us.

It was a thoroughly enjoyable experience from start to finish. We went in with no idea about colours or styles, but thanks to Enya, we left feeling completely confident and excited in our choices.

Enya was incredibly helpful and knowledgeable — she had a great eye for detail and offered honest, practical and insightful advice. She made the whole process feel personal and relaxed. We were able to try on a wide variety of colours and styles. Enya also had photos to show us how each option would look alongside the wedding dress, flowers and overall theme. This really helped us narrow down what worked best.

I highly recommend Maids to Measure and especially Enya for anyone looking for a seamless and stress free bridesmaid dress shopping experience!

5 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maids to Measure

Antwoord van Maids to Measure

This is wonderful thank you! x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst quality dress I’ve ever worn

Worst quality dress I’ve ever worn. Delivery was so expensive and the dress gave me lumps and lines I don’t even have on my body. My best friend chose this brand for her bridesmaids and I love her so much but the price (£160) for the dress did not match the quality and I felt so self conscious all day.
My bridesmaids wore Azazie dresses and some were more than half the price of MTM and they were all lined and more than one piece of super thin fabric. For £160, I expect it to be lined and a thick or at least good quality fabric. The dress creased easily and I can will never wear it again.

6 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Maids to Measure

Antwoord van Maids to Measure

Hi Jessica,
We're so sorry you feel this way, we take great pride in the quality of our dresses. Our dresses are not mass produced like other brands so your comment has really surprised us. Did you come for an appointment to choose the best fit etc? Our stylists are on hand to help pick dresses you love and would never want anyone to feel they had lumps and lines. Our chiffon dresses are lined but our satin is a heavy weight crepe back fabric so doesn't need a lining and we feel gives it a more flattering fit, skimming the body. The Daphne dress is full length dress with covered buttons all the way down so actually feel £150 is super reasonable for such a beautiful dress but once again we're sorry you weren't happy and would always refund a dresses before being worn if someone wasn't happy.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It would be useful to provide a contact…

It would be useful to provide a contact number and someone to speak to. Chatbot not ideal when you have questions.

Otherwise; trying day and subsequent orders all went well. Thank you

7 mei 2025
Logo Maids to Measure

Antwoord van Maids to Measure

Hi Harriet, We don't use chatbot, we have someone live on whatsapp and try to reply to emails within 24hrs am so sorry if any there was any delay x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had the best afternoon at maids to…

We had the best afternoon at maids to measure! I have 8 bridesmaids so we had two back to back appointments. We had the showroom to ourselves and Jess was incredibly helpful, making sure everyone found a dress in their size in a style they felt comfortable in. There was no such thing as too many try ons! We all had a brilliant day and I’m so grateful to Jess for making it so magical! I cannot wait to see all the girls looking beautiful in sage green this summer!

31 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience with Maids to Measure

Great experience with Maids to Measure! The showroom room is beautiful and the team are super helpful. The dresses are mega high quality - can't wait to see my bridesmaids in them this summer. Special shout out to Enya who has been extremely helpful with getting my bridesmaids the perfect dresses.

28 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing experience with Maids to…

Amazing experience with Maids to Measure! I have 7 bridesmaids in total and have picked the same dress for them all to wear. Unfortunately, I have picked a dress that is now discontinued so now only 5 of the 7 girls have dresses!! Enya over WhatsApp went above and beyond to make me feel calm, try and find a solution and is now monitoring the returns for me to ensure the other two girls get their dresses too I also want to mention how gorgeous the dresses are. Such amazing quality, they fit really lovely and the girls feel amazing in them. I’m obsessed with them and so impressed with the customer service, thank you!!

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding experience

From the minute I looked into booking my appointment everything was perfect, from the customer services I recieved. The show room is gorgeous and the stylist was incredible, the best one by far. I have been to multiple over the last few months and my experience here was amazing. I felt comfortable at ease and most importantly listened too. The stylist listened to my vision and made it come true. Thank you so much for giving me such a memorable experience 💖

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic experience start to finish!

I had a fantastic experience at Maids to Measure. My bridesmaids wore their dresses for my own wedding in 2023 and the experience and dresses were so wonderful I have recommended them to lots of my friends since! I recently attended another appointment as a bridesmaid and it was fantastic. The lady who helped us was so attentive and knowledgeable and spent lots of time making sure everyone felt super comfortable and found a style that suited them. When it came to ordering, the customer service was great and the process was really smooth. They got back to me quickly on any questions and were really helpful. I would recommend them to anyone looking for high quality bridesmaids dresses that make your bridesmaids feel great!

22 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bridesmaid

What a selection of wonderful dresses.
Really good to try them on, the lady was fab, not too pushy or intrusive but helpful.
Thankyou again

12 mei 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We waited 2 months for our appointment…

We waited 2 months for our appointment to arrive at the store having driven 3 hours to a very abrupt shop assistant that wanted to be transparent that they had no dresses in stock at present and they are presently being sent by boat to the uk to arrive the week before the wedding but she could not guarantee they would arrive at all.
We were offered no assistance with trying sample dresses having to root through the rails ourselves and ask if styles tried came in the colour we required ,this was not offered.

We abandoned this company and went straight to six stories where the support ,quality and customer service has been absolutely excellent.
Do not waste time and energy with maids to measure, they really are not interested in your business.

30 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maids to Measure

Antwoord van Maids to Measure

Hi Wendy
We really appreciate your feedback and so sorry you didn't have the best experience, we always want our brides to have the best time with us. Having spoken to the stylist on this occasion I believe she was trying her best to be honest that we had been so busy and some of our new styles had flown out so we were trying to get new stock asap. We really care about our brides, so we're so sorry on this occasion we didn't meet expectations.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was lucky enough to use Maids to…

I was lucky enough to use Maids to Measure for a friend’s wedding as a bridesmaid. We were all different shapes and sizes and all had a different idea of the perfect dress.
When we went to store we were lucky enough to meet one of the co founders of M2M and she was lovely, very helpful and really looked after us and spent the time exploring what we would want.
We ended up with stunning champagne dresses, each with a different neckline. The pictures looked really coordinated and it really brought the bridal party together. Will definitely use again.

17 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very happy Maid of Honour

So happy with our experience with M2M
We were struggling to find flattering larger sizes and we were so happy to find a great selection of styles and colours for our Maid of Honour who had recently had a baby.
Great customer service from Enya and one very happy MoH.
Would and have recommended

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer