We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

9 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(9)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I had seen the reviews

I wish I had seen the reviews. WARNING, EVERYONE: do not buy from them. Horrible!!! They never answer emails or phone calls; look how long it's been taking me to get a response for their mistake!

They made a mistake on the anniversary date on the wine bottle and wanted me to pay for another bottle.

Dear Leah,
I am writing to express my strong disappointment with the handling of my issue.

On August 27, you acknowledged the mistake, apologized, and agreed to resolve it per the instructions I provided. You assured me that the replacement would be sent out immediately.

However, today (10/6/26), you are going back on your word and requesting that I pay for another bottle is $25 + shipping I expect the agreed-upon solution to be honored without additional charges.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service I purchased…

Horrible customer service I purchased two items 30 days later, no response no information. I did get an email response stating they would provide a refund and now I do not see the refund in my bank account. I will be reporting them to the Better Business Bureau.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Picture of my recent purchase with receipt - this was a graduation gift gone WRONG! They got the person’s name correct but put the wrong university on the bottle. It was nicely packaged so no one opened it until the graduation celebration. What an embarrassment to provide a graduation gift and it reflects the incorrect University. I understand things happen, people make mistakes, but it would take 5 seconds to validate the receipt against the bottle (both in picture) to initiate some basic quality control. I have ordered from this company 3 times and they failed twice! The first time I ordered a bottle engraved to give to my then fiancé for our wedding engagement. It had a date on it and I paid for expedited shipping via FedEx. The bottle was supposed to arrive on Dec 20th, I proposed on Dec 24th, but the bottle didn’t arrive until Dec 28th. The bottle was worthless to me at that point and created a significant frustration. I don’t know who controls things in this company but I am extremely disappointed!! 😡

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give them a zero I would

If I could give them a zero I would. There was nothing in the box. No wine..no gift card. Terrible customer service. Won't do anything to remedy the problem. Reporting them to the BBB. Took my money and I got nothing in return

17 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad service

Have to agree with reviews posted..although they didn't post my very negative review. Go elsewhere. Horrible communication. Wine not received on time..thus missing the celebration. Haven't tested it yet.afraid it might be tainted. Insufficient refund. Waited from May to July for delivery.

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible. Scam?

Horrible. Packages have to be signed for. So was told package was arriving on Oct 29. Never arrived. Was then told package was delayed and would arrive Oct 30 between 1020 to 220. Never arrived. Had someone at the house both days to make sure to sign for it. Requested refund. Not sure how they expect someone to sit at home all day waiting for packages. Not to mention the package not showing up at the assigned times. Never again will i buy from Manos. Have to assume its another foreign company that uses addresses in the US. The only time this happens is with those type of businesses.

30 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We were excited to purchase team themed…

We were excited to purchase team themed wine bottles to celebrate recent championships. So much so we recommended the product to many friend. However, our experience was extremely disappointing and the response from company was even more disappointing. We were charged for the product and delivery. We never received the product albeit changing our schedule to be home to receive the product as communicated. When requesting a credit we were told they know we don’t have product but still will not issue refund. We had to go to our credit card company to challenge the charges. The primary issues with the company was customer service and their delivery partner Fed Ex. Spent significant time on phone with multiple people at Fed Ex, drivers and offices. Different stories from all. My wife took days off to receive the product and no Fed Ex showed as they committed. Buyers beware. This was a less than satisfying experience that is still not resolved.

6 augustus 2021
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer