We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Difficult to source quality electrical products as most come from overseas. I have always believed to fit the best made and SAFEST parts with anything to do with electricity. I am NOT in the trade but... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Item arrived damaged in transit. The customer service staff could not have been more helpful (regardless of order size) and had replacement sent within hours. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been purchasing from Mastertrade for a few years now.Prices have always been very competitive and good quality.Very quick to communicate and sort any delivery problems. Delivery is very prompt

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was struggling to find a door panel for a Hager 4way consumer unit, following a recent upgrade to the electrics, the electrician accidentaly broke the locking hinge pins. Anyway, this was the only... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Elektrogroothandelaar

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Mastertrade stock all the leading brands at very competitive prices, and are committed to giving you the kind of service you should expect from your supplier.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

371 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

Ordered from this company and tried to cancel before the package had being despatched but they wouldn’t let me and sent it anyway. The package than didn’t arrive to my property and I asked for a refund which they said I had to send the package back which I couldn’t do because I never received it. Also they have no complaints process just a passive aggressive employee on the phone.

7 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Mastertrade

Antwoord van Mastertrade

Dear Dean,
I was involved with this order myself, you ordered a special cut length of EV Cable, which we rushed the order through Doncaster Cables to get out that day,
You cancelled this cable later that day, unfortunately it had been cut and despatched.
We advised you that we don't normally take cut cable back as its a special order as per our T&C's
I believe the next day you were not in to receive the cable and it went to your local DPD collection shop.
We offered as a good will gesture to give you a refund if you could pop to the shop and put a return label on it
You point blank refused to do this as you did not have the time,
I do believe your review is harsh as we tried to help all the way.
As I'm sure you are aware after an order has been dispatched direct from a manufacture is hard to refund, when the goods are in transit as you were asking us to refund before the goods had arrived to you or ourselves.
Fortunately the cable was returned by DPD automatically at our cost, Which will now be refunded.

Kind regards Nigel Smith, Director.



Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shockingly Bad Customer Service - Very Poor Communication

I placed an order for an item which was 100% unquestionably showing in stock, but the day after placing the order I received an email stating that the item was in fact not in stock and there would be a 15 day wait. I replied to the email stating I would begrudgingly wait for the item to come back in stock. I did not receive any acknowledgement to my email.

15 days came and went without any word from MasterTrade so I sent them an email asking when I could expect the item. Several days again past without a reply so I emailed them again. True to form days passed and again no reply. After being ignored twice and now 23 days after placing my order I was forced to raise a PayPal claim (So glad I paid with PayPal).

Funnily enough after being repeatedly ignored I received an email almost instantly after raising the PayPal claim from their Ecommerce Manager, in disbelief that I'd had the afront to raise the claim and to basically say he was washing his hands of it as it was now in PayPal's hands. No apology for any inconvenience, just a passive aggressive and almost insulting attitude and an attempt to push the blame on me for firstly having the audacity to email them on a Thursday (They don't read/reply to emails after Thursday apparently) and then having the brass neck to email them over the weekend (They also don't read/reply to emails on the weekend). I was basically blamed for ordering an item that was out of stock in a mocking email from their Ecommerce Manager, where he went out of his way to bold and change the colour of the words 'Out of Stock' to make his point.

I was expecting an apology, perhaps some attempt to resolve the problem, but instead all I received were accusations and mockery. I replied the item was in stock when I ordered it, otherwise I would not have ordered it. Again I received another curt reply stating that their stock is updated daily so this could not have been the case. I guess the insinuation was I must be either stupid or lying? At this point I realised I was wasting my breath.

So in summary weeks wasted, repeatedly ignored, no apologies and finally insulted by basically being called stupid and or a liar, and I still have a Paypal claim to look forward to. My advice avoid like the plague. Also maybe send their Ecommerce Manager on a customer service course.

26 augustus 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer