MintRx Pharmacy Reviews 

2.243
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I applied was approved for six months. Paid for it. It’s been a month and still haven’t received the product. If they were having problems giving people what they want this should have been an option... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was told would receive the prescription the next day. Recieved a shipping notice but they hadn't shipped anything just printed a label. Then didn't give a full refund.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Haley is awesome...she is a great pharmacist...works with you to make sure everything is right...answers all questions and concerns...would highly recommend mint rx to anyone...

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I read some of the bad reviews and had some doubts but decided to go ahead and order LDN from them because the price is more reasonable than what I'm paying right now at my current provider. Ordered o... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Apotheek

Geschreven door het bedrijf

Mint Pharmacy is your single source for Obagi RX products, and various prescription medications. Buy from a national, mail order pharmacy and save.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(2.243)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Miscommunication

Didn't know I had to have a prescription until after I paid and I couldn't get a refund smfh

24 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Amanda, we do see that your ordered a prescription product and that you will need a prescription to get the product. If you do not have a prescription we will be happy to help you get treated by one of our providers easily and safely. Call us at 866-855-6468 - we are very good at what we do and will be happy to assist you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely thrilled with finding a…

Absolutely thrilled with finding a legitimate online pharmacy! With so many ripoff China online pharmacies i feel very lucky to find this REAL company!

23 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Jim thank you for these kind words, we are very proud of our company and what we do!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered products weeks ago and still…

I ordered products weeks ago and still have not received anything. You charged my credit card and I don't have anything. You people are thieves and I will be posting on Facebook to stay away from your website and NEVER order anything from you. I know my review will never be seen but I will never forget how you stole from me and will let everyone know this.

18 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Ms Shackelford we do see that your ordered a prescription product from our web site, as with all prescription products that are ordered on our web site you were asked while placing your order if you had a prescription or if you needed a prescription. You did not choose the option that you needed a prescription and did not provide us with a prescription - this is why our team made several attempts to contact you. Also, you were never charged for this order, as a company policy we do not charge for prescription orders until we have the prescription from your physician or we have brought you thru our treatment process for treatment and a prescription. If you would like to complete our process and be treated by our physicians please let us know and we will be happy to assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam, I never got an email confirmation or received my product... lost $20 smh. Don’t waste your time purchasing from this site

12 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Elijah we apologize for your experience, we do see that you did not have a prescription and did not want to be treated by one of our telehealth physicians for the prescription product that you ordered, your order was canceled and no monies were owed to you because we do not charge for orders until they are approved and ready to ship. We are always happy to help, if you would like to call us at 866-855-6468 we will be happy to help you get treated and resolve any additional concerns that you might have.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Cheated out of 10% discount

I wasn't given the 10% discount I was told I'd get AFTER I made my $387 purchase.

I received my order in 1 or 2 days. The prices was easy enough but since I was doing a price comparison the 10% made a difference. Anyway the service was not at all what I was told and that's the ONLY bad taste.

Other then that, I am grateful that they had what I needed they're just very pricey.

5 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Jewells, if you didn't place the promo code into the order at check out it would not have applied your 10% discount - Not to worry, please call us at 866-855-6468 and we will be happy to apply that 10% back to you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my order or No response…not good

Never received my order or No response or refund!!!! Pissed!!!!

4 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Ms Fishburn we do see that your ordered a prescription products from our web site, as with all prescription products that are ordered on our web site you were asked while placing your order if you had a prescription or if you needed a prescription. You did not choose the option that you needed a prescription and did not provide us with a prescription - this is why our team made several attempts to contact you. Also, you were never charged for this order, as a company policy we do not charge for prescription orders until we have the prescription from your physician or we have brought you thru our treatment process for treatment and a prescription and your products are ready to be shipped. If you would like to complete our process and be treated by our physicians please let us know and we will be happy to assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my product or a shipping…

Never received my product or a shipping confirmation

4 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Tina thank you for writing us, we do see that you ordered a prescription product and we are happy to guide you thru our telemedicine treatment process to complete your order. Please call us at 866-855-6468 and we will be to happy to assist you right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received its a scam

Never received, ordered cream they charged my card but never got a email confirmation its a scam Customer service never answered

4 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Deni, we will be happy to assist you with your order and get your product shipped, please call us at 866-855-6468 and one of our Client Care Specialist will help you immediately.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

WAS * UPDATED!!! You can do better, find another pharmacy!

****UPDATE******
When I first reviewed Mint I was very unhappy about the service I received. I have to add here that when I got in touch with Katie in Customer Service, she has gone above and beyond to make things right. Before you decide all of the recent bad reviews are the end of the story, notice they are all recent and all say the same thing. I learned that the laws for dispensing their medications had changed and they had some problems getting product due to the transition, but the problem has been solved. Now I understand why they have a great average, but the reviews at the top are terrible.
It took me a little bit to straighten out my trouble with the packaging. It didn't work with the applicator I received. There was one guy who helped me on the phone who did not do anything he told me he would, but I did get through in touch with much more helpful employees, but I have to mention Katie by name because she is the only reason I didn't give up and go elsewhere.
I finally received my order, after waiting weeks, and being lied to that they were already shipped. Then I get a box with a blood test kit an envelope and two stickers with no return mail instructions at all.
To make matters even worse the one product came without an applicator or way to get the cream out of the packaging, so it is practically useless to me.
Even more to be displeased about. I was promised an applicator a week ago. I am sure I will be waiting for a few more weeks for that.
I paid over $150 for nothing so far. I was told I would receive tracking information when it is available, so they have not even printed a label yet apparently.
I definitely will be shopping for another pharmacy and paying twice for some much-needed health care.

3 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, easy process and quick shipping and the generic I got works just as good as the name brand, I'm a very happy customer.

2 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am very disappointed with this…

I am very disappointed with this company. I have been on hormonal therapy for 10 years and never dealt with such incompetence. If you have POF or a more complicated hormonal issue I do NOT recommend this company. If you decide to use them ask for their credentials. They claim to have doctors, but don't seem to know what they are doing. When I decided to cancel the program, Katie was rude, uncaring, and very unprofessional, she couldn't return my phone calls after I asked multiple times for a copy of my test results and my month wasn't over yet, but she decided not to take my calls anymore. I was bleeding for 2 months non-stop and they acted like it was nothing and it's normal. Again, I have been on hormonal therapy with real doctors and that was never the case. I am extremely disappointed in this company, and I didn't appreciate their carelessness. Btw, I was never referred to go to my doctor, pre existing condition...hormonal imbalance. If you can't provide proper service, why even offer it? Additionally, I canceled the program they didn't, as a matter of fact they got angry and dismissive when I did. Your response is dishonest, and just added to my disappointment and trust worthiness of this company. Don't offer a service you guys aren't qualified to handle. They are liars. I was never disqualified, I don't even know what they are talking about. Making up lies as they go.

1 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Karen, we appreciate your feedback and want to remind you that telemedicine is not a treatment option for everyone especially patients with pre-existing medical conditions and complications. The products and the treatment that you were seeking from us require us to ensure that you have met all medical guidelines as our process states to be treated safely and successfully. When a patient does not meet the treatment guidelines then we will refer them to their primary care provider to ensure the safety of our patients and their healthcare. We are sorry that you did not qualify for the program and again encourage you to meet with your primary care provider so that you can obtain the treatment that you need under the close care and monitoring of your local physician.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service and Product

I cannot visit my cosmetic skin care doctor because of this pandemic. She would not give me a prescription for Retin-A without seeing me, so I was very excited to be referred to Mint Rx. The process went very smoothly with my prescription, and the product works great. It took a while to get here, but then again the whole world has shut down with this pandemic.

29 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Terri we are thrilled that you gave us a try, especially now during these COVID times. We are so happy to be able to help patients thru-out this pandemic!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scam

I ordered and paid for a prescription.....I was given a tracking number and on the day it was supposed to deliver I noticed it had never left the pharmacy....I called and was told it was shipping out that day. 4 days later it still has never shipped...I called again and told it would ship today. Now I have no tracking number but they have taken money....scam

26 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi TM, please call us at 866-855-6468 so that we can track your package and assist you with receiving your order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Returning to my favorite product

I was able to get back on tretinoin cream conveniently because of MintRx. I had used it for several years, gotten off of it as I moved and it was inconvenient to get. MintRx made it super easy and I’m loving my results. I forgot how much of a difference tretinoin makes in my anti-aging regime. LOVE and highly recommended MintRx

25 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Cynthia and thank you for the wonderful review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a good experience with MintRx

I had a good experience with MintRx. I'm not fond of their choice of shipper, FedEx, however. Because of FedEx, it took two attempts for delivery.

Thank you for responding back to me. I've had issues with FedEx in my area before ordering with your company and before the pandemic. It's certainly not your fault. MintRx has been nothing but accomodating. I really appreciate that! Thanks again.

25 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Cee and thank you for your kind review, we apologize for any shipping issue that you experienced - we are working hard to get orders shipped in a timely fashion during this pandemic!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have not received any!

20 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Shawn, please call us at 866-855-6468 with your full name and order number so that we can assist you right away. We are always to here to Help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a repeat customer

I am a repeat customer. Used their RX three times now without a hitch. Will definitely continue to use MintRx

17 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi David and thank you for the excellent review!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Update 05/29/20

TLDR ver. of old review:
Went back and fourth with customer service over three month period to have an order fulfilled, weeks between communications. Order info seemed lost after a website update. Wrote an angry email about my dissatisfaction with the lack of updates or service.

Revised review:
Katie at MintRx reached out to me after seeing my complaint. She empathized with my bad experience and went above and beyond to get my order (along with previous missed months of the prescription) finally shipped to me with complimentary express postage. Thank you for helping send my treatment to me, it's helping already!

I am incredibly happy with Katie's customer service, you were very pleasant speaking to; the 5 stars are for you specifically.

16 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Dei and thank you for taking the time to write this review! We have a great team here at Mint and we love hearing about your experience - Stay Healthy!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this company

Do not buy from this company. They told me my card was declined and it was charged 4 times. I tried to contact them , no response. I called the number they had listed and I also messaged them.

15 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo MintRx Pharmacy

Antwoord van MintRx Pharmacy

Hi Jacaila we are happy to help you with your order and we can help you immediately if you call us at 866-855-6468 - Thank You!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer