ModeMusthaves 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer zeer zeer slecht! Na herhaaldelijk uitstellen vd bestelling van hun kant uiteindelijk maar mn bestelling geannuleerd. Ben vanaf mei 2018 bezig en zit nu nog steeds op mn geld te wachten. De laats... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

+site met leuke kleding - slechte klantenservice vb. Klacht over een Jasje na 1 x wassen, op de juiste manier, vol met “pillen” en helemaal verkleurd. Dit ook bij 2 anderen gezien bij hetzelfde ja... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Echt een stel oplichters.. vanaf juli al bezig om mijn geld terug te krijgen. Vanuit ModeMusthaves wordt er ook niet meer gereageerd op eerder verstuurde mails en komen hun afspraken met betrekking... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Hele mooie website, met erg veel mooie modemusthaves. Alleen van te voren goed bedenken, welke maat je zou moeten hebben. Je betaald namelijk sowieso voor de verzendkosten en als je iets retour wil ze... Toon meer

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer zeer zeer slecht

Zeer zeer zeer slecht! Na herhaaldelijk uitstellen vd bestelling van hun kant uiteindelijk maar mn bestelling geannuleerd. Ben vanaf mei 2018 bezig en zit nu nog steeds op mn geld te wachten. De laatste belofte was dat ik mn geld eind november zou krijgen maar dit bleek weer een loze belofte. Kreeg een email dat er financiële problemen zijn binnen het bedrijf en ik nu uiterlijk 5december een oplossing per email kon verwachten. Ook deze belofte is niet nagekomen en sindsdien geen gehoor meer op m'n email.

14 december 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Echt een stel oplichters..

Echt een stel oplichters..
vanaf juli al bezig om mijn geld terug te krijgen.
Vanuit ModeMusthaves wordt er ook niet meer gereageerd op eerder verstuurde mails en komen hun afspraken met betrekking tot betalen niet na.

6 december 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Jammer van de slechte service!!

+site met leuke kleding
- slechte klantenservice vb. Klacht over een Jasje na 1 x wassen, op de juiste manier, vol met “pillen” en helemaal verkleurd. Dit ook bij 2 anderen gezien bij hetzelfde jasje.
Wanneer je hierover mailt komen ze na een paar keer mailen met een oplossing...10% korting op een volgende bestelling...?!?
- verzend en retourkosten
- lange levertijden

13 november 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

€6,95 verzendkosten moeten betalen voor …

€6,95 verzendkosten moeten betalen voor een artikel van €2,50 wat gewoon door de brievenbus kan. Dan vervolgens als reactie "servicekosten" krijgen. Afzetterij, geen wonder dat ze stoppen aan deze reviews te lezen.

26 september 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super tevreden

Super tevreden. Ik had een leuk jurkje bestelt en deze lag de volgende dag al in mijn brievenbus. Ik was helemaal verbaasd. De maat van het jurkje was goed, de kwaliteit was prima en hij zat ook nog eens lekker. Ik zelf zou hier zeker nog eens wat bestellen.

26 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer slecht

Zeer slecht! Maandenlang op mijn bestelling moeten wachten en ze deden steeds loze beloften over wanneer het zou arriveren. Toen de bestelling niet beviel, duurde het ook weer maanden voor ik mijn geld terug kreeg en dat was pas na dreigen dat ik stappen zou ondernemen!

9 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Verschrikkelijke retourservice

Rok geretourneerd, is volgens Modemusthaves niet aangekomen, dus ben nu mijn geld kwijt. Niemand reageert met een inhoudelijke oplossing. Ik raad iedereen sterk af om hier ook maar iets te bestellen. De kwaliteit laat ook te wensen over.

26 juli 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer slecht bedrijf

Zeer slecht bedrijf!
ik had een badpak besteld op de web shop en nadat ze al 3 keer de bestelling uitgesteld hadden werd het geannuleerd omdat het opeens niet meer geleverd kon worden. Ik had de keuze om te annuleren of om te wachten. Ik heb toen mijn bestelling geannuleerd. Dit was begin april 2017. Na een aantal weken contact gezocht via website/app. Krijg je een standaard bericht terug dat ze binnen zoveel dagen contact opnemen met je. Na dit nog 7 x gedaan te hebben gaan ze me gewoon negeren of reageren ze een keer na 2 weken. Nu begin juli 2017 heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen!! Zeer onprofessioneel.

4 juli 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bikini besteld op pre-order in Maart

Bikini besteld op pre-order in Maart. Steeds een mailtje dat het uitgesteld werd en dat de bikini er nog niet was. Na 3 uitstel mailtjes en 2 mnd later bestelling proberen te annuleren. Na 4 mailtjes eindelijk respons. Daarna nog 4x moeten mailen dat ik mijn geld niet kreeg terwijl er beloofd was dat het eerst binnen 10 dagen op mn rekening stond. Na 14 dagen nog niet verwerkt toen werd er beloofd dat het binnen 5 dagen verwerkt zou, weer na 2 week nog steeds niet verwerkt!! Toen weer gemaild en een berichtje via fb gedaan dat ik NU mn geld wilde. En ook via de whatsapp werd niet gereageerd terwijl wel online etc. Na weer een maand wachten hebben ze mn geld eindelijk over gemaakt. 3 maanden na de pre-order en 8 mailtjes en heel veel frustratie verder. NOOIT bestellen bij deze site modestatements want het is oplichterij.

27 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeeer slecht bedrijf!! Oplichters

Zeeer slecht bedrijf! Onprofessioneel. In april een bestelling geplaatst en betaald. Was een pre order dus moest 2/3 weken wachten prima geen probleem. 2/3 weken later geen bestelling wel een mail dat het later werd. Wederom geen bestelling. Gemaild met ze en kon mijn geld retour krijgen of wachten op mijn bestelling. Verzocht om mijn geld terug te storten en helaas wordt op geen enkele manier gereageerd. Pure geldklopperij en gewoon dieven. NIETS bestellen bij dit bedrijf!!! Oplichters

25 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 keer wat besteld via deze website

2 keer wat besteld via deze website. De eerste keer ruim voor vakantie besteld zodat het op tijd zou komen.. niet dus.. 4 weken later. Nu ALWEER... in februari al besteld ivm vakantie in april. Heb nual 2 keer een mail gehad dat het later komt en of ik het wil annuleren, nou GRAAG! Maar op een klacht via de website geen response en ook niet als ik terug mail.
Wat een uitermate slecht bedrijf.

24 mei 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik had een bikini in februari besteld

Ik had een bikini in februari besteld. Het werd elke keer uitgesteld wanneer ik deze binnen zou krijgen uiteindenlijk mijn bestelling geanuleerd. Maar nog steeds mijn geld niet terug ontvangen de 10 werkdagen zijn al om. Vervolgens probeer ik contact met hun te zoeken dat is bijna onmogelijk. Via de mail reageren ze niet, via whatsapp niet, via facebook ook niet. Ben er helemaal klaar mee en hoop dat ik mijn geld nog wel terug krijg.
NIET BESTELLEN VIA DEZE SITE!!!

23 mei 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Veel gedoe gehad rondom verwerken van retouren en betalingen.

Ik heb modemusthaves van mijn gedane bestelling 3 van de 4 producten terug gestuurd. Een van hun medewerkers heeft mij ook via een screenshot van hun systeem laten zien dat deze verwerkt waren. Toch bleef er langere tijd, zelfs tot op heden een verkeerde factuur, klaar staan. Hun enige manier om te betalen is via een betaalknop bij die factuur. Meerdere keren aangegeven dat het een verkeerd factuur was. Uiteindelijk hun bankgegevens achterhaald en het bedrag overgemaakt van het aangeschafte kledingstuk. Toch word ik nog steeds gemaild door incassobureaus e.d. over mijn factuur bij ModeMusthaves. Ik mail regelmatig, krijg vaak geen antwoord, of van verschillende mensen. Ik bestel nooit iets weer bij deze site!

9 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ontzettend moeilijk contact mee te krijgen

Op 30-01 heb ik aangegeven graag een product te willen ruilen. Op 05-02 heb ik een herinneringsmail gestuurd. Tot op heden nog niks vernomen van modemusthaves. Er zal absoluut tijd zijn om een klant terug te mailen over het ruilen van een artikel. Dadelijk ben ik te laat met terugsturen of is de maat die ik wil er inmiddels niet meer. Erg slecht vind ik dit

7 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Mooie website, slechte service

Hele mooie website, met erg veel mooie modemusthaves. Alleen van te voren goed bedenken, welke maat je zou moeten hebben. Je betaald namelijk sowieso voor de verzendkosten en als je iets retour wil zenden, Is dit ook op eigen kosten. Dat is het enige mindere van de website en een reden dat ik niet zo vaak bestel.

26 augustus 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slechte service

Hele leuke items maar waardeloze service. Grote bestelling gedaan. Wordt de ketting incompleet afgeleverd, mistte een onderdeel. Dus gelijk gemaild en retour gestuurd (op mijn kosten). Retourkosten werden niet vergoed terwijl hun een incompleet artikel afleverden. Duurde weken voor een nieuwe ketting werd opgestuurd. Aangegeven dat ik mijn geld en de retourkosten terug wilde omdat ik bijna voor langere tijd naar Australië zou vertrekken. Gemaakte retourkosten kreeg ik terug in de vorm van een cadeaubon terwijl ik duidelijk aangegeven had hier niets aan te hebben omdat ik 1 niets meer zal bestellen en 2 in Australië zou verblijven. Uiteindelijk werd de ketting net op tijd opgestuurd. Tip aan jullie: biedt betere service en neem verantwoordelijkheid voor je fouten, dan behoud je uiteindelijk meer klanten.

15 juli 2016
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer