MyAutoGuard Reviews 

305
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

sure that I will have a follow up on their policy and customer service was outstanding. We discussed the policy. Let’s talk about West Coast chopper I was talking to I can’t remember his name was outs... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I recently gave auto guard 5 stars however after receiving my contract nothing they told me to sell this service was true. First of all the monthly rate was $12-13 higher. All the EXCLUSIONS they aren... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Both the sales rep and the verification agent answered questions patiently. The reason for the verification tier involved reviewing points that maybe the sales rep missed, such as first payment due... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the worst experience I have ever had filing a claim on our customers behalf for repairs. We deal with a lot of extended warranty companies, some good, most bad, but this has been the absolute... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzekeraar
  2. Financieel adviseur

Geschreven door het bedrijf

A vehicle service contract from MyAutoGuard shields you from the stress and cost of unexpected and expensive auto repairs, giving you complete peace of mind with your vehicle. Whether you drive a car, truck, SUV or electric vehicle — we have a personalized coverage plan built for you. Buying a car is one of the biggest financial decisions you'll ever make — and the right auto protection plan deserves the same level of care and commitment. What makes MyAutoGuard different? Our dedicated customer service and claims teams are all in-house, right here in America — real people under one roof, ready to support you. No outsourcing. No runaround. Just real people who care. From personalized coverage plans and flexible payment options to 24/7 roadside assistance and your choice of ASE-certified mechanic — MyAutoGuard has your back every mile of the way. With auto repair costs climbing, breakdown protection isn't a luxury — it's essential. MyAutoGuard is here to protect your wallet, your vehicle, and your family from the surprises that come with car ownership. Because at MyAutoGuard, this isn't just a transaction. It's a promise to always have your back on the road. Please be aware Trustpilot is not a reliable review platform. They have removed countless positive reviews for made up rules they make up on the fly but will post a 1 star review even if it breaks their own guidelines.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

305 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(305)

304 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service explained policy to…

Very good service explained policy to the t was very pleased

22 juni 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 5-star review! We’re delighted to hear that our team took the time to explain your policy thoroughly and that you were pleased with the service you received.

Making sure our customers understand their coverage is extremely important to us, and we truly appreciate your kind words and support.

Thank you for choosing My Auto Guard!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I canceled my policy and was told to…

I canceled my policy and was told to wait for an email I never received and now I’m getting withdrawals taken out of my account for something I clearly stated I don’t want!!!! Not happy one bit!

8 juni 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

We’re sorry to hear about your frustration and appreciate the opportunity to address your concerns.

Our records indicate that your policy has been canceled. We understand how concerning it can be to believe charges are continuing after a cancellation request, and we would like to ensure there is no confusion regarding the status of your account or any pending transactions.

If you have questions regarding billing, cancellation confirmation, or refund status, please contact us directly so we can review your account and provide clarification.

We appreciate your feedback and the opportunity to assist you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The person I talk to was amazing

The person I talk to was amazing

15 juni 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 5-star review! We’re thrilled to hear that the representative you spoke with provided such a great experience.

Our team works hard to deliver outstanding service, and it’s wonderful to know that their efforts made a positive impression.

We truly appreciate your support and thank you for choosing My Auto Guard!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 5-star review! We’re glad to hear our team was helpful and able to work within your budget to find a coverage option that met your needs.

Providing flexible solutions and excellent customer service is important to us, and we truly appreciate your trust and support.

Thank you for choosing My Auto Guard!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am a more than a little perturbed…

I am a more than a little perturbed with customer service. I never received a receipt for my initial 25 dollars, after numerous requests to get one. Haven't received my welcome aboard packet either. Am tempted to call up and cancel out.

13 juni 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

We’re sorry to hear about your frustration and appreciate you bringing this to our attention.

After reviewing our records, we can confirm that your receipt and policy information were sent to the email address provided on file. We understand, however, that email delivery issues can occasionally occur, and we apologize for any inconvenience this may have caused.

As part of our paperless process, welcome documents and policy information are delivered electronically rather than by mail. We would be happy to resend any documentation and confirm that we have the correct contact information on file.

Please contact us directly at so we can ensure you have everything you need. We appreciate the opportunity to assist you and address your concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was easy

Was easy. Explained all details and give me a good discount. Hope they don’t let me down

15 juni 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 5-star review! We’re glad to hear the process was easy, the details were explained clearly, and that our team was able to find a discount that worked for you.

We appreciate the trust you’ve placed in us and will work hard to continue earning that trust every step of the way. If you ever need assistance, our team is here to help.

Thank you for choosing My Auto Guard!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don't agree to the upgrade

I don't agree to the upgrade. I told your sales person and manger. To wait. My wife and I were out to dinner. They took the money out of my account and canceled my OX coverage. I want my plan back no the
Upgrade.

12 juni 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

We’re sorry to hear about your concerns and appreciate the opportunity to respond.

After reviewing our records, the upgrade was processed following a completed enrollment and verification process in which the terms, pricing, and coverage changes were reviewed and acknowledged.

We understand that circumstances can change and that you may have reconsidered your decision after enrollment. However, we respectfully disagree with the assertion that the upgrade was made without authorization.

We would be happy to review your account and discuss any available options regarding your coverage. Please contact us directly so we can assist further.

Thank you for your feedback.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A rather lengthy operation

A rather lengthy operation

7 juni 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 4-star review and your feedback.

We understand that the enrollment process can sometimes feel lengthy, as our goal is to ensure customers receive all the information they need regarding coverage, benefits, and plan options before making a decision.

We appreciate your patience and are glad you chose us for your coverage needs. Thank you for your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the way these guys communicate…

I love the way these guys communicate compared to other companies customer service support that provide warranty insurance they talk to you like they have sense and to treat your choice like a choice not a force . Some of these companies try to act in an insulting way of bullying you into buying their services … no no you have the wrong one but auto guard made me feel like a man when taking to me thanks

8 juni 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your amazing 5-star review.

We truly appreciate your kind words and are honored that you felt respected and valued throughout the process. Our goal is to provide clear information, professional service, and a pressure-free experience so our customers can make the decision that's right for them.

We're especially glad to hear that our team treated you with the respect and courtesy you deserve. Feedback like yours means a great deal to us and reinforces the standards we strive to uphold every day.

Thank you for choosing My Auto Guard, and we look forward to serving you in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The first time I had mechanical…

The first time I had mechanical problems with my car I contacted AutoGuard on how to handle the process. It was days before they got back and then when I asked my service company to send a quote they didn't respond. After weeks of waiting I told the mechanic I needed the car so they fixed it but then AUTO GUARD refused to pay any of the bill - DON USE THIS COMPANY ITS A SCAM!!!
I paid nearly 3,000 for nothing!!

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

We respectfully disagree with the statements made in this review. Are you even a customer?

After reviewing our records, we have been unable to locate an account matching the circumstances described. The vehicle, contract amount, and claim history referenced do not appear to correspond to any customer record with our company.

We take claims handling and customer service seriously and would welcome the opportunity to investigate further if you are able to provide additional account information.

We also want to be clear that we are a legitimate company that provides coverage and support to our customers according to the terms of their agreements.

If this review was intended for another provider or if there has been a misunderstanding, please contact us directly at so we can look into the matter further.

Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not ever do business with this…

Do not ever do business with this company. Their entire operation is built on manipulation and outright deception. Their agents are trained to feed you whatever lies will get you to stop asking questions, and the moment you hesitate, they shove you into a policy you never agreed to. They hide behind lines like “you can still cancel,” then immediately push through charges you never authorized and they even lie about the amount you’ll be billed. This isn’t confusion or a mistake. It’s predatory, unethical behavior designed to trap people and take their money. Stop trying to pull funds from me after I explicitly called to cancel immediately. I will not tolerate this kind of dishonest, high‑pressure scam.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

We respectfully disagree with the allegations made in this review.

We do not condone deceptive sales practices, unauthorized enrollments, or misleading billing information. Our enrollment process includes disclosures regarding coverage, pricing, payment terms, and cancellation procedures, and these details are reviewed with customers prior to activation.

We take claims of unauthorized charges and misrepresentation very seriously. Based on our records, we believe this review does not accurately reflect the circumstances surrounding the account. However, we remain committed to addressing customer concerns professionally and in accordance with the terms of the agreement.

If there are any outstanding account matters requiring attention, we encourage you to contact us directly so we can review them thoroughly.

We are committed to providing transparent service and support to our customers and appreciate the opportunity to respond.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good people

Great company

29 mei 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 5-star review! We truly appreciate your support and are glad to hear you had a great experience with us.

Our team is committed to providing reliable coverage and outstanding customer service, and feedback like yours means a lot.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Explained what was going on and was…

Explained what was going on and was very nice

24 mei 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 4-star review! We’re glad to hear our team was able to clearly explain the situation and provide a positive experience.

Delivering helpful, professional service is important to us, and we appreciate your kind words and feedback.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your feedback.

Our records indicate that your policy documents were successfully delivered to the email address provided at enrollment. As part of our paperless process, policy agreements are sent electronically rather than through traditional mail.

We understand the importance of having access to your coverage information and would be happy to resend the documents if needed or answer any questions regarding your policy.

Thank you for choosing us, and we appreciate the opportunity to assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

We’re sorry to hear you feel this way and appreciate your feedback.

Providing helpful and professional customer service is extremely important to us, and we regret that your experience did not meet expectations.

We would welcome the opportunity to review your concerns and assist you directly. Please contact us at so we can help address the issue and improve your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company asked me for a down…

Horrible company asked me for a down payment for my policy and then in the same month ask for my 1st payment for said policy. And when I go to cancel my policy I am hung up on twice when I finally speak with someone instead of a verbal confirmation for cancellation they ask for a emailed cancellation.

27 april 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

We’re sorry to hear about your experience and appreciate your feedback.

The initial down payment and subsequent monthly payment schedule are disclosed at the time of enrollment and are part of the standard payment structure for the selected coverage plan which you were told about more than twice in your call and agreed to. We understand, however, that billing timing can sometimes cause confusion and we regret any frustration this may have caused.

Regarding your cancellation experience, written cancellation requests are required to ensure proper documentation and account accuracy for both the customer and the company. That said, we understand your concerns regarding the communication experience and take them seriously.

We would welcome the opportunity to review your account and assist further. Please contact us directly so we can help address your concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Staff was knowledgeable

Staff was knowledgeable, patient, and friendly.

22 mei 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 5-star review! We’re glad to hear our team was knowledgeable, patient, and friendly throughout your experience.

Providing professional and helpful service is extremely important to us, and we truly appreciate your kind words and support.

Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not received anything in the…

I have not received anything in the mail for my coverage. My name is Victoria Duncan. My phone number is 330-806-0274. Could someone please call me?

12 mei 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Ms. Duncan, we’re sorry for any confusion regarding your policy documents and appreciate you bringing this to our attention.

Our records indicate your coverage information was emailed shortly after enrollment to the email address provided on file. In some cases, delivery may be delayed or routed to spam/junk folders.

A member of our team will be reaching out to assist you and ensure you receive all policy documentation. We appreciate your patience and the opportunity to help resolve this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Customer service.

The Customer service.

15 mei 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 5-star review! We’re glad to hear you had a great experience with our customer service team.

Providing professional, helpful support is very important to us, and we truly appreciate your feedback and support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Clarity of the warranty and the…

The Clarity of the warranty and the professionalism shown to explain the benefits.

22 mei 2026
Logo MyAutoGuard

Antwoord van MyAutoGuard

Thank you for your 5-star review! We’re glad to hear our team provided clear explanations and professional service while reviewing the benefits of your coverage.

We believe transparency and customer understanding are extremely important, and we truly appreciate your trust and support.

Thank you for choosing us!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer