Den sitter fortfarande kvar efter regnet
Jag har haft mascaran på mig ute i ösregn, ändå har borstens täthet gjort så att inget klumpat sig som billiga varianter brukar göra. Oviktigt hur den ser ut på hyllan – borststrånas spänst överraskar varje gång.








