Inmiddels iets meer dan een week in huis en iedere dag uitgeprobeerd. Ozysleep adverteert specifiek dat het zou helpen bij overgangsklachten. Toch is mijn ervaring, dat ik dan wel heel prettig in sla... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Nautilusstraat 6, 7821 AH, Emmen, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 45% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mijn man heeft hele onrustige benen en kan soms ver schoppen in de nacht. Nu hij in de Ozysleep slaapt, is hij minder onrustig, wat zijn slaap ten goede komt en ben ik minder bang dat ik een onbedoelde schop krijg.
Een dankbare echtgenoot.
De ozysleep zak besteld maar ik pas er niet eens in...er is maar één maat...volgens mij ben ik opgelicht en bestaat deze "winkel" niet eens fysiek....
De levering duurde een week langer dan aangegeven werd bij de bestelling. Bij navraag per mail over de levertijd werd niet gereageerd. Het slapen in de ozybag bevalt niet, te benauwd. Er wordt wederom niet gereageerd op mail en je kunt niet bellen. Slechte service!
In januari besteld, snel binnen gekregen. Product viel tegen, contact gehad we moesten het een kans geven. Helaas was de slaapcocon al binnen 5 dagen stuk. Contact gehad en teruggestuurd.
Niks meer gehoord, geen terugbetaling ontvangen... helemaal niks.
Onderwijl al meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer we ons geld terug krijgen...
Ben bang dat we opgelicht zijn... zo jammer dit
Ik heb de ozybag aangeschaft. In de omschrijving staat dat deze geschikt is voor alle lichaamsmaten maar voor mij is hij toch echt te kort. Bovendien krijg ik het er Spaans benauwd in en zweet ik me een ongeluk. Gelukkig mag je 14 dagen proefslapen. Beetje jammer alleen dat er niet wordt gereageerd op mijn bericht die ik op de website heb achgergelaten en op de mail die ik heb gestuurd toen ik geen reactie kreeg op het eerdere bericht. Dus van mij 1 ster; één voor mij waardeloos product en geen klantenservice!
De ozybag meer dan een week geleden besteld. Sinds de 11e heb ik een track en trace maar daar veranderd de status maar niet, blijft hangen op dat het pakket nog niet is afgegeven aan de bezorgdienst. Zowel bezorgdienst als ozy reageren niet op mails.
Besteld en 1 maand later niets ontvangen. Daarna ontvangen en aangegeven niet tevreden te zijn en het pakketje te willen retourneren. Dit werd tot 3x toe geweigerd, kortingen aangeboden. Hierna toch een retour adres ontvangen, retourkosten voor jezelf. De terugbetaling heeft vervolgens ruim 3 weken geduurd en werd er gezegd dat het terugbetaald zou zijn. Pas bij stevig aanspreken op gebrek aan communicatie een mail gekregen met terugbetaling. Toen werd het geld ineens wel snel teruggestort.
Week geleden besteld, nog steeds niet onderweg (wel een track en trace, maar het pakket is nog steeds niet overhandigd aan de bezorgdienst). Ik voel me opgelicht, want wel betalen en zelfs voor verzekerde verzending, maar er komt niets en de communicatie is echt heel slecht. Geen snelle klantenservice en vooral wel betaald en geen bezorging!
Na jaren van ernstige slaapproblemen tot het academisch ziekenhuis aan toe! Slaap ik met ozysleep bijna een hele nacht! Voor mij een wonder uitvinding!! Doorgegeven aan mijn huisarts. Ook hij gaat het doorgeven aan zijn patiënten met slaapproblemen. Hoop enkel dat er nog een dunnere zomeruitvoering komt. Voor nu? 1000 maal dank!
10 januari besteld, track and trace werkt niet, daar is mijn pakket verloren gegaan.
Mail gestuurd, er wordt aan gewerkt....ik hoop dat ik mijn bestelling nog ga ontvangen.
Ik heb al een jaar of 2 a 3 een ozybag en ben daat heel erg blij mee! Onlangs met de aanbieding een 2e erbij gekocht en eentje extra voor mijn zoontje, om hem ook wat meer ontspanning te bieden. Top ding!
Pakket vrij laat ontvangen, uitgeprobeerd. Maar was niet mn ding. Gemaild, moest het langer proberen en dan zou het wel werken. Nou zelf gemaild dat ik het retour wilde sturen. Kreeg ik steeds aanboden van wil je zoveel procent van je bedrag terug. Kun je hem evengoed houden. Mail erna weer met uitzondering gaven ze aan. Meer procent terug en houden. Uiteindelijk blijf je mailen. Heb ik retour gegevens gekregen. Gemeld via Klarna. Nog steeds niet goed gekeurd.... Ben dus weer aan het mailen. Vreselijk! Koop hier aub niet. En ik ben niet de moeilijkste, maar kom je afspraken na....
Het product is heel erg goed. Mijn zoon van 7 heeft er veel aan. Zelf wil ik het ook proberen. Maar de verzending is extreem.traag.
De eerste keer dat ik er een bestelde waren ze vergeten te versturen. Na een paar weken aan de bel getrokken en toen alsnog verstuurd.
Nu is het na 19 dagen nog niet verwerkt en niet verstuurd. Dat vind ik toch wel heel lang, ook in kersttijd.
Super goede en snelle customer service. Bij defect direct vervangen voor een ander. Heel vriendelijk te woord gestaan.
Ik kocht de ozybag aan omdat ik opzoek was naar een reisvriendelijk alternatief van mijn zwaartedeken, ondertussen testte ik ze thuis al uit en tot nu toe stelt ze niet teleur! Ik kan niet wachten op de ozybag mee te nemen naar mijn volgende avontuur :)
waardeloos. op 1 december besteld, nu op 11 dec nog steds niet binnen.bedrijf zit zogenmaad in heerlen, zou dan kan je echt wel gewone verzendtijd leveren. inmiddels doet track en trace het niet meer. en mailen ze niet terug.
Bestelling geplaatst op 14/11 en 1,5 weken later nog steeds niet verzonden, ook al beloven ze te proberen binnen 1-2 werkdagen te verzenden.
Dan maar mailtje proberen te sturen, maar de mailadressen van ozysleep blijken onbereikbaar (mails komen gewoon terug). Dan maar contactformulier op de website, maar daar krijg ik geen bevestigingsmail van, dus ik betwijfel of dit wel aankomt.
Dus aangezien hier blijkbaar wel gereageerd wordt op reviews lijkt me dit mijn laatste optie om contact te kunnen opnemen met dit bedrijf. Een klantendienst zou niet zo moeilijk te contacteren mogen zijn.
UPDATE: Uiteindelijk toch een antwoord gekregen van de klantendienst. Voorraad is Nederland was op dus verstuurden ze het recht van de fabrikant. Opvallend is wel dat het pas werd verzonden na een negatieve review en een klacht via het contactformulier. Dat wil zeggen dat er 10 dagen helemaal niets is gebeurd voor mijn bestelling, niet eens een mailtje dat er vertraging was. Ze komen pas in actie als er geklaagd wordt, niet wanneer mijn geld op hun rekening staat.
UPDATE 2: Uiteindelijk na bijna 20 dagen wachten een pakketje aangekregen. Helaas zaten hier in plaats van 4 kids slaapzakjes, er maar 1 kids en 3 voor volwassenen in. 10 dagen wachten voor er iets verstuurd wordt en dan nog eens 10 omdat het uit China moet komen, en niet uit NL, en dan kunnen ze niet eens de juiste producten leveren...

Antwoord van Ozysleep
Ik had de ozzysleep bag besteld op 22 oktober voor men nichtje haar verjaardag op 5 november maar heb tot op heden nog steeds niets ontvangen. In de mail wordt ook gezegd dat ze mijn geld niet kunnen terug geven en ik maar moet wachten tot hij aan komt om hem dan te retouren. Maar dan zit je toch al lang over de 14. Dagen retourbeleid. En als ik de reacties hieronder lees ben ik duidelijk niet de enige. Hij staat nog steeds op bestelling ontvangen maar is nog steeds niet verstuurd. Terwijl er 1,5 week geleden beloofd werkt dat ze er werk van gingen maken …ik krijg hier echt het het gevoel dat ik gwn men geld kwijt ben aan iets wat nooit gaat aankomen

Antwoord van Ozysleep
Goed verpakt, fijne stof, heerlijke cocon om tot rust te komen

Antwoord van Ozysleep
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.