Inmiddels iets meer dan een week in huis en iedere dag uitgeprobeerd. Ozysleep adverteert specifiek dat het zou helpen bij overgangsklachten. Toch is mijn ervaring, dat ik dan wel heel prettig in sla... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Nautilusstraat 6, 7821 AH, Emmen, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 45% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Nog NOOIT eerder zo’n slechte service meegemaakt. Ik heb in november 2024 de ozybag besteld en uitgeprobeerd. Het voldeed niet aan mijn verwachtingen, dus - op eigen kosten - terug gestuurd. En de retour bij Klarna gemeld. Toen begon de ellende. Ozy registreerde de retour niet. Daarom trok Klarna de retour in en moest ik toch betalen. Ik sprak met een medewerker bij zowel Klarna als Ozysleep, en stuurde beide mijn bewijs van retourzending. Ozysleep wilde onder de boete van Klarna uit en vroeg me de retour in te trekken. Dat kon alleen als ik aangaf de spullen te hebben gehouden dus heb ik niet gedaan. Hierna bleef ozysleep opnieuw in gebreke met doorgeven aan Klarna dat ik eea retour heb gestuurd, dus zette Klarna opnieuw de betaling op actief. Inmiddels zitten er incasso kosten op. Ik heb opnieuw geprobeerd Ozysleep te bereiken maar die reageren niet op mijn mail noch op berichten via de website. Wat een ongelooflijk k*tbedrijf. Bezint eer ge begint!

Antwoord van Ozysleep
Het bedrijf lijkt dat het in Nederland zit .Maar de bestelling moet uit het buitenland komen en dat lijkt op de site echt niet zo.En ik heb paar maal een mail gestuurd maar ze luisteren niet naar je klacht en ze schrijven zelfs midden in de nacht je een mail .Heel vreemd en als je dus retour wil sturen is dat een dure grap want die moet je wel zelf betalen. Ik wil de mensen alleen waarschuwen, weet waar je aan begint.

Antwoord van Ozysleep
De ozybag zorgde ervoor dat ik mn s svonds veel veiliger voelde ondanks mn ptss. Ook toen de ozybag kapot ging kreeg ik vrijwel meteen een andr oogestuurd. Super servicr dus. Als de verzending verlaat is word dat meteen gemaild. Ik ben dik tevreden

Antwoord van Ozysleep
Op 16 maart kreeg ik een bericht dat de Ozybags weer op voorraad waren. Op 30 maart heb ik meteen twee Ozybags besteld. Volgens de website worden bestellingen normaal gesproken binnen twee werkdagen verzonden, maar na drie werkdagen had ik nog niets gehoord. Na navraag kreeg ik te horen dat het door de promotie wat langer duurde – daar stond echter niets over op de site.
Op 7 april kreeg ik een update: verzending zou vanaf 12 april plaatsvinden. Tevens werd er 50% korting aangeboden op een volgende bestelling. Maar op 12 april volgde er geen enkel bericht. Pas op 15 april werd er gemaild dat mijn bestelling 'klaar voor verzending' was. Inmiddels is het 20 april en er is nog steeds niets verzonden. De track-and-trace geeft al dagen aan dat het pakket nog niet is aangeleverd bij de vervoerder.
Ik keek er enorm naar uit, maar ben vooral enorm teleurgesteld. Het is me niet duidelijk of ik ben opgelicht, of dat dit gewoon hele slechte service en communicatie is. Hoe dan ook: dit is voor mij geen herhaling waard.

Antwoord van Ozysleep
Het liep mis maar ze hebben alles correct opgelost. Eerst ontbrak er een artikel in mijn bestelling en dat hebben ze dan onmiddellijk achterna gestuurd. Dan kwam er een bestelling niet aan op fout van de bezorgdienst en dat hebben ze ook correct opgevolgd en opgelost. Dit steeds met een goede communicatie. Ik ben ook zeer tevreden met het product.

Antwoord van Ozysleep
Ik slaap sinds maanden weer nachten door. Iets wat zelfs met medicatie niet gelukt is.

Antwoord van Ozysleep
Product voldoet aan verwachtingen. Minder bewegingsonrust en minder blauwe plekken voor degene die naast me slaapt. Handige voetenflap voor nachtelijk toiletbezoek, hoewel deze wel wat opstroopt tijdens de nacht. Dit heb ik opgelost met een stukje klittenband. Uitstekende service, men reageert snel. Ik kreeg gelijk een nieuw product opgestuurd toen de oude vrij vlug een gaatje kreeg (en dat was nog vóór het gemonteerde klittenband dus dat kon de oorzaak niet zijn).
Ik beveel het product en deze leverancier aan!

Antwoord van Ozysleep
De ozysleep nu al een tijdje in gebruik.
Zeer tevreden, fijne zachte stof en vooral niet te warm. Zit comfortabel.
Snelle reactie op vragen aan de klantenservice.

Antwoord van Ozysleep
Waardeloos! We waren niet tevreden met het product (kan gebeuren), teruggestuurd maar nog steeds geen geld retour ontvangen. Dit terwijl de wettelijke terugbetalingstermijn van 14 dagen al ruim overschreven is.
[edit 15-4] Nog geen € ontvangen, ondanks dit blijkbaar aangegeven wordt. Klantenservice onbereikbaar. Advies: doe het niet! Onbegrijpelijk dat er überhaupt 5* gegeven worden aan dit bedrijf.

Antwoord van Ozysleep
Slaap veel beter en wordt uitgeruster wakker

Antwoord van Ozysleep
Ik heb gebruik gemaakt van de actie 2 voor de prijs van 1. Zowel de volwassen versie als de kinder.
De bestelling en levering ging niet zonder slag of stoot.
Ik vind het slecht dat wanneer je een volwassen en kinder bestelling doet het in twee gescheiden leveringen komt.
Ik kreeg na mijn eerste bestelling een herinnering dat er producten in de winkelwagen nog zaten. Omdat ik geen mails ter bevestiging kreeg dacht ik oprecht dat ik mijn bestelling niet afgerond had en deed dat doordat de klok (letterlijk) weg tikte van de actie. Dus fijne tijdsdruk en ja je wilt toch van een mooie actie gebruik maken.
Toen zag ik op mijn bankafschrift wel degelijk twee betalingen aan ozysleeps staan!! Meteen gemaild en daarin de situatie uitgelegd. Dus ik vertelde ook maar 1x de bestelling te willen.
Er werd niet gepraat over dat ze het zouden annuleren of wat dan ook. Dus ik moest weer mailen voordat er een logische reactie kwam, de eerste was met benoemen van de twee bestellingen.
Toen kreeg ik een bestelling deels, na weer mailen bleek dat ze de helft op mijn verzoek hadden geannuleerd. Terwijl ik niet eens wist dat die optie er was. Ik had na de tweede mail al gezegd dat ik het niet kon weigeren bij leveren als het zou komen als ik niet thuis was. Geen reactie.
Toen zou retourkosten voor mij zijn, terwijl ik door hun systeem twee keer bestelde (ja en door niet grondig mijn gangen nagaan). Weer meerdere mails want ja er is geen telefoonnummer.
Nu een fijne oplossing, moet nog zien of het nu echt klaar gaat zijn.
En het ergste is nog.... De actie staat er nog steeds!! Niets waar van een aflopende actie dus ook.
Het product lijkt fijn, ben benieuwd of het ons echt gaat helpen. Maar de route naar tevredenheid is niet eentje die ik nogmaals wil begaan. Erg jammer

Antwoord van Ozysleep
Het heeft even geduurd voordat ik hem uit kon gaan testen wegens een operatie maar eindelijk was het zover. Ik kon het eindelijk gaan proberen en wat een verademing. Ik met mijn ADHD en onrustige slapen. De eerste nacht dat ik erin ging liggen voelde zo veilig, geborgen en comfortabel. Alsof er echt een soort van rust over en in je hele lichaam komt. Ik voelde me letterlijk en figuurlijk ontspannen door de druk van de Ozybag.
Zelfs als ik naar de wc moest 'snachts was dit totaal geen probleem. Hup voetjes eronder uit en zo wandel je gewoon naar de toilet.
Ook heb ik gemerkt dat ik veel minder draai en echt de rust heb gevonden. Ik heb ook een verzwaringsdeken. Ook fijn, maar de ozybag steekt toch echt wel met kop en schouders boven de verzwaringsdeken uit!
Ik kijk er nu echt naar uit om 'savonds eindelijk ontspannen in slaap te kunnen vallen en veel uitgeruster wakker te kunnen worden!
Dank jullie wel en ook de communicatie met dit bedrijf en de mensen achter dit bedrijf is echt zo top. Ze zijn zo menselijk en denken met je mee als er iets is!
Op alle punten scoren jullie 5 van de 5 punten!
Oh ja en ik heb hem al aan veel mensen aangeraden, dus ben heel benieuwd naar hun ervaringen ❤️

Antwoord van Ozysleep
Eerste bestelling duurde heel
Lang. Een maand ofzo. Bleek een grote maand besteld te hebben. Reageerde niet echt op de mail.
Heb toen zelf twee kleinere maten besteld
Ik ontving toen vrij snel een pakket waarin 1 product zat ipv de bestelde 2 stuks
Moest ik er weer achteraan.
Heb daarover tenminste 3x gemaild.
Onnodig en vervelend
Uiteindelijk product wel gekregen maar duurde 2 weken ofzo.
Leek allemaal heel normaal te zijn.
Zakken zijn prima. Doen waarvoor ze bedoeld zijn

Antwoord van Ozysleep
De slaapzak is een mooi produkt, gemaakt van mooie tricotstof. Het feit dat je er in mag proefslapen is ook geweldig. Al met al, goed produkt en goede kwaliteit, en voor een goede prijs
Alide

Antwoord van Ozysleep

Antwoord van Ozysleep
Helaas langer op mijn bestelling moeten wachten omdat er iets mis was gegaan. En nu het zwangerschapskussen vandaag eindelijk is binnengekomen, werkt de rits van de hoes niet. Dus ik kan het kussen niet in de bijpassende hoes doen. Hier baal ik enorm van.

Antwoord van Ozysleep
Vorige maand retour gestuurd. Stinkt en voldoet niet aan de verwachting. Niets meer wat gehoord.
Update: Inmiddels is de retourzending verwerkt en is het bedrag teruggestort op mijn rekening. Toch nog 3 sterren...

Antwoord van Ozysleep
Ik vind het gewoon niet ok dat je niet weet wanneer iets geleverd wordt.
En dat ding ligt inmiddels alweer in de hoek, het werkt niet.

Antwoord van Ozysleep
Onze zoon van 14 slaapt sinds de ozysleep stukken vaster en dieper, geen gedraai meer en dan zonder dekens komen te liggen en heerlijk beschermend in zijn cocon.
Ook hele goede service: de capuchon stiknaad liet los terwijl hij juist af en toe om in te slapen die capuchon zo fijn vind om nog meer geborgenheid te voelen al hoogsensitief persoon. Als service kregen we een nieuwe toegestuurd. Echt een top bedrijf die weet hoe ze met klanten moeten omgaan!

Antwoord van Ozysleep
Heel jammer dat je aan je lot wordt overgelaten wanneer je beslist om de ozysleep te retourneren.

Antwoord van Ozysleep
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.