Inmiddels iets meer dan een week in huis en iedere dag uitgeprobeerd. Ozysleep adverteert specifiek dat het zou helpen bij overgangsklachten. Toch is mijn ervaring, dat ik dan wel heel prettig in sla... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Nautilusstraat 6, 7821 AH, Emmen, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 45% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Antwoord van Ozysleep
Update: Na mijn negatieve review op Trustpilot kon de klantenservice ineens wél een normaal, niet door AI gegenereerd bericht sturen. Daarin werd mij alsnog het volledige aankoopbedrag toegezegd, maar over de retourkosten werd niet gerept. Wat ik echter veel kwalijker vind, is dat Ozybag mij probeert te beïnvloeden om mijn review aan te passen of te verwijderen.
---
De verzending duurde ontzettend lang en het pakket had simpelweg een nieuw verzendlabel over een oud label geplakt. Dropshipping? Het wekt in ieder geval geen vertrouwen.
De Ozybag zelf is een slap stukje goedkope stof met slechte afwerking en een nare geur. Verwacht je compressie? Voor mij (1.70m, maat 34) deed het helemaal niks.
Ik heb een retourverzoek ingediend op basis van non-conformiteit, maar dit werd geweigerd.
De "klantenservice" Sanne is een bot en ronduit vermoeiend. Toen ik wilde retourneren, kreeg ik eerst een 25% kortingsaanbod. Na herhaaldelijk aangeven dat ik echt wilde retourneren, werd dit 30%, en daarna ineens weer 25%—pure ontmoedigingsstrategie.
Uiteindelijk het pakket op eigen kosten teruggestuurd. Geen ontvangstbevestiging gekregen, geen terugbetaling. Wéér zelf contact moeten opnemen met de bot.
En als klap op de vuurpijl: ze storten niet het volledige bedrag terug, maar trekken de verzendkosten af en noemen dit een 'verzendverzekering'. Dit is in strijd met de wet, maar ze hopen er blijkbaar mee weg te komen.
Kortom: ruikt naar oplichting; waardeloos product, nog waardelozere service. Absoluut geen aanrader.

Antwoord van Ozysleep
Het duurde even voor ik hem had was bij post nl het een en ander mis gegaan. Maar heel netjes en snel opgelost door nieuwe op te sturen. Ik vind het heerlijk en contrortaabel om er in te liggen. Bij mij gebeurd regelmatig dat ik met me arme er uit zijn als ik wakker word. Met de ozysleep heb ik het idee dat ik 10 uur heb geslapen terwel ik maar 7 uurtje heb geslapen.

Antwoord van Ozysleep
Communicatie trekt op niets .. Frans Engels Nederlands alles door elkaar en allemaal dezelfde persoon? Bizar als u weet dat ik Nederlands praat!!
Een week en half al voor 2 bestellingen te ontvangen.. nu zit deze in Frankrijk??!! Nederlands bedrijf maar toch ergens anders! Heel bizar dat de link die ik kreeg uit Wuhan kwam? Chinese handel maar toch Nederlands!! Neen sorry oplichting en wil zo snel mogelijk mijn geld terug!!

Antwoord van Ozysleep
Na één keer wassen was de naad eruit. Meteen stuk is wel wat duur...

Antwoord van Ozysleep
Ik heb mijn zending retour gestuurd doordat ik me bedacht had. Super lang niks van ze gehoord en uiteindelijk krijg ik een mail met of ik de terugvordering wil annuleren. Ik had hierop geantwoord met dat ik het artikel terug heb gestuurd en dat ik graag mijn geld terug wil. En dan nog eens vragen of ik het wil annuleren. Tot op de dag van vandaag niks meer gehoord. Erg slecht

Antwoord van Ozysleep
Mijn vriend heeft een ozysleep voor mij besteld, maar deze is nooit geleverd. Een mail gestuurd maar daar ook geen reactie op gekregen. Hopelijk kan dit nog opgelost worden en kan ik de review nog aanpassen.

Antwoord van Ozysleep
Lange leveringstijd
Materiaal keuze niet te vergelijken of effect zoals zwaartedeken

Antwoord van Ozysleep
De levering was wat traag en de verzending informatie was niet erg duidelijk. De bag arriveerde pas na een dag of 7-8 bij me. Het is van goede kwaliteit. Toen ik er voor het eerst in sliep, voelde het gek. Je moet wachten tot je eraan gewend bent.

Antwoord van Ozysleep
Vriendelijk bedrijf echter heb ik niet het beloofde effect met de Ozzy sleep en zweette ik mij kapot in dat ding. En bedt prijzig ook nog. Erg jammer

Antwoord van Ozysleep
Ik ben jammer genoeg teleurgesteld...
Ik had er veel van verwacht, en ik hou enorm van de vorm van het textiel enz. Maar wat mij erg stoort (en weet nu niet of dit specifiek enkel bij mijn geleverd product is?): er blijft (ook na 2x wassen, lang buitenhangen enz.) een geur inzitten, waar ik de hele nacht last van heb, en die ik ook 's morgens in mijn poriën voel zitten. Zelfs lang douchen haalt het er niet helemaal af. Heb hem eergisteren nog eens geprobeerd, maar dat was jammer genoeg de laatste keer...

Antwoord van Ozysleep
Heel fijn materiaal. Ik kan er comfortabel mee slapen. In het begin was het even wennen maar na enkele nachten kan ik niet meer zonder.

Antwoord van Ozysleep
Ik ben echt super blij met me ozysleep.
Heerlijk warm en knus.
Ik slaap zeker dieper en ik heb weer dromen.

Antwoord van Ozysleep
Ik krijg een duur lapje stof met een gat, slechte afwerking
Jammer
Idee is leuk
Uitvoering is jammer genoeg teleurstellend

Antwoord van Ozysleep

Antwoord van Ozysleep
Ik slaap nu 3 weken in de ozysleep. Voel een stukje geborgenheid en kalmte in me waardoor ik rustig in slaap val. Een ander voordeel vind ik dat ik uitgerust opsta. Ik woel en draai minder in mijn slaap. En zo heerlijk dat je hem mee kan nemen als je een weekendje weg gaat of op vakantie.

Antwoord van Ozysleep
Ik ben heel blij met de ozzy sleep.
Een soort van knuffel gevoel.
Eerste x trok ik hem over me hoofd en toen zat ik even klem🤣🙈
Je kan er dus beter in stappen en dan aantrekken.
Mochten jullie ooit nog een soort maken met een andere stof wat in de zomer minder warm is dan houd ik me aanbevolen.

Antwoord van Ozysleep
Gisteren de Ozybag (Ozysleep) pas ontvangen. Heb hem dus nog maar 1x uitgeprobeerd… Echter merk ik te weinig druk. Ben ook eerder klein van gestalte.
Maten voorzien zou zeker een meerwaarde zijn.
Ik geloof dat ik hem echter kan retourneren, indien ik zelf insta voor de verzendkosten?
Want misschien is de kindermaat meer geschikt voor mij?
Mij bevalt de ozysleep niet. Maar gelukkig staat er op de website dat je gratis 14 dagen mag proefslapen. Of toch niet?
Bij het retourneren staat: Het retourbeleid is alleen van toepassing op ongeopende/ongebruikte artikelen die niet langer dan 14 dagen geleden gekocht zijn via onze eigen website.
Hoe zit dat dan met gratis proefslapen???

Antwoord van Ozysleep
De Ozybag van Ozysleep is een heerlijk product dat mijn slaapkwaliteit enorm heeft verbeterd! Echt nog meer dan ik had gehoopt en verwacht. Eerlijk is eerlijk, je moet even wennen aan de Ozybag, het is een totaal andere manier van slapen. De Ozybag geeft een heel geborgen gevoel maar je ligt zeker niet 'opgesloten'. Je kunt je goed bewegen maar je ligt een stuk rustiger. Het was niet meteen een groot succes, mijn lichaam moest echt wennen. Geef het dus even de tijd! Je mag het product twee weken proberen en dan nog retourneren. Dat was in mijn geval niet nodig. Ik heb het rustig opgebouwd en ook wel even gezocht naar de voor mij beste manier van gebruik. Gezien het winterseizoen gebruik ik de Ozybag in combinatie met een dekbed en dat is zeker niet te warm. Ik kan nog niet oordelen over gebruik in de zomer. Het wennen duurde een kleine twee weken maar daarin ben ik van een slechte nachtrust (onrustig en heel vaak wakker) naar ca. 7 uur slaap gegaan en dat is echt een enorme verbetering. De Ozybag is uitstekend te wassen (volg de richtlijnen!) en blijft onveranderd goed. Hij droogt echter niet snel dus houd daar rekening mee of schaf meteen een tweede aan. Extra prettig vind ik het dat hij heel klein opvouwt (formaat t-shirt) en daardoor gemakkelijk mee te nemen is. Zo slaap je in een ander bed (bijvoorbeeld hotel) net zo fijn als thuis.
De levering verliep bij mij niet helemaal vlekkeloos, maar dat werd snel en adequaat opgelost door de customer service. Ook mijn vragen werden snel beantwoord.
Verbeterpuntjes:
- de voetenzak vind ik niet super comfortabel, maar dat is misschien persoonlijk
- er zit geen gebruiksaanwijzing bij, maar je kunt wel veel vinden op de website en krijgt via de mail vrij gemakkelijk contact met de customer service.
Wat mij betreft is de Ozybag echt een aanrader.

Antwoord van Ozysleep
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.