Lijkt pure fraude
Lijkt pure fraude. Bericht dat bestelling onderweg is en dan niets meer. Reageren niet op mails.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Lijkt pure fraude. Bericht dat bestelling onderweg is en dan niets meer. Reageren niet op mails.
Zou eigenlijk geen ster mogen krijgen!
Harnas besteld en betaald op 21 mei maar vandaag 22 juni nog steeds niets ontvangen😡. Verschillende keren een mail gestuurd naar de klantenservice maar daar komt geen reactie op. Besluit: geen harnas voor mijn hond maar ook geld kwijt!
Ik wacht nu +20 werkdagen op mijn bestelling, die redelijk standaard was, en die beloofd was om binnen een paar dagen geleverd te worden. Het ging om een item dat ik redelijk dringend nodig had voor de hond, maar ik ben noodgedwongen al iets anders soortgelijks gaan kopen. Pawdal.nl heeft een schimmig adres ergens in Duitsland. Zegt genoeg. Bestel hier niets. Het zijn oplichters.
Ik was op zoek naar een anti trekharnas voor mijn hond en heb op het internet Pawdal ontdekt met lovende recensies. Op 19/05/26 heb ik een (kit) anti trekharnas besteld voor 59,95 euro. Op 2/6 heb ik via mail navraag gedaan naar mijn bestelling. Op 05/06 heb ik het pakket ontvangen. Het is 1 grote ontgoocheling en lijkt totaal niet op het voorgestelde product op de site van Pawdal. Dus meteen een nieuwe mail met verzoek tot terugbetaling. Een paar dagen later nog een mail gestuurd en later heb ik een via contactformulier mijn ongenoegen geuit omtrent de gang van zaken. Steeds met de vraag om mij een retourdocument op te sturen voor de terugbetaling. Tot op heden zijn al deze mails ONBEANTWOORD gebleven en heb ik begrepen dat ik ben opgelicht voor 59,95 euro.
TRAP ER NIET IN !
Onze bestelling zou in 3 à 5 dagen geleverd worden. Het heeft uiteindelijk meer dan 20 dagen geduurd, want het moet inderdaad vanuit China komen.
Trekt in de verste verte niet op wat we besteld hebben en is van slechte kwaliteit.
Retour sturen kan enkel na hun bevestiging via mail ... Een eerste mail heb ik verstuurd op 22 mei, daarna nog enkele herinneringen, en nog steeds geen antwoord.
Beste meneer Carkov, beste Mark! Wat jammer dat het telefoonnummer 0049-1627941706 niet bereikbaar is voor de klanten die online bij uw webwinkel produkten hebben gekocht.Uw adres Permoserstrase 57, 85057 ingolstadt Duitsland staat echter wel op de website.
Wij,de klanten die produkten hebben gekocht en feedback geven over het produkt, kunnen het waarderen als U reageert op de emails en kijkt naar een nette oplossing en ons niet negeert. De produkten komen idd uit China en het duurt 18 dagen voodat je het ontvangt! Het is echt niet te geloven eigenlijk.
Lang wachten voor binnen is, kwaliteit erg slecht ! Koop hier niks. Ben nog aan proberen geld terug te krijgen en retourneren maar ben bang als ik hier andere reacties lees hier geen gehoor meer op te krijgen :(
21 mei besteld ....8 juni binnen
Nog niet een ster waardig.
Bijna een maand op gewacht, geen reactie op de mail. Werd geleverd door GOFO gemeld niet bij de buren afgooien i.v.m. vakantie, hebben ze het toch bij de buren afgegooid, en nog wel een straat verder gebeld met die club zeggen sorry heeft u nog andere vragen, NEE wil weten waar het afgegooid is. Krijg een foto van een huisnummer meer niet. Opgehaald en dan valt het vet tegen vergeleken met het plaatje. Dan tuigje xl en de lichtband M gaat niet passen. Is naar mijn idee gewoon bij Temu of alle expres besteld, kwam ook uit China en niet op voorraad zoal het op de site aangegeven word. Een grote blamage van het bestellen tot het leveren.
Geen enkele communicatie mogelijk, reageert niet op mail. Ik ben er helaas ingetrapt, maar bij deze de waarschuwing koop hier niets!!!
‼️‼️1 ster is nog teveel: op retourverzoek via mail wordt totaal NIET gereageerd, stonden 2 verschillende maattabellen op site waardoor harnas niet past. 1 x antwoord gehad van eigenaar Mark Carkov op mijn vraag of ik kon annuleren i.v.m. foutieve maattabel. Annuleren kon niet meer, maar retourneren was heel gemakkelijk gaf hij aan. Nou dat heb ik geweten. Telefoonnummer bestaat niet, en reageren op mail doet Mark Carkov gewoon niet. Spul komt ook gewoon uit China, heel lang wachten (want voorraad is op, jaja) dus zonde van je geld!! DUS BESTEL AUB NIETS HIER!!!!!! Bestel het dan gewoon zelf bij Chinese webshop. Mark Carkov, je moet je schamen! TRAP ER NIET IN ‼️‼️
Pawdal reageert niet op e mails, heb al 3 keer om een retour adres gevraagd maar ze reageren niet. Waardeloos, doet me denken aan oplichting...je kan makkelijk kopen maar als het niet gebruikt is en je wil het in originele verpakking terug sturen geven ze niet thuis..waardeloze service. Pawdal moet zich dood schamen.
Mvg. Gerda
na een maand de bestelling te hebben ontvangen, heb ik hen laten weten via mail om de bestelling te retourneren. ze vroegen daarop waarom ik wou retourneren. ik heb daarop geantwoord dat het tuigje te klein is en dat ik graag het retouradres kreeg. hierna geen reactie meer, pawdal weigert retouradres te geven, reageert niet op mails.
Nog even een aanvulling op mijn eerdere review.... eindelijk het tuig binnen met cadeaus zoals een lijn van 1 meter een hondenpoepzakje en lichtgevende halsband voor het donker. Het tuig past maar zit wel dicht bij de oksels, voor de rest is de kwaliteit redelijk maar voor 59,- vind ik het nogal duur en in die verhouding is de kwaliteit niet. Die cadeaus had ik ook niet nodig en heb ik nu vast wel betaald. Ik raad dus zeker niet aan om hier te bestellen ook omdat het toch uit China komt en er iemand grof geld aan verdient.
We kochten een harnas voor de hond. Het duurde heel lang voor het aankwam. Trekt niet op de foto en kwaliteit is super slecht.
Bizar, hierboven is precies mijn tekst: wacht ook al heel lang en zie dat het ergens is China is....frustrerend
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.