Ze maken misbruik van de noodsituatie
Ze maken misbruik van de noodsituatie. Ik had mijzelf buiten de auto gesloten. Aan de telefoon geven ze aan dat het 195,- kost excl. btw, waarvan 95 euro voorrij kosten die je direct moet betalen. Zodra ze bij de auto staan zit de 95 euro er ineens niet meer bij in. Ondertussen heb je al geld betaald en sta je daar met je gezin. Ik zou dit bedrijf nooit meer gebruiken en aan niemand aanraden.








