We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I've been a Basement Beast member and have been unable to access my account since August 3. The login page says critical maintenance will take approximately five business days. That estimate has now p... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection of multiple types of programs. The main coach (Fabian) is down to earth, funny but also clear in his explanations of how to do the movements. We can see and feel that he wants to simp... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This program is the real deal!! I've tried several fitness programs...Insanity, P90X, 21 Day Fix etc! No program has ever come close to delivering the results I have achieved in this amount of time. I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been a member of Basement Beast since 2020, and it's been a huge positive change in my life. I feel like I have a clear road map and can consistently take steps in my journey towards a better, he... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fitness- en voedingsservice

Geschreven door het bedrijf

Basement Beast offers the most effective home workouts available...period. Our unique workouts allow men to burn fat and build muscle in less than 20 minutes a day - without having to step foot in a gym or purchase expensive equipment. At Basement Beast, we have one mission: Elevating YOU. We’re here to boost your confidence, fitness and physique. Ready to change your life? We're ready to help!


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

512 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(512)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You’ve come to the right place

I stumbled upon BB a few years ago (peak COVID) as gyms were no longer very popular, I was looking for something you could do at home. After searching everywhere and trying a few BS programs I came across Fabian and BB!!
Hooked, line and sinker!! This is a great program, easy to follow (I mean Fabian is right there with you pushing you), great tips, helpful staff, I look forward to each days PUMP or an office joke!!
The programs continues to grow, if your looking for a great community, awesome workouts with actual results then you’ve come to the right place!!
Thanks Fabian and team Basement Beast for this wonderful journey!

3 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I LOVE the program but...

I LOVE the program. Unfortunately, the $67 only gives you HALF of the program, leaving my favorite Extreme Shred to be purchased for another $67 which is ridiculous. The website it challenging as it doesn't always load correctly and can seem like a scam.
One last nitpick, they sold my info. The moment I signed up I had FREE Harbor Freight items waiting for me to purchase etc.
Again, program is great and works but it's everything else that's challenging. Had Extreme Shred been included in my first purchase, I would have been more tolerant.

11 juni 2023
Logo Basement Beast

Antwoord van Basement Beast

Hi Krissy,

Thank you for brining this up - the $67 gives you lifetime access to the 12 Week Beast Transformation.
XtremeShred, MASS, Nation, and all other 14 programs are part of Beast365, which you can sign up for, but do not need to to complete the 12 Week Transformation.
I can assure you that we DID NOT sell your information - we have never and never will sell our clients' information.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Basement Beast for LIFE!

I have been a member of the Basement Beast Brotherhood for almost 3 years! Like many, I came out of COVID and lockdowns in terrible shape and needing to turn my life around. With Basement Beast, led by the charismatic Fabian Petrina, I not only met my initial goal of losing 40 pounds, but I also then went on to build muscle and a physique I quite honestly never thought was possible for me. In addition to the multitude of programs, nutrition guides, and supplements, the online community surrounding the program is unmatched. Organically, Fabian and his team has created a space that fosters support, encouragement, and acknowledgement that is not only helpful, but judgement free. I've never had or seen that in any online community before, particularly one for just men focusing on fitness. Without Basement Beast and the community of like-minded brothers looking to make the best of their lives, I don't think I would have ever come out of the rut of bad health, bad choices, and a lack of fitness that plagued me the majority of my adult life. In these almost three years with the program, I have learned how to set my health and fitness goals and achieve them!! I will be a Basement Beast for life!!

30 juni 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What gives!?!?

I just got an extra charge of 129$ on top of my package price of 164$ about a week after my original purchase, and now the web site won't allow me to sign in with the link provided, and tells me there's no account with my email....

26 juni 2023
Logo Basement Beast

Antwoord van Basement Beast

Hi Jerry,

Thank you for bringing this to our attention. Please note that the Beast365 free trail you signed up for does bill you for the annual membership rate of $129 at the end of the trial unless canceled. My apologies if this wasn’t clear.
I’ve issued you a refund for the $129.
Thank you for your support.

Thanks,
Fabian

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome product that fits the needs of men short on time!

The member website is easy to use. There are so many different programs to fit to your needs. Almost every workout is 25 minutes or less. The cost is totally fair with minimal need to buy extras. So many other programs have long workouts and a need for expensive weights.

After being a college athlete and working out all the time, I had no desire to work out anymore. Once I hit my 30s, keeping g weight off was difficult and injuries started. This program totally changed my mindset and physique. I now enjoy working out and like to get in as much as I can!

1 september 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the amount of different workouts…

Love the amount of different workouts available. Gives us a chance to change it up on a constant basis so exercise doesn't get stagnant. Also, unbelievable customer service. Anytime I've needed help they've responded within 24 hours and always had a solution.

13 juni 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best program on the market today

In my opinion this is one of the best if not the best options to get in shape and stay in shape that is available today. I love the programs so far and see it as something I can do for a lifetime to keep myself in top condition.

29 juni 2023
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really good! Except. ..

Great program with lots of variety for different goals and levels.
I just wish there were workout sheets to have the option of not following along to a video. I've never been an exercise class guy, if rather use a timer and my own music.

28 juni 2023
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Basement Beast is a good workout but he…

Basement Beast is a good workout but he does not do an intro into the exercises for each set. I find myself slowing my workout down to see what exercise I will be doing. The workouts move a a good pace but that lack of intro into each set can slow you down.

28 juni 2023
Logo Basement Beast

Antwoord van Basement Beast

hey Mike - thank you for the feedback!
I've updated these to the new programs I'm filming and will go back in to re-do it for the older workouts by adding a "next exercise" display at the end of each set.

Thank you, again, for the feedback!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer