Regal Pawtraits Reviews 

162
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i am getting constant e mails to review my experience. Payed for VIP or expedited order got lost had to buy alternative x mas gifts, showed up amonth and a half later. Im sure theres a lot of companys... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast service, accurate results, fast shipping. A little bummed out that the new canvas frames are substantially thinner than the old canvas frames, but it is what it is.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing product and top notch customer service. Definitely plan ahead for gifts - my first order came and was unfortunately the wrong print. However, quickly got in touch with owner on Instagram for a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would definitely order again and would recommend Regal Pawtraits to anyone looking for a unique personal gift. I ordered a portrait of our family dog as a gift for my mom. Molly was a member of... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel

Geschreven door het bedrijf

Regal Pawtraits creates regal renaissance-style oil portraits featuring pets and humans while raising awareness for homeless pets.  Sustainably Made with Our Partners in USA, Australia, United Kingdom, and New Zealand.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

162 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(162)

20 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast service

Fast service, accurate results, fast shipping. A little bummed out that the new canvas frames are substantially thinner than the old canvas frames, but it is what it is.

24 juni 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchase never arrived

My negative review has asked to be removed by company.

22 juni 2026
Logo Regal Pawtraits

Antwoord van Regal Pawtraits

Updated Reply:

Nadine, this is not an accurate account of what happened.

We have only one order on file for you — a digital portrait — and that order was completed and delivered by email on 22 June 2026.

We have also been in direct contact with you by email. In that correspondence, you stated that there were two purchases: one digital and one physical print. Since we have **no record of this “second order,”** we asked you to provide the order number, confirmation email, or proof of purchase so we could investigate it. You have not replied since, and no evidence of this second order has been provided.

Instead, you have continued editing the review to present a different version of events, including suggesting that we simply asked you to remove a negative review. That is misleading. We asked you to correct statements that are not supported by our records.

We are happy to investigate any genuine order, but making public claims and then not responding when asked for the basic information needed to verify them is unfair and inappropriate.


------------------------
Hi Nadine, thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry for any confusion or frustration around your order and appreciate the opportunity to clarify what happened.

Order #22051 was for a **digital portrait (print yourself)** rather than a physical printed product. The completed portrait was emailed to you on **22 June 2026**, so there was no postal shipment or tracking number associated with this order.

Your review also mentions “Nil replies to communication.” Our records show that we did not receive any message from you regarding this order before your email on 11 August. We have since responded and are, of course, happy to resend the digital portrait if you’re having any difficulty locating or opening the original email.

We always want our customers to receive what they ordered and to feel supported throughout the process, so we’re very happy to help resolve any genuine issue. We would also kindly ask that the review be updated to reflect that the digital order was completed and sent, and that we had not received any prior communication to respond to.

Nadine, if you still need any assistance accessing your portrait, please contact us and we’ll be more than happy to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good Product, Terrible Customer Service

According to their website Regal Pawtraits will answer customer questions within 24 hours. 3 emails and 2 weeks later I'm still waiting. If you don't get your product done right the first time and expect RP to respond be prepared for a very long wait.

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Regal Pawtraits

Antwoord van Regal Pawtraits

Hi William, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience with our communication did not meet expectations.

We do aim to respond within the timeframe stated on our website, though response times can occasionally be affected by periods of unusually high enquiry volume or messages requiring additional review.

We appreciate your comments regarding the product and have taken note of your concerns about communication. We’re also reviewing the correspondence associated with your order to ensure any outstanding matter is addressed appropriately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i am getting constant e mails to review…

i am getting constant e mails to review my experience. Payed for VIP or expedited order got lost had to buy alternative x mas gifts, showed up amonth and a half later. Im sure theres a lot of companys that do this service choose them...at least they are from LA, i take solice knowing they are sitting in traffic, dont do it and paw prints stop e mailing me, i hate leaving a bad review for anything or one. If its x mas time step up your game so cal garbage company.

31 januari 2026
Logo Regal Pawtraits

Antwoord van Regal Pawtraits

Hi Grant, we’re very sorry this order arrived so much later than expected, especially as it was meant to be a Christmas gift.

Unfortunately, UPS misplaced the parcel in transit, which caused the extended delay despite expedited shipping having been selected. We completely understand how disappointing and inconvenient that would have been at such an important time of year.

Because of the delay, we refunded the expedited shipping fee.

We’re also sorry for the repeated review-request emails. Those messages are automated, but we understand how frustrating they can feel after an experience like this.

Thank you for taking the time to share your feedback, Grant. We’re genuinely sorry this order did not arrive within the timeframe either of us expected.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still have not received my portrait.

I still have not received my portrait.
There was no message saying it was delivered but numerous messages asking me to review it! I have e-mailed to ask for information 4 times but have received no reply, just more e-mails asking me to review a product I have not received.

23 december 2025
Logo Regal Pawtraits

Antwoord van Regal Pawtraits

Hi Amy,

I’m really sorry for the frustration you experienced; that’s completely understandable.

It looks like your original portrait was unfortunately lost in transit.

As soon as we became aware of the issue, we arranged for a replacement to be shipped. I can see that the new portrait has been successfully delivered on Feb 12.

You can track the delivery details here:
https://www.evri.com/track/parcel/H03GBA0017566792/details

I sincerely apologize as well for the lack of response to your emails and for the automated review requests you received in the meantime—that’s not the experience we aim to provide.

I really hope you enjoy your portrait now that it’s arrived, and if there’s anything at all you’d like us to help with, please don’t hesitate to reach out again.

-Sofia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

100% Satisfaction

I had a print made for my husband of our two pups who passed away in 2025. What a fabulous memoir to have of them hanging on our wall. Pawtraits was very easy to work with and made changes as asked to ensure a satisfied customer. Delivery was as promised. 100% satisfied.

26 november 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a print on Nov 22

I ordered a print on Nov 22, you sent back the proof the next day. I wrote to u that same day, on Nov 23, to change the shipping address. I’ve been emailing everyday to change the shipping address and still haven’t heard back from you.
Then today, Nov 25 you sent an email saying my order is out for shipment. I’ve emailed at least six different times to change the shipping address and NO ONE will answer it.
Now I will have to be burdened with another expense to ship it to the correct address. I would think I’d at least get a return email. You don’t hesitate to send all the promotions everyday but can’t answer an inquiry??

22 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

King Godzilla

The picture turned out great and my daughter will love it. It was packed well and was delivered super quickly.

14 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Terrible, I made a purchase in August and haven't heard any thing about it and mind you item was not cheap. Never received item. They won't contact you back no matter how many times you write to them. Terrible. I bought something and never received it and can't even talk to someone. I will never do business with them.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Regal Pawtraits

Antwoord van Regal Pawtraits

Hi Lewis,

We’re sorry to see this review, but we do need to clarify the situation for accuracy.

Your order (#20624) was placed for a digital portrait, not a physical item. Your proof was sent in August for approval, which is a required step before any final portrait is delivered.

After you later reached out, we re-sent your completed digital portrait. At that point, you mentioned you had intended to receive a physical canvas.

Although this was not part of the original order, we went ahead and produced and shipped a physical canvas to you at no additional cost as a goodwill gesture.

The canvas was shipped via USPS and marked as delivered.

We do acknowledge there were delays in some responses during a busy period, and we apologize for that. However, the statement that you “never received anything” is not accurate — both the digital portrait and a complimentary physical canvas were provided.

If there is any genuine issue with the delivery, we’re still here to help at support@regalpawtraits.com


-Sofia

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

They helped out after reaching out

i have reached out 3 times to address an error in my portrait and received no responses, this is my second rating comment with this as well.

EDIT: since this time they reached out and corrected the error and send me a new picture which is just what we wanted and we absolutely love it. They were very friendly and accommodating

24 september 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service response despite…

No customer service response despite many, many emails!!!!

13 augustus 2025
Logo Regal Pawtraits

Antwoord van Regal Pawtraits

Hi Lisa,

We’re sorry to see this feedback and understand how frustrating that must have felt.

After reviewing your case, we did locate your earlier message regarding an address change, which unfortunately was missed at the time. As a result, your original order was shipped to the initial address provided.

As soon as this came to our attention, we arranged a free replacement with express shipping to your updated address, which was successfully delivered shortly after.

We do acknowledge the delay in responding to your earlier email and apologize for that. However, the issue was resolved promptly once identified, and a replacement was provided at no cost.

If there’s anything further you need, we’re always available at support@regalpawtraits.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer