Riley Leisure Reviews 

556
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wanted to buy my husband a folding pool table for his birthday. Made the order online, which was easy to do & was able to pay with PayPal credit which was extremely helpful. I had a query about my ord... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful cue and fast delivery, alot sooner than quoted! Cue has to be my favorite one to date and ive had a few. Highly recommended for other snooker/pool players looking for a high quality piece of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After initially purchasing 2 other pool tables (NOT from Riley) that were both delivered damaged we came across Riley. The difference was huge, 2 man delivery service in clearly well designed and thou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I noticed two large marks on the table and notified them straight away. Below was the response: The marks you can see on the cloth are compression marks, which can occur during the fitting, ha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sportwinkel
  2. ook in
  3. Biljartbenodigdheden winkel

Geschreven door het bedrijf

Riley are the World's best known brand in Snooker. Our range includes snooker cues, pool cues and all Games Tables such as Snooker, Pool and Football Tables.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

556 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(556)

208 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful and amazing product the…

Very helpful and amazing product the photos dont do it justice 👌will highly recommend

24 februari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Jason,

Thank you for your 5 star Riley Leisure review.

It's great to hear our Riley BCE snooker and pool products and services have been received so well.

We hope we can be of service again in the future.

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality cue

Quality cue , delivered in a very quick time frame.
Thank you would buy another.

24 februari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Brock,

Thank you for your 5-Star Rileyleisure review.

We hope you continue to enjoy your Riley BCE cue sports products and would be happy to be of service to you again in the future.

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not give your money to these people.

Quality of products while being okay, customer service is absolutely terrible. If you have any problems whatsoever, they will fob you off even taking days and days and days to get back to you. A company that uses multiple names to do business should be avoided.

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Mr Kuji

We are very sorry to read your comments and we are disappointed to hear that you feel this way about our service.

Having reviewed our records, we are unable to find any recent correspondence from you regarding the issues mentioned. We always aim to respond to customer enquiries as quickly as possible — in most cases within 24 hours — and we certainly never intend to “fob off” any customer concerns.

We are very much here to help and would welcome the opportunity to look into this for you properly. Please contact us directly at:

otherenquiries@bce-uk.com

with your details, so we can investigate and resolve any outstanding issues for you as quickly as possible.

We take all feedback seriously and are committed to providing both quality products and professional customer service at all times.

Best Regards

The Riley Leisure team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Im loving it

Easy to order. Had an offer on which i took advantage of. Delivery was within time stated. Delivery drivers were lovely and helpful and even tried to dry their feet coming into the house carrying all the bits as it was raining. It was very well packaged. Took me ages to unpack and a trip to the tip to get rid of all the packaging. Husband built the table up without any problems. After using it Husband and son found the items could be better, such as the dart board had staples in but that's what I ordered. Next time I need to spend more to get what they prefer but for now the dart board, pool table and table tennis are providing hours of fun each night for the price of a couple of family meals out.

1 februari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Lynn,

Thank you for your 5-star Riley Leisure Review.

So pleased to hear that our online experience was so positive.

We love to hear of families spending time together around our cue sports products, and we hope your Riley BCE Pool Table brings many more fun memories for you all.

Keep potting!

Best Regards

The Riley Leisure team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful

Very helpful
Bit slow on the refund
Otherwise all good

8 juni 2025
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Mr K,

Thank you of your 5-star review.

Our team are always on hand to help, with all questions around our Riley BCE cue sports products and services. We hope to be of service to you again in the future.

Best regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The cue is CRAP

The cue is not perfectly straight and the cue tip is 8.5mm not 9.5mm as advertised and as I wanted.
Incredibly disappointed to see the cue and cue case covered in “made in china” stickers.
I thought I was paying for a cue made in the UK as the website indicates.
If I wanted a bent piece of bamboo cue I would’ve purchased from Temu.
Bitterly disappointed, I paid over $350.00 AUS for a piece of crap.
I would NOT recommend Riley Leisure to anyone.

31 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear John,

Sorry to hear of your review today.

Looking at our records, you have not made contact with us far.

All of our cues are designed in the UK. Our production cues are produced overseas to the highest standards. Whilst we have others cues that are custom designed and made in the UK to your specification. We offer something for all levels and budgets.

I'm afraid we don't have 8.5mm tips in our Snooker/8-ball pool cues range, these are all set between 9-10mm.

We would urge you to contact us through live chat or via the email address on our contact us page, so that we can understand your concerns.

Please get in touch, we are here and ready to help.

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PURCHASED ITEM

PURCHASED ITEM. DID NOT KNOW ONLY WAY THEY COMMUNICATE WAS ONLINE VIA A CHAT BOT. TRIED MANY TIMES. WROTE A MESSAGE BUT THE FUNCTION TO UPLOAD MY COMMENTS WAS NOT WORKING. EVENTUALLY OUT OF SHEER FRUSTRATION, STRESS AND EXHAUSTION. SENT THEM AN EMAIL REGARDING THIS. ONLY TO BE TOLD THEY HAVE (3) CHAT BOTS AND THEY COULD NOT SEE MY COMMENTS LISTED, IN ANY OF THEM. WHICH WAS A VERY STUPID RESPONSE. AS HOW COULD THEY SEE WHEN NOT THEIR CHAT BOT WAS NOT WORKING? HENCE EMAILING THEM. KEPT TELLING ME NO MESSAGES FROM WHERE THEY ARE DISPLAYED IN ANY (3) OF THEIR CHAT BOT. AGAIN. SOLE PURPOSE OF EMAILING INSTEAD. TOLD THAT THE PROBLEM MUST BE AT MY END. EVEN THOUGH PRIOR I HAD ANOTHER CHAT BOT CONVERSATION, DIFFERENT COMPANY WHICH WENT WELL. I EXPLAINED IN MY EMAIL THAT I AM SEVERELY DISABLED AND NAVIGATING A WEBSITE IS NOT SOMETHING I CAN DO WITH MY TWO NEUROLOGICAL CONDITIONS. WHEN BEING TOLD AGAIN, IT MUST BE AT MY END. I SENT THEM A SCREENSHOT OF HOW THE CHAT BOT WAS PRESENTING. THEY CONFORMED THAT BY SENDING ME A SCREEN SHOT BACK ASKING IF I COULD SEE THE BUTTON TO UPOAD THE COMMENTS. ALTHOUGH THEY HAD CONFIRMED THEY HAD SEEN MY SCREEN SHOT BUT IN RESPONSE TO THAY SENT ME AN EMAIL WITH SUPPOSEDLY A SCREEN SHOT OF THEIR CHAT BOT THEIR END. IN THEIR EMAIL, IT WAS NOT SHOWING THE IMAGE OF THEIR CHAT BOT. EXPLAINED IF NOT HAPPY, WILL SEND OUT A RETURNS LABEL (SAME EMAIL). THERE STUPID ATTEMPT TRYING TO PROVE IT WAS AN ISSUE AT MY END NOT THEIRS TOTALLY BACKFIRED AS IT ONLY DISPLAYING A BROKEN IMAGE ICON. ASKED EXACTLY WHAT WAS MY ENQUIRY. EXPLAINED I WANTED TO EXCHANGE MY ORIGINAL PURCHASE WITH BUYING A BETTER CUE AND ADDITIONAL ITEMS. ONLY AT THAT POINT, KNOWING I WAS WANTING TO SPEND MORE MONEY WAS WHEN THAT THEY STARTED TO BE NICER AND ACT MORE PROFESSIONAL AND HELPFUL. ALSO STOPPED TELLING ME THE ISSUE WAS AT MY END. ONLY TO RECEIVE AN EMAIL BACK TO THE WHICH WAS COMPLETELY UNPROFESSIONAL ON SO MANY LEVELS. TOOK OFFENSE FOR ME MENTIONING HOW I FELT MY EXPERIENCE HAD BEEN. STARTED TO CORRECT ME “THE CUSTOMER”, SAYING THAT THEY HAD BEEN PROFESSIONAL BEFORE I MENTIONED I WANTED TO SPEND SOME MORE MONEY. SURELY I AM THE ONLY ONE THAT CAN EXPRESS HOW “I FEEL” WHICH IS NOT UP FOR DEBATE. TELLING ME AGAIN I WAS WRONG FOR FEELING THAT WAY. THAT THEY TOTALLY DISAGREED. SENT A VERY STROPY EMAIL. DENIED THEIR BEHAVIOUR AGAIN MENTIONED SENDING A RETURNS LABEL. GIVEN WHAT I HAD EXPERIENCED UP TO THAT POINT. WHICH WAS ALMOST MET WITH BOXING GLOVES AND DENYING THAT THEIR CHAT BOT WAS WORKING (EXACTLY LIKE THIS ONE IS NOW). I’M SO ANNOYED, THAT ITS NOT MADE CLEAR THAT YOU CANNOT GET TO SPEAK TO A ‘PERSON” UNDER ANY CIRCUMSTANCES. HAD OF KNOWN THAT FROM THE VERY START, I WOULD NOT HAVE GONE WITH THIS COMPANY. ADDITIONALLY, VERY LIMITED OTHER RELATED ITEMS. DO NOT PROVIDE AN ENGRAVING SERVICE, AS MOST - IF NOT ALL OTHER SIMILAR COMPANIES. I’D LOVE TO SEND THIS ITEM BACK FOR A FULL REFUND. YET ITS A VERY STRICT RULES FOR A REFUND (EG. TIP OF CUE HAD NOT BEEN TOUCHED IN ANY CAPACITY). WHEREBY THEY WILL NOT REFUND YOU THE MONEY YOU’VE PAID IN GOOD FAITH GIVEN THE LEVEL OF UNPROFESSIONALISM WAS CERTAINLY CONSISTENT. I DO NOT TRUST THEM. AND BELIEVE THEY WOULD USE (1) OF THE RULES OF REFUND TO DENY ME A FULL REFUND. YET IF I WAS TO SEND IT BACK AND IT GOT DAMAGED IN TRANSIT WHICH IS A STRONG POSSIBILITY. I WOULD NOT GET SAID REFUND ALBEIT I HAVE NOT EVEN OPEN IT FROM ITS ORIGINAL PACKAGING. MANY SHOPS ARE ALL ONLINE NOWADAYS, BEING DISABLED/ HOUSEBOUND I’M AT THE COMPLETE MERCY OF THE COMPANY I’M DEALING WITH. GENUINELY BELIEVE GIVEN THE VERY CONTENTIOUS ATTITUDE THEY WOULD FIND ANY EXCUSE NOT TO REFUND ME. IF YOU HAVE AN ONLINE SERVICE ONLY YOU SHOULD ALSO HAVE A SCREEN READING SERVICE AND/OR A DESCRIPTIVE LINK FOR THOSE THAT HAVE TROUBLE COMMUNICATING WHATS WRITTEN.
FOR PEOPLE WHO CANNOT READ FOR WHATEVER REASON. EXTREMELY DISAPPOINTED WITH THIS PURCHASE AND HOW THEY TREATED SOMEONE WHO EXPLAINED READING THAT I AM NOT ABLE TO PROCESS THE INFORMATION HENCE NEEDING EXTRA ASSISTANCE. BY EMAILING I HAVE TO ALSO WRITE BACK TO THEM AND ANOTHER THING EXPLAINED I WAS DYSLEXIC AND EMAILING IS EVEN HARDER THAN NAVIGATING THEIR WEBSITE. DEFINITELY WOULD NOT RECOMMEND THIS COMPANY TO EVERYONE AND WOULD ALSO ENCOURAGE THEM NOT TO USE IT IN THE FIRST PLACE. THE WHOLE TIME DEALING WITH THE INSANITY DID ACTUALLY MAKE ME ILL AND ENDED UP THROWING UP, WHEN TRYING TO DEAL WITH A PURCHASE AN ITEM FROM THEM. TOTALLY STUPID YOU CANNOT GET TO SPEAK TO A PERSON. CUTTING CORNERS, IN ADVANCE THEIR PROFIT MARGINS BY USING TECHNOLOGY ONLY AND ABOVE ALL OTHER WAYS TO COMMUNICATE. YET I AM
NOW STUCK WITH THEIR PRODUCT AND ANNOYED I HAVE PAID FOR SUCH A POOR AND EXTREMELY UNPROFESSIONAL CONDUCT. AVOID USING THEM LIKE THE PLAUGE.

2 februari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Stefania,

We are very sorry to hear of your frustration and poor experience.

Our records show we did not receive any live chat communications, and when we eventually connected via email we believe our team acted professionally, courteously, and did their best to assist you.

We regret that the situation felt otherwise and apologise for any distress caused.

Should you have any further questions or wish to discuss this further, we are here to help.

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company is excellent

The company is excellent, and they provide fast delivery. The cue is of good quality.

1 februari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Lidiya,

Thank you for your 5 Star Riley Leisure Review.

It's great to hear we have met your expectations and provided an excellent service for you.

Should you require any Riley BCE cues sports products int he future, you know where we are!

Keep potting!

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant Delivery

They carried the pool table to my specified room of choice and was kind

10 februari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Mr Prasanna,

Thank you for your 5-star review.

We partner with an excellent courier service and they understand and handle our products well.

It's great to hear they could help you move the table.

We hope you enjoy your Riley BCE Pool Table.

Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Riley 11 3/4 cut is a great purchase. A superb cue.

Decided to change my Riley cue which I have had for nearly 40 years and purchased a Riley 11 3/4 cut. What a lovely cue, the craftsmanship is great and the feel and look of the cue is fantastic.

31 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Stephen,

Thank you for your Riley Leisure 5 Star review.

Our Riley England Cue Series, is one of our best selling ranges and we are so pleased to hear that the level of quality and craftsmanship is recognised by our customers.

Keep potting!!

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and efficient service

Fast and efficient service

31 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Lynette,

Thank you for your 5-star rating for Rileyleisure.com

We hope you enjoy your Riley BCE Cue Sports Equipment.

Keep potting!

Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The cue is amazing everything I hoped…

The cue is amazing everything I hoped it would be

1 februari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear David,

Thank you so much for your 5-star Rileyleisure review.

It's great to hear your cue has been received well and met your expectations.

We hope you continue to enjoy your Riley BCE cue sports products.

Keep potting!

Best Regards

The Riley Leisure Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arrived damaged

Arrived damaged. So typical, so much hastle and so disappointing.

6 februari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Leanne,

Thank you for your review.

We are sorry to hear your order has arrived with courier damage. Please note we have received your email also and one of the team will be in touch shortly to help resolve as soon as possible.

Best Regards

The Riley Leisure Team.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Cue is good but for the small tables (…

Cue is good but for the small tables ( pool, smaller size snooker table) and not for a full size snooker table, I had ordered a 9.5 size tip but it came with 9. Service was good.

26 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear MR Jan,

Thank you for your Rileyleisure review.

We are please to hear you are happy with the service. The cue you have purchased does indeed come with a 9.5mm tip and is suitable for all English/8-Ball and Snooker Tables.

We hope you continue to enjoy your new BCE Cue.

Keep potting!

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very receptive and responsive with my…

Very receptive and responsive with my issues
Haven’t used the cue yet but I’ve unpacked it and it feels great!!!

29 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear K-ra,

Thank you so much for your 5-star Rileyleisure review.

It's great to hear your cue has been received well and met your expectations.

We hope you continue to enjoy your Riley BCE cue sports products and can be of service again in the future.

Keep potting!

Best Regards

The Riley Leisure Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snooker cue

Very good service

28 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Andrew,

Thank you so much for your 5-star Rileyleisure review.

It's great to hear we have met you expectations with our service.

We hope you continue to enjoy your Riley BCE cue sports products.

Keep potting!

Best Regards

The Riley Leisure Team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Amazing cue looks professional

The delivery was quick, but the chat too a bit of time to answer.
The cue looks amazing.

25 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Sun,

Thanks you for your Rileyleisure review.

It's great to hear your cue has been well received.

With regard to our Live Chat, this is run my a human team, which can provide a more tailored, industry experience than that of bots.

Our team are always ready to respond as efficiently as possible, with regard to all aspects of our cue sports products and services.

We hope to be of service to you again soon.

Keep potting!

Best Regards

The Riley Leisure Team.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Missing gift pack

Delivery was quick and efficient. Product good but was supposed to come with a free gift package which was not added. Therefore actually cost 10% more than it was supposed to.

28 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Mike,

Thank you for your review.

We have reviewed your order, and would like to discuss the point you have raised further.

Please could you contact:

missingparts@bce-riley.com

Our team are ready and waiting to provide a solution for you.

We look forward to hearing from you.

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order quick delivery

Easy to order quick delivery

27 januari 2026
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear Andrew,

Thank you for your 5Star RileyLeisure.com review.

It's great to hear of your experience with our website and processes.

Thank you!

Best Regards

The Riley Leisure Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pool table and table tennis set

Had the Luke littler pool table set for the kids for Xmas.

While the table is great. The dart board if far to high to use and the pool cues and table tennis bats are quite poor and I have had to order better 1s to use

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riley Leisure

Antwoord van Riley Leisure

Dear GTRT-RILEY,

Thank you for rileyleisure review.

All feedback is taken positively and is used to fuel our development going forward. Please note that the Luke Littler Dartboard is an individual item and can be placed anywhere in the home and at a height you are find suitable for the users.

We hope you continue to enjoy your Riley BCE Table.

Best Regards

The Riley Leisure Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer