Road Buddy Reviews 

488
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I think this service is misleading. When asked to put a deposit it goes to the number you called, but then they dispatch a local tire replacement company to come out. So the 100$ deposit is really not... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Notre voiture est tombée en panne au début de notre weekend en Angleterre. Heureusement, l'hôtel nous a donné le contact de Road Buddy. Ils sont intervenus très rapidement et ont aidé à démarrer no... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From start to finish our experience with Road Buddy was very positive. Hazem arrived, assessed and made the repair to our transit van tyre quickly. He was very friendly, polite and professional.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Battery replaced late afternoon on Saturday. Called up and a specialist arrived within an hour. Nice guys who knew what they were doing and got the job done quickly. Cheaper than RAC, AA and more conv... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bandenwinkel
  2. ook in
  3. Bergingsbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Road Buddy is a company dedicated to delivering high-quality and professional service at the best rates possible to both private and commercial clients. The Road Buddy team has always provided 24-hour service for breakdown recovery, but we have since branched out to other services such as mobile tyres, car locksmith, and fuel drainage (for more information see the Our Services page). Our glowing 5-star reviews on Google prove the excellence of our services, expertise of our staff and rapid response times. Our company is fully licensed and insured. Our fully-licensed status ensures that your vehicle will be treated with the best care, so you can rest assured in the service being provided.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

488 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 4% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(488)

54 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Massive help!

I can’t recommend RoadBuddy enough! I got flat tyre in middle of London and I didn’t know what to do…despite some of the reviews I saw I decided to give it a chance and call them. They were very polite, kept me informed and the guy who came to replace the tyre didn’t even take 5 minutes to do it! It did take more than half hour but considering we were in centre of London I can’t complain! Hopefully I won’t need to use them again but if I have to, I won’t hesitate.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much Klaudia we are glad to help. Yes due to traffic in central London the ETA can change and thank you for the understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Easy booking, fitter arrived promptly and sorted everything in less than 30min.

24 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Safe, reliable, very efficient.

They were quick and efficient, and I was on the road again within two hours. Will refer friends & family.

24 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much we are glad to help

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The service I received from this…

The service I received from this company was horrendous, got horrible messages calling me 'cheap people who just take money from the government here'. I put a complaint in to road buddy about this at the time & they have just ignored it. I still have the text messages as proof of what he said to me, wish I could attach a picture to prove it.
Update to road buddy Comment:
Wow the lies just keep on coming don't they from this company. If u have proof of this dashcam footage then you won't mind uploading it & sending it to me as it's completely false. Me & the man at the roadside had no issues whatsoever. It was the man in the office that was sending abusive & racist comments. You reckon that man was sacked for having other similar issues with other customers also & begged me to take this review down so it doesn't affect your business but you completely ignored everything that I presented to you. My bank statements can prove that I paid you as I paid by card for all of it. I hope this review does ruin your business as you clearly have a lack of respect for your customers & people need to know exactly what you are like. If your claims are true then you don't mind a solicitor contacting you for defamation of character because I can prove in the messages that I wasn't rude even when he was being racist & your so called dashcam footage can prove your lieing about that also as I know a million percent that that did not happen. Plus I had emailed you & called you numerous times to sort this out which I can also prove from my call log & sent emails to which I had no reply from you at all. Black mail is hilarious, I said you can refund some money back from all the rude & nasty behaviour from your staff in compensation as you was begging this review to get removed so you won't lose any more money. You will lose a lot more money from this review being here then refunding me some money in compensation. Plus I didn't agree a price with the fitter, that was agreed with the person in the office who was sending racially abusing messages, so seems you have no idea what you are talking about. Plus I didn't call either for a receipt, it was in the messages with the racist.
Edit = 2/9/25 turns out hamza wasn't sacked from the company like they told me on the phone for his racist remarks as he's just confirmed in what's app that he still works fur the company from the same number he msged from before.

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Dear Jodie Jones. After speaking to the the fitter, we agreed to fit a brand new budget tyre for you for £260. You paid a deposit of £60 and the remaining amount was £200 to pay. When we checked our stock we did not have a budget tyre so we supplied you with a midrange tyre for the same price as a budget tyre. After fitting the tyre for you, you refused to pay the remaining £200 and wanted to pay £150 instead of £200. You drove off almost hitting our fitter ( we have the dashcam footage of the incident ). Later on you called us again and requested a receipt, our staff asked you to pay the remaining amount of £50 so we can issue a receipt but you were rude to our staff and our fitter who helped you on the roadside. You had no right to drive off and not paying the £200. Because you were rude to the staff he had to react to your comments. Our staff are fully trained and professional in their work and treat all the customers with respect and are helpful and keeps a very good manor with all out clients. This incident happened on 12 of March and after 4 months you decided to blackmail us and thinking that you will get 50% refund, that is crazy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommand!!!

I had a puncture in one of my tyres and was stuck on the side of the road, not sure what to do. I called Road Buddy, and they were absolutely amazing from the moment they picked up the phone. They arrived quickly, assessed the issue right away, and had my tyre repaired in no time.

The technician was professional, friendly, and clearly experienced. What really impressed me was how calm and efficient they made the whole process — no stress, no hassle.
Road Buddy turned a frustrating situation into a smooth experience. Great service, fair pricing, and fast response. I highly recommend them to anyone in need of roadside tyre help. Total lifesavers!

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much for your kind review and rating. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had to drive home from work with a flat…

Had to drive home from work with a flat tyre as it would not inflate ,when i got home the tyre was completely shot,Found RoadBuddy(Chesterfield) on google , gave the number a call and asked for a quote.
The booking process was easy and the gentleman i spoke to was very polite and helpful , within 1 hour as promised the tyre fitter turned up at my home and replaced 2 tyres as requested. He too was polite and very helpful (Thank you Edmir) I carnt praise these guys enough for the high quality service they gave me and all at a reasonable price as far as call out services go . Road Buddy (Chesterfield ) thank you once again

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much for your kind review and generous rating. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

13 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly and quick service

Notre voiture est tombée en panne au début de notre weekend en Angleterre. Heureusement, l'hôtel nous a donné le contact de Road Buddy. Ils sont intervenus très rapidement et ont aidé à démarrer notre véhicule. Notre weekend a été sauvé ! Rapide, amicale et pro, on conseille vivement !

Our car broke down at the beginning of our weekend in England. Luckily, the hotel gave us the Road Buddy contact. The mechanic came very quickly and helped us jump-start our vehicle. Our weekend was saved! Fast, friendly, and professional, we highly recommend them !

12 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much. We are glad to help you. I hope you have enjoyed your holiday in UK.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Change tire

Very helpful Everything was done very much to make someone arrive and change the tire in the car because my 3 -year -old daughter was with me and it was very hot despite my holidays and bad location I was given help I recommend it with all my heart

12 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

We are glad to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, friendly team, come out really quickly

6 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much for you generous rating. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

To jump-start service was great experience 👍

To jump-start service was great for the following reasons: I didn’t have to wait too long for someone to answer my call. Once I paid the half deposit I waited less than 50 mins for the mechanics arrival..he was courteous, polite and gave me useful advice about tge state of my battery!!

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic service

Absolutely fantastic service , great communication.

I would recommend this company and have already passed on their details to others , absolutely 10/10 service , communication , Amar the engineer was so efficient actually turned up in 15 minutes, was nice to the family and got the tyre replaced and had us back on the road in less then 30 minutes .

21 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Jake was brilliant on the phone. He got us a driver within minutes and we were home very soon afterwards. And very pleased with the brilliant price too. Very good company. Thanks John

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much for. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sunday morning and this company rescued…

Sunday morning and this company rescued my friend after a blow out on the way to a hospital appointment. Communication was great from start to finish.

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much. We are glad to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best experience I’ve had with a…

The best experience I’ve had with a company. I don’t ever leave reviews however I had to as they definitely deserve it. Communication was excellent from the get go. The fitter contacted me before arriving to confirm the battery and ETA, he was fast and friendly got the job done within no time. The price I would say compared to other businesses was extremely reasonable for a stress free fix. Thank you very much

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Thank you very much. We are glad to help

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID

Do not use this company!
I got a flat tyre on Saturday and contacted Roadbuddy to change my tyre. A '20 minutes away' fitter arrived three hours later and didn't have the right equipment to change the tyre. They abandoned the job. I have contacted them to ask for my money back and they say they don't have to as they sent someone. It's also a 'non-refundable deposit'. Seriously!! They have completely failed in providing the service I've paid for and really don't care. My car still sits 25 miles from home with a missing front tyre. Find someone else who can actually change a tyre and don't waste your time with this company.

UPDATE : in response to Road Buddy’s comment, I have supplied details of all booking correspondence between myself and Road Buddy….and still waiting on a response.

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Deae Hels, We can not find any booking with this number. did you use another number to call us if yes please send me that number. Thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service. I paid for someone to come and tow my car at a specific time and gave 7 hours notice. They agreed to this time slot and took a 60 pounds deposit payment.

Noone turned up to tow my car, I therefore contacted the company and they refused to help me. They said they would look into things and never got back to me. They did not provide me with the drivers number and therefore I was left waiting with my car.

I was supposed to be taking my car to an appointment at webuyanycar but had to cancel the appointment.

An hour and a half later the driver messaged me to say he would be 45 minutes late. I messaged to say the appointment time had been missed now and it was too late.

The company are refusing to pay me back to my deposit even though I did not actually receive a service. The driver had actually informed the service to tell me he would be very very late due to certain circumstances but they did not pass this on.

They have been hard to communicate with and I feel robbed. I advise people to never ever book through this company as they do not care for their customers and have taken my money without delivering or helping in anyway.

An absolute shame.

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Overcharged

Called road buddy after sustaining a puncture en route to London Was quoted £480 to replace the tyre on my X6 which is expensive but it was imperative that I reached London that day. I specifically requested a mid range tyre and repeated that I did not want a budget option. The person on the phone confirmed that a mid range tyre would be fitted but in fact it was a budget one which I am not happy with and have been hugely overcharged as a result. Have messaged and emailed but had no response.
Edit: I have since had responses but you claim the extortionate amount was due to my late night call out (it was 10am) An Accelera tyre is a budget tyre with a price tag to match. A rival company quoted me less for a mid range Continental but unfortunately due to my urgent situation I had already paid you thinking you would supply a good quality tyre as requested for £480!

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Road Buddy

Antwoord van Road Buddy

Dear Joanne Baker. I spoke to you on the phone and sent you Whatsapp messages. The tyre that we fitted is a Midrange tyre nota a budget tyre.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer