Schiphol langparkeren 3
Had gereserveerd maar kon er -‘‘s nachts op kenteken toch niet in. Toen maar kaartje genomen maar kon er niet op kenteken uit. Werd aan zuil zeer vriendelijk te woord gestaan en hoorde dat van àlles geprobeerd werd om me te helpen maar het lukte niet. “Als u naar de uitgang rijdt dan meldt u zich weer en gaat het zeker lukken”. En inderdaad vlotjes en vriendelijk. Goede werknemer daar. Jammer dat in-, en uitrijden niet lukte maar dat kon de pret niet drukken.
2-SFR-48







