Photomart Reviews 

47
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered a spare part for my godox speedlight but they sent the old plastic version which breaks very easily and not the updated metal one. Since the £10 shipping is non-refundable I have kept it but... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Another fantastic effort by the team at photomart. Printer went down 2 days before an event. They sent me a replacement next day and repaired mine in super quick time. Can't fault them and have alw... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bought a DNP printer from Photomart for an event the coming weekend. It was a beautiful printer but I noticed it had some trouble printing the 2nd photo. I called and Aaron was very p... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just a few words , I had an issue with my DNP 820 Printer. After reaching out to various people I gave a photosmart a call and explained the issue I had been having. A gentleman on tech support by... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fotowinkel
  2. ook in
  3. Groothandelaar

Geschreven door het bedrijf

Photomart is a trusted UK-based distributor of professional photo printing equipment, media, and studio accessories. With over 30 years of experience, we proudly support event photographers, studios, retailers, and photo businesses across the UK and beyond. From industry-leading dye sublimation printers by DNP and HiTi to high-quality photo strut mounts and lighting solutions, we offer everything professionals need to deliver outstanding results. Our customers rely on us not only for quality products, but also for expert advice, fast technical support, and a friendly, knowledgeable team that’s here when it matters most. Whether you’re placing a bulk order, visiting our London showroom, or calling for printer support, we’re committed to providing exceptional service every step of the way.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

47 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(47)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered a spare part for my godox…

Ordered a spare part for my godox speedlight but they sent the old plastic version which breaks very easily and not the updated metal one. Since the £10 shipping is non-refundable I have kept it but very disappointed. I won't be ordering spares from here again. Looking at it they have the cover on the shoe in the photo so I didn't see it was a plastic one. Had that not been on it I wouldn't have made the mistake.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Hi Adam,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with the hotshoe you received.

We would just like to clarify that the plastic hotshoe supplied is a standard Godox spare part that we continue to stock, rather than an incorrect item being sent. We also stock the newer metal version separately, which is available for purchase. There are multiple photographs on the product page showing the plastic hotshoe, although we appreciate your feedback that the protective cover in some of the images may have made this less obvious to you.

When you contacted us, we were happy to accept the item back and waived our usual 15% handling fee as a gesture of goodwill, even though the item had been opened. Unfortunately, we could not refund the original delivery charge as this was the cost incurred in sending the order via DPD.

We’re sorry that the purchase was not what you expected, and we appreciate your feedback regarding the product images. We will take this on board and look at whether we can make the distinction between the plastic and metal versions even clearer for future customers.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Another fantastic effort by the team at…

Another fantastic effort by the team at photomart.
Printer went down 2 days before an event.
They sent me a replacement next day and repaired mine in super quick time.
Can't fault them and have always delivered beyond most other companies.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They saved my butt.

I recently bought a DNP printer from Photomart for an event the coming weekend. It was a beautiful printer but I noticed it had some trouble printing the 2nd photo.

I called and Aaron was very professional, helpful and immediately gave some resolutions and references to try. He also patched me up to their engineer Mr. Iliyan Hristov. When I mentioned the problem and sent over some photos, he immediately spotted what was causing the error and got the printer working in less than 5 min. He was thorough and specific with all the instructions.

Very grateful to the team.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you so much for your fantastic review.

We're delighted to hear we could help get everything working before your event. We know how important it is to have equipment you can rely on, especially when you're working to a deadline.

We'll be sure to pass your kind words on to both Aaron and Iliyan. They'll be pleased to know their support made such a difference and got you back up and running so quickly.

Thank you for choosing Photomart. We wish you every success with your events, and if you ever need us again, we're only a phone call away.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service

Just a few words , I had an issue with my DNP 820 Printer. After reaching out to various people I gave a photosmart a call and explained the issue I had been having.
A gentleman on tech support by the name of Iliyan Hristov gave me step by step instructions over the phone. His knowledge and expertise was a great help.
Just thought I would share my experience with others.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for taking the time to share your experience.

We're delighted to hear that Iliyan was able to help get your DNP DS820 back up and running. Technical issues can be frustrating, so it's great to know his knowledge and clear step-by-step guidance made the process easier.

We'll be sure to pass on your kind words to him. Feedback like this means a lot to the team.

Thank you for choosing Photomart, and we're always here if you need any further support.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Iliyan You’re the best!

I want to leave a great review for Iliyan Hristov at Photomart for the outstanding help he gave me with an IT issue on my WCM Plus printer kit.

I had been struggling to resolve the problem and couldn’t get the support I needed elsewhere, but Iliyan stepped in and helped when no one else could. He was patient, knowledgeable, and extremely professional throughout the whole process. He quickly understood the issue, explained everything clearly, and made sure the problem was fully resolved.

His technical expertise and willingness to go the extra mile made a huge difference. It’s rare to find someone so dedicated to customer support and genuinely committed to helping.

Thank you, Iliyan, for your excellent service—I highly recommend both you and Photomart!

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you so much for your wonderful review.

We're delighted to hear that Iliyan was able to help resolve your WCM Plus issue and provide the support you needed. He takes great pride in helping photographers and businesses get the most from their equipment, and your feedback is a fantastic reflection of his dedication and expertise.

We'll be sure to pass your kind words on to him. Knowing that his patience, technical knowledge and commitment made such a positive difference will mean a great deal.

Thank you again for your recommendation and for choosing Photomart. We're always here if you need us.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amasing price & service!

Ordered Godex 860 flashgun at this company. The price was at least 1/3 lower than at competitors' sites. The order has been delivered next day. Absolutely great. The only drawback is the website. Needs some optimisation. I was not able to create account in Chrome. Used other browser

22 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for your fantastic review.

We're delighted to hear you were happy with both the price and the service, and that your order arrived the very next day. We work hard to offer competitive pricing while maintaining the high level of support our customers expect.

We also appreciate your feedback about the website. Feedback like this helps us identify areas for improvement, and we'll make sure it is passed on to our development team.

We hope you enjoy your Godox flashgun and look forward to serving you again in the future.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Julia is a pleasure to work with at…

Julia is a pleasure to work with at Photomart, always helpful and knowledgeable with all products and the service she provides is second to none.

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for your kind words. We're delighted to hear that Julia has been so helpful and knowledgeable. She takes great pride in supporting our customers, and your feedback means a lot.

We look forward to assisting you again soon.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Julia is a superstar

Julia is a superstar! Everytime I email she is always on the ball! Ive never gone anywhere else!

23 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for the lovely review. We completely agree, Julia is a superstar and we’re lucky to have her.

It means a lot to hear you’ve stayed with us and we truly appreciate your continued support.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New Laptop and Printer driver issues/ now resolved

I was in a bit of a pickle as my new MSI windows 11 Laptop is new to me.
I want to hook it up with my Mitsubishi dye printer as my old Dell inspiron has a smaller screen and I didn't know how to progress with this as Mitsubishi do not support with the drivers like in the past.
I called Photomart who I have used over the years and remembered there was a tech specialist named Illiyan who was always helpful back in the day when I bought my first dye sublimation old Kodak printer.
I sent Illiyan an email after contacting thebphotomart team.
And his response was swift and very helpful and he provided me with the current 64 bit drivers I required to set up the new 17" Laptop with my oldie but goodie Mitsubishi printer.
There was no one else I could have contacted and the online help bia Google was long and no answers
So this Tech man has been a god - send and he knows his stuff and help me install the drivers on the laptop
So now I.am ready for this weekend event
Illiyan was very courteous and professional when I called him direct as I am not technical , and he has made this possible

Giving thanks he's still at Photomart and on the other end of the phone

Will

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you so much for your kind and detailed feedback, Will. We’re really pleased to hear that Iliyan was able to help you get everything set up in time for your event.

It’s great to know his support made a difference, especially when dealing with older equipment and newer systems. We’re proud to have him on the team, and your words truly reflect the level of care and expertise he brings.

We appreciate your continued trust in Photomart and wish you the very best with your upcoming event.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would not recommend them

Would not recommend them. I purchased a studio lighting kit which included an umbrella and soft box. They never sent the soft box and when I contacted them they made up all sorts of excuses telling me that I didn’t not click each item individually even though I ordered exactly what was on their website as a complete kit. Then as a gesture of goodwill the manager sent me another umbrella which is of very inferior quality. The reflectors I also had to order separately as now I did not have a soft box, did not even fit the lights at all and they refused to take it back saying it was past the date to return in spite of me never being happy from the first instance. They will lie and do everything to avoid you after they have got your money. Not a trustworthy company at all !

21 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Hi Lisa,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re really sorry to hear you’ve been left feeling disappointed.

We do regret that things didn’t go smoothly with your order. We tried to resolve the missing softbox at the time by sending an alternative at our own cost after you agreed, but we completely understand that this wasn’t the solution you were hoping for. We’re also sorry to hear that the reflectors weren’t compatible with your setup. While our returns window had passed as there was a 7 week gap when this was brought to our attention, it’s clear you’d been frustrated from early on and we’re sorry if that wasn’t properly acknowledged.

We never want a customer to feel ignored or let down. Your feedback has been shared with our team and management so we can review how we handle situations like this moving forward.

Best wishes,
The Photomart Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service terrible company do…

Terrible service terrible company do not trust them they lie for their teeth and make up stuff on the spot if you have a chance to buy anything you need do not go to this company find someone else save your money save your time

2 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Hi Jack,

We’re sorry to hear you felt this way and truly regret that your experience left you disappointed.

We always aim to resolve matters fairly and within the terms agreed at the time of purchase. In this case, the item was dispatched following a confirmed change to the order, where there was no written request for cancellation beforehand, which is why it was processed as normal with the changed address.

Once the parcel was refused at delivery and returned to us unopened, we offered to issue a refund minus the courier charge, which is standard for refused B2B deliveries. We appreciate that you disagreed with this approach, and we’re sorry it led to frustration.

We’ve taken note of your feedback and will continue to review how we handle these situations to ensure clarity for all customers going forward.

Best wishes,
The Photomart Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service, terrible product and total liars

Terrible service, website crashed at payment, tried several methods to contact and was completely ignored til I chased them 3 times on the phone! Lied in a Facebook review reply saying they didn’t have contact details when I gave my email in the Facebook message (which was apparently unclear!?) they said I did not email which was a lie as I have the sent email, and I had to tell them the price was different to what theirs website took from my card as that product was actually out of stock! The guy on the phone couldn’t care less if he tried!!!

To add insult, the product is flimsy and cheap looking, yet a similar price to another supplier of much higher quality!

11 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Hi there,

We’re really sorry to hear about your experience, it’s clear this situation caused a great deal of frustration, and that’s never what we want for any of our customers.

We completely understand how disappointing it must have been to encounter issues at checkout and then feel ignored when you tried to follow up. We aim to respond promptly across all channels, and we’re sorry if your messages weren’t picked up as quickly as they should have been.

With regard to the pricing error and stock issue, we acknowledge that our system allowed a payment to go through for an item that had just gone out of stock, and for that we sincerely apologise. We’ve since been reviewing our inventory syncing and online checkout process to help avoid this happening again.

We’re also sorry to hear that the product didn’t meet your expectations. Since this review, we have changed manufacturer of mounts, taking what you said on board and now supplier higher quality mounts.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!! Your return will cost a lot for you. Will never buy again

Avoid!!! Bought item for 817£. Decided to go for another studio lighting and after 7 days wanted to make a return and buy another light. First of all there were no information about the return (in the email or in the invoice/delivery slip), emailed them, no respond for 3 days, after 4 more emails, finally responded saying: "we can arrange collection for you it will be £15.00 + vat and 15% re-stocking fee!!!! Just count 15% from the amount of 817£! I have not even open my box with delivery. My delivery was still packed as received. And I will have to pay for restocking? For just putting the item on the shelve again? Will never buy from them again and not recommend to others! Avoid!!!

23 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Hi Leva,

We’re sorry to hear you were unhappy with how your return request was handled, we understand that switching products can sometimes be part of the process when setting up a studio, and we regret that this experience left you feeling let down.

As a B2B supplier, our terms differ slightly from consumer retail sites. Our return policy, which includes a standard 15% restocking fee, is clearly stated on our website and is in place to help cover the handling and processing costs involved, even when an item is unopened. We appreciate that this may have come as a surprise, especially if the return information wasn’t immediately visible on your delivery paperwork, and we’ll review how we can make those details easier to find going forward.

We’re also sorry for the delay in replying to your emails. That’s not the level of service we aim to provide, and we’ll be looking into what caused the communication gap in this instance.

Thank you again for your feedback, we value it, even when it's critical, as it helps us improve.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery in trouble times

29 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you so much for your kind words! We’re really glad we could get your order to you quickly, especially during challenging times.

At Photomart, we’re proud to offer the latest cut-off times of any UK distributor: orders placed by 5:30pm by phone or 6pm online are dispatched the same day. It’s just one of the ways we aim to keep things running smoothly for our customers.

Thanks again for your support, we look forward to serving you again soon!

Best wishes,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time using Photomart I have too…

First time using Photomart I have too say very impressed Julia was fantastic went the extra mile and then some
Great to see such good service snd competitive pricing 5*
Regards
Eddie

21 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for the fantastic feedback, Eddie. We’re so pleased to hear your first experience with us was a great one, and we’ll be sure to pass your kind words on to Julia.

It means a lot to know our service and pricing made a strong impression. We look forward to helping you again soon.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Smiles.

Not bad.. smiles.

13 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thanks for the smile! If there's ever anything we can do to turn "not bad" into "excellent," we're here to help.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helped when we ran out of paper with…

Helped when we ran out of paper with urgency
Really good service

11 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for your kind words. We're really pleased we could help in a pinch and get you the paper you needed quickly.

We’re always here to support you when it matters most.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good paper prices

3 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for your feedback. We're glad to hear you're happy with our paper pricing.

Just as a reminder, we also offer a price match guarantee. If you find the same product cheaper elsewhere, let us know and we’ll do our best to match it.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

31 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for your review. We’re glad you were happy with the service.

Best regards,
The Photomart Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good delivery and arrived in good time

Good delivery and arrived in good time
No issues

29 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Photomart

Antwoord van Photomart

Thank you for your feedback. We’re pleased to hear everything arrived on time and without any issues.

We appreciate your support and hope to serve you again soon.

Best regards,
The Photomart Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer