Oplichting
Zeer slechte ervaring met Shopesteem.com. Bestelling geplaatst en betaald, maar nooit iets ontvangen. Meerdere keren gemaild, maar er wordt gewoon niet gereageerd.
Geen klantenservice, geen communicatie en geen levering. Dit geeft mij een erg onbetrouwbaar gevoel.
Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.








