Souvenier
Artikel besteld, zou op voorraad zijn. Wacht nu al meer dan een week op mijn spullen.
Vaag bericht dat er vertraging is met het inpakken 😜.
De meneer is zeker ziek.
Kortom vage beloftes, mijn advies NIET KOPEN.
Website doet vermoeden dat het een NL bedrijf is, maar niet dus.








