Sloty Reviews 

197
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never had a problem withdrawing any winnings,, sometimes takes a few days but have always been paid out

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Leider kann ich auch nichts gutes über dieses Casino berichten warte jezz schon mehr als 1 Monat auf eine Überweisung dess Gewinns bis Dato wird er immernoch Bearbeitet. Hab auch dess öfteren den Supp... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

worst casino ever. uploaded my documents and im still waiting after 3 weeks for it to be verified, this casino is a SCAM do not USE they do not PAY you when you have WON, ive sent 4 emails and ive sti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been trying to make a withdrawal since October 2021. It’s now July and they have finally managed to make the payment to me. Several poor chat experiences, blocked without reason once also (I self excl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Casino

Geschreven door het bedrijf

Sloty casino is an online casino dedicated to delivering an out of this world gaming experience where you will be kept on the edge of your seat, as you enjoy an exhilarating adventure above the clouds.


Contactgegevens

  • Water Street, XBX 1301, Ta' Xbiex, Malta

  • sloty.com

Houd rekening met het volgende

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

197 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(197)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible site

Terrible site. Charge you 15% fee to withdraw. And takes a week to get the money. Won’t ever play this site again

27 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Dear Christopher,

We have looked into your account and can see your withdrawal was paid out on the 28/04/2021.

Should you have further queries, please do not hesitate to contact us.

Regards,
Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I joined Mr sloty deposited was asked…

I joined Mr sloty deposited was asked for my I'd all account verified I won some money went to withdraw u can't withdraw anything under 100 pound so played on won 100 pound account verified already withdrew its 7 days since my win u can deposit any way but apparently can only withdraw via bank transfer so withdrew during the week messaged them they said it can take 7 to 21 days via bank transfer and my funds had not even left them 7 to 21 days for any casino to pay out is a joke as everyone else can pay out same day or a couple of days still no payout still waiting no sign this company is the biggest joke ever don't use them the gd reviews I've read m stated was paid out in just over 2 days aye right don't use them it's a complete and utter joke

23 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you work for these people you deserve to be robbed yourself you scum

They make excuse after excuse and use small print terms and conditions to avoid paying you your money. They are a scam site the same as all of the Genesis sites. If you plan to play just don’t expect to collect your winnings if you get any.

22 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Dear Jack,

We can see that an email was sent to you on the 26/04/2021 informing you about the status of your withdrawal.

Should you have further queries, please do not hesitate to contact us.

Regards,
Sloty Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Personally, I had a smooth experience

Reading the previous reviews I was wary, but my experience has been the complete opposite of them. I deposited £50 and requested to withdraw £1040 at 9pm, 3pm the following day I received an email saying that the withdrawal had been processed and the money was in my account that same day.

7 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Daniel,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve read a lot of bad reviews which…

I’ve read a lot of bad reviews which had me quite worried.. I recently signed up and won a bit of money that I was withdrawing.. but all I can say I I’ve not had any problems it took just over 2 days from withdrawal to money in account..
Enjoying the site, good selection of games - will be playing again there :)
Cruelladevil

3 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never ending story

Hello there! First I wanna apologize for my bad English. Will try explain all my situation with all details. At 3rd March I made two withdrawal from słoty casino, *this was my 2nd and third withdrawal). First withdrawal come in few days without any asking of verification of documents. At 5th of March I revived email about verification, what I need to add in my account. Of course I add that, because for me its normal. So I add in website platform my passport, my both side of debit card and newest bank statement to showing my address. I received email about verification will be from 24-72h. After 5 days when I didn't receive an answer I came to live chat asking whats going on. They told me, all its good documents are fine and they apologize for delayed. In few days I should receive money in my bank. Nothing change in few days, so every days I was talking on chat was going on why i didn't receive anything, and again I hear apologize for that. In live chat at 12th March one of support member tell me to talk with they at 10am, because now they cant send request to doc department (was 4:40 morning), Im trying explain Im working that time, and if he can to that because I need that money to cover my debt. After that I hear straight answer - my account its self excluded because of debt and I receive email i request of that. (i get copy of that chat when I request just about money). Honestly, I dont wanna get nothing more with this company but when im Self excluded I cant talking in chat Im feeling now this was just to blocked my from live chat.

I send this same day email, expalin everything how Im feeling, how long Im waiting with pending withdrawal and verifcation. atter two days I revive email about my documents. Its missing now back of my debit card! But one week ago I hear in chat all documents its fine! So again I send photos and video (because probably they will told me its not that card). And again I get ready answer you verification will be from 24-72h....

I cant sleep everyday Im checking my mailbox and looking for any answer but nothing....

And maybe for you will be funny..all this two withdrawal its total for around 370GBP, for you maybe its nothing but for me now every GBP its important. I cant sleep all this stress around and everything was not worth to go play in that casino.

15 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi,

Thank you for your review, and we are sorry to hear that you have encountered these issues with the processing of your withdrawals.

Understanding your frustration, please let us point out that as a regulated gaming company, we are obliged to carry out all the necessary checks on our players accounts. Unfortunately, these checks can sometimes take a bit longer than anticipated, especially in times of high level of player contacts, and we would like to apologize for any inconvenience this may have caused.

It is impirtant to also state that as a responsible gaming casino, the safety of our players is of utmost importance to us. Any account will be self-excluded if any alarming comments are made, but this would not affect any of your pending withdrawals. These will still be reviewed and processed accordingly.

We can now confirm that all pending withdrawals have been paid out accordingly, and you should have received the funds to your account by now.

Should you require any assistance, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist!

Kind Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't waste your time, you can't deposit!

Was actually quite decent when I joined, but to deposit I now have to send them bank statements, payslips, you name it. Total invasion of privacy. So I've now closed the account. It's a shame they're willing to drive hoardes of customers away with this militant approach.

12 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Dear Richard,

As per our regulators we are required to to request for documents in order to verify accounts of our customers.

As stated in our T&C's on site:
5.4. By agreeing to the Terms, you authorise us to undertake verification checks as we may require ourselves or may be required by third parties (including, regulatory bodies) to confirm your identity and contact details and to prevent money laundering (the "Checks").

Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us.

Regards,
Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cant even give a zero rating but if I…

Cant even give a zero rating but if I could it’s exactly what would be given do not use this site winnings are non existence they don’t seem to want to confirm a withdrawal it either gets bounced back to your account or there is always an excuse as to why it was never accepted. 7 times I have attempted my withdrawal and yet again still nothing have never come across a casino site like this before, don’t get me wrong great selection of games but doesn’t seem like you ever get paid out the good reviews must be paid for because there no chance someone has had a good experience here

14 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Matt,

Thankyou for your review, and we are sorry to hear that you have experienced issues with your withdrawal request.

We have tried to contact you privately via this thread to request further information, as with the details provided on this thread we were unable to locate your account, but we have received no reply.

Please get in contact with us so that we can have a look at your account and check what the issue is, should you wish for us to investigate further. In certain cases there could be a technical issue from the payment providers which can cause withdrawals to bounce back, but once you give us further information we can check properly for you.

Kind Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Requested withdrawal 01/01/21 and…

Requested withdrawal 01/01/21 and automated email said payout will take 7-21 days. After 19 days noticed the funds had been added back into my balance. Live chat and email support stated ‘sorry due to an error withdrawal was cancelled please make a second”
Made a second and 24hrs later same thing happened. Given same excuse ‘error’
Now made third request whilst on live chat and still awaiting payout. Stay well clear people

25 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Minty,

Thank you for your review, and we are sorry to hear that you have encountered issues with your withdrawal request.

We have tried to contact you privately via this thread for further information, as we could not locate your casino account with the details provided, but we have received no reply.

Please get in contact with us so that we can investigate this issue further for you.

Kind Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't play Ok people this is for all…

Don't play Ok people this is for all the people qsloty.com or any online casino that relate to this casino I won 21000 dollar I have prove pictures I have conversation with the support team I waited 4 days asking this support agent cash out my money I send all the documents necessary to be verified not only that ever day 4 days I twice to 3 time I with go end ask questions about my cash out the with always tell me this something over end over until I started checking the reviews online that when I find out this casino is fake the steal people money the don't let you cash your money out carefully the are very big scam artists the will make you believe anything do not play at there casino don't play also I am form canada I will make sure your in the news so all canada find out about your casino thank you for stealing my money sloty.com don't play read my reviews do not play at this casino

22 december 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

worst casino ever

worst casino ever. uploaded my documents and im still waiting after 3 weeks for it to be verified, this casino is a SCAM do not USE they do not PAY you when you have WON, ive sent 4 emails and ive still heard nothing. also they claim there is a 24/7 live chat witch is bullsh**t it keeps putting me onto automated service, FYI thats ny husband under mine pretty weird how we have both had had different experience from this site,

15 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Dear Ainsley Mccallum,

We have reviewed your account and we are still waiting for some documents from you in order to be able to process your withdrawal.

We kindly ask you to send us the relevant documents and we will be able to proceed with your request as soon as possible.

Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us back.

Kind Regards,

Sloty Casino

Update 14/10/2021:

We would like to inform you that your account has been reviewed by the relevant team and you have received an email with an update on your account. We kindly ask you to refer to the email we sent you on the 15/10/2021 to review the status of your account.

Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us back.

Kind regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great site seems to be fine for me had…

great site seems to be fine for me had some withdrawals some nice wins also

3 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi J James Fairley,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us, and congrats on your winnings! :)

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance, we will be more than happy to assist.

In the meanwhile, we wish you the best of luck for your future within our casino, and we hope to see you playing with us again!

Kind Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best online casino

I don't understand all the negative reviews, truly.
These people must simply not have followed what every casino asks for deposits/withdrawals.

I have played a lot on this casino. Lost a lot too, but that comes with gambling.
I am fortunate enough to be part of their VIP program. Best fidelity system ever AND god their support should be a standard for all online casinos.

Lots of games. If you are looking for a casino to play online, give them a try.
Don't forget, play responsibly.

23 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Marc,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to hear that you have enjoyed your time with our casino! We are always working on providing the best experience to our players, so we are glad to see that you are happy with us :)

Please feel free to contact us should you require any assistance, we will be more than happy to help.

In the meanwhile, we wish you the best of luck for your future within our casino, and we hope to see you playing with us again.

Kind Regards,

Sloty Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Accused me of giving them the wrong…

Accused me of giving them the wrong bank details for my withdrawal ( I know them off by heart) it’s over a month now and still no payout of £315 just keep getting the same reply blaming me for “the wrong details” stay well clear

3 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Irene,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that you encountered these issues with our casino.

Understanding your frustration, please note that the verification process is standard for all our players. This can be applied either at the registration, deposit or withdrawal stage, this is also stated on our terms and conditions which we ask all players to accept upon registration.

Once all documents are sent in correctly and the account is verified, only then would we be able to proceed with the withdrawal request.

We have tried to contact you privately via this thread for further information on your account, as we have not been able to locate it with the details provided, but we have received no reply.

Please do not hesitate to contact us should you have any questions, our Live Chat is available 24/7 and our agents would be more than happy to assist in the best way possible!

Kind Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Keine Empfehlung von mir

Ich hab Sloty schon länger nicht mehr gespielt, immer wieder ist nichts passiert bei eine Einzahlung 50-100 Euro Kaum hoch gegangen und große gewinnen gab es nicht, nur kurz bevor mein Geld fast weg war hat er immer 2 Bücher gezeigt mehr ist da nicht passiert dann war ich schon mit 3000 minus, am Ende wollte ich es auch unbedingt wissen hab eine Einzahlung 500 Euro getätigt auf 50 runtergespielt letzter Dreh bam freispiele bei 50 Euro nur 4000 Euro Gewinn ist eher madig aber hab es mir dann ausgezahlt und mein Konto sperren lassen. Ich möchte da nie wieder spielen, eigentlich nur ein Stern verdient.

Ich werde nach und nach alle Casinos bewerten wo ich jemals gespielt und ausprobiert habe. Ich spiele seit über 10 Jahren regelmäßig Online Casinos und könnte für denn ein oder anderen Hilfreich sein. Gerne könnte ihr auf meinen Profil sehen welche gut sind nicht das welche abgezockt werden.

29 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hello Pelz Andreas,

thank you for taking the time to review us, we are sorry to see your review, please note that slots have no memory and every game round is unique and can't be based on the previous one, this means that slots do not know if you won or lost in the previous games/spins.

Every round is unique and generated by the RNG (Random Number Generator) and we do not have any kind of control on it. We are sorry for your bad luck, please do not hesitate to contact us if you need any other information or assistance.

Regards,
Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this casino operate by Genesis Global…

this casino operate by Genesis Global Limited they have all new scamming methods to scam you . you can not do anything .

27 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Mrqaidi,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that your experience with us was not pleasant. Please let us point out that as a regulated casino, we are constantly monitored by the relevant authorities to provide fair play to all our players. We also have procedures in place according to the guidelines set by the regulating authorities, which we follow on a daily basis.

Unfortunately, we were unable to locate an account on Sloty Casino with the details you provided. Please feel free to contact us should you have any questions, our Live Chat is available 24/7 and we are sure that we can assist you.

Kind Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bank card hacked after playing at this casino

I agree with the previous review, played at this casino and a couple of days later my bank card was used to attempt numerous different purchases at different merchants. Thankfully I got a text msg asking if it was me, as soon as I said no, I received a call from the fraud department at my bank. Will not be playing at this casino anymore.

24 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Kelly,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that you have encountered this issue with our casino. We have tried to find your account with the information you provided, but we were unable to locate any existent account under the provided credentials. May we please ask you to confirm that you were in fact playing on Sloty casino? If so, can you please double check the details provided?

Please feel free to contact our support department, Live Chat is available 24/7 or you can also contact us via email. Once we have the correct details we would be able to investigate this further for you.

Kind Regards,

Sloty Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY

STAY AWAY. Verified my account with them and the very next day for a few days I had money taken out of my bank account- nearly £300 gone.

19 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Amy,

Thankyou for your review.

Please note that we have tried to locate your casino account with the details you have provided, but we were not successful. May we please ask you to confirm your details and also confirm that you have an existing account with Sloty Casino for us to look into this further for you?

Feel free to contact our support, which can be reached either via e-mail or Live Chat, available 24/7. We look forward to hearing from you!

Kind Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delayed payment for 7 months

I have been waiting since the beginning of March for a withdrawal from Sloty Casino for the amount of £888
I continually receive the following message when asking for an update:
"I checked your account and I can see it has been fully verified but the withdrawal is still pending. I have just escalated it internally to speed up the process again and you will receive an email shortly. Apologies for this inconvenience, we will do our best to sort it out"

I am not sure why or what is causing the delay having supplied them with several verification documents, all of which they say have now been verified..

I am becoming very concerned with this Casino. They seem to delay the payment continuously as a result I highly suggest staying away from this casino even if their UK license is reinstated. It's clear to see why it was removed in the first place.

I have been on live chat over 20 times asking on updates only to be told I will be contacted via email.

I never receive any emails on the status of the withdrawal or any updates in general, despite being told that I will.

I am looking for a reply from Sloty stating the payment reference number and an explanation as to why it has taken months to receive my withdrawal.

19 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Richard,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that you have experienced such issues with your withdrawal request. After reviewing your account, we have noticed that there are a few documents which are missing in order to complete your verification. The latest email was sent to you on the 19/09 advising you of the required documents. Please go through this e-mail for further instructions, and if you have any questions feel free to contact our support department via email on support@sloty.com.

We understand that the verification process can be frustrating for our customers, but we are obliged to carry out necessary verification checks on our players at any stage. This is also stated in the terms and conditions, which you are asked to accept upon registration.

We look forward to hearing from you!

Kind Regards,

Sloty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got a reply from sloty asking me to contact live chat but my account is suspended, absoulutly diabolical response I want my money backI deposited £15 and it said declined so…

I deposited £15 and it said declined so seconds later I tried again successful, so 15 in my account I checked my bank and 2 lots of money came out so I contacted them after many emails explaining they owe me £15, it's like I'm asking for the impossible I was told it takes several days to refund, what a joke I'm only asking for My money also was told I could have a bonus instead so that means wagering MY OWN MONEY, never heard of anything so stupid in all my life, will not be back if I don't get my money

5 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sloty

Antwoord van Sloty

Hi Christina,

Thank you for your review.

We are sorry to hear about the issue you encountered with us. Unfortunately, with the details you provided us, we could not locate any deposits which you are mentioning, therefore we invite you to contact our Live Chat so that we can have this checked for you as soon as possible.

Please note that if a double payment is made in error, players always have the option to request a refund of the deposit, which would take a few days as this needs to be processed by the payment service provider as well.

We look forward to hearing from you!

Kind Regards,

Sloty Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer