Ik voel me echt opgelicht. Ik heb voor 70 euro een winterjas besteld die ik veel later dan beloofd binnenkreeg en van hele slechte kwaliteit bleek te zijn. Er werd me een gevoerde, wollen winterjas... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 24% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 2 weken
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Slechte service
Het product wat geleverd was, duurde erg lang. Daarnaast is de jurk van enorm slechte en goedkope kwaliteit. Voor dit bedrag verwachtte ik echter wel goede kwaliteit. Na mailcontact over het retourneren was er geen optie voor retourneren en kon ik 10% van het bedrag terugkrijgen. Erg slechte service voor een product wat niet goed is. Koop hier dus GEEN producten.

Antwoord van Permanent Gesloten
Oplichting
Op de site staat dat de artikelen geretourneerd kunnen worden. Nu blijkt dat dit wel kan maar dat je maar 10% van de artikelwaarde terugkrijgt!!! Dat is pure oplichting. Daarom een waarschuwing aan iedereen: koop NIET bij dit bedrijf!

Antwoord van Permanent Gesloten
Oplichters
Oplichters. Spullen nooit gehad. Koop hier niets!!!! Website en alles lijkt mooi maar helaas zijn het bedriegers.

Antwoord van Permanent Gesloten
Hele slechte kwaliteit en de kleur kwam…
Hele slechte kwaliteit en de kleur kwam niet overeen zoals op de website, duurde erg lang voordat het binnen was. Retourneren koste mij 25 euro terwijl de broek 33 euro was. Ik wist niet van tevoren dat het uit China moest komen als ik hiervan op de hoogte was had ik nooit bij hun besteld . Het mobiele nummer wat vermeld staat op hun website is niet eens in gebruik.

Antwoord van Permanent Gesloten
Waardeloos
2 broeken besteld in S; de ene was XS en de ander XL. Daarnaast rook de XL naar wasverzachter en was duidelijk al eens gedragen. Terugsturen? Ho maar; dat kan niet want het moet via allerlei omwegen naar China. Restitutie van eerst 10%, na een email 30% en vervolgens na nog een email 50%. Molly is vriendelijk en begripvol maar verdient oprecht een betere werkplek dan deze malafide website.

Antwoord van Permanent Gesloten
Niet doorschijnend!
Niet doorschijnend, dus geen extra topje nodig.

Antwoord van Permanent Gesloten
Wat een vreselijk bedrijf
Wat een oplichters dit bedrijf, sturen hele andere kleding op en je krijgt geen reactie als je wil retourneren 🙈

Antwoord van Permanent Gesloten
Ik heb 2 weken geleden schoenen besteld…
Ik heb 2 weken geleden schoenen besteld en heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb ze al wel betaald. Koop hier dus nooit wat mensen! Het is een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Het is de vraag of ik die schoenen nog krijg!

Antwoord van Permanent Gesloten
Kleding voor bijna 200 euro besteld
Kleding voor bijna 200 euro besteld. Duurde lang voordat het geleverd werd. Bleek niet van goede kwaliteit en viel dus vreselijk tegen. Voor retourzending kreeg ik een restitutie vann10% en later 20%. Een lachtertje gezien het totaalbedrag. Uiteindelijk retouradres in China gekregen en pakket verstuurd aangetekend op mijn kosten (30 euro). Het pakket ligt inmiddels 2 maanden bij de douane in China. Wachtend op goedkeuring van terugname bedrijf. Ik heb dus nog steeds mijn geld niet terug en ben ook nog eens pakketten retourbedrag kwijt! Ze zetten op de site 30 dagen retourgarantie. Niet dus! Koop hier dus niet! Je wordt belazerd!
Jullie vragen in je antwoord om contact op te nemen. Dat heb ik al veelvuldig gedaan en geen actie vanuit jullie! Wel jullie spijt voor de situatie, maar geen actie. Er wordt dus tot op heden niks door jullie uitgezocht. Pakket ligt al bijna 2 maanden bij de douane in China.

Antwoord van Permanent Gesloten
Geld gewoon terugkrijgen blijkt niet mogelijk
Ik heb een jasje besteld in maat m en in maat l. Maat m was veel te klein en maat L veel te groot. Toen bleek dat terugsturen niet mogelijk was! Je kon alleen iets nieuws bestellen, maar dat wilde ik niet. Een andere maat had ook geen zin. Ik heb uiteindelijk na 10 x mailen over en weer (met een AI robot), de helft van het geld teruggekregen.

Antwoord van Permanent Gesloten
Een paar slippers besteld bij…
Een paar slippers besteld bij Stilovero. Op de site zag het er geweldig uit. Na anderhalve week wachten werden ze zoeven bezorgd. Ik heb nog nooit zulke goedkope, achteraf Chinese, plastic troep gezien. Ik heb er wel 40€ voor afgetikt. Ze gaan linearecta de kliko in. Op deze site niets bestellen mensen.

Antwoord van Permanent Gesloten
Oplichting
Nooit hier bestellen
Oplichters
Producten zijn goedkope Chinese troep
Totaal niet wat je besteld
Terugsturen is onmogelijk

Antwoord van Permanent Gesloten
Een vervelende shopervaring
Een broekpak besteld, die 10 dagen later geleverd werd. Bij track&trace zag ik dat het pakketje helemaal uit China moest komen. Hier is Stilovero op de website niet transparant over.
Het broekpak voldeed totaal niet aan de verwachting. Via mail heb ik dit laten weten en gevraagd om instructies voor retourzending. Kreeg ik een mail terug dat ze uit oogpunt van milieu het pakketje niet terug willen sturen naar China. Ik kon 10% van de prijs teruggestort krijgen en iemand anders blij maken met het broekpak. Na een paar dagen over en weer mailen ging het aanbod naar respectievelijk 30, 50 en 70% teruggave. Het laatste aanbod heb ik maar aangenomen want ik was er helemaal klaar mee. Het pakketje op eigen kosten terug sturen had me ook geld gekost.
Als ik dan iets positiefs moet zeggen: al mijn mails zijn snel beantwoord en intussen heb ik het bedrag op mijn rekening teruggestort gekregen. Maar het heeft mij veel ergernis en tijd gekost. Kortom, een gewaarschuwd mens telt voor 2: nooit meer Stilovero voor mij. Had ik van tevoren maar de recenties gelezen!

Antwoord van Permanent Gesloten
NOOIT MEER DOEN !!!
Ik bestel een lange linnen broek en ik ontvang een korte, kwaliteit is ook nog onder de maat.

Antwoord van Permanent Gesloten
Waardeloos
Waardeloos 3 jumpsuits gekocht ik draag M maar had L besteld zelfs dat is te klein super dun en niet mooi!!!! Retouren

Antwoord van Permanent Gesloten
Grootste oplichters ooit!
Grootste oplichters ooit!
Je denkt iets leuks te bestellen in Nederland, wacht vervolgens 3 weken op je pakket (uit china) en dan kom je er achter dat het geen wat hun aanbieden totaal niet overeen komt met wat zij leveren. Temu heeft zelfs nog betere kwaliteit...Nu al 2 weken heen en weer aan het mailen voor een retour label ze doen ontzettend moeilijk en komen met de meest achterlijke oplossingen. Vandaag een mail terug gehad dat retourneren op eigen risico is en dat pakketjes nogal vaak zoek raken...
Bestel hier aub niks!!

Antwoord van Permanent Gesloten
Oplichting
Oplichting, nooit bestellen hier! Goedkope Chinese rommel en retourneren maken ze je onmogelijk.

Antwoord van Permanent Gesloten
Bestel nooit bij deze webshop
Bestel nooit, maar dan ook nooit op deze webshop!!! Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, en wilde dit dus retourneren en mijn geld terug. Dit heeft heel veel gedoe gekost, en uiteindelijk heb ik ook niet mijn volledige geldbedrag terug ontvangen, terwijl de fout bij de webshop ligt. Of ik het product niet wilde houden in verband met duurzaamheid? Nee, ik heb een verkeerd item ontvangen, dus ik wil gewoon mijn geld terug. Het ging van een tegoedbon, naar 10% korting, naar 20% korting, etc. Ik zou het product ook mogen retourneren, maar dan zouden de retourkosten voor mezelf zijn (dat begint al bij €50,- richting China en mijn artikel was rond de €30,-), en dan zou het ook nog maar de vraag zijn of het pakket wel aankomt bij het magazijn en of het “artikel wel in goede staat zou zijn” en ik alsnog niet de volledige kosten terug zou krijgen. Dit werd door de klantenservicemedewerker ook nog zelf benoemd. Kortom, heel veel gedoe, en het juiste artikel heb ik nooit ontvangen en een restitutie van mijn volledige geldbedrag ook niet.

Antwoord van Permanent Gesloten
Niets van kopen, zijn oplichters
Misleidende website, verkopen uit China voor een veel te hoge prijs en retour sturen is de facto onmogelijk, want dat is te duur en je betaalt zelf de verzendkosten. Kwaliteit is knudde. Niets kopen, zijn oplichters

Antwoord van Permanent Gesloten
Slechte kwaliteit
De trui zag er heel anders uit dan op het plaatje. Ook zou die van wol moeten zijn, maar bleek van Polyester. Vervolgens moet je het retour sturen naar China. Het is nog afwachten wat ik daadwerkelijk terugkrijg en vergoed krijg.

Antwoord van Permanent Gesloten
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






