Ik voel me echt opgelicht. Ik heb voor 70 euro een winterjas besteld die ik veel later dan beloofd binnenkreeg en van hele slechte kwaliteit bleek te zijn. Er werd me een gevoerde, wollen winterjas... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 24% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 2 weken
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Koop hier niks!
Ze zeggen 30 dagen niet goed geld terug garantie, maar dan moet je het terugsturen naar China en ze geven zelf aan dat dat eigenlijk nooit goed gaat. Dus krijg je 50% terug en mag je het product houden. Oftewel slechte producten uit China waar je veel teveel voor betaald en terugsturen gaat dus niet. Niet aan beginnen mensen!

Antwoord van Permanent Gesloten
1 en al oplichting
1 en al oplichting. Producten die geleverd worden lijken TOTAAL niet op de mooie kleding zoals op website staat. Goedkope stofjes en rommel. Retourbeleid klopt ook niks van op de site, eerst krijg ik 3 mails met zoveel procent korting en dan mag ik de kleren houden. Na 5 mailtjes kreeg ik de keuze: of 50% restitutie en alles houden of op eigen kosten en EIGEN RISICO terugsturen naar CHINA, want er raken nog wel eens pakketjes zoek tijdens het transport en dan kan er niks meer vergoed worden.
Ga niet bestellen hier, 1 grote oplichting, prijzen zijn ook veel te duur voor de goedkope Chinese rommel die het is.

Antwoord van Permanent Gesloten
Oplichters
Oplichters. Totaal niet lijkend product, rechtstreeks uit China.
Retour sturen naar schimmig adres in China.
Veel blabla in de mail.
Bieden korting van 10%, 30% en 50% aan. Uiteindelijk akkoord met 70% met behoudt van het product.. kan direct de prullenbak in.
Meerdere dropship bedrijfjes op zelfde naam van Varivendio:
stilovero.nl, monitay.com, cindyboutique.com, tuesdayboutique.com, dustylewis.com, lelleboutique.com, silkandstone.uk, audreykensington.com, bycamden.com, melissastyle.com, darlingfashion.com, aussietrek.com, boutiquebyjolien.nl, zayawear.nl, elaineboutique.nl, mithofficieel.com, eldoraboutique.com

Antwoord van Permanent Gesloten
De jas is exact hetzelfde als die op de…
De jas is exact hetzelfde als die op de site van Temu staat. makkelijk om zo je geld te verdienen. Vanuit China doorsturen naar de klant in China voor 28 euro op de website zogenaamd afgeprijsd voor 80€!! Niks kopen hier.

Antwoord van Permanent Gesloten
Past perfect
De maat klopt precies. Eindelijk een jurk die goed valt!

Antwoord van Permanent Gesloten
Ik krijg antwoord op mijn e-mails maar…
Ik krijg antwoord op mijn e-mails maar het is onbegrijpelijk dat je in Nederland besteld en retourneren moet naar China. Dat had ik niet gelezen. Adres opgezocht via internet in Nederland Zwolle dus daarnaar geretourneerd maar krijg nu bericht dat dat invloed heeft op de terugbetaling. Waardeloos. Anneke

Antwoord van Permanent Gesloten
Hier niet kopen! Dropshipping
De foto's zien er gelikt uit. Trap er niet in. Dit wordt rechtstreeks vanuit China gestuurd. Het duurt 14 dagen of meer voor je pakketje er is. De kwaliteit is slechter dan je mag verwachten voor hetgeen je betaald. Terugsturen is op eigen kosten. Ook weer naar China. Pas bij aankomst krijg je eventueel je geld terug.

Antwoord van Permanent Gesloten
Dropship zooi
Komt rechtstreeks van een fabriek uit China, levertijd is daarom ook bijna 2 weken. Retourkosten betaal je zelf en kost je zo 20 euro. Als je aangeeft te willen retourneren krijg je eerst een aanbieding dat je de producten mag houden maar 10% korting krijgt op je volgende bestelling. Daarna wordt het 40% van je retourbedrag en mag je de spullen houden en uiteindelijk krijg je 75% en mag je de zooi houden. Gezien de hoogte van de retourkosten is dat het maximaal haalbare. Niet aan beginnen.

Antwoord van Permanent Gesloten
Vriendelijke klantenservice, product viel erg tegen
Ik kreeg een onjuist product toegestuurd. Dit was duidelijk zichtbaar aan bijvoorbeeld jaszakken die ontbraken. Dit heb ik op datum van ontvangst kenbaar gemaakt. Volgens het bedrijf hebben ze wel het product gestuurd dat ik had besteld, ook al heb ik met foto's aangetoond dat het niet zo was. Het bedrijf wilde een percentage (eerst 10%, toen 30% en uiteindelijk 70%) van de aanschafkosten terugbetalen en dan mocht ik het product houden of ik kon een volledige terugbetaling krijgen indien ik het product op eigen kosten zou terugsturen naar de fabriek in China. Daarbij gaf het bedrijf wel aan dat er een kans was dat het product niet bij de fabriek zou aankomen en dat ik dan naar mijn geld kon fluiten.
Waar ik dan nog wel positief over ben: de klantenservice reageert wel snel en vriendelijk (alleen via het formulier op de site, het e-mail adres op de site en het telefoonnummer werkt niet) en toen ik aangaf dat ik akkoord ging met een percentage van het aankoopbedrag stond het binnen 2 werkdagen op mijn rekening.

Antwoord van Permanent Gesloten
Jas besteld
Jas besteld. Model was niet goed voor mijn zoon. Toen ik wilde retourneren (zou makkelijk gaan aldus website) bleek dat zo goed als onmogelijk te zijn. Na pittige mails nu 50% van het aankoopbedrag teruggestort gekregen. Zijn echt oplichters.
En de reactie hieronder stelt ook niets voor. Na verschillende mailtjes heb ik 50% van het aankoopbedrag teruggekregen. Als ik andere reviews lees heb ik dan nog mazzel gehad. De jas is naar de tweede kans gebracht.

Antwoord van Permanent Gesloten
Had ik maar eerst naar de reviews van…
Had ik maar eerst naar de reviews van dit bedrijf gekeken. Kom er net achter dat dit bedrijf artikelen via AliExpress inkoopt, vandaar de langere levertijd! Je betaald dus 3 x zoveel voor een artikel. Spijt dat ik hier besteld heb.
Begin niet eens aan mijn retourproces, want dan heb ik en geen artikel en mijn geld niet terug!

Antwoord van Permanent Gesloten
Waardeloze ervaring
Product lijkt totaal niet op afbeelding op de site. Polyester i.p.v. linnen; goedkope meuk. Het enige dat overeen kwam was de kleur. Gelet op kosten van retourneren en overig ‘gedoe’ neem ik mijn verlies voor lief maar sluit mij aan bij andere klantenreviews: ver weg blijven bij deze aanbieder!!! (Ben overigens benieuwd waar die zeer tevreden klanten dan zo tevreden over zullen zijn?)

Antwoord van Permanent Gesloten
waardeloze kwaliteit, te klein, slecht, geen service.
8 weken moeten wachten op bestelling. kwaliteit enorm slecht en goedkoop. de maat : ik heb een small besteld, kreeg kinderkleding. oplichters!! net als Elan Boutique! nooit bestellen. de producten lijken niet op wat ik besteld heb.

Antwoord van Permanent Gesloten
Steeds maar vertellen 4/6 dagen…
Steeds maar vertellen 4/6 dagen levertijd!
Wacht al weken op iets! Nooit meer slecht bedrijf sturen steeds dezelfde mail naar klanten!

Antwoord van Permanent Gesloten
Dit is geen correct bedrijf, koop geen kleding!
Dit is geen correct bedrijf! De kleding afgebeeld op de site lijkt bij lange na niet op wat je krijgt. De kleding komt (goedkoop verpakt) uit China en de kwaliteit laat te wensen over. Retour zenden kan ook niet want het bedrijf is niet te bereiken en via de mail krijg je te maken met een robot. Oplichterij dus! Koop er a.u.b. geen kleding en haal deze winkel z.s.m. offline!!!

Antwoord van Permanent Gesloten
Dom dom dom... Dropshipping
Het staat al beschreven bij alle vorige ervaringen. Het is dropshipping. Je krijgt 100% gegarandeerd NIET je geld terug. Of je krijgt als alternatief het zelf naar China op te sturen, wat je bijna 30 euro gaat kosten. Mits het goed aan komt. Dit kan bijna 2 weken duren.
Je krijgt automatische mailtjes, geen persoonlijk contact. En na meerdere mailtjes, krijg ik nu alleen 50% van mijn geld terug en ik mag het product houden.
Dus mijn advies is. Koop iets op de website, waarvan je echt denkt dit is top! En financieel te doen. En dan meerdere mailtjes sturen. Dan heb je EN het product, EN voor de helft van de prijs.
Tja, hij naait ons. Op z'n minst de boel terug naaien is de enige alternatief.
Ik baal nu alleen van mezelf dat ik (door stressvolle omstandigheden) te snel iets heb besteld zonder grondig onderzoek. Dure les voor mij..

Antwoord van Permanent Gesloten
Oplichters zijn het
Oplichters , niks klopt en je geld niet terug . Verkopen rotzooi, blijf hier ver vandaan .

Antwoord van Permanent Gesloten
BESTEL HIER NOOIT WAT!
Slechte kwaliteit producten, slechte klantenservice, nooit mijn geld van het retourpakket (naar China!) teruggezien

Antwoord van Permanent Gesloten
Dropshipping
Dropshipping site. Pure oplichting. Niet bestellen dus
Producten worden niet geleverd.
Ik heb hier een jurk besteld, de levertijd was erg lang, want het komt duidelijk niet vanuit Nederland.
Afijn, ik bestelde het ruim op tijd, dus het geeft niet. Maar wie schetst mijn verbazing, gisteravond om 23:00 krijg ik een email dat het pakket is bezorgd.
Naast dat we toen ik bed lagen, hebben we niemand gezien of gehoord. Vanmorgen dus besloten een klein mailtje eraan te wagen. Want het is wel erg makkelijk geld verdienen om mensen wel iets te verkopen, maar niet te leveren.
De persoon aan de email vindt zijn/haar werk erg saai, of het is AI want de reacties gaan niet in op onze klacht. Sterker nog, we worden vriendelijk bedankt en krijgen een link naar de track & trace. Wanneer we daarop klikken staat er netjes dat het pakket om 23:00 is bezorgd. Daarom mailden we vriendelijk terug dat onze vraag niet goed was begrepen.
De persoon aan de email had nog steeds geen zin om te reageren, of was nog steeds een robot. De reactie was in ieder geval teleurstellend, want we kregen zo goed als hetzelfde mailtje terug als eerst.
Wij bestellen hier niet meer, en geven u een goede raad, bestel hier uw kleding niet!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






