Ik voel me echt opgelicht. Ik heb voor 70 euro een winterjas besteld die ik veel later dan beloofd binnenkreeg en van hele slechte kwaliteit bleek te zijn. Er werd me een gevoerde, wollen winterjas... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 24% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 2 weken
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
28 Augustus de bestelling gedaan en het…
28 Augustus de bestelling gedaan en het is nu 9 september.
Het is nog niet binnen en kan nog wel dagen gaan duren!.
Ontzettend jammer.
Komt gewoon rechtstreeks uit China
Oplichters
Kleding komt totaal niet overeen met de foto's. Het is gewoon oplichting. Terugsturen is ontzettend duur, duurt lang en dan afwachten of het aankomt. Dat wordt dus niet gedaan en dat is het verdienmodel van dit bedrijf. En als je in de kvk kijkt, zie je dat deze meneer meerdere van dit soort websites heeft (allemaal met slechte recensies).
Al de commentaren in de andere reviews…
Al de commentaren in de andere reviews over kwaliteit ,China en de retour kosten zijn ook op mij van toepassing. Wees gewaarschuwd. Goede kans dat je blijft zitten met een flut product en en je nog maar 20% van je geld terug ontvangt. Ik heb mijn les wel geleerd. By by China.
Niet kopen
Helaas staat er nergens goed dat kleding uit China komt, verzending duurt best lang.
Jumpsuit vandaag binnen gekregen, totaal niet zoals die op foto eruit ziet. Kwaliteit is erg slecht en heel dun. Ziet er erg ‘ goedkoop’ uit.
Retourneren is ook een ding omdat het naar China moet, helaas…..
Niets kopen bij dit bedrijf, wat een oplichters
Omdat het vrij lang duurde begreep ik al dat het uit het buitenland, China dus, moest komen. Eenmaal binnen was het absoluut geen regenjas, dunne stof, heel andere kleur dan op de site en het voldeed totaal niet aan waterdichtheid.
Ik wilde het retour sturen, nou vergeet het maar, eerst 10%, toen ik dat niet wilde kreeg ik 20% aangeboden. Er werd voorgedaan alsof het een ruim aanbod was en als reden dat het beter was niet terug te sturen gezien zij hun uiterste best doen op het gebied van milieu, duhhu komt uit China!!!!, terugsturen zou belastend zijn, ik vraag er niet om dat dit artikel uit China moet komen...ik moet zeggen dat ze snel reageerden per mail, ene Molly van de klantenservice, maar het verhaal erbij was stuitend, ze willen gewoon dat je het niet terugstuurt, snap ik die rommel willen ze niet meer terug. Bij het postkantoor raadde ze me af het te sturen!!! gezien er vanalles verzonnen wordt was hun ervaring, niet de juiste papieren( ontvangstbevestiging moet erbij) niet aangekomen, zoek geraakt kortom ellende. Wat een oplichters en wat een misleidende informatie op de site. Mijn les, reviews lezen voordat ik iets bestel!!!
Slechte kwaliteit en lijkt totaal niet…
Slechte kwaliteit en lijkt totaal niet op de afbeelding.
Ook maatvoering klopt niets van en lange levertijd.
Zoals hierboven al beschreven, bij retour (naar China)word er 10-20% geboden terwijl er een kantoor in Nederland zit.
Terug sturen geen optie
Teug sturen is geen optie hier. Poloshirt besteld, duurde lang want het kwam uit China. Daar kom je pas achter als je wilt retourneren. Op de website lijkt het alsof retourneren geen probleem is en wordt als contactadres Zwolle vermeld. Pas bij verder doorklikken, zien we nu dat het naar Verweggistan moet. Bij relatief lage kosten van één shirt heeft dat weinig zin gezien hoge verzendkosten. En komt het ook aan? Wel moet ik toevoegen dat we de optie kregen van een tegoedbon waarvoor mijn man een ander shirt heeft besteld.
Ik had een drie delig kostum besteld…
Ik had een drie delig kostum besteld kwam redelijk op tijd.
En ik kreeg het kostum in een pakketje 30x20 cm in totaal 500 gr
Toen ik het uit pakte was het stof zo dun dat bijna doorzichtig en toen ik het jasje (je mag het niet zo noemen,) aandeed paste hetniet de maat was de kleinste kindermaat,fraude puure oplichting zelfs de kleur was niet zo als besteld .terug gestuurd zelf betaald 18 euro is aan gekomen en e zwakken het niet aan. Als je stilovero.trap er niet in , nu kijken wat de politie kan doen ze staan gemeld k.v.k dus leg ze plat
De beloofde retournering niet waar gemaakt.
De beloofde retournering is een wassen neus. Je krijgt een aanbod van 10% bij de eerste vraag te kunnen retourneren, bij de tweede vraag 20%. Maar gewoon geld terug storten is er niet bij.
Zij bestellen de spullen voor je in China, maar hebben zelf geen voorraad. Vandaar dat alles wat uit China hierheen komt, ook terug moet daarheen.
Hier niet bestellen is ons advies.
twee jurken en capri broek teleurstellend
Ik kocht twee jurken en een capri short. Ik maakte de capri short open, ze waren enorm en de jurken heb ik niet eens uitgepakt!omdat ik kon zien dat ze zo synthetisch en van slechte kwaliteit waren.
Dus nam ik contact met ze op om de spullen terug te sturen en mijn geld terug te krijgen.
Ik heb n ze twee keer geschreven en twee keer heb ze netjes terug geantwoord.Ze zeiden ze dat ik een eenmalige korting van (eeste 10% )en nu 20% als gebaar van goede wil. en ik kon de items houden:
"of cadeau doen, en we hopen dat dit je ervaring op de een of andere manier zal verzachten".
serieus! nee, ik wil de spul terug sturen en mij geld terug wil geen smoesjes meer horen.
Op de site staat "30 dagen geld terug garantie "
nou! Ik kan niet geloven dat ik een verzoek moet indienen over mijn rechten om mijn geld terug te krijgen.
Dus niet in trappen niet kopen.
Grote oplichters
Grote oplichters. Je krijgt puntje bij paaltje gewoon je geld niet meer terug. En met als standpunt op het gebied van duurzaamheid, het komt uit China, wat een grap! Echt niet bestellen hier!
Ik had een verkeerde maat besteld
Ik had een verkeerde maat besteld. Ik mailde dit bedrijf en kreeg direct antwoord terug. Dat vind ik fijn en vervolgens sturen ze mij de juiste maat (m) en mocht ik de verkeerde maat (l) gewoon houden.
Bestel hier niet
Ik ben helaas erg teleurgesteld in mijn ervaring met Stilovero. Op het eerste gezicht lijkt het een betrouwbare Nederlandse webshop, maar dat is het niet. Na ontvangst bleek de kwaliteit van de kleding niet zoals verwacht (kleuren wijken af van fotos, afwerking van de kleding is slecht, pasvormen kloppen niet, stoffen zijn goedkoop glad en onprettig). Ik besloot te retourneren. Mijn eigen fout is dat ik niet eerst de reviews heb bekeken en de website niet heb gecheckt op het retourbeleid, blijkt dat het pakket terug naar China moet.
Daarbij kwamen onverwachte inklaringskosten bij retourzending — ook dat stond nergens vermeld. Nu ligt mijn retourpakket al meer dan een maand in China en is het onzeker of ik ooit mijn geld nog terugzie.
Stilovero schuift alle verantwoordelijkheid af op de klant, en biedt geen enkele ondersteuning. De retourkosten en douanekosten zijn fors, waardoor retourneren praktisch onmogelijk wordt gemaakt.
Let op: dit lijkt op een Nederlandse webshop, maar het is in feite een dropshipper die goedkope kleding uit China verkoopt met beperkte klantenservice en onduidelijk retourbeleid. Wees gewaarschuwd.
Ik ontving een blouse die sowieso 3…
Ik ontving een blouse die sowieso 3 maten groter had moeten bestellen, zo klein viel de maar uit! Ook was de blouse NIET degene die ik besteld had. Als antwoord kreeg ik dat het om de kleur ging en niet om de kleuren van de veertjes, die compleet anders waren. Bij het retour willen sturen kwam ik na herhaaldelijk verzoek het terug te willen sturen niet verder dan 20% restitutie en ik moest de blouse maar iemand anders cadeau doen.
Bestel hier NIET!! Bedrog!
Bizar retourbeleid
Ik heb een overhemd bestelt die na 2.5 weken binnenkwam en vervolgens te groot uitviel. Toen ik deze wilde retourneren kon dit niet en kon ik maximaal 10% terugkrijgen en na verder contact 25% terwijl ik het overhemd gewoon wilde terugsturen. De service is bizar slecht. Mijn eerste en laatste keer dat ik iets bestel bij een webwinkel die ik niet ken.
Oplichters!!!
De artikelen die hier verkocht worden komen rechtstreeks van AliExpress en worden vervolgens voor vijf à zes keer de prijs doorverkocht door zogenaamde dropshippers. Retourneren is vrijwel onmogelijk en de kans dat je je geld terugkrijgt is minimaal.
Bestel hier niet!!!
Slechte kwaliteit voor de prijs
Slechte kwaliteit voor de prijs. Ik kreeg de verkeerde kleur jurkje, maar klantenservice benoemde dat de kleur wel eens kon afwijken (had champagne besteld maar kreeg lichtroze). Retour sturen naar China is erg duur, dus inderdaad voor 25% teruggeestort gekozen..
Nog nooit zo'n waardeloze webwinkel…
Nog nooit zo'n waardeloze webwinkel meegemaakt! Eerst moest ik la ger wachten op het pakket dan ze aangeven op de website. Direct al aangegeven dat ik dan wil annuleren, maar dit kon niet. Kwaliteit is niet zoals op de site wordt aangegeven. Niet qua kleur, materiaal en kwalitatief slecht. Om die reden geretourneerd, welke kosten voor jezelf zijn, maar vervolgens kan je fluiten naar je geld. Al twee maanden aan het wachten, maar geld kan je naar fluiten want ze vinden alles 'super vervelend', maar werken niet mee aan de correcte afhandeling! 1 ster is het niet waard, nul sterren!
VALS BEDRIJF
VALS BEDRIJF – OPLETTEN!
Bestel hier absoluut niet. Ze adverteren met “voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden”, maar dat is een grote leugen. In werkelijkheid komt alles uit China, terwijl ze doen alsof ze vanuit Zwolle leveren.
Na 2,5 week eindelijk mijn pakket ontvangen, maar wat een troep: flinterdunne, goedkope stof waar je belachelijk veel voor betaalt. Pure oplichting.
Retourneren? Vergeet het maar. Je moet tientallen mails sturen om überhaupt antwoord te krijgen, en daarna mag je zelf €70 betalen om het terug naar China te sturen. Natuurlijk staat dat nergens duidelijk vermeld.
Slechte kwaliteit, misleidende informatie en een klantenservice die je aan het lijntje houdt. Dit bedrijf is simpelweg oplichterij.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







