Ik voel me echt opgelicht. Ik heb voor 70 euro een winterjas besteld die ik veel later dan beloofd binnenkreeg en van hele slechte kwaliteit bleek te zijn. Er werd me een gevoerde, wollen winterjas... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 24% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 2 weken
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
OPLICHTERS
OPLICHTERS! Goedkope meuk uit China en retourneren kan niet! Tijdens mailcontact bieden ze in eerste instantie 10% restitutie aan en als je dan aangeeft daar niet mee akkoord te gaan maken ze daar 20% van. Dat heb ik nu maar gedaan, maar wees gewaarschuwd en bestel hier niks!
MENSEN NIET DOEN!!!!
Ze betalen sommige mensen terug alleen als ze een goede review schrijven.
MENSEN NIET DOEN!!!!
Bedrijf heeft in NL een adres/winkel (maar niet heus), dus het leek betrouwbaar.
De bestelling duurt langer dan aangegeven. Uiteindelijk de jurken ontvangen en ze waren niet hetzelfde als op de foto, zowel materiaal als model niet.
Bij het retourneren probeerden ze mij een andere maat aan te smeren omdat ze mijn geld niet willen terugstoren.
Mensen, nogmaals NIET DOEN!!. Als je hier bestel en je bent niet tevreden, kan je niet retourneren EN je krijg niet je voorledige bedrag terug (en dat terwijl ze aangeven dat retour mogelijk is). Daarnaast doe aangifte bij de politie en doe een melding bij ACM. Anders blijven ze dit doen
De kwaliteit is uitermate slecht
De kwaliteit is uitermate slecht. Bestel hier geen kleding, want je geld terugkrijgen wordt heel moeilijk. Een Chinees bedrijf met brievenbus in Zwolle- oplichterij!!
Niks bij bestellen
Niks bij bestellen. Is drop shipping!
Had een jurk besteld en wat ik binnenkreeg was totaal niet de jurk die ik besteld had.
Dus ik wilde geld terug. Ze hebben een aantal keer terug gereageerd dat ik 10% van het aankoopbedrag kon terugkrijgen en de jurk houden, maar dat was niet wat ik wilde want de jurk was verschrikkelijk!!! Om terug te sturen geven ze niet thuis en moet je op eigen kosten doen a€33 terwijl het een fout van hun is. Met andere woorden jurk was €40 terugsturen €33. Reken uit de winst!!
Dus niks bij bestellen komt allemaal van Ali express af. Oplichters zijn het!!
Koop hier geen kleding..
Koop hier geen kleding... dit is pure oplichterij... ze bestellen kleding in china en verkopen het hier voor een nederlandse prijs en retourneren kan enkel naar China... wat toren hoge verzendkosten met zich meebrengt..
Schandalig dat dit in NL kan!!
Dus wees gewaarschuwd!
Teleurstelling en Onrecht
Bij Stilovero een bloesje besteld. Ik ben enorm teleurgesteld in dit bedrijf. De reden hiervoor is dat ik een bloesje heb besteld waarvan ik verwachtte, gezien de informatie op de website, dat dit geleverd zou worden door een winkel in Zwolle. Mij werd beloofd dat het artikel binnen 5 tot 7 dagen zou worden bezorgd. Het bloesje heb ik besteld en betaald op 9 juli 2025, het is bezorgd op 25 juli 2025. Dit zijn 12 werkdagen. Ik werd op de hoogte gehouden hoe het met de levering van mijn bestelling stond. Ik was enorm verbaasd dat ik mailtjes kreeg dat mijn pakketje vanaf een internationale luchthaven was verzonden. Mijn bloesje komt uit China!
Toen ik na de vakantie thuiskwam, bleek er een andere bloes in het pakketje te zitten dan ik had besteld. Dus drie teleurstellingen: het bloesje komt uit China, is een ander bloesje dan besteld en ik moest er ook nog eens veel langer op wachten.
Ik heb gemaild dat ik het bloesje wil retourneren en het geld terug wil krijgen. De reactie die ik kreeg was dat ik het bloesje maar cadeau moest geven aan anderen omdat ze bij Stilovero voor duurzaamheid gaan.
Als zij dan zoveel inspanningen trotseren om de impact op het milieu te minimaliseren, vraag ik me af waarom zij hun producten importeren vanuit China. Dit vind ik enorm tegenstrijdig.
De alternatieve oplossing was dat ik eerst 10% en later 20% restitutie zou krijgen of een tegoedbon. Uiteindelijk heb ik gekozen voor 20% restitutie omdat ik absoluut nooit meer iets met dit bedrijf te maken wil hebben.
Goedkope rommel! Oplichting!!
Jurk besteld, stof zeer slechte kwaliteit, pasvorm helemaal niet goed. Goedkope rommrl, die je op z'n beste als stofdoek nog kunt gebruiken. Trap er niet in mensen!!
Vooraf reviews lezen
Ik had twee herenshorts voor vooraf te betalen €80 besteld, omdat levering uitbleef na enkele dagen zag ik pas dat kleding uit China komt en kosten voor eventueel retourneren voor de klant en kostbaar.
Omdat ook het telefoonnr op de site onbereikbaar was mail gestuurd, binnen dag drie reacties. Het duurde uiteindelijk nog een aantal dagen. Gelukkig werden de shorts bezorgd en waren ze van fijne kwaliteit, mooi materiaal het geld waard.
Geluk dus gezien de retourkosten. Ik vind dat dit duidelijk aangegeven moet worden omdat vooraf betaald moet worden!
Om deze reden zal ik niet nog eens bestellen omdat ik a) niet uit China wil laten leveren en b) onzeker of een artikel wel of niet goed is.
c) leer volgende keer: vóoraf reviews lezen bij onbekende sites
Oplichting
Producten kwamen weken te laat, bleken uit China te moeten komen.. De kwaliteit was werkelijk armoedig en hing van ellende aan elkaar. Retour direct aangevraagd (zelfs toen de producten er nog niet waren want weken te laat) maar was voor Stilovero zeer ingewikkeld en ik kreeg tot 3 keer toe mails of ik de producten toch echt niet wilde houden. (Ivm duurzaamheid 🤣 terwijl alles verscheept wordt uit China) Uiteindelijk na 5 mails van mijn kant gaven ze me de uitleg hoe ik moest retourneren en, je raadt het al, toen was plots de retourtijd verstreken (14 dagen) waardoor ik geen cent terugkrijg. Ook geen vergoeding want ja, ik had aangegeven te willen retourneren ipv houden met korting. Dat zij dat mij onmogelijk maakten vergaren ze even te vermelden. Kortom. Oplichting. Doe het niet. Het zijn criminelen.
2 weken wachten op een jurk
2 weken wachten op een jurk, deze lijkt total anders dan op een photo .
Oplichters
Oplichters. Klantenservice nummer nietin gebruik. Retourbeleid is schimmig en kosten voor de koper en niet in verhouding ivm retour China! Oplichters door dropshipping
1 ster is al teveel
1 ster is al teveel! Waardeloos bedrijf dit!!!
Lager dan 1 ster helaas
Lager dan 1 ster helaas! Na weken te hebben gewacht op mijn kleding ben ik nu helemaal teleurgesteld (is nog zacht uitgedrukt). De kleding ziet er heel goedkoop uit alsof je naar de Carnaval gaat. Dunne en vieze gladde stof, totaal zonder kwaliteit! De maten kloppen al helemaal niet! Veel en veel te klein/krap! Dus ik dacht ik retourneer de kleding even! Ik kom van een koude kermis thuis! Ik kan gewoon niet retourneren? Ze wimpelen mij af met 10% geldteruggave? Hoe zo? Ik heb voor ruim 122 euro aan kleding besteld! Ik wil gewoon mijn geld terug! En ik kwam erachter dat deze kleding uit China komt? Hoe dan? Staat nergens vermeld op de site! Ik las hier de reviews van mensen die dus hetzelfde hebben meegemaakt! Ik weet nu even niet wat ik moet doen? Heeft iemand tips?
KOOP HIIER GEEN KLEDING
Koop hier geen kleding. Eerst kreeg ik een mail dat ik de kleding zou hebben ontvangen. Terwijl ik helemaal niets had ontvangen
Dat was dus al een hele discusie met Stilo vero. Uiteindelijk kreeg ik het een aantal weken later alsnog binnen. Jurk was veel te groot, blouse veel te klein. Maten kloppen gewoon echt niet. Dan maar retour sturen. Krijg ik gelijk een mail met 10% restitutie niet akkoord gegaan toen mail voor 20% . Restitutie. Ben dus gewoon mijn geld kwijt. KOOP HIER NIET MENSEN. DIT BEDRIJF SJOEMELD
Slecht nooit zo’n slechte bedrijf.
Slecht nooit zo’n slechte bedrijf.
Heb nu 2 weken zitten wachten op me bestelling. Op site geven ze aan gelijk volgende dag komt t aan.
Daar komt niet van. Oplichters. A.u.b. niet bestellen bij ze . Je wordt gewoon zwaar bealazerd.
Je vindt een prachtig kledingstuk op…
Je vindt een prachtig kledingstuk op hun gelikte site, je bestelt en betaalt. Binnen een paar uur krijg je een mailbericht dat het artikel al onderweg is! Levering binnen 24 uur wordt er gezegd! Mooi niet! Dus dan maar even bellen naar 06-57740462 in Zwolle! 10x geprobeerd... continu bezet! We zijn nu 5 dagen verder en niets, helemaal niets ontvangen!
Pure oplichterij!
Niet bij bestellen, want je kunt fluiten naar je euro's...en je bestelling!
Niet bestellen
Slecht bedrijf!
Ik schrijf echt nooit reviews, maar dit is echt een bizar bedrijf
1 jurk is nooit aangekomen, heb nogsteeds mn geld niet terug..
1 jurk heeft een gat erin, en dan andere lossen naden. Willen ze geen geld terug geven en ook geen retour label regelen.
Kwaliteit is echt slecht!
Alles komt uit China, dit stond nergens op de site! + Retourneren moet ook naar China, echt belachelijk.
NIET BESTELLEN, ECHT TROEP
Kleding besteld wat er online leuk en sjiek uit lijkt te zien. Maar in het echt is het echt troep! Dat het uit China komt staat nergens vermeld maar dan is het nog echt troep. Ik bestel echt wel vaker via een Shein of Temu maar die kwaliteit is zelfs nog vele male beter.
Echt bestel hier niet!
Retourzenden is ook een grote ramp, ze proberen eerst van alles met 10% of 25% geld terug.
Benieuwd of mijn retourzending gaat aankomen en ik mijn geld terug krijg.
Echt het is gewoon een lachertje de kwaliteit die ik binnen kreeg...
Meerdere artikelen besteld
Meerdere artikelen besteld, de helft is goed, een aantal blouses zijn te klein.
Niet in de gaten gehad dat het naar China retour verzonden moet worden.
Voordat ze akkoord gaan met retourneren gaat het moeizaam, eerst bieden ze 10%, later 25%. Al met al schiet je er niets mee op om artikelen terug te sturen, kosten daarvan min €50.
Kortom, BESTEL ER NIET!!
slechte kwaliteit en retourbeleid
sandalen besteld. Ze vallen te klein uit en de kwaliteit is heel slecht. Ik wilde ze graag retourneren (let op, retourkosten zijn voor de klant!) maar dat doen ze niet. Je krijgt een standaard mail met veel excuses en er wordt 10% geboden die je terugkrijgt en het product mag ik houden. Maar ik heb er niks aan. Na tweede mail boden ze 25%. Ze reageren wel snel maar de mail is duidelijk standaard en je komt niet heel veel verder. Ik bestel hier niet meer.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







