Straight2You Reviews 

127
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just wanted to leave a review to thank the customer service team. We received a loungefly bag but accidentally the strap holder had been stitched on the wrong way, and it was slightly damaged in place... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased 2 x Barbie 'make your own dreamhouse' by bladez toys, they were on sale so as a collector I purchased one to build up and customise and one to keep in the box. I received regular em... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent services, when I placed this order I panicked slightly because I hadn’t checked the company on Trust Pilot. I thought my order was going to come from far flung places lol. But no, I got... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a pool, while going to build I soon realised it was missing the support legs. Contacted the company and I was swiftly offered a refund, received within a few days. Can’t fault company I will o... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Speelgoedwinkel
  2. ook in
  3. Kampeerwinkel
  4. Kano- en kajakwinkel
  5. Kinderspeelgoedwinkel

Geschreven door het bedrijf

Here at Striaght2you we want too make sure our customers have the best experience possible. We aim to offer the best service, price and products online from a company that values their customer’s experience. With 15 years experience, we aim to stock trend led products with the addition of large license. Such as Peppa Pig, Paw Patrol & Harry Potter to name a few. We offer products for all ages and budgets with delivery all year round.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

127 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(127)

34 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Promt service

From ease of ordering through to the delivery was all a very quick service.
Delivery driver very nice, friendly and polite.

12 augustus 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You put the wrong price on the site

You put the wrong price on the site, I made the purchase then you cancelled and gave me the refund, I want my longboard for the price I paid!

7 augustus 2023
Logo Straight2You

Antwoord van Straight2You

Hello, this was an error and I'm afraid there is no legal option to sell it to you at the price advertised. We are sorry you are disappointed with your purchase and did contact you to let you know. As you did not come back to us we processed the refund accordingly. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dukdalf folding table

I purchased a Dukdalf folding table, the price was good, delivery was quick and I was informed at every stage, and the item was well packaged.

I had a couple of questions prior to ordering which were answered promptly by email.

31 juli 2023
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

When the paddle board came it had dirty…

When the paddle board came it had dirty marks all on the top tried scrubbing it but it is not coming off

24 juli 2023
Logo Straight2You

Antwoord van Straight2You

Hello, this sadly was a supplier issue with warehouse storage their side. We cannot open boxes to check contents but, as with any product issue like this, our supplier has always replaced any problem boards for a new one. I have checked and cannot see any correspondence regarding your order from. you letting us know, but if you contact us, we can get the supplier to replace it for you no problem. Thank you!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Order came really quickly

Order came really quickly. However the colour of the product was not the same as the photos. Thankfully I didn’t mind but other people may do.
So I knocked 1 star off.

24 juni 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with delivery and the…

I had an issue with delivery and the item I received however they were very fast to resolve the problem and were great at keeping me informed of the next steps. Jordan in particular was very friendly and extremely helpful.

I would definitely recommend this company.

Great customer service.

21 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The wrong item was sent and therefore…

The wrong item was sent and therefore missed child's birthday.
S2Y offered fulled refund on return of incorrect item, which I have taken. Obviously I had to struggle through my child's birthday with a subsititue gift.

25 mei 2023
Logo Straight2You

Antwoord van Straight2You

Hi Alex,

I am very sorry to hear this.

After checking your account and order, I am able to see our customer service team have tried to be in touch in regard to this query and providing a returns label.

I sincerely apologise for the inconvenience caused, once again.

Kind Regards,

Jordan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

The item we brought for our son birthday came broken. No reply from them, had to use PayPal to get our money and they are now not responding to PayPal. I wouldn’t recommend these to anyone.

5 mei 2023
Logo Straight2You

Antwoord van Straight2You

Hi Daniel,

I am very sorry to hear this.

After checking your account and order, I am able to see our customer service team have tried to be in touch in regard to this query and have provided further information on this matter.

I sincerely apologise for the inconvenience caused, once again.

Kind Regards,

Jordan

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer