Opgepast deadpacks
Opgepast, verkoopt waarschijnlijk japanse deadpacks.
Ik heb bij supertcg Hasselt 25 losse japanse abyss eye packs gekocht en bijna niks gepulled. Twee kaarten met de waarde van 3 en 5€. Ik ben verhaal gaan halen hoe dat kan dat ik in 25 packs niks pull. Zijn uitleg is dat hij twee boosterboxen heeft geopend en daar komen die pakjes uit. Ik heb ook een review geplaatst op google review en daar kan u zijn reactie lezen. Uit 60 packs heb ik er 25 gekocht en daar zat bijna niks in. Ik stel mij daar vragen bij. Ik ben geen ontevreden klant die wil afreageren op de winkel omdat ik niks pull. Ook heb ik een mail gestuurd naar de winkel maar daar heeft hij nu wel op gereageerd en is het niet eens met mijn kansberekening.
Ik wil hier nog aan toevoegen dat de AI zegt dat de kans extreem klein is, tussen de: 0,06% en 0,68%
dat alle hits in die andere 35packs zitten.
Bij deze, als er nog iemand moest twijfelen, wiskundig neergelegd. Bijna onmogelijk in praktijk.koop hier niet.Vrijwel zeker DEADPACKS!!




