Verkar som att Telia finance hanteras av robotar idag och har slutat ge service. Har ett fungerande E-faktura men helt plötsligt slutar det fungera och jag får påminnelser via mail samt extra avgif... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Jag skulle beställa nya iPhone 17 . Dem tog då två kreditupplysningar. Trots mycket god kreditvärdighet fick jag inte köpa telefonen. Jag fick nu sänkt kreditvärdighet pga att dem tog en uc. Tjejen på... Toon meer
Undvik detta företag. De är lurendrejare. Aldrig varit med om maken till usel kundservice. De krånglar till det för kunden för att tjäna pengar på påminnelseavgifter och fakturaavgifter. Jag v... Toon meer
Har dags dato flere gange forsøgt at logge på med NemID. Det lader sig ikke gøre. Det gør det jo umuligt at se restbeløbet på min konto.
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Hvirkligt uforståeligt og nogen tyv…
Hvirkligt uforståeligt og nogen tyv Telia Finance...
Jeg den 1-3-24 modtager ikke regning som jeg plejer at gøre, så tager på deres hjemmeside for at finde regning, men der hvar fejl i systemet,så prøver jeg næste dag men intet, kunne stadigvæk ikke se regning på nogen måder.
Så beslutter jeg at ringe ind til dem, men så hvar der over en time ventetid, og det gad jeg ikke at vente på.
så endelig får jeg fat på en idag, men han var meget koldt og fuldstændig ligeglad, og det fik jeg ikke noget ud af han var ligeglad om jeg modtog en rykker for intet, overhovedet ikke en forståelige person.
jeg har altid betalt mine regninger, hvordan ville de have at jeg skal betale en regning uden en regning og en beløb....???
Godt nok en latterlig og useriøst firma!!!
Hold jer væk
Hold jer væk. De gør præcist som det passer dem og de er fuldstændig ligeglade med deres kunder.
0 stjerner er mere passende.
Hvis jeg kunne give 0 stjerner, ville det være mere passende!
Jeg har igennem et halvt år forsøgt at tilmelde regninger fra Telia Finance til Betalingsservice, fordi jeg blev ved med at blive opkrævet fakturagebyrer. Det er nu langt om længe lykkedes at få aftalen tilmeldt BS, men Telia Finance fortsætter med at opkræve fakturagebyrer.
Trods lovning på refusion af fejlopkrævede gebyrer, fremgår der ingen modregning på de kommende regninger.
Gebyrerne fortsætter…
Det er simpelthen en super useriøs virksomhed, med nul respekt for sine kunder.
Jeg har allerede rakt ud til jer alt for mange gange i forsøg på at løse problemet, men nu giver jeg op. Telia, I har netop mistet endnu en kunde…
Det er meget dårlig service
Det er meget dårlig service.
Jeg håbe at callme A/S kan skift til beder finans firma
Hold jer væk
Hold jer væk. De gør præcist som det passer dem og de er fuldstændig ligeglade med deres kunder. Du skriver under på aftalen men ingen renter eller gebyrer. Lige pludselig tilføjer de sp lige et gebyr for 15 kr per afdrag. I mit tilfælde er det ca 8% af det samlet afdrag hver måned. De retfærdiggør det ved at man er blevet oplyst som en note på en betalingsservice. De er jo udemærket klar over at chancen for at folk læser den note er meget lille. De har bevidst valgt ikke at sende en advarsel ud pr mail eller sms som de ellers gør sig rigeligt brug af med alt andet (markedsføring, salg osv)
Nu hvor jeg endeligt har opdaget deres snedige pålægning af gebyr valgte jeg som den eneste mulighed at betale det resterende beløb for at lukke kontoen. Efter 4 dage blev min betaling registreret men nu står der gudhjælpende at jeg mangler at betale 15 kr på trods af at jeg overførte det præcise beløb som kontoen lød på. Nå ja tænkte jeg. De får du så også lov til at slippe afsted med, men så er der sjovt nok et minimums beløb på 16 kr for at indbetale igen. Det jo helt skørt det her? Føler mig godt nok taget til fange af dem.
For gud skyld hold jer væk. I vil fortryde gevaldigt!
Så dårlig service
Jeg har købt et applewatch. Der er 2 års garanti. En uge efter garantien er udløbet går det i stykker, og der er absolut ingen hjælp at hente hverken i butik eller hos kundeservice. Jeg kan så bare smide mit ur ud får jeg at vide. Dejligt selskab jo ..
Det firma er da helt væk
Det firma er da helt væk. Jeg købte en iPhone på delbetaling i maj md 2023. Siden da har jeg nidkært og pligtopfyldende overholdt alle betalinger til punkt og prikke. Trods det vælter rykkerne ind og det tager en time at komme igennem på telefonen. De siger at jeg ikke har betalt til trods for screenshot af samtlige indbetalinger og sendt på mail jeg hører intet I dag har de truet mig med opsigelse og restbeløbet forfalder så til betaling😡😡 jeg har sagt at det gør de bare og så kan de slæbe mig i fogedretten så er der måske et fornuftigt menneske der der kan se at alt er ok fra min side. Jeg vil ikke betale rykkergebyr når jeg ikke har gjort noget forkert. FØJ TELIA HOLD JER LANGT VÆK FRA DET SINDSSYGE FORETAGENDE😡😡😡
Aldrig mere Telia Finance
Aldrig mere Telia Finance. Ringeste kundeservice nogensinde.
Kunne jeg gi nul stjerner så var det at…
Kunne jeg gi nul stjerner så var det at foretrække. Jeg er så skuffet, jeg har været inde på jeres finans side for ca 14 dage siden og betalt min gæld helt væk, så har i lavet en ulovlig handling og delt min betaling op og sørget for der er en rente på 15 kr så jeg ikke er færdig med jer.?????. Har ringet og talt med en medarbejder der sagde at det var helt ok, det jeg gjorde og bare jeg lavede en betaling på det beløb der stod så var det fint.!!!!!!!!!!! Føler mig så snydt, og samtidig så er i lukket for opkald pga personale møde, jeg har været kunde hos jer i en menneske alder og er blevet så skuffet at nu har jeg skiftet selvskab, men vil beholde mit nr. heller ikke det kan i finde ud af at få styr på. Dejligt at vide jeg har givet mine penge til jer i så mange år og i faktisk ikke mener at loyalitet har nogen betydning.!!!!!. Og finder ud af at nul rente for mobil finansiering er bull•••• da man faktisk betaler 15 kr pr regning i mdr.!!!
KØB IKKE PÅ AFBETALING GENNEM DEM🚫
KØB IKKE PÅ AFBETALING GENNEM DEM🚫
Ja, jeg kan jo se at min oplevelse langt fra er unik og andre oplever præcis det samme.
De har ikke styr på NOGET som helst og man bliver ignoreret når man beder om redegørelse for ens regning, eller får tilsendt en helt anden regning man aldrig har set før. Skræmmende! Og bondefangeri uden lige.
Nu er der sat deadline på og så kommer den til forbrugerklagenævnet efter det.
VARNING undvik Telia Finance!
VARNING undvik Telia Finance!
Köpte en telefon med Halebopabonnemang på delbetalning som visade sig gå genom Telia Finance Delbetalning, värsta skitbolaget jag varit med om.
Hade efter 1,5 månad inte sett röken av någon faktura, varken på mail eller hem i brevlådan och blev fundersam när jag fick ett sms med uppmaning om att logga in på Telia Finance - Mina sidor för att svara på obligatoriska frågor om kundkännedom (KYC). Loggade in och möttes av informationen om utebliven betalning samt en dubbelfaktura med fakturaavgift på 49,00kr samt en påminnelseavgift på 60,00kr.
De skriver i fakturan att "Vi saknar din betalning av förfallna fakturor trots tidigare påminnelse.." Har varken fått den "obetalda" fakturan hemskickad till mig eller någon påminnelse.
Efter att ha läst flertalet recensioner med likande upplevelser ringer jag till kundtjänst för att få påminnelseavgift + fakturaavgift bortplockat samt en slutfaktura då jag inte vill ha något mer med detta struliga bolag att göra. Killen i kundtjänst hävdar att fakturan är utskickad men ”måste ha kommit bort med posten” och att jag måste betala förseningsavgiften + avgiften för pappersfaktura eftersom det står att dom skickat ut den. När jag säger att jag läst flertalet recensioner från kunder som varit med om exakt detta kunde han gå med på att ”göra ett undantag för denna gång”. Återstår att se om beloppet kommer korrigeras eller inte.
Jag kommer oavsett betala in hela beloppet för telefonen och avsluta kontot hos dem. Har aldrig tidigare varit sen med någon betalning och är inte intresserad av riskera inkasso på grund av Telias Finances tvivelaktiga fakturahantering.
Har utallige gange forsøgt at tilmelde…
Har utallige gange forsøgt at tilmelde mig BS uden held, da jeg har svært ved at huske at betale manuelt (dermed får jeg ofte 100kr. rykkergebyr, som naturligvis er min egen fejl). Dog føler jeg mig virkelig snydt, når jeg læser anmeldelserne her, da det lader til at de bevidst prøver at snyde kunder til at betale ekstra gebyrer for girokort, da BS åbenbart ikke virker for de fleste…. Har aldrig oplevet dette problem før og kan på ingen måde anbefale Telia finance. Skal bare ud af det hurtigst muligt!!!!
Hold jer væk
Velkommen til rente fri betaling.
Du skal blot betal 15kr i måneden for betalins service.
Men Telia Finans nægter at bruge Bestalings service, så sender de en automatisk faktura på 49 kr.
Så i stedet for 366,63kr i måneden koster det 415,63kr i måneden så ca 12% i gebyr/indirekte rente
så er det trodsalt billigere at låne pengene i banken.
Jeg synes, det virker som direkte bedrageri
HOLD JER VÆK!!
Ringere service findes vidst ikke!!
Nok reklamer i med rentefri betaling, men det sørger i da bare for at få på en anden måde!
Trods opsætning af PBS i butikken, fik vi en regning med et gebyr på 49kr
Så prøvede vi igen, den forsvandt bare fra banken, så prøvede vi endnu engang via banken, den forsvandt også, så prøvede vi via jeres egen hjemmesiden, så blev den rent faktisk aktiv, men trods det modtager vi måned efter måned en ny faktura med gebyr på
Vi kontakter vores bank som forklare, at så længe i ikke fodre betalingsservice med info, så bliver der heller ikke trukket penge
Jeg snakkede så med en medarbejder før jul, som lovede vi ikke skulle betale diverse gebyrer, og ville sende det på skrift, det skete sjovt nok aldrig
Nu snakkede jeg så med jer igen, og i fylder en med møg, eller rettere i forsøger
I mener at vores bank skal bruge reg og kontonr for at oprette PBS
Medarbejders ord var “Her er de rigtige oplysninger” som om dem på vores faktura ikke er de rigtige
Efter jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt at forklare at man ikke skal bruge det, og bedt tale med en leder (vi ved lederen står ved siden af) siger han at det ikke er muligt
Jeg har snakket med banken endnu engang, og ganske rigtigt, de skal ikke bruge det til noget som helst
Jeg giver flere andre ret i her på trustpilot at det her er lige til Kontant eller Operation X
HOLD JER LANGT VÆK
De SNYDER jer for vildt!
Jeg er tidligere kunde
Jeg er tidligere kunde, men har så set at selvom jeg ikke er kunde længere, at de trækker penge hver månede for et tlfnr jeg aldrig har haft kendskab til. Og det har de så gjort så længe jeg kan se tilbage. Da jeg var kunde tænkte jeg ikke over det. Men nu hvor jeg i foråret forlod dem, blev de ved med at trække 45kr hver månede. Jeg har kontaktet dem flere gange, hvor de lover at få styr på det. Men alligevel skal jeg ind og afvise betalingen hvorefter de sender en rykker. Det er svindel af H til. F... jer telia.
Aldrig Telia igen!!
Man bliver snydt!
Det er ikke muligt at skifte til kortbetaling, på trods af at de reklamerer med det. Man er tvunget til at betale via girokort og det tager de 49kr for pr. gang.
Så snart min bindingsperiode er overstået ved Telia skifter jeg tilbage til konkurrenten igen. Jeg skal aldrig have Telia igen!
Udover deres absurde bondefangeri, så er signalet også super dårligt på deres netværk.
0 ud af 5 STJERNER! Elendig service !
MIN OPLEVELSE HOS JER ER 0 ud af 5 stjerner!!!!
Jeg har problemer med mine regninger og bøvl med at betale osv!!
Jeg har både ringet og været ude i en fysisk butik!
Når jeg ringer bliver jeg bedt om at tag ned til en fysisk butik og når jeg møder op i en fysisk butik, ber de mig om at ringe til kundeservice !!!!
Igen idag forsørger jeg at ringe ind og venter 45 minutter. Og imens jeg er ved at fortælle mit problem bliver der kraftedme lagt på. Lige i hovedet på mig. Det kan da ikk være rigtigt der er så dårlig kundeservice! Min familie og jeg skifter selvskab ligeså snart vi kan! Det kan da ikk være rigtigt man skal igennem en ubeskrivelig lang proces bare for at snakke med kundeservice.
Umuligt at ændre betalingsmetode
Jeg har gang på gang forsøgt at ændre betalingsmetode væk fra girokort med posten, men der står stadigvæk at jeg modtager den. På betalingsservice står der den er aktiv, men telia siger stadigvæk at girokort er nuværende betalingsmetode…
Jeg har haft problemer med Telia flere…
Jeg har haft problemer med Telia flere gang hvor de har sendt mig ekstra regninger oven i købet bliver jeg ringet op af den for tilbud osv. hvor jeg være gang siger til dem jeg ikke vil være kunde hos jer fordi i snyder folk OSV jeg for er svar tilbage okay det jeg ked af at høre så slukker de telefon. Det kan virklige ikke passe at man betaler sin regninger på tid så siger de ikke har modtagt dem og sender kunde i Inkasso det er ikke okay. Det jo totalt fup. Og klamt af dem
VILLE SKET SLET IKKE ANBEFALDE NOGEN TIL AT VÆRE KUNDE HOS DEM
de siger jeg også til dem når de ringer de skal hvide hvordan de snyder folk
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








