Verkar som att Telia finance hanteras av robotar idag och har slutat ge service. Har ett fungerande E-faktura men helt plötsligt slutar det fungera och jag får påminnelser via mail samt extra avgif... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Jag skulle beställa nya iPhone 17 . Dem tog då två kreditupplysningar. Trots mycket god kreditvärdighet fick jag inte köpa telefonen. Jag fick nu sänkt kreditvärdighet pga att dem tog en uc. Tjejen på... Toon meer
Undvik detta företag. De är lurendrejare. Aldrig varit med om maken till usel kundservice. De krånglar till det för kunden för att tjäna pengar på påminnelseavgifter och fakturaavgifter. Jag v... Toon meer
Har dags dato flere gange forsøgt at logge på med NemID. Det lader sig ikke gøre. Det gør det jo umuligt at se restbeløbet på min konto.
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Du bliver snydt, når du køber iPhone via finance
Jeg købte en iPhone hos Telia og skulle efter aftalen betale min iPhone gennem Telia Finance for 161 kr. om måneden.
Efter det der stod i telias reklamen betaler man ikke gebyrer, Da jeg købte iPhone, fik jeg også det at vide, at jeg ikke ville betale nogen gebyrer.
Dog ser jeg at der hver måned trækkes et ekstra beløb på 15 kroner.
Jeg blev fra starten snydt for at købe iPhonen med 750 kr. men jeg havde ikke overskue for at klage til dem.
Jeg har også haft problemer flere gange, da de har trukket 100 kr i gebyrer mv.
Jeg synes, det er mesterligt snyd og direkte bedrageri
Dårlig behandling.
Dårlig behandling.
Er sendt til inkasso på trods af at jeg betaler mine regninger og kan bevise det. De har ikke styr på en skid, vil aldrig anbefale dette selskab 🤬
De gider heller ikke svare når man skrive til dem
Jeg har været en tilfreds kunde i mange…
Jeg har været en tilfreds kunde i mange år, men det undrer mig, at det pludselig ikke længere er muligt at betale mine regninger gratis. Nu koster det 15 kr. per regning at benytte PBS, og i modsætning til Telias øvrige abonnenter er det ikke muligt at anvende gratis kortbetaling.
Gebyret for Betalingsservice bliver begrundet med omkostningerne ved transaktionen, som ifølge betalingsservice.dk dog kun er omkring 5 kr. per transaktion. Således tager Telia tilsyneladende 10 kroner selv for noget, de har tilbudt gratis i mange år.
Skitdåligt!
Skitdåligt!! Låter inte studenter betala en telefon med abonnemang på avbetalning.
Telefonsvare....
Jeg har dags dato prøvet at ringe ind for at snakke med en medarbejder da jeg ikke forstår min regning. Da jeg har siddet i kø i ca. 20 min, kan jeg høre opkaldet bliver stillet om til et andet nummer, hvor jeg får fat på telefonsvareren.
Hvordan skal man komme i kontakt med jer, hvis I ikke tager telefonen?
Betalings tidspunkt er lagt lige sådan…
Betalings tidspunkt er lagt lige sådan at man næsten med sikkerhed får ryggergebyr.
Alt er nøje planlagt for at øge indtægter.
At få flyttet Betaling til den første er helt umuligt i dette firma.
Vil ikke anbefale nogen at købe noget hos dette firma og slet ikke noget på afdrag.
JB.
Amatørfirma,
Telia jeg har ringet ind til jeres kundeservice vedr. afslutning på mit mellemværende med jer ifm. delbetaling som jeg har betalt ud den 15 August, men I bliver ved med at sende rykkere på noget som er betalt for flere måneder siden.
Få nu styr på jeres ting, amatører firma.
I må meget germe kontakte mig så vi engang for alle kan få styr på det, hvis I altså kan finde ud af det.
Bliver VED med at kræve penge for…
Bliver VED med at kræve penge for forlængst indfriet gæld. Simpelthen den ringeste kundeservice overhovedet.
De tager r.... på dig
De tager r.... på dig.
Jeg har i flere måneder prøvet af få min BS aftale igennem. Det virker bare ikke, min bank eller BS kan ikke hjælpe mig, men siger den ligger hos telia.
Når jeg læser BS oplysningerne op fra telia til min bank forstår de det hvad telia skriver, og derfor kan jeg ikke lave en BS aftale, med korrekte oplysninger.
Telia Finance lever af at tilbyde "rentefrie lån"
Det koster mig 50 kr pr måned i gebyr, når BS ordningen ikke går igennem..
dvs mit rentefrie lån, koster ca. 20% i rente.
Jeg ved godt hvordan deres forretning hænger sammen!
HOLD JER LANGT VÆK!!!!!
Betalinger har kørt over…
Betalinger har kørt over betalingsservice 13 måneder uden problemer. De sidste 6 måneder er der så kommet 15,- på i betalingsgebyr. Jeg måtte sidde i telefonkø i 45 minutter for at komme igennem til kundeservice for at få rettet op på det snyderi. Det skal skal siges at det var en utrolig flink og hjælpsom Teliamedarbejder.
Jeg købte fornyligt en telefon via en…
Jeg købte fornyligt en telefon via en kampagne hos Telia.
Det tog dem næsten 3 måneder at overføre mit Nr og i den periode betalte jeg ikke for abonnementet.
Da jeg havde tilmeldt mig automatisk betaling, så havde jeg en forventning om, at regningerne fra Telia Finance også ville blive betalt.
Efter flere snakke med både chat og kundeservice, så har jeg fået at vide at det ikke er tilfældet, og de sender 2 separate regninger, da de gerne vil tjekke om kunden "handler i god tro" EFTER man har skrevet under på alt!
Mit forløb med dem har været kendetegnet af at være upersonligt, uprofessionelt og ugennemsigtigt med meget lange svar tider, mangel på forståelse og interesse og generelt dårlig og uforståelig kommunikation med rigtig mange sproglige fejl.
Besværligt og utilfredsstillende
De sender for anden gang en regning selvom jeg er tilmeldt betalingsservice. Regningen er imidlertid uden reg. nr og jeg kan derfor ikke betale den. Sidst jeg ringede til den ang dette havde de 59 min ventetid på telefonen. Kan ingen mulighed finde for at kontakte dem på anden måde.
Tack vare den mörkhyade på Telia…
Tack vare den mörkhyade på Telia sommarland i växjö. Han är en tillgång för Telia och Telia finans
Värsta kundupplevelsen jag har upplevt.
Har försökt lösa en felaktig faktura i flera månader.
Har kontaktat företaget flera gånger (med trevlig ton) om den felaktiga faktura. Har nämnts flertalet gånger att handläggarna behöver dubbelkolla med sin chef för att lösa sådana typer av ärenden – och därefter återkomma till mig via telefon eller SMS.
Någon har aldrig återkopplat och därför har jag behövt ringa upp igen för att sedan behöva berätta om detta ännu en gång.
Till slut var jag tvungen att betala den felaktiga fakturan innan den skulle hamna hos något som kallas inkasso.
Det är den överlägset sämsta kundupplevelsen jag varit med om, andra företag har löst liknande problem på bara någon minut.
Det påverkar tyvärr omdömet hos hela Telia där jag har alla mina abonnemang.
Rekommenderar ingen att använda sig av detta företag (tyvärr). Min farmor jobbade på Telia/Televerket i nästan hela sitt arbetsamma liv och därför har vi alltid använt oss av deras tjänster, nu är det tyvärr över.
Sämsta företag som skapats
Sämsta företag som skapats. De krånglar med fakturor, skickar inte originalfakturan och då får man påminelse med fel summa samt extra avgifter. Detta är helt omöjligt att komma ur.
Ta absolut aldrig detta alternativ.
Kundsupport är aggresiv och kan inte ens själva se vad som ska betalas för att komma i fas. Summan växlar 3 gånger under ett samtal på 5 minuter. Vi betalar in den summa Kundttänst till slut kommer fram till.
Veckan efter kommer ett brev att avtalet sagts upp eftersom vi inte betalat.
Sämsta j*vla skiten som inte ens borde…
Sämsta j*vla skiten som inte ens borde få existera! Ni låter inte folk med CSN få köpa en mobil på avbetalning med abonnemang. Hur tänker ni egentligen?! Ni kommer att gå under!
Man kan ikke lave en ekstra indbetaling…
Man kan ikke lave en ekstra indbetaling selvom de skriver det flere steder. De skriver ordret i deres regninger "Du kan også betale extrabeløb gennem bankoverførsel. Log ind på Mine sider for at få flere oplysninger", men på "Mine sider" står der nul og niks. Og når man prøver at komme i kontakt med dem, er ventetiden i gennemsnittet 30 minutter - det var så længe jeg ventede sidst på, at få lov til at betale. Det kunne modtageren så heller ikke finde ud af, for 14 dage senere(!) får jeg en mail fra en telia ansat der efterlyser en kvittering på, at jeg har lavet en indbetaling, men i og med at telefonsælgeren jo ikke har løst den simple henvisning, så var der ikke rigtigt noget at komme efter i den mail.
Køb ikke med afbetaling hos telia finance, de snyder deres kunder
Jeg anbefaler ikke at købe med mobilafbetaling hos telia Finace, de snyder deres kunder.
Jeg købte en mobiltelefon med afbetaling over 2 år hos dem.
Der blev lavet en afbetalingskontrakt hvor der står en månedlig afbetaling i og også extra står der i 0 kr. i gebyr elle andre omkostninger, de forsikrede mig fra starten at der ikke bliver andre omkostning, de første 4 måneder går alt godt og så sætter de bare en gebyr på 15 kr. på uden at advare eller skrive til kunderne om det, som de også skriver på deres side at de skal gør når der kommer ændringer. Og så ændrede telia også bare min mobilaftale til en dyrer version uden at spørge mig først. Så skiftede jeg abonement til et anden selskab.
de 15kr. vil jeg så ikke betale fordi det stod i den betalingskontrakt at det er 0 kroner, så sætter de bare yderlige 50 kr. på om måneden.
Så har jeg afsluttet det og betalt hele afbetalings beløb med det samme og sagde til mig aldig mere telia.
Sådan En snydeforening har jeg der aldrig oplevet før.
🚫KØB IKKE PÅ AFBETALING GENNEM DEM🚫
🚫KØB IKKE PÅ AFBETALING GENNEM DEM🚫
Ja, jeg kan jo se at min oplevelse langt fra er unik og andre oplever præcis det samme.
De har ikke styr på NOGET som helst og man bliver ignoreret når man beder om redegørelse for ens regning, eller får tilsendt en helt anden regning man aldrig har set før. Skræmmende! Og bondefangeri uden lige.
Nu er der sat deadline på og så kommer den til forbrugerklagenævnet efter det.
⚠️ADVARSEL⚠️Direkte til Kontant eller Operation X
Køb aldrig en telefon på afbetaling igennem Telia Finance.
Fusker med fakturaerne, hvor der ingen vejledning findes om disse ift. om de er tilmeldt til PBS.
Opkræver fiktive gebyrer, lyver om manglende betaling (dokumentation for dette, hvis situationen skulle komme) ekstremt dyrt abonnement hertil.
Aldrig oplevet dårligere service- useriøse svar, når man henvender sig pr. mail.
Frarådes på det kraftigste, til et hvert individ med en nogenlunde logisk sands.
Skal aldrig tilbage til Telia igen- samtidig tager de også overpris for virkelig ringe service - købt telefon på mdr. betaling, eneste årsag til skifte.
70% dyrere end de billigste i branchen, som leverer 100% bedre service, end denne virksomhed.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








